Want...?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:17 schreef tonks het volgende:
Oja probeer nooit het sap eruit te zuigen
Dat doe ik juist altijd...quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:17 schreef tonks het volgende:
Oja probeer nooit het sap eruit te zuigen
Smerigquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat doe ik juist altijd...Wat is er mis mee dan?
kun je doen..... maar het hoeft nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef Elvi het volgende:
Gewoon zo uit t pakje. Moet je het bakken dan
yep.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef Rapaille het volgende:
Is dat die nepkrab rotzooi (gewoon witvis met een kleurtje en wat aroma)?
Weet dan dat goede krabbenvlees erg duur is. Weet je ook dat het in feite duurder is dan kreeft? Dit omdat je uit een kilo krab veel minder vlees haalt dan bij een kreeft waar er van die grote stukken in de staart zitten die een krab niet heeft. Ikzelf eet ook de inhoud van schaal van de krab. Wel rijk aan cholesterol, maar je kan niet alles vermijden he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef Dauthi het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er voor zo'n goedkoop product als krab nog van die nepdingen worden gemaakt... maar goed
Het blijft witvis met wat aroma....quote:Op zondag 4 september 2005 00:37 schreef Ashram het volgende:
[..]
Weinigen zien het nog als nepkrab...het is gewoon surimi.
Ja denkt toch niet dat er in de krabsalade alleen echte krab zit he?quote:Op maandag 5 september 2005 16:43 schreef clowncloon het volgende:
op zich kan het wel als alternatief voor krabsalade maar eigenlijk is het natuurlijk troep heh jongens?
In de meeste krabsalades is er totaal geen krabbenvlees aanwezig. Is dat er wel, dan is er vaak een specifiek aroma aanwezig die door velen niet worden gewaardeerd. Eerder door onwetendheid over de smaak en geur van krab, maar uiteraard, men weet wel wat men lekker vind en wat niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Meer surimi dan krab, zeg een verhouding van 9 op 1 ofzo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |