Nee man!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
Geert Wilders? Seeeeeeeeeeerieus?
Dat scheelt ... VVD is al een kleine drama, maar Wilders....quote:
Heee JustMe, kopje koffie?quote:
Op VVD stemmen kun je nog berekenend noemen, op Wilders dat is gewoon pure domheid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat scheelt ... VVD is al een kleine drama, maar Wilders....
Als Tanja ook berekenend is.... en van een uitkering moet leven, zal dat zeker iets links van het midden zijn..... Maar om de een of andere reden denk ik het niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Op VVD stemmen kun je nog berekenend noemen, op Wilders dat is gewoon pure domheid.
Waar zou Tanja op stemmen?
Klinkt misschien vreemd, maar ik kick vooral op haar gezicht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft trouwens nog een week redelijk lekker weer Gert, dus veel Dido in bikini enzo
ik wil graag koffie maar die teringzooi op de stamtafel ruimen jullie maar zelluf opquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Heee JustMe, kopje koffie?
en wil je de stamtafel even afruimen?![]()
Ok dan ruim ik af. Doe jij dat leuke kunstje dan weer, op de tafel?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil graag koffie maar die teringzooi op de stamtafel ruimen jullie maar zelluf op![]()
Ziet er wel wat goor uit ja, maar er waren geen schone doekjes... Gelukkig dat er geen zwangeren mogen komen in deze clibquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef Gert het volgende:
Keurig, maarre.. wat is dat fluffy spul? Heb je nou die hele tafel volgelegd met coke of zo?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef Roache_ het volgende:
Zouden we Anita (of hoe heette ze??) niet weer kunnen vragen om te komen poetsen? Ik weet iig dat ze erg goed kon zuigen.
(middag tesaam, zijn er tosti's of een ander licht lunchgerecht?)
quote:
Nee man, dat is voetvolk. In de regie-kamer wil ik. Fokkertjes treiteren, door de badkamer-scenes voor mezelf te houden en de streams snel op de tuin te zetten zodra er naakt te zien is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gert, zullen wij bij de volgende BB gaan solliciteren als cameraman? Lijkt me geen overbodige luxe.
Laat me raden: je werkt al voor BB nu?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee man, dat is voetvolk. In de regie-kamer wil ik. Fokkertjes treiteren, door de badkamer-scenes voor mezelf te houden en de streams snel op de tuin te zetten zodra er naakt te zien is.![]()
Ik wacht wel totdat iemand zo gek is dat te betalen en ze vervolgens op emule zetquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
Zeker weten. Stort ¤100 op mijn rekening, en je krijgt een dvd met ZEER EXPLICIETE en GEDETAILLEERDE beelden.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
Zeker weten. Stort ¤100 op mijn rekening, en je krijgt een dvd met ZEER EXPLICIETE en GEDETAILLEERDE beelden.![]()
Zo is dat. Vooral van jou valt het me tegen, Gert.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef cuall het volgende:
Afvalligen !!!!!!!
Ga eens tellen op deze pagina wie er hoe vaak post.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Zo is dat. Vooral van jou valt het me tegen, Gert.Indertijd maar strijden voor de Clib, zelfs je e-mailadres erop afstemmen, en dan? 'Ach wat kan het mij verdommen?'
Zo, karn is ook gearriveerd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:51 schreef APK het volgende:
Ik naam een uur vrij van werk vanmorgen om Buswatcher zijn streams te lezen.
Goed zeg, die lappen text!![]()
Wat is dat voor dom smiley?quote:
Claim!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef karn het volgende:
All that hullaballo about Chantal and very little about Trailer Trash and the mad toothwashing Tiny Tears.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Zo is dat. Vooral van jou valt het me tegen, Gert.Indertijd maar strijden voor de Clib, zelfs je e-mailadres erop afstemmen, en dan? 'Ach wat kan het mij verdommen?'
Cuall op haar motor met vrijwel niemand op de foto? (o jee, ook ik niet)
OK zal ik een persoonlijke oproep doen aan iedereen die ik op zijn minst hier af-en-toe verwacht: Gij, Brutus (Gert), APK, Karn, FashLate, Grobbenkuiken, Scanman, PC-eend, Henk, Schatje, Jappie, Cuall, LateVogel, Weyden (?), Christine, Cynix, Sanne, Itsme, Roache natuurlijk, Coos natuurlijk, Mr. Dre, tante Bep, Rica, Golfen, Ethel, en misschien zelfs Buswatcher! En de tientallen die me even niet te binnen schieten (sorry).
Onze clib gaat toch niet stranden bij nr. 37?Doet eens Uw best! Ik mijzelf zal beter mijn best doen om weer op 4.10 u. plaatselijke tijd aanwezig te zijn.
Leve onze clib! (voor ons ouderen ...
)
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef karn het volgende:
[..]
Naja, it's rude to say no![]()
When is the first nominatie?
Didn't they always used to do it during the live uitzending?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:21 schreef Gert het volgende:
Weet ik niet.
Ik meen ergens gelezen te hebben: vandaag. Maar wanneer ze het uitzenden.
Ja hé?quote:Daar moeten ze ook eens wat duidelijker over zijn!
Verlepte filosoof?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:19 schreef Blackadder2 het volgende:
Heyheyhey!!Ik moest gvd zoeken naar waar de clib was gebleven?! Kwalijk hoor. We moeten er blijkbaar allemaal nog in komen. En waar is de barman voor de nacht, Henk?!
En de verlepte filosoof in de hoek, PC-eend?!
De andere betweters komen dan vanzelf ook wel weer terug. Toch?
![]()
hoe doe je dat, jij kan 8 streams handelen???quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Verlepte filosoof?
ik ben bang dat ik wat minder tijd heb om te clibben, nu de streams weer gratis zijn neem ik ze 24 uur per dag op en dan moet ik later alles terugkijken of het wat opgeleverd heeft![]()
En in de tussentijd moet ik ook nog eens even de zin van het leven zien te ontrafelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |