Nee man!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
Geert Wilders? Seeeeeeeeeeerieus?
Dat scheelt ... VVD is al een kleine drama, maar Wilders....quote:
Heee JustMe, kopje koffie?quote:
Op VVD stemmen kun je nog berekenend noemen, op Wilders dat is gewoon pure domheid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat scheelt ... VVD is al een kleine drama, maar Wilders....
Als Tanja ook berekenend is.... en van een uitkering moet leven, zal dat zeker iets links van het midden zijn..... Maar om de een of andere reden denk ik het niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Op VVD stemmen kun je nog berekenend noemen, op Wilders dat is gewoon pure domheid.
Waar zou Tanja op stemmen?
Klinkt misschien vreemd, maar ik kick vooral op haar gezicht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft trouwens nog een week redelijk lekker weer Gert, dus veel Dido in bikini enzo
ik wil graag koffie maar die teringzooi op de stamtafel ruimen jullie maar zelluf opquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Heee JustMe, kopje koffie?
en wil je de stamtafel even afruimen?![]()
Ok dan ruim ik af. Doe jij dat leuke kunstje dan weer, op de tafel?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil graag koffie maar die teringzooi op de stamtafel ruimen jullie maar zelluf op![]()
Ziet er wel wat goor uit ja, maar er waren geen schone doekjes... Gelukkig dat er geen zwangeren mogen komen in deze clibquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef Gert het volgende:
Keurig, maarre.. wat is dat fluffy spul? Heb je nou die hele tafel volgelegd met coke of zo?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef Roache_ het volgende:
Zouden we Anita (of hoe heette ze??) niet weer kunnen vragen om te komen poetsen? Ik weet iig dat ze erg goed kon zuigen.
(middag tesaam, zijn er tosti's of een ander licht lunchgerecht?)
quote:
Nee man, dat is voetvolk. In de regie-kamer wil ik. Fokkertjes treiteren, door de badkamer-scenes voor mezelf te houden en de streams snel op de tuin te zetten zodra er naakt te zien is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gert, zullen wij bij de volgende BB gaan solliciteren als cameraman? Lijkt me geen overbodige luxe.
Laat me raden: je werkt al voor BB nu?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee man, dat is voetvolk. In de regie-kamer wil ik. Fokkertjes treiteren, door de badkamer-scenes voor mezelf te houden en de streams snel op de tuin te zetten zodra er naakt te zien is.![]()
Ik wacht wel totdat iemand zo gek is dat te betalen en ze vervolgens op emule zetquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
Zeker weten. Stort ¤100 op mijn rekening, en je krijgt een dvd met ZEER EXPLICIETE en GEDETAILLEERDE beelden.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
Zeker weten. Stort ¤100 op mijn rekening, en je krijgt een dvd met ZEER EXPLICIETE en GEDETAILLEERDE beelden.![]()
Zo is dat. Vooral van jou valt het me tegen, Gert.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef cuall het volgende:
Afvalligen !!!!!!!
Ga eens tellen op deze pagina wie er hoe vaak post.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Zo is dat. Vooral van jou valt het me tegen, Gert.Indertijd maar strijden voor de Clib, zelfs je e-mailadres erop afstemmen, en dan? 'Ach wat kan het mij verdommen?'
Zo, karn is ook gearriveerd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:51 schreef APK het volgende:
Ik naam een uur vrij van werk vanmorgen om Buswatcher zijn streams te lezen.
Goed zeg, die lappen text!![]()
Wat is dat voor dom smiley?quote:
Claim!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef karn het volgende:
All that hullaballo about Chantal and very little about Trailer Trash and the mad toothwashing Tiny Tears.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Zo is dat. Vooral van jou valt het me tegen, Gert.Indertijd maar strijden voor de Clib, zelfs je e-mailadres erop afstemmen, en dan? 'Ach wat kan het mij verdommen?'
Cuall op haar motor met vrijwel niemand op de foto? (o jee, ook ik niet)
OK zal ik een persoonlijke oproep doen aan iedereen die ik op zijn minst hier af-en-toe verwacht: Gij, Brutus (Gert), APK, Karn, FashLate, Grobbenkuiken, Scanman, PC-eend, Henk, Schatje, Jappie, Cuall, LateVogel, Weyden (?), Christine, Cynix, Sanne, Itsme, Roache natuurlijk, Coos natuurlijk, Mr. Dre, tante Bep, Rica, Golfen, Ethel, en misschien zelfs Buswatcher! En de tientallen die me even niet te binnen schieten (sorry).
Onze clib gaat toch niet stranden bij nr. 37?Doet eens Uw best! Ik mijzelf zal beter mijn best doen om weer op 4.10 u. plaatselijke tijd aanwezig te zijn.
Leve onze clib! (voor ons ouderen ...
)
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef karn het volgende:
[..]
Naja, it's rude to say no![]()
When is the first nominatie?
Didn't they always used to do it during the live uitzending?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:21 schreef Gert het volgende:
Weet ik niet.
Ik meen ergens gelezen te hebben: vandaag. Maar wanneer ze het uitzenden.
Ja hé?quote:Daar moeten ze ook eens wat duidelijker over zijn!
Verlepte filosoof?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:19 schreef Blackadder2 het volgende:
Heyheyhey!!Ik moest gvd zoeken naar waar de clib was gebleven?! Kwalijk hoor. We moeten er blijkbaar allemaal nog in komen. En waar is de barman voor de nacht, Henk?!
En de verlepte filosoof in de hoek, PC-eend?!
De andere betweters komen dan vanzelf ook wel weer terug. Toch?
![]()
hoe doe je dat, jij kan 8 streams handelen???quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Verlepte filosoof?
ik ben bang dat ik wat minder tijd heb om te clibben, nu de streams weer gratis zijn neem ik ze 24 uur per dag op en dan moet ik later alles terugkijken of het wat opgeleverd heeft![]()
En in de tussentijd moet ik ook nog eens even de zin van het leven zien te ontrafelen![]()
WTF 8 streams??quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef cuall het volgende:
[..]
hoe doe je dat, jij kan 8 streams handelen???
fijn dat je er dan nu ff bent![]()
omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef OpaLing het volgende:
Ik neem 4 streams in acht![]()
Wil iemand een borreltje voor me inschenken?
Lukt het niet meer?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef OpaLing het volgende:
@ APK: "wijffie na gebruik..." wat denkt u wel van mij? Daar is mijn leeftijd niet naar. Heus.
Gert, wanneer gaan we irritante kutnewbies wegpesten?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
Wat voor bocht zit er in die paarse glaasjes?
Ach boeiuh, doe d'r maar drie.![]()
zijn glaasjes om wakker te blijvenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
Wat voor bocht zit er in die paarse glaasjes?
Ach boeiuh, doe d'r maar drie.![]()
Die post niet als een autistische mongool -in twee dagen- in d'r eentje drie topics vol met one-liners waar niemand op reageert, zoals die 'jalla'quote:Op woensdag 7 september 2005 00:17 schreef OpaLing het volgende:
Heeft u niet genoeg aan het pesten van zielige dom Irish females?
Hij post net dat ie 18 uur per dag naar de streams kijkt.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Die post niet als een autistische mongool -in twee dagen- in d'r eentje drie topics vol met one-liners waar niemand op reageert, zoals die 'jalla'![]()
Geregistreerd op: zondag 4 september 2005 @ 20:33quote:Op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
Hij post net dat ie 18 uur per dag naar de streams kijkt.
Ik gelóóf 'm!
Wás.quote:
Volgens mij heeft iemand een kloon gereanimeerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:24 schreef OpaLing het volgende:
Bovendien, voor je rust komen jullie 'hiernaast' toch wel aan je trekken?
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef APK het volgende:
Aantal posts: 939 (gemiddeld 435 per dag)
dabje graagquote:Op woensdag 7 september 2005 00:31 schreef OpaLing het volgende:
Kom, nu Sanne er is, schenk ik iedereen nog even een borreltje in.
Gert en APK om moed in te drinken? Sanne en ik voor de gezelligheid?
Roept u maar, wie drinkt wat?
Hij verdient hetquote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Aantal posts: 939 (gemiddeld 435 per dag)
Dat zijn 3 topics (in zijn eentje) gevuld met irritant gelul.
Sanne, kan die josti niet een eigen topic krijgen?
Slaapmutsje nu echt leeg, én effectief.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:31 schreef OpaLing het volgende:
Kom, nu Sanne er is, schenk ik iedereen nog even een borreltje in.
Gert en APK om moed in te drinken? Sanne en ik voor de gezelligheid?
Roept u maar, wie drinkt wat?
* Sanne kent jou langer dan vandaag.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:36 schreef OpaLing het volgende:
*schenkt in*
APK... ik was een kloon van mijn kleinzoon, maar die is overleden. Na heel lang weg, ben ik (hier) terug van alleen lezen. Van reanimatie is geen sprake.
Uw achterdocht is oprecht verspilde moeite. Sanne kent mij nog wel. De aanstaande moeder (niet Tanja) van hier die nu meestal hiernaast blijft kent me nog beter.
Zo genoeg tip opgelicht?
Is dat gek dan??quote:Op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij post net dat ie 18 uur per dag naar de streams kijkt.
Ik gelóóf 'm!
quote:
Tink dus.quote:De aanstaande moeder (niet Tanja) van hier die nu meestal hiernaast blijft kent me nog beter.
volgens mij nietquote:
Wow goed geheugen zeg lol.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
* Sanne kent jou langer dan vandaag.
Was u niet bij de grote rel in 2000 aanwezig, waarbij tante Bep en ondergetekende virtueel het mes op iemands' strot hebben gezet?
Jaaaaa! Those were the days!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef Sanne het volgende:
Waarom heet dit topic nu niet gewoon Pannonica????
In het kort:quote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef Sanne het volgende:
Waarom heet dit topic nu niet gewoon Pannonica????
Ja maar, ja maar.....quote:Op woensdag 7 september 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
In het kort:
F_L maakte ooit een tiepfaut in de TT, toen werd het Clib.
37 vonden wij een mooi getal, dus dat hielden wij er in, totdat scanman het een keer waagde om #38 te openen. Die is toen na groot protest op slot gegaan ----> Scanman boos, beloofde nooit meer terug te komen.![]()
En nu drinkt hij uiteraard weer af en toe gezellig mee.![]()
Het was een lange nacht. Met iemand waarvan wij dachten dat het een kloon was.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:43 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Jaaaaa! Those were the days!
Zuipen, streamen, plaatjes draaien, bittergarnituur, slapen op zolder met Tink...![]()
Een mes op de keel kan ik me niet herinneren. Helpt u eens?
Zoek maar eens op Torp.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:43 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Jaaaaa! Those were the days!
Zuipen, streamen, plaatjes draaien, bittergarnituur, slapen op zolder met Tink...![]()
Een mes op de keel kan ik me niet herinneren. Helpt u eens?
Er is veel mis met mij, maar níet met mijn geheugen.quote:
Heeej, hij is er ook!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:47 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Torp.
Bovendien draagt uw overleden(?) kleinzoon erg strakke broeken naar meet&greets (in 1999 tenminste wel) voor details kunt u Helga vragen.
Zo qua cryptisch zijn we wel weer bij geloof ik![]()
Jij had toch zo'n Dracula-avatar?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef Sanne het volgende:
Back in the good old days dat mijn usericon verboden werd vanwege blote tieten
Hmm als het iets met BB te maken had was ik er vast, alleen gaat mijn geheugen niet zo verquote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er is veel mis met mij, maar níet met mijn geheugen.
Jij was er wel he?
Back in the good old days dat mijn usericon verboden werd vanwege blote tieten
Ik had dezequote:Op woensdag 7 september 2005 00:52 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n Dracula-avatar?![]()
ga eens uit die oorstoel.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:54 schreef OpaLing het volgende:
Torp ja! Fantastisch was dat. Een heuse speurtocht, heerlijk!
Strakke broeken? Tja, die jeugd van tegenwoordig toen.
Mijn kleinzoon kon ik hier niet meer aan het spreken krijgen. Vandaar overleden.
Leuk u weer eens te spreken 'relnicht'.
Dat was tijdens de "ik draai die club hier de nek om" nacht met Havoc........... Hahaha, wat een tenen en welk een ego's vierden er toen bot.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik had deze [afbeelding]
Maar een blauwe maandag (letterlijk) een plaatje van de tieten van Vanessa. En dat mocht toen niet
Weet je dat niet meer, dat we zo'n oorstoel hadden ?quote:
Kent u Harinkie ook nog? Of is dat geen *kuch* familie?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:54 schreef OpaLing het volgende:
Torp ja! Fantastisch was dat. Een heuse speurtocht, heerlijk!
Strakke broeken? Tja, die jeugd van tegenwoordig toen.
Mijn kleinzoon kon ik hier niet meer aan het spreken krijgen. Vandaar overleden.
@ Roache_: Leuk ook u na zo lang weer eens te spreken, 'relnicht'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |