Zo is dat. Vooral van jou valt het me tegen, Gert.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef cuall het volgende:
Afvalligen !!!!!!!
Ga eens tellen op deze pagina wie er hoe vaak post.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Zo is dat. Vooral van jou valt het me tegen, Gert.Indertijd maar strijden voor de Clib, zelfs je e-mailadres erop afstemmen, en dan? 'Ach wat kan het mij verdommen?'
Zo, karn is ook gearriveerd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:51 schreef APK het volgende:
Ik naam een uur vrij van werk vanmorgen om Buswatcher zijn streams te lezen.
Goed zeg, die lappen text!![]()
Wat is dat voor dom smiley?quote:
Claim!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef karn het volgende:
All that hullaballo about Chantal and very little about Trailer Trash and the mad toothwashing Tiny Tears.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Zo is dat. Vooral van jou valt het me tegen, Gert.Indertijd maar strijden voor de Clib, zelfs je e-mailadres erop afstemmen, en dan? 'Ach wat kan het mij verdommen?'
Cuall op haar motor met vrijwel niemand op de foto? (o jee, ook ik niet)
OK zal ik een persoonlijke oproep doen aan iedereen die ik op zijn minst hier af-en-toe verwacht: Gij, Brutus (Gert), APK, Karn, FashLate, Grobbenkuiken, Scanman, PC-eend, Henk, Schatje, Jappie, Cuall, LateVogel, Weyden (?), Christine, Cynix, Sanne, Itsme, Roache natuurlijk, Coos natuurlijk, Mr. Dre, tante Bep, Rica, Golfen, Ethel, en misschien zelfs Buswatcher! En de tientallen die me even niet te binnen schieten (sorry).
Onze clib gaat toch niet stranden bij nr. 37?Doet eens Uw best! Ik mijzelf zal beter mijn best doen om weer op 4.10 u. plaatselijke tijd aanwezig te zijn.
Leve onze clib! (voor ons ouderen ...
)
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef karn het volgende:
[..]
Naja, it's rude to say no![]()
When is the first nominatie?
Didn't they always used to do it during the live uitzending?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:21 schreef Gert het volgende:
Weet ik niet.
Ik meen ergens gelezen te hebben: vandaag. Maar wanneer ze het uitzenden.
Ja hé?quote:Daar moeten ze ook eens wat duidelijker over zijn!
Verlepte filosoof?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:19 schreef Blackadder2 het volgende:
Heyheyhey!!Ik moest gvd zoeken naar waar de clib was gebleven?! Kwalijk hoor. We moeten er blijkbaar allemaal nog in komen. En waar is de barman voor de nacht, Henk?!
En de verlepte filosoof in de hoek, PC-eend?!
De andere betweters komen dan vanzelf ook wel weer terug. Toch?
![]()
hoe doe je dat, jij kan 8 streams handelen???quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Verlepte filosoof?
ik ben bang dat ik wat minder tijd heb om te clibben, nu de streams weer gratis zijn neem ik ze 24 uur per dag op en dan moet ik later alles terugkijken of het wat opgeleverd heeft![]()
En in de tussentijd moet ik ook nog eens even de zin van het leven zien te ontrafelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |