huh???quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:35 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb ooit eens iets gelezen over sex in het gelredome
groetjes,
Ladyxima
Snap de context van je posting niet...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:49 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wat is er onduidelijk
groetjes,
Ladyxima
Sjowhan begon over Qlimax, en dat is in het gelredome... vandaar die sprong. had niks met jouw post te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:49 schreef PieterCK het volgende:
Snap de context van je posting niet...
Wat voor artikel en wat heeft het met het voorgaande te maken??
Oow okay, wist niet dat het in het gelredome werd gehouden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:50 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Sjowhan begon over Qlimax, en dat is in het gelredome... vandaar die sprong. had niks met jouw post te maken.
en tja, het was niet echt een artikel![]()
groetjes,
Ladyxima
okayquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:53 schreef PieterCK het volgende:
Oow okay, wist niet dat het in het gelredome werd gehouden.
Ga nooit naar die housefeestenanders had ik de link wel eerder weten te leggen....
Feesten is leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:55 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
okay![]()
feesten zijn tof![]()
groetjes,
Ladyxima
Mogguhquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:52 schreef Sannetie het volgende:
pffeeuwww gelukkig dat ongeluks nummertje is weg.
Goeie vrijdaggg allemaaaal![]()
eerst ff eenen een
ff wakker worden
![]()
Waarom denk je...omdat het geen reed voorstelde natuurlijk.!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
Ik zit al aan mijn 3e![]()
Hoezo is 43 een ongeluksnummer???
Hahaha keequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Waarom denk je...omdat het geen reed voorstelde natuurlijk.!
Het was een slow topic geworden ipv geilheids topic. Dus gaf ik maar de schuld aan het nummertje![]()
Haiquote:
waarom datquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:53 schreef FlyingFox het volgende:
Dit topic krijgt van mij een directe nominatie voor 'het meest ridicule topic van 2005'.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lekker weekeindequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
Alles prima, want bijna weekend!![]()
Zaterdag helemaal volgepland en zondag luierenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lekker weekeinde
Jij veel plannen staan of jij ook lekker luier weekeind
Meestal op de zaterdag, vaak tel ik die niet eens mee voor weekeindequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zaterdag helemaal volgepland en zondag luieren![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Meestal op de zaterdag, vaak tel ik die niet eens mee voor weekeinde
Maar zin in zondag heb ik zekers wel, 1 van de laatste rustige weekeinde voor de komende maanden![]()
Vrijdags gewoon werken hoor....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik tel de vrijdag zelfs nog mee..
![]()
Je klinkt niet blij, komt dat?
Me tooquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrijdags gewoon werken hoor....
Eeehm klussen in mijn toekomstig eigen huis en zodra dat af is meteen weer aan de studie tot half november
Ben jij wel vrij op vrijdag dan
ooooh, dat valt nog mee dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:23 schreef PieterCK het volgende:
nope voornamelijk schoonmaken en schilderen....
en inrichten natuurlijk
voornamelijk leuke dingen doen eraan..
En daarna hup weer aan de studie, managers die beetje leergeil zijn hah
ow net een huis gekocht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
ooooh, dat valt nog mee dus
herkenbaar![]()
nee, leergierige managers is herkenbaarquote:
Ow okay, ik mag alleen 1 cursus nog niet doen die ik heul graag wil doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
nee, leergierige managers is herkenbaar![]()
Overtuigingskracht gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow okay, ik mag alleen 1 cursus nog niet doen die ik heul graag wil doen.
Vinden het te duur
Ach blijf proberen, mede omdat ik die cursus waarschijnlijk wel haal en we te weinig managers hebben hier binnen het bedrijf die dat papiertje hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Overtuigingskracht gebruiken![]()
Als niet lukt: charme in de strijd gooien![]()
Goed zo, go for itquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ach blijf proberen, mede omdat ik die cursus waarschijnlijk wel haal en we te weinig managers hebben hier binnen het bedrijf die dat papiertje hebben![]()
En dan MOET het lukken
quote:
Hmmm.. das minderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of het gaat lukken is een 2e natuurlijk....
Zou wel fijn zijn, maar dan zit ik wel de hele kerst te leren
jup dat is dan net januari en dan 6 weken wachten op de uitslag..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmmm.. das minderexamen is in januari?
jij = single?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
jup dat is dan net januari en dan 6 weken wachten op de uitslag..
maar ach geen schoonfamilie dus hoef ook nergens heen dan
ik = single al zo'n 3,5 jaar en hoop dat er nog veel volgenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ik = single al zo'n 3,5 jaar en hoop dat er nog veel volgen
Huh?? hear hear??quote:
Sorry, veval vaak naar t engels, good for you bedoel ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Huh?? hear hear??
waar is iedereen eigenlijk
Denk het ook ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, veval vaak naar t engels, good for you bedoel ik![]()
denk dat we alleen zijn
Je weet t niet zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Denk het ook ja..
maar hoe oud jong ben jij?
wat voor stouts?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:24 schreef razorfish69 het volgende:
Deze jongen is ook toe aan weekend.... Moet vandaag tot 18:00 uur, morgen lekker een beetje uitslapen en dan 's avonds helemaal los!
En de zon begint te schijnen, dus misschien mooi weer om buiten eens lekker stout te doen...![]()
Nou zie weinig andere posten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je weet t niet zeker?![]()
Je moet een dame nooit naar haar leeftijd vragen![]()
Ik lees vrolijk mee, maar je hebt zo'n goed gesprek met Misstique, dus ik zal jullie niet storen... Beetje onbeleefd toch?quote:
oe.. wel spannendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou zie weinig andere posten...
Dus denk dat we alleen zijn haha..
hhm je kan het altijd proberen natuurlijk he om te vragen
Nou, stoute dingen die ik en een eventuele leuke jongedame die ik nog tegen hoop te komen dit weekend, kunnen gaan doen, in het bos, in de auto of op de auto... Of thuis natuurlijk...quote:
Haha nee hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik lees vrolijk mee, maar je hebt zo'n goed gesprek met Misstique, dus ik zal jullie niet storen... Beetje onbeleefd toch?
* gaat weer aan het werk
Speelt leeftijd een rol dan? Je bent zo oud als je je zelf voelt, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
maar ze wil niet zeggen hoe jong ze is![]()
Jup dat welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Speelt leeftijd een rol dan? Je bent zo oud als je je zelf voelt, toch?![]()
ja hoor, voor nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:51 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nou, stoute dingen die ik en een eventuele leuke jongedame die ik nog tegen hoop te komen dit weekend, kunnen gaan doen, in het bos, in de auto of op de auto... Of thuis natuurlijk...
Genoeg details?
Ik ben ook hard aan het werk...quote:
Precies!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Speelt leeftijd een rol dan? Je bent zo oud als je je zelf voelt, toch?![]()
Haha en je echte leeftijdquote:
Als het goed gegaan is wel... misschien...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
ja hoor, voor nu
na t weekend een verslag?![]()
Die hou ik nog voor mezelf..quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Als het goed gegaan is wel... misschien...
Maar ik moet gaan werken van PieterCK!![]()
Haha gemeen is datquote:
Ben ik ook (soms)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha gemeen is dat![]()
Pff heb geen zin meer, wil weekeinde gaan vieren...
Ik ben ook benieuwd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
En jij doet braaf wat ie zegt?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd...
Ik doe inderdaad maar ff braaf wat ie zegt, ik bedoel: nu braaf, morgen (hopelijk) stout!![]()
En waar ga je je slachtoffer opduikelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd...
Ik doe inderdaad maar ff braaf wat ie zegt, ik bedoel: nu braaf, morgen (hopelijk) stout!![]()
Tot 17.00 uur, maar kga eerder weg denk ikquote:
Hahaha kee doe je goed..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tot 17.00 uur, maar kga eerder weg denk ik![]()
Mijn ex is vaak ook wel een beetje in een stoute bui (komt goed uit!), dus ik denk dat ik haar wel kan vragen om het 'slachtoffer' te gaan worden. Anders moet ik op zoek naar andere mogelijkheden...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
En waar ga je je slachtoffer opduikelen?![]()
Yep, ben m'n eigen baas vandaagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha kee doe je goed..
En ik denk dat ie het bij de hoeren gaat doen omdat ie toch geen normale meiden kan krijgen, die doen dat soort dingen niet...
Ja kom normale meiden zijn nog wel beetje goed opgevoedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, ben m'n eigen baas vandaag![]()
* Misstique houdt wijselijk haar mond over die 2e opmerking..
Dat hangt van je definitie van normaal afquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja kom normale meiden zijn nog wel beetje goed opgevoed
En ik ben als 1e klaar, ik moet tot half 5
Nou, nou, niet zo onvriendelijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En ik denk dat ie het bij de hoeren gaat doen omdat ie toch geen normale meiden kan krijgen, die doen dat soort dingen niet...
Oei..sex met je ex..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:13 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Mijn ex is vaak ook wel een beetje in een stoute bui (komt goed uit!), dus ik denk dat ik haar wel kan vragen om het 'slachtoffer' te gaan worden. Anders moet ik op zoek naar andere mogelijkheden...
Ik moet vandaag nog tot 18:00 uur...![]()
Ja maar wil je je verlagen tot dat breezah niveau??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nou, nou, niet zo onvriendelijk...![]()
Volgens mij ontmoet jij dan toch echt de verkeerde meiden PieterCK... Ik hoef echt niet naar de hoeren toe om sex te hebben. Er zijn genoeg meiden die "niet normaal" zijn (in jou ogen dan).
Zo ontzettend vreemd is het toch niet om het in of op een auto te doen? Maar goed, je kunt je natuurlijk ook lekker alleen thuis blijven om daar met je piemeltje te rommelen... Ieder z'n hobby... Succes he!![]()
Wel knap van je dat jij vanaf daar al kunt zien hoe de dame in kwestie er uit ziet! Goed hoor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja maar wil je je verlagen tot dat breezah niveau??
lijkt mij toch niet, je wil toch wel met iets betere meiden voor de dag komen lijkt mij.
Neuh niet zien, maar je weet op gegeven moment wel wat voor meiden wat wel en niet doen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:27 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Wel knap van je dat jij vanaf daar al kunt zien hoe de dame in kwestie er uit ziet! Goed hoor!![]()
* gaat maar weer aan het werk om zinloze discussies te voorkomen![]()
Goed zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Neuh niet zien, maar je weet op gegeven moment wel wat voor meiden wat wel en niet doen....
@Miss: Ben altijd lief
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Neuh niet zien, maar je weet op gegeven moment wel wat voor meiden wat wel en niet doen....
*meldtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
Willen alle dames die zich geen BrEeZaH slet voelen en het ooit IN of OP een auto gedaan hebben zich nu melden?Dank U!
Ging meer om meiden die makkelijk met jongens meegaan...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
Willen alle dames die zich geen BrEeZaH slet voelen en het ooit IN of OP een auto gedaan hebben zich nu melden?Dank U!
quote:
Wat weet jij nou over miss ??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
PieterCK al overtuigd of moeten er nog meer dames zich melden?
Zal ik deze maar ff antwoorden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wat weet jij nou over miss ??![]()
Afgezien van dat ze *meldt heeft gezegt??
Als je even terugleest dan zul je zien dat het woord 'slachtoffer' werd gebruikt in een reactie van Misstique op een bericht van mijzelf. Hierna heb ik het woord zelf ook gebruikt en het tussen aanhalingstekens gezet, met de bedoeling dat de lezers hier zouden begrijpen dat 'slachtoffer' zeker niet een slachtoffer is als ze bij mij is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ging meer om meiden die makkelijk met jongens meegaan...
Bijv topic: 16jarig sletje->Wakker schudden of vernederen?
Daar ben jij meer naar op zoek als ik alles zo lees over 'slachtoffers' etc
Bedoelde meer het grietje uit het verhaal...quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:47 schreef razorfish69 het volgende:
Ik maak graag lol, ben dol op goede sex, spanning en elkaar lekker verwennen. Als je elkaar met respect blijft behandelen, dan moet dat kunnen. Ook als je geen vaste relatie hebt. Maar wel altijd: safe sex!
Beetje duidelijk?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Misstique geeft Razorfish69 een kusje
Hhm weer beetje teruggaan naar de kern van de discussiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geeft Misstique een kusje terug... op een plekje naar keuze...
* Misstique weet meerdere leuke plekjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geeft Misstique een kusje terug... op een plekje naar keuze...
Niet boos zijn..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm weer beetje teruggaan naar de kern van de discussie![]()
* razorfish69 weet ook meerdere leuke plekjes om kusjes op te gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique weet meerdere leuke plekjes![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet boos zijn..![]()
*Misstique geeft PieterCK ook een kusje
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:00 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* razorfish69 weet ook meerdere leuke plekjes om kusjes op te geven![]()
* geeft Misstique een kusje in haar nek...
Dan nietquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan niet
* Misstique probeert PieterCK dan maar een biertje te geven![]()
Oh ja tuurlijk.. koffie dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk.
En als je wat wil geven moet je maar naar de kroeg komen vanavond, dan lust ik er wel 1
* Razorfish69 glimlacht en kriebeltje Misstique zachtjes over haar rug...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Razorfish69 heeft meteen een gevoelig plekje te pakken![]()
Duh de kroeg isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk.. koffie dan?![]()
Kroeg klinkt goed![]()
*Misstique genietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 glimlacht en kriebeltje Misstique zachtjes over haar rug...
Eens!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duh de kroeg is![]()
Lekker heen met vrienden, lekker gezellig
geen last van (te) geile pubers
Kijk wat voor soort reacties hier op de topics af en toe geplaatst wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eens!![]()
Heb je dar vaak last van dan?![]()
quote:
Dat neem ik maar van je aan, lees niks wat me niet direct interesseert (dus over breezah sletjes ed) en ben nog een newbiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kijk wat voor soort reacties hier op de topics af en toe geplaatst worden![]()
Dan vraag je je soms af hoe jong de pubers nog zijn
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* razorfish69 wrijft zachtjes met z'n hand door Misstique's haren...
Ow ja, je 1e weekje nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat neem ik maar van je aan, lees niks wat me niet direct interesseert (dus over breezah sletjes ed) en ben nog een newbie![]()
Yep, was al een tijdje aan t meelezen en uiteindelijk zelf ook maar een account aangemaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow ja, je 1e weekje nog
Wel leuk al heb je soms van die types, zoals bijv 1 mannelijk iemand die hier ook wel wat post![]()
* Razorfish69 sluit zijn ogen en gaat richting Misstique's oor om daar zachtjes aan te sabbelen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
* Misstique laat haar hand over Razorfish69's borst glijden..
Wie dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wel leuk al heb je soms van die types, zoals bijv 1 mannelijk iemand die hier ook wel wat post![]()
* Misstique houdt niet zo van een tong in haar oor, dus duwt Razorfish69 weer zachtjes terug naar haar nekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 sluit zijn ogen en gaat richting Misstique's oor om daar zachtjes aan te sabbelen...
zitten 2 cijfers in zijn naam..quote:
* Razorfish69 gaat braaf weer verder met kusjes geven in Misstique's nek...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique houdt niet zo van een tong in haar oor, dus duwt Razorfish69 weer zachtjes terug naar haar nek![]()
* Misstique is zeer contentquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat braaf weer verder met kusjes geven in Misstique's nek...![]()
* razorfish69 neemt aan dat het over hem gaat en stoort zich daarom verder niet aan de opmerkingen van PieterCK die vannacht waarschijnlijk slecht geslapen heeft en vandaag daarom een klein beetje geprikkeld is en helaas ook nogal erg snel een (fout) oordeel klaar heeft over mensen die hij niet eens kent...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
zitten 2 cijfers in zijn naam..
kan waarschijnlijk irl geen meiden 'scoren' en probeerd daarom op deze *kuch* persoonlijke *kuch* manier meiden te versieren![]()
* Razorfish69 is blij en vraagt zich af waar hij Misstique nog verder mee kan plezieren...quote:
Ik kan je 1 ding verzekeren, ik heb heerlijk geslapen vannacht..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* razorfish69 neemt aan dat het over hem gaat en stoort zich daarom verder niet aan de opmerkingen van PieterCK die vannacht waarschijnlijk slecht geslapen heeft en vandaag daarom een klein beetje geprikkeld is en helaas ook nogal erg snel een (fout) oordeel klaar heeft over mensen die hij niet eens kent...
Mooie zin he?
Maaruh Pieter, dit is toch het grote geilheidstopic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
kan waarschijnlijk irl geen meiden 'scoren' en probeerd daarom op deze *kuch* persoonlijke *kuch* manier meiden te versieren![]()
Ben er ook niet op tegen om hier op een constructieve manier over te praten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maaruh Pieter, dit is toch het grote geilheidstopic?
All in good fun right? Lighten up![]()
* Misstique zou het niet erg vinden als Razorfish69 haar zachtjes over haar kontje aaide..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:41 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 is blij en vraagt zich af waar hij Misstique nog verder mee kan plezieren...
Op een constructieve manier over geilheid praten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ben er ook niet op tegen om hier op een constructieve manier over te praten...
maar dat lukt niet erg nu![]()
* Razorfish69 gaat Misstique eerst een beetje teasen door heel langzaam met z'n vingers over haar rug naar beneden te masseren...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique zou het niet erg vinden als Razorfish69 haar zachtjes over haar kontje aaide..
Dom en onzinnig is soms best leuk hoor..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
IIG niet hoe het hier nu aan toe gaat.....
Dat is beetje dom en onzinnig forum-vulling.....![]()
* Misstique krijgt fijne kriebels van Razorfish69's activiteiten..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat Misstique eerst een beetje teasen door heel langzaam met z'n vingers over haar rug naar beneden te masseren...![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dom en onzinnig is soms best leuk hoor..![]()
En t is bijna weekend..
Hopelijk blijft het lekker weer, lekker terasje pakken en bietje zonnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:53 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
* Razorfish69 kijkt naar buiten en geniet van het stralende zonnetje!![]()
Inderdaad! Mijn vakantiebruin is bijna weg, dus een beetje zon zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het lekker weer, lekker terasje pakken en bietje zonnen![]()
* Razorfish69 legt zijn handen op Misstique's kontje en geeft haar heel brutaal een klein kusje op d'r mond...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique krijgt fijne kriebels van Razorfish69's activiteiten..
Jammer van die zomer in NLquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Inderdaad! Mijn vakantiebruin is bijna weg, dus een beetje zon zou mooi zijn!![]()
En dat terrasje ook!
* Misstique houdt wel van een beetje brutaal en kust terug..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 legt zijn handen op Misstique's kontje en geeft haar heel brutaal een klein kusje op d'r mond...
Hhm ik heb nog niet eens vakantie gehad..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Inderdaad! Mijn vakantiebruin is bijna weg, dus een beetje zon zou mooi zijn!![]()
En dat terrasje ook!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Burbo het volgende:
Iedereen hier heeft een stijve piemel?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Burbo het volgende:
* Razorfish69 knijpt zachtjes in Misstique's billen en kijkt diep in haar ogen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique houdt wel van een beetje brutaal en kust terug..
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Burbo het volgende:
Hhm is dit een slowchat topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:14 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 knijpt zachtjes in Misstique's billen en kijkt diep in haar ogen...
Aha, dus jij gaat klussen en ook lekker vakantie houden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm ik heb nog niet eens vakantie gehad..
Nog 5 dagen hierna en dan heb ik 3,5 week vakantie/ huis verbouwen![]()
Gaat voornamelijk schilderen worden en het huis geheel inrichten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Aha, dus jij gaat klussen en ook lekker vakantie houden?![]()
Geniet er van en succes met verbouwen!
* Misstique drukt haar lijf zachtjes nog wat dichter tegen Razorfish69 aan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:14 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 knijpt zachtjes in Misstique's billen en kijkt diep in haar ogen...
* Razorfish69 gaat zachtjes kussend via Misstique's nek richting haar borsten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique drukt haar lijf zachtjes nog wat dichter tegen Razorfish69 aan..
Hoop voor je dat het weer een beetje meewerkt danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk schilderen worden en het huis geheel inrichten...
Daarna weekje 'vakantie vieren in eigen huis'
Misstique heeft al haar kleren nog aan hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:22 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat zachtjes kussend via Misstique's nek richting haar borsten...
Ach zijn ook genoeg dingen die ik binnen nog kan doen dan dus vandaar..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het weer een beetje meewerkt dan![]()
Je hebt dus ook wel een leuk formaat tuin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ach zijn ook genoeg dingen die ik binnen nog kan doen dan dus vandaar..
maar het zou mooi mee genomen zijn als het zonnig is, buiten zit set heb ik al
Mwah ach niet zo heftig is gewoon 11 bij 6 op zuid-westen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt dus ook wel een leuk formaat tuin?![]()
Met nadruk op 'nog' of niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique heeft al haar kleren nog aan hoor![]()
Groot genoeg voor een BBQquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mwah ach niet zo heftig is gewoon 11 bij 6 op zuid-westen..
niet zoveel speciaals hoor
haha dat is ie zeker, komt ook zo'n stenen bbq in te staan..quote:
* Misstique houdt haar shirtje nog maar even aan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:28 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Met nadruk op 'nog' of niet?
* Razorfish69 is benieuwd of hij Misstique's shirt / blousse uit mag trekken....
hahaha helemaal goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha dat is ie zeker, komt ook zo'n stenen bbq in te staan..
Paar vrienden hebben "zichzelf al uitgenodigt"
Maar ik ga naar huis toequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
hahaha helemaal goed![]()
Gezellig toch?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
IIG niet hoe het hier nu aan toe gaat.....
Dat is beetje dom en onzinnig forum-vulling.....![]()
* Razorfish69 gaat gewoon lekker door met het kussen van Misstique's nek en streel zachtjes haar kontje... (Erg lekker kontje trouwensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique houdt haar shirtje nog maar even aan..![]()
Nou heren, waar wachten jullie op?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Sannetie het volgende:
[..]
oke oke oke ...ik beken...trek me maar aan mn rode lange haren mee naar de danspaal en bind mij maar vast.![]()
Safe trip!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar ik ga naar huis toe![]()
Slotje komt er volgens mij niet hop (helaas)..
Tot straks
*Misstique glijdt stiekem even met haar hand onder Razorfish's shirt...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:38 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat gewoon lekker door met het kussen van Misstique's nek en streel zachtjes haar kontje... (Erg lekker kontje trouwens)
* Razorfish69 voelt heel relaxed de warme hand van Misstique over z'n borst glijden...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
*Misstique glijdt stiekem even met haar hand onder Razorfish's shirt...
* Misstique ontdoet Razorfish69 langzaam van z'n shirt..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:51 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 voelt heel relaxed de warme hand van Misstique over z'n borst glijden...
* Razorfish69 laat Misstique braaf z'n shirt uitdoen en kust haar zachtjes op haar lippen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique ontdoet Razorfish69 langzaam van z'n shirt..
* Misstique laat haar handen Razorfish69's bovenlichaam verkennen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:56 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 laat Misstique braaf z'n shirt uitdoen en kust haar zachtjes op haar lippen...
* Razorfish69 geniet terwijl hij langzaam zijn vingers over Misstique's borsten laat glijden...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat haar handen Razorfish69's bovenlichaam verkennen..
* Misstique pakt Razorfish69's hoofd vast en geeft hem een intens diepe zoen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:03 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geniet terwijl hij langzaam zijn vingers over Misstique's borsten laat glijden...
* Razorfish69 kust Misstique hartstochtelijk terug en geeft aan dat hij haar ook wel op andere plekken wil gaan kussen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique pakt Razorfish69's hoofd vast en geeft hem een intens diepe zoen..
* Misstique zou dat niet erg vinden..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:10 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kust Misstique hartstochtelijk terug en geeft aan dat hij haar ook wel op andere plekken wil gaan kussen...
IK ben thuis, jij ook safe trip...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:14 schreef Misstique het volgende:
Ik moet gaan!
Volgens mij zitten we hier nog maar met z'n 2en, dus fijn weekend Razorfish69 en maandag verslag doen graag![]()
![]()
Net als het spannend gaat worden, haha!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:14 schreef Misstique het volgende:
Ik moet gaan!
Volgens mij zitten we hier nog maar met z'n 2en, dus fijn weekend Razorfish69 en maandag verslag doen graag![]()
![]()
Dank je, kmoet nog wel een eindje rijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
IK ben thuis, jij ook safe trip...
dat kan, dat weet ik niet, ik ben er met 25 km...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank je, kmoet nog wel een eindje rijden![]()
Hahaha, sorry.. to be continued..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Net als het spannend gaat worden, haha!![]()
Fijn weekend en braaf zijn he!
Geniet er van!![]()
Hhhm tmi...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahaha, sorry.. to be continued..![]()
Ik ben altijd braaf![]()
Dat is meer slowchat, dit is toch meer om te discusseren over zaken (en hopelijk eens te worden)..quote:
Komt wel goed hoor Pieter, ben niet vies van een sessie zwaar bomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat is meer slowchat, dit is toch meer om te discusseren over zaken (en hopelijk eens te worden)..
M.i. dan..
razorfish69 is ook alleen en geil.. en razorfish69 is wel leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is alleen en geil.. niet leuk
heb morgen teveel te doen om te gaan stappen vanavond (en trouwens, heb niet echt een kennissenkringquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:41 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
razorfish69 is ook alleen en geil.. en razorfish69 is wel leuk
Komt allemaal goed Sjowhan! Lekker gaan stappen vanavond en morgen en lol maken!![]()
Is dat erg? Kroeg is tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:47 schreef PieterCK het volgende:
Ik zou alleen gaan shoppen en toch in de kroeg terecht gekomen![]()
Morgen nog veel te doen ook, zucht gaat weer lekker![]()
Razorfish69 geeft Misstique een troostende knuffelquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat erg? Kroeg is toch?
Zucht.. weekend weer bijna voorbij![]()
Ow okayquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:30 schreef PieterCK het volgende:
Neuh zit in de detachering, projectmanagement..
Dus nieuw project alsin nieuw project..
Of als er een zeer uitdagende baan komt mag dat ook
*Zielig kijk mode
Helaas blijft die collega wel de hele dag zitten...
*/Zielig kijk mode
Hey Razorfish!quote:
Racoon is mooooooooooooooooooooooi iddquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:25 schreef PieterCK het volgende:
Hhahaa, James Blund, het nummer dat nu in de top 40 staat is 1 van de mindere nummers van de cd... Racoon, tijdloos en zeer mooi
Kingdoms hospitel, was tijdje terug als miniserie op tv, maar nu gewoon op 4 dvd's bij PieterCK thuis
James Blund neem ik dan ook wel mee als we toch nieuwe set gaan kopen voor jequote:Op maandag 29 augustus 2005 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Racoon is mooooooooooooooooooooooi idd![]()
Zegt me niks, waar gaat dat over?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:34 schreef Misstique het volgende:
[quote]Op maandag 29 augustus 2005 13:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay.. klinkt een beetje horror achtig. Is t zo'n serie waarbij je steeds tegen t plafon aan vliegt van schrik?
Haha blijf ik wel slapen, lig je veilig..quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:40 schreef Misstique het volgende:
Is niks voor mij, kan ik niet zo goed tegen, nachtmerries enzo..
Dan kan ik alleen niet jouw veiligheid garanderenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha blijf ik wel slapen, lig je veilig..
maar hij is niet TE eng, maar gewoon de hele tijd op het randje en gewoon goed verhaal..
Ga ik ook niet als 1e film kijken in mijn nieuwe huis hoor
Ach ik kan voor mijzelf opkomen hoor.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen niet jouw veiligheid garanderen![]()
Dat soort films kijk ik zowiezo nooit alleen
Okay, maar je bent gewaarschuwdquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ach ik kan voor mijzelf opkomen hoor.....
Dus mijn veiligheid regel ik zelf wel
Ik hou wel van dat soort films![]()
dat kan hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, maar je bent gewaarschuwd![]()
Ik ook wel op z'n tijd, maar wel met anderen erbij![]()
kan geregeld worden, lig je gezellig naast m'n kittenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
dat kan hoor
wil ik wel bij de deur slapen kan ik alsnog vluchten als het 'fout' gaat met je![]()
Huh hoezo remi boven liggen??quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
kan geregeld worden, lig je gezellig naast m'n kitten![]()
Dan ga ik wel Remi boven liggen![]()
Klig liever in m'n eigen bedje, veeeeeel comfortabelerquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Huh hoezo remi boven liggen??
Liggen we er met z'n tweeen en de katten toch
haha is ook de bedoeling toch dat je gewoon in je eigen bed ligt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klig liever in m'n eigen bedje, veeeeeel comfortabeler![]()
En het is kitten, enkelvoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |