WTF 8 streams??quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef cuall het volgende:
[..]
hoe doe je dat, jij kan 8 streams handelen???
fijn dat je er dan nu ff bent![]()
omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef OpaLing het volgende:
Ik neem 4 streams in acht![]()
Wil iemand een borreltje voor me inschenken?
Lukt het niet meer?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef OpaLing het volgende:
@ APK: "wijffie na gebruik..." wat denkt u wel van mij? Daar is mijn leeftijd niet naar. Heus.
Gert, wanneer gaan we irritante kutnewbies wegpesten?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
Wat voor bocht zit er in die paarse glaasjes?
Ach boeiuh, doe d'r maar drie.![]()
zijn glaasjes om wakker te blijvenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
Wat voor bocht zit er in die paarse glaasjes?
Ach boeiuh, doe d'r maar drie.![]()
Die post niet als een autistische mongool -in twee dagen- in d'r eentje drie topics vol met one-liners waar niemand op reageert, zoals die 'jalla'quote:Op woensdag 7 september 2005 00:17 schreef OpaLing het volgende:
Heeft u niet genoeg aan het pesten van zielige dom Irish females?
Hij post net dat ie 18 uur per dag naar de streams kijkt.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Die post niet als een autistische mongool -in twee dagen- in d'r eentje drie topics vol met one-liners waar niemand op reageert, zoals die 'jalla'![]()
Geregistreerd op: zondag 4 september 2005 @ 20:33quote:Op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
Hij post net dat ie 18 uur per dag naar de streams kijkt.
Ik gelóóf 'm!
Wás.quote:
Volgens mij heeft iemand een kloon gereanimeerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:24 schreef OpaLing het volgende:
Bovendien, voor je rust komen jullie 'hiernaast' toch wel aan je trekken?
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef APK het volgende:
Aantal posts: 939 (gemiddeld 435 per dag)
dabje graagquote:Op woensdag 7 september 2005 00:31 schreef OpaLing het volgende:
Kom, nu Sanne er is, schenk ik iedereen nog even een borreltje in.
Gert en APK om moed in te drinken? Sanne en ik voor de gezelligheid?
Roept u maar, wie drinkt wat?
Hij verdient hetquote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Aantal posts: 939 (gemiddeld 435 per dag)
Dat zijn 3 topics (in zijn eentje) gevuld met irritant gelul.
Sanne, kan die josti niet een eigen topic krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |