Ik weet 't niet. Lasagne?quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef denka het volgende:
Ik heb nog geen idee, heb eigenlijk geen zin om te koken. Dus het wordt iets halen. iets uit de oven of uit de magnetron deze keer.
Iemand misschien een idee, ik heb wel zin in iets gezonds maar dat wordt met halen, oven of magnetron al moeilijk...
Goed idee, ga ik ook doen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
vandaag heb ik de braadslee volgegooid met grove stukken aardappel met schil, grove stukken wortel, ui, knoflook,peper zout, en olijfolie. datstaat al lekker bijna 3 kwartier in de oven.
zometeeen gemarineerde karbonaadjes erbij bakken, en dan bak ik meteen een handvol hele champignons mee.
Dat is dus frietjes geworden we kwamen pas laat thuis en we hadden geen zin meer om te koken. En nu eten we dat gewoon morgenquote:
Frietjes van waar?quote:Op maandag 19 september 2005 19:16 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is dus frietjes geworden we kwamen pas laat thuis en we hadden geen zin meer om te koken. En nu eten we dat gewoon morgen![]()
Het is dus McDonalds geworden...quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef denka het volgende:
Ik heb nog geen idee, heb eigenlijk geen zin om te koken. Dus het wordt iets halen. iets uit de oven of uit de magnetron deze keer.
Iemand misschien een idee, ik heb wel zin in iets gezonds maar dat wordt met halen, oven of magnetron al moeilijk...
Dat moet je wel even zeggen wat je precies hebt gegeten @ McDonalds... vind ik namelijk buitengewoon interesant.quote:Op maandag 19 september 2005 21:19 schreef denka het volgende:
[..]
Het is dus McDonalds geworden...![]()
Student...excuus?![]()
Ik had nog zo'n bonnenboekje van de Mc liggen dus het werd een happy meal + Big Mac menu voor iets van 5,95quote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat moet je wel even zeggen wat je precies hebt gegeten @ McDonalds... vind ik namelijk buitengewoon interesant.
Student misschien en op kamers.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef Riann het volgende:
sylvana eten jullie ook ooit gewoon hollandse pot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |