Yep, bezwaar tegen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef PieterCK het volgende:
Sorry, no can do
Hhm moet gewoon aanbellen en zien wat de deur open doet voor mij?
Game on
Hhm stel als je nu heul lelijk bent of zo..quote:
Dat geldt voor mij ook..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm stel als je nu heul lelijk bent of zo..
is het weer zo van:
Hoi Ik ben Pieter
Doei, je bent heul lelijk.....
Hey ik val nooit tegenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook..
Hey, jij bent dus Pieter?
Nou tot ziens he...
Ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hey ik val nooit tegen![]()
Maar je hebt wel een punt
goed weet alleen nog niet wanneer ik met mijn dvd's langs kan komen maar goed...
Kom voor jou maak ik 1 avond tijd hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Jij moet klussen, dus ik weet t ook niet![]()
* Misstique is flatteredquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom voor jou maak ik 1 avond tijd hoor
en je kan niet 24 uur per dag klussen en soms wat rust hebben he
Hahaha keequote:
* Misstique zet op boodschappenlijstje: 1 krat Alfaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha kee
ow ja lust het liefst Amstel of Alfa bier dan
Kijk, lust jij dat ook of zo??quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique zet op boodschappenlijstje: 1 krat Alfa
Drink t zelf niet, maar heb meer vrienden die bier lusten, komt wel opquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kijk, lust jij dat ook of zo??
Anders zo'n klein (half) kratje doen want in 1 nacht 1 krat Alfa opdrinken wordt wat veel voor PieterCK
haha kee..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Drink t zelf niet, maar heb meer vrienden die bier lusten, komt wel op![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef PieterCK het volgende:
@Ladyxima: Laat ons ook ff dollen ja![]()
wijn, champagne, mixjesquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha kee..
wat drink jij dan?
@Ladyxima: Laat ons ook ff dollen ja![]()
Kee, ach heeft ieder zijn eigne deel want wijn en bier moetje niet mengenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
wijn, champagne, mixjes
@Ladyxima: wat PieterCK zegt
haha ervaring mee??quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:15 schreef Ladyxima het volgende:
whehehe
fok-dates lunnen best cool zijn ja![]()
Komt helemaal goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee, ach heeft ieder zijn eigne deel want wijn en bier moetje niet mengen
Paar toastjes erbij en wat knabbelnootjes..
hebbie wel beetje grote tv??
*PieterCK checked ff fotoboek:quote:
*PieterCK zet op zijn lijstje: 37" plasma meenemen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Komt helemaal goed![]()
Euhm... neuh...
Normale grootte, ouwe bakquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
*PieterCK zet op zijn lijstje: 37" plasma meenemen..
hoegroot is jou tv dan
maar wel zo'n 80 cm ongeveer???quote:
Kheb m nooit gemeten, jij wel?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:18 schreef PieterCK het volgende:
*PieterCK checked ff fotoboek:
hhm met Gutt zeker of andere jongen die erg wanhopig was??
Verkocht die dingen, dus weet wel wat ik heb gekocht he zelfquote:
Euhm.. nope niet echt..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Verkocht die dingen, dus weet wel wat ik heb gekocht he zelf
T is een 81 cm tv..
En wel beetje goed DVD surround geluid bij jou thuis??
Damn, kun je geen oppas voor je kat regelen...quote:
M'n arme kitten is al zo vaak alleen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Damn, kun je geen oppas voor je kat regelen...
dan kom je bij mij kijken....
*PieterCK schrijft op zijn boodschappenlijstje: gehele DVD set meenemen met kabels..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
M'n arme kitten is al zo vaak alleen...
Je zult je gewoon moeten behelpen hoor![]()
Hahahaha, die mag je ook wel "per ongeluk" vergeten danquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
*PieterCK schrijft op zijn boodschappenlijstje: gehele DVD set meenemen met kabels..
Problem solved![]()
haha laat niet een paar duizend euro achter bij je, sorry (K)quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahaha, die mag je ook wel "per ongeluk" vergeten dan![]()
Was je alweer vergeten dat ik dat zwaard had?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha laat niet een paar duizend euro achter bij je, sorry (K)
Verder ben je wel lief, maar ik neem alles wel mee hoor
Was je alweer vergeten dat ik ook een zwaard hebquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was je alweer vergeten dat ik dat zwaard had?![]()
Nee hoor, maar ben toch sterker en snellerquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Was je alweer vergeten dat ik ook een zwaard heb
*PieterCK laat toch maar zijn spullen thuis en kijkt met de set van Missquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ben toch sterker en sneller![]()
Heel verstandigquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
*PieterCK laat toch maar zijn spullen thuis en kijkt met de set van Miss
Hahaha keequote:
Mijn huis is ook zonder gps niet moeilijk te vindenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha keemaar ik heb gps dus vind je huisje wel btw....
maar goed heb er nu al zin in
Okayquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijn huis is ook zonder gps niet moeilijk te vinden![]()
hahaha heel goed!![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:46 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay
heb jij er ook zinin of niet![]()
haha kee, duidelijk..quote:
Sinds 2 wekenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha kee, duidelijk..
maar hoelang ben jij single dan/ scharrelloos??
ooooooooooooooow valt nog welmee danquote:
Klopt, maar viel me ff zwaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ooooooooooooooow valt nog welmee dan
Mooi zo, gelukkigquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, maar viel me ff zwaar
Gaat nu al weer veel beter![]()
Yep, maar zoals ik zei, gaat beterquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mooi zo, gelukkig
ach in het begin is het altijd zo moeilijk.....
Kijk er moet idd een stijgende lijn inzitten....quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, maar zoals ik zei, gaat beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |