Heb jij t gesprek een beetje gevolgd? Was niet echt sprake van of wel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsja eerder beginnen met werken had je met de jongens mee gekunt sexen eehm zonnen
Quote:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb jij t gesprek een beetje gevolgd? Was niet echt sprake van of wel?
Anyway, kga echt niet zomaar met de 1e de beste vent mee, waar dan ook naartoe!!![]()
Sjongejongejonge moet ik je dit nou gaan uitleggen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Quote:
Godlike02 - dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:36
Nee, nee, ok ik blijf
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
* jaloers
Sorry
Je mag mee maar ik denk dat je moet werken
Unquote.
What else should I say??
Jou vraag was of het er stond, nou het stond er dus..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sjongejongejonge moet ik je dit nou gaan uitleggen?
Ik was jaloers dat ie uberhaupt buiten kon zijn nu, want zit smachtend achter de ramen naar buiten te kijken.
Zijn reply is aardig bedoeld maar uiteraard niet serieus![]()
Er zat behoorlijk wat meer achter, maar je hebt lekker snel je oordeel klaar. Beetje jammer hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als ik van een meisje zulke mails zou ontvangen zou het ook meteen Fw zijn naar haar baas met mijn baas en haar in de CC....
Waarom, t is toch ongewenste intimiteiten/ onzedelijke mailtjes......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zat behoorlijk wat meer achter, maar je hebt lekker snel je oordeel klaar. Beetje jammer hoor..
Het was van beide kanten niet ongewenst, maar er ging wel ongeveer een half jaar aan normaal contact en mailverkeer aan vooraf voordat t zo ver ging.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Waarom, t is toch ongewenste intimiteiten/ onzedelijke mailtjes......
Een fout maken is niet erg is menselijk, maar je fouten toegeven en deze zo snel mogelijk corrigeren maakt je m.i. een eerlijk mens van..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was van beide kanten niet ongewenst, maar er ging wel ongeveer een half jaar aan normaal contact en mailverkeer aan vooraf voordat t zo ver ging.
En hier heb je dan de discussie over geilheid wat je vrijdag graag wilde:
Ja, er zijn mensen die toegeven aan lustgevoelens en geilheid, ook al weten ze dat het in sommige situaties echt heel erg fout is. Dat maakt ons mensen menselijk, niet?
Precies en die stap van de fout toegeven kan ff duren..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Een fout maken is niet erg is menselijk, maar je fouten toegeven en deze zo snel mogelijk corrigeren maakt je m.i. een eerlijk mens van..
Daarbij moet je zakelijk en prive gescheiden houden vind ik
Maar ik zal ook nooit zeggen dat fouten maken niet mag of onwenselijk is hoor
Kom fout toegeven kun je al doen zodra je op Sent/ Verzenden hebt gedrukt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies en die stap van de fout toegeven kan ff duren..
Ben het helemaal met je eens met zakelijk en prive gescheiden houden, maar is toch vaak moeilijk aangezien je je collega's 8 uur per dag ziet en ze dus ook persoonlijke zaken verteld.
Das makkelijk gezegd als je zoiets nooit hebt meegemaakt, je hebt t idee dat t allemaal wel meevalt en dat je toch niet gepakt wordt (wat overigens ook niet is gebeurd).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom fout toegeven kun je al doen zodra je op Sent/ Verzenden hebt gedrukt..
Je weet meteen al dat het niet kan en niet mag op straffe van ontslag..
Er zit daarnaast een verschil tussen vertellen en actie ondernemen/ uitvoeren m.i. hoor..
Mijn collega's weten wel iets van mijn priveleven maar dat is gewoon net genoeg 95% hebben zij geen idee van en zullen zij ook nooit achterkomen..
Ik heb gelukkig hele goede vrienden (ben ik dit jaar weer achter gekomen) waar ik terecht kan als er wat is en natuurlijk ouders.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Das makkelijk gezegd als je zoiets nooit hebt meegemaakt, je hebt t idee dat t allemaal wel meevalt en dat je toch niet gepakt wordt (wat overigens ook niet is gebeurd).
En de stap van mail naar actie is ook niet zo'n grote hoor, zeker niet na de 1e keer.
Daar verschillen we duidelijk in, ik vind t prettig om ook bij m'n collega's terecht te kunnen voor bepaalde zaken, misschien ook wel omdat ik thuis niet direct aanspraak heb. Natuurlijk niet te prive zaken, maar wel wat me bezig houdt.
Ik heb ook goede vrienden, maar die zie ik niet elke dag. Ouders zijn voor dit soort onderwerpen niet aanspreekbaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig hele goede vrienden (ben ik dit jaar weer achter gekomen) waar ik terecht kan als er wat is en natuurlijk ouders.....
Maar blijf het 'fout' vinden van je actie maar goed het is jou baan die het je dan kost en niet de mijne dat scheelt..
Ga naar huis toe en kijk morgen wel toe, dan kun je ten minste niet 'ontsporen' van het onderwerp af net zoals met mij de gehele tijd
Ik ben bloed serieusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sjongejongejonge moet ik je dit nou gaan uitleggen?
Ik was jaloers dat ie uberhaupt buiten kon zijn nu, want zit smachtend achter de ramen naar buiten te kijken.
Zijn reply is aardig bedoeld maar uiteraard niet serieus![]()
Hahahahha, in dat geval: ik ga mee!!!!!!quote:
Beetje laat met bijna 5 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahahha, in dat geval: ik ga mee!!!!!!![]()
* checkt ff Godlike's fotoboekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beetje laat met bijna 5 uur![]()
En voor hetzelfde geld woon je aan de andere kant van het land![]()
Dan zit je geen eens in de buurt van het strandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
* checkt ff Godlike's fotoboek
Klopt, ik woon in Zwolle![]()
Dat is niet grappigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zit je geen eens in de buurt van het strand![]()
* Godlike02 checkt zn eigen fotoboekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
* checkt ff Godlike's fotoboek
Klopt, ik woon in Zwolle![]()
Nope, ik werk in Amersfoort (en niet bij een bank)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had je uitgenodigd![]()
Je werkt toch niet bij de abn amro in zwolle?![]()
Oh das al weer vlakbijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, ik werk in Amersfoort (en niet bij een bank)
Kloptquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh das al weer vlakbij![]()
Dat vroeg ik me even af want daar doe ik ook af en toe zaken mee
Ik klets lekker met jou!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maaruh, moet jij niet lekker buiten zijn nu?![]()
Tuurlijk niet erg! Vond alleen dat je wel optimaal gebruik moet maken van dat kleine beetje zon wat ons hier gegund wordtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik klets lekker met jou!
Erg?
En dat terwijl je geen eens een fobo hebt![]()
Psssst een laptop kan ook buiten
Foto Boekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet erg! Vond alleen dat je wel optimaal gebruik moet maken van dat kleine beetje zon wat ons hier gegund wordt![]()
fobo??
oh okay, newbie...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Foto Boek
Ach ja zon, heerlijk m aar als ik er al niet vanaf in de ochtend in lig dan weinig genieten
Te onrustig voor. loop nu af en toe in en uit de zon
Weer even zitten en weer even terug zo doe ik dat maar even
Haha, het is wel 'technisch weer' ja... Doe je best en have fun!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:39 schreef Enil het volgende:
Ik heb zin om m'n vriendin vanavond eens flink te verwennen, d'r helemaal gek te maken en d'r compleet plat te teasen, en het uiteindelijk heerlijk af te maken...
Jummie!
Hey Pieter, je bent er toch weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:20 schreef PieterCK het volgende:
-knip-
Je hebt wel gelijk, maar hele weekend al volgepland met andere dingen,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
Geen tijd voor strand?
Tijd voor maken
Leuke dingen hoop ik voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar hele weekend al volgepland met andere dingen,
kzit erover te denken om vrijdag vrij te nemen, weekend is gewoon te kort![]()
Ckers, maar ook minder leuke dingen..quote:
Kan je wel spannende avonturen daar hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ckers, maar ook minder leuke dingen..
kmoet wat aan m'n voortuin gaan doen, is inmiddels een rimboe van heb ik jou daar en als ik ergens een hekel aan heb is t wel tuinieren![]()
In m'n voortuin? hahahaha, kan de hele buurt lekker meegenieten!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je wel spannende avonturen daar hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |