"the_ultimate"quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:16 schreef OreO het volgende:
gitaarsnaar welke skin heb je
die skin ziet er leuk uit.. maar ben helemaal gek op de sleek skin nuquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:39 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
"the_ultimate"
http://www.phil777.pwp.blueyonder.co.uk/the_ultimate.zip
Dat was ikquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Voor die jongen die geen Kahn had, je kan wel een file downloaden dat ie weer Kahn gaat heten!
Maar 0-12quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:28 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
12 - 0 maar _moder8tor_? Ik heb 'n tijd terug es 17 - 0 gemaakt en dat was in de competitie
Tja, zal 'm zelf maar inkoppen, ik heb daar geen screen van nee..
Ik zie je boosheid nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:18 schreef OreO het volgende:
tering man u! ik speelde dus tegen man u die thuis speelde...
eerst stuurt wes brown de bal zijn eigen goal in.. paar minuten later lauren doet hetzelfde ><
dan krijgen zei in de 88ste min een penalty2-1
Man U kampt met 'tzelfde probleem, voor de "updates" kregen ze in november of zo 'n injectie van 'n miljoen of 15 á 20, maar nu is dat amper 2 miljoen als ik me niet vergisquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:48 schreef OreO het volgende:
-_-
echt irritant dat arseholes zo'n lage transferbudget hebben...
bij mij was het 11 mil.. maar als je op dit niveau een echte versterking wil halen ben je snel klaarquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:59 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Man U kampt met 'tzelfde probleem, voor de "updates" kregen ze in november of zo 'n injectie van 'n miljoen of 15 á 20, maar nu is dat amper 2 miljoen als ik me niet vergisDenk je in januari wat versterkingen te halen met afbetaling in termijnen, kun je ze nog allemaal afblazen in de hoop dat ze dan in juli/augustus willen komen
Dat is geen geldquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:39 schreef OreO het volgende:
ik heb edu verkocht.. nu heb ik gilberto als playmaker doet het best goed.. maar ik ga denk ik emre kopen als playmaker kost maar 6.5 mil nu inter wil hem niet meer
-edit-quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef OreO het volgende:
ik speel nu samen met een gast in de primera div... je kan joinen als je geen modem hebtwant anders vertraagt alles.. wat is je msn
Groningen is een fijne club in FM, tuyp speelt ook altijd geweldig bij mij.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:36 schreef VoreG het volgende:
Ik ga geweldig met mijn groningen elftal. Echt genieten
Great Newsquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:26 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik maak de hattrick zelf af:
Tevez voelt zich thuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |