Dubbelpost...quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:50 schreef Sylvana het volgende:
restje chicken tonight gegeten
Da's ook waar...quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ze in PUB hetzelfde topic hebben
precies, tis toch best belangrijk dat andere mensen weten dat ik goed eet ook al woon ik op kamersquote:Op vrijdag 2 september 2005 05:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Da's ook waar...
En je wil natuurlijk wel beide topics up-to-date houden, dat snap ik ook...
Dat is zelfs gewoon verbazingwekkend....quote:Op vrijdag 2 september 2005 05:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
precies, tis toch best belangrijk dat andere mensen weten dat ik goed eet ook al woon ik op kamers
vandaag nog een stuk komkommerquote:Op vrijdag 2 september 2005 05:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is zelfs gewoon verbazingwekkend....
En wanneer heb je voor het laatste fruit gegeten?
Dat is groente toch?quote:
geen idee, tis iig gezond en lekker, en moest toch een beetje een bodem hebben voor het stappen hequote:
Het is misschien wel te gezond...quote:Op vrijdag 2 september 2005 05:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
geen idee, tis iig gezond en lekker, en moest toch een beetje een bodem hebben voor het stappen he
Duik nu me slaapbank maar op, geen zin om me beddengoed nog op me bed te gaan zitten doen
Haha, herkenbaar....quote:Op vrijdag 2 september 2005 05:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Praat tegen je Nederlandse eten, laat weten dat je het waardeert en lief hebt. Voor je het weet is het te laat en besef je pas wat je mist als je veroordeeld bent tot slijmerige slierterige prutjes die of geen smaak hebben, of veel te pittig zijn.
Ow bammetje met kaas, ik heb je nooit genoeg gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |