Dubbelpost...quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:50 schreef Sylvana het volgende:
restje chicken tonight gegeten
Da's ook waar...quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ze in PUB hetzelfde topic hebben
precies, tis toch best belangrijk dat andere mensen weten dat ik goed eet ook al woon ik op kamersquote:Op vrijdag 2 september 2005 05:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Da's ook waar...
En je wil natuurlijk wel beide topics up-to-date houden, dat snap ik ook...
Dat is zelfs gewoon verbazingwekkend....quote:Op vrijdag 2 september 2005 05:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
precies, tis toch best belangrijk dat andere mensen weten dat ik goed eet ook al woon ik op kamers
vandaag nog een stuk komkommerquote:Op vrijdag 2 september 2005 05:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is zelfs gewoon verbazingwekkend....
En wanneer heb je voor het laatste fruit gegeten?
Dat is groente toch?quote:
geen idee, tis iig gezond en lekker, en moest toch een beetje een bodem hebben voor het stappen hequote:
Het is misschien wel te gezond...quote:Op vrijdag 2 september 2005 05:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
geen idee, tis iig gezond en lekker, en moest toch een beetje een bodem hebben voor het stappen he
Duik nu me slaapbank maar op, geen zin om me beddengoed nog op me bed te gaan zitten doen
Haha, herkenbaar....quote:Op vrijdag 2 september 2005 05:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Praat tegen je Nederlandse eten, laat weten dat je het waardeert en lief hebt. Voor je het weet is het te laat en besef je pas wat je mist als je veroordeeld bent tot slijmerige slierterige prutjes die of geen smaak hebben, of veel te pittig zijn.
Ow bammetje met kaas, ik heb je nooit genoeg gewaardeerd
Chinees buffet dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:08 schreef Erasmo het volgende:
Is kijken wat ik vandaag weer voorgeschoteld krijg, zit nu in de jeugdherberg op texel dus![]()
En voor mij aardappel salade en voor Annemiek gekookte aardappelsquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:33 schreef Annemiek78 het volgende:
Sla met een saucijsje
Klopt, had ik er niet bij gezet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En voor mij aardappel salade en voor Annemiek gekookte aardappels
Ow leg es uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef Spindizzy het volgende:
Geitenkaas/tapenadetosti's
Boterham, geitenkaas erop, tapenade erop, boterham erop, in het tostiijzer?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boterham, geitenkaas erop, tapenade erop, boterham erop, in het tostiijzer?![]()
He, da's toevallig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Aardappel brocoli en een tex mex burger
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:54 schreef Cheesecake het volgende:
Souvlaki, tzaziki en aardappelschijfjes.
dat vind ik altijd het gezeligste... lekker wat hapjes en ongemerkt eet je toch aardig watquote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Allemaal hapjes tijdens een verjaardag. Heb dus niet echt een maaltijd op
Sterkte ermee, ik leef met je meequote:Op maandag 12 september 2005 12:46 schreef kruimel_20 het volgende:
Chicken tonight hawaii met rijst !
Verrassen hoop ik toch wel? Anders moeten we weer alles wat van je rest opvegen enzo...quote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef Faithz het volgende:
lol.. kip
Ik laat me verassen, eet bij een vriendin![]()
Ik weet 't niet. Lasagne?quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef denka het volgende:
Ik heb nog geen idee, heb eigenlijk geen zin om te koken. Dus het wordt iets halen. iets uit de oven of uit de magnetron deze keer.
Iemand misschien een idee, ik heb wel zin in iets gezonds maar dat wordt met halen, oven of magnetron al moeilijk...
Goed idee, ga ik ook doen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
vandaag heb ik de braadslee volgegooid met grove stukken aardappel met schil, grove stukken wortel, ui, knoflook,peper zout, en olijfolie. datstaat al lekker bijna 3 kwartier in de oven.
zometeeen gemarineerde karbonaadjes erbij bakken, en dan bak ik meteen een handvol hele champignons mee.
Dat is dus frietjes geworden we kwamen pas laat thuis en we hadden geen zin meer om te koken. En nu eten we dat gewoon morgenquote:
Frietjes van waar?quote:Op maandag 19 september 2005 19:16 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is dus frietjes geworden we kwamen pas laat thuis en we hadden geen zin meer om te koken. En nu eten we dat gewoon morgen![]()
Het is dus McDonalds geworden...quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef denka het volgende:
Ik heb nog geen idee, heb eigenlijk geen zin om te koken. Dus het wordt iets halen. iets uit de oven of uit de magnetron deze keer.
Iemand misschien een idee, ik heb wel zin in iets gezonds maar dat wordt met halen, oven of magnetron al moeilijk...
Dat moet je wel even zeggen wat je precies hebt gegeten @ McDonalds... vind ik namelijk buitengewoon interesant.quote:Op maandag 19 september 2005 21:19 schreef denka het volgende:
[..]
Het is dus McDonalds geworden...![]()
Student...excuus?![]()
Ik had nog zo'n bonnenboekje van de Mc liggen dus het werd een happy meal + Big Mac menu voor iets van 5,95quote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat moet je wel even zeggen wat je precies hebt gegeten @ McDonalds... vind ik namelijk buitengewoon interesant.
Student misschien en op kamers.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef Riann het volgende:
sylvana eten jullie ook ooit gewoon hollandse pot?
Ja Tilapia oprollen met spinazie en zalm, vastzetten met coctailprikkers.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef gelly het volgende:
tilapiarol ?
Ik heb ook een soort kookclubje, maar er kookt altijd 1Wel gezellig tho, altijd leuk om te zien wat een ander nou weer eens op tafel zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |