Yep en dus * insert driedubbele vraagteken.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:43 schreef spinor het volgende:
Eh, nee. Jij beweerde keihard dat natuurwetten amper nog van toepassing zijn op de mens omdat de mens niet meer dicht bij de natuur staat.
Nou, wie weetquote:Alsof we binnenkort geen invloed meer ondervinden van bijvoorbeeld de zwaartekracht als we nog verder "van de natuur af gaan staan".
Neem een ibrupofen!quote:ps: pleisters helpen doorgaans niet tegen pijn.
Ik heb ook vaak deja-vu's, dan droom ik iets en geberut hetzelfde in de echte wereld en dan weet ik niet meer wat ik moet geloven. Of dit gewoon nep is, of omdat het gewoon zo is...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:40 schreef coz het volgende:
voorspellende dromen / deja vu's
gebeurde maar wist niet zeker .. gevraagd om duidelijke .. werd eng duidelijk .. gevraagd om rust .. sindsdien af en toe
overkomt me, zeer hedere dromen die zeer slecht te onthouden zijn .. later als zeer herkenbare deja-vu .. (niet alleen toevallig maar heb ze accuraat gehad in kleuren, geuren en gedachten erbij) [trouwens erg frustrerend om te dromen ..he ik heb een dejavu terwijl de deja vu nog moet komen]
maar verder weinig gebruik .. helaas geen toetsen ermee kunnen maken enzo![]()
Of dat je het ooit eerder mee heb gemaakt en dat je maar denkt dat het een droom wasquote:Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak deja-vu's, dan droom ik iets en geberut hetzelfde in de echte wereld en dan weet ik niet meer wat ik moet geloven. Of dit gewoon nep is, of omdat het gewoon zo is...![]()
Wat ik daar mee bedoelde was dat ik het herkent...en dat ik het zo beleef..nothing more, nothing lessquote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef coz het volgende:
lunamoon , leuke toevoeging maar de gave op zich en of iemand dat wel of niet heeft staat niet ter discussie .. just a friendly note
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:27 schreef lunamoon het volgende:
[..]
Wat ik daar mee bedoelde was dat ik het herken...en dat ik het zo beleef..nothing more, nothing less
een gave heb je maar als je die niet gebruikt, of als die gewoon nooit aan de oppervlakte gekomen is merk je er niks van.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Kun je gaven trouwens aanleren of moet je er per se mee geboren zijn?
Ik heb er geen volgens mij.. of kan het ook zijn dat je ze wel hebt, alleen nog niet goed genoeg ontwikkeld ofzo? Vroeg ik me gewoon even af..
Heb je een zelf-bewustzijn? Dan heb je ook de potentie om gaves te ontwikkelen.. hehe.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Kun je gaven trouwens aanleren of moet je er per se mee geboren zijn?
Ik heb er geen volgens mij.. of kan het ook zijn dat je ze wel hebt, alleen nog niet goed genoeg ontwikkeld ofzo? Vroeg ik me gewoon even af..
mkay , maar dat stond dan een beetje vreemd doordat je hem quotequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:27 schreef lunamoon het volgende:
[..]
Wat ik daar mee bedoelde was dat ik het herkent...en dat ik het zo beleef..nothing more, nothing less
Okequote:Op zaterdag 3 september 2005 03:36 schreef coz het volgende:
[..]
mkay , maar dat stond dan een beetje vreemd doordat je hem quote.. maar dan is het goed [afbeelding]
Iets dat je vertelt waar je armen en benen zich bevinden. Niet dat het bij de vijf basiszintuigen hoort... je zou dan het waarnemen van warmte/koude, gevoel voor evenwicht en pijn ook kunnen noemen.quote:
Waarom helaas?quote:Op maandag 19 september 2005 17:32 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ja ik heb gaven, helaas
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:37 schreef Enumerator het volgende:
Voor de mensen die ook durven te laten testen dat ze het hebben. www.randi.org
hier kun je een miljoen dollar krijgen als je kan aantonen dat je bijzondere gaven hebt. Je moet zelf een test aan hun voorleggen via email en dan kun je, niet al te ver van je eigen bewoonsel een test doen. Mocht je superkrachten hebben dan krijg je het geld. Maar het is nog nooit iemand gelukt.
Op het forum daar kun je alle testen en email verkeer tussen de mensen nalezen. Best grappig.
Ik zelf heb geen paranormale gave ofzo. Maar ik ben best wel goed met het lezen van lichaamstaal. Ik kan bv zo zien of iemand ergens een goed of slecht gevoel over heeft. Of iemand ergens ervaring mee heeft, of iets net leert enzo. Maar lichaamstaal kun je onderdrukken en faken. Met pokeren is zoiets handig. Zijn ook boekjes over enzo.
Ik heb zo'n beetje hetzelfde !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
weet nie of et een gave is of iets onderbewust, maar ik heb sterk het vermoeden dat ik emoties van andere mensen oppik en diezelf dan voel.
Tis meer een vleok eigenlijk.
Vaak genoeg voel ik me goed en heb ik ook geen ene reden om me anders te voelen en sta ik bij iemand in de buurt en voel ik me in ene depressief, of heel opgewekt, of moe o.i.d.
Ben ik zelf weer met dingen bezig heb ik dit allemaal niet. Beetje moeilijk uittelleggen maar zo voel ik et.
Aflezen van je eigen informatie- en energieveld, duh.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef Netflier het volgende:
Hoe ze de namen van overleden mensen kan raden is me een raadsel, maar ik vermoed sterk dat het een knap goochelkunstje is.
Dat denk ik ook. Iedereen is bijzonder op zijn/haar manier. Iedereen heeft gaves, alleen is het voor degenen die onzichtbare gaves hebben extra moeilijk. Als je een auto in elkaar kan zetten dan is dat zichtbaar, tastbaar en wordt dat gewaardeert in de vorm van een loon.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:01 schreef Netflier het volgende:
Ik geloof wel dat er een paranormale wereld is. Echter denk ik dat je je voornamelijk op je aardse leven moet concentreren. Wat iemand op dit forum al zei, je hebt hier een taak. Het aardse leven heeft genoeg te bieden alsook kan je je inzetten om je steentje bij te dragen de aarde voor iedereen.
Dat is allemaal waar. En omdat de maatschappij niet zo werkt betekend nog niet dat je dat allemaal zelf niet zou kunnen doen. Ik doe het wel. Ik heb jaren geleden besloten mijn eigen weg te kiezen. dat betekend dat ik WEL glimlach naar een persoon op straat, ook als die persoon niet teruglacht. Ik groet mijn buren wel, ook als ze dat zelf niet doen. En echt.... uiteindelijk krijg je het terug. je kunt zo je hele omgeving infecteren. Dat is ook het principe van verbeter de wereld en begin bij jezelf. Schijt aan een groot huis en een auto en de poen. UIteindelijk draait het daar niet om. Een glimlach maakt gelukkiger.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Iedereen is bijzonder op zijn/haar manier. Iedereen heeft gaves, alleen is het voor degenen die onzichtbare gaves hebben extra moeilijk. Als je een auto in elkaar kan zetten dan is dat zichtbaar, tastbaar en wordt dat gewaardeert in de vorm van een loon.
Als je onzichtbare gaves hebt wordt het je op diverse vlakken heel moeilijk gemaakt, zeker in deze tijd. Alles draait om geld, macht, een eigen huis, een goeie baan. Maar de aandacht voor de medemens is weg. Vrijwilligers krijgen het steeds moeilijker qua ziekenfonds, qua waardering. Waarom moeite doen als het toch niet gewaardeert wordt?
En dan bedoel ik waardering voor de eenvoudige dingen, dus even die groet of die glimlach naar je medemens. Niet snijden op de snelweg, niet zeiken als er iemand een sigaret in je buurt opsteekt, niet zeuren als de buren een feestje hebben. Gewoon een beetje rekening houden met elkaar..........is dat nou zo moelijk![]()
Mja, blijkbaar, iedereen een USA-pistool en afknallen iedereen die te dicht bij komt![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:17 schreef Sessy het volgende:
[..]
Aflezen van je eigen informatie- en energieveld, duh.
mooi stukje van de Law of Attraction. je krijgt dat wat je zelf uitstoot. denk je negatief, dan krijg je negatieve dingen op je weg. en andersom natuurlijk. het natuurlijke begrip van tegen overgestelde polen die mekaar aantrekken is onzin. maar mensen geloven er zo hard in dat ze hun eigen onderzoeken beinvloeden om tot resultaten te komen die ze verwachtenquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is allemaal waar. En omdat de maatschappij niet zo werkt betekend nog niet dat je dat allemaal zelf niet zou kunnen doen. Ik doe het wel. Ik heb jaren geleden besloten mijn eigen weg te kiezen. dat betekend dat ik WEL glimlach naar een persoon op straat, ook als die persoon niet teruglacht. Ik groet mijn buren wel, ook als ze dat zelf niet doen. En echt.... uiteindelijk krijg je het terug. je kunt zo je hele omgeving infecteren. Dat is ook het principe van verbeter de wereld en begin bij jezelf. Schijt aan een groot huis en een auto en de poen. UIteindelijk draait het daar niet om. Een glimlach maakt gelukkiger.
Het laatste stukje begrijp ik niet helemaal geloof ik. Sarcasme of niet? Kun je je wat nader verklaren?quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:28 schreef Enyalius het volgende:
mooi stukje van de Law of Attraction. je krijgt dat wat je zelf uitstoot. denk je negatief, dan krijg je negatieve dingen op je weg. en andersom natuurlijk. het natuurlijke begrip van tegen overgestelde polen die mekaar aantrekken is onzin. maar mensen geloven er zo hard in dat ze hun eigen onderzoeken beinvloeden om tot resultaten te komen die ze verwachten
quote:Law of Attraction
We create our own reality. We attract those things in our life (money, relationships, employment) that we focus on.
Dat eerste stukje snapte ik ook al en dat is ook wat ik begrijp uit de link. Maar de vetgedrukte zin snap ik niet. Hoe zie je dat in een dagelijks voorbeeld?quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:28 schreef Enyalius het volgende:
mooi stukje van de Law of Attraction. je krijgt dat wat je zelf uitstoot. denk je negatief, dan krijg je negatieve dingen op je weg. en andersom natuurlijk. het natuurlijke begrip van tegen overgestelde polen die mekaar aantrekken is onzin. maar mensen geloven er zo hard in dat ze hun eigen onderzoeken beinvloeden om tot resultaten te komen die ze verwachten
Neu.... dan denk ik:quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:26 schreef bonke het volgende:
stel dat je kan raden wat een dichte kaart is
je hebt het 20 keer fout en 1 keer goed
dan denk je bij jezelf "hmmm 1 keer goed, zal ik dan toch een gave hebben "
En dat soort spelletjes zijn trouwens net zo flauw als je ophangen aan de resultaten van bijvoorbeeld een IQ test. Terwijl je, om een beeld van iemand te krijgen ook zou kunnen kijken naar de toepasbaarheid van iemands kwaliteiten in het dagelijks leven. En niet te vergeten de wijsheid die iemand kan hebben in de dagelijkse omgang. Zonder daar allemaal testjes aan te hangen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:26 schreef bonke het volgende:
stel dat je kan raden wat een dichte kaart is
je hebt het 20 keer fout en 1 keer goed
dan denk je bij jezelf "hmmm 1 keer goed, zal ik dan toch een gave hebben "
Exactly my point.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:34 schreef bonke het volgende:
iq testen zijn meestal ook onzinnig
je kan een gigantisch goed gevoel hebben voor wiskunde maar bv vanuit het niets een goed werkend apperaat te bouwen is weer wat anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |