Slaapmutsje nu echt leeg, én effectief.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:31 schreef OpaLing het volgende:
Kom, nu Sanne er is, schenk ik iedereen nog even een borreltje in.
Gert en APK om moed in te drinken? Sanne en ik voor de gezelligheid?
Roept u maar, wie drinkt wat?
* Sanne kent jou langer dan vandaag.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:36 schreef OpaLing het volgende:
*schenkt in*
APK... ik was een kloon van mijn kleinzoon, maar die is overleden. Na heel lang weg, ben ik (hier) terug van alleen lezen. Van reanimatie is geen sprake.
Uw achterdocht is oprecht verspilde moeite. Sanne kent mij nog wel. De aanstaande moeder (niet Tanja) van hier die nu meestal hiernaast blijft kent me nog beter.
Zo genoeg tip opgelicht?
Is dat gek dan??quote:Op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij post net dat ie 18 uur per dag naar de streams kijkt.
Ik gelóóf 'm!
quote:
Tink dus.quote:De aanstaande moeder (niet Tanja) van hier die nu meestal hiernaast blijft kent me nog beter.
volgens mij nietquote:
Wow goed geheugen zeg lol.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
* Sanne kent jou langer dan vandaag.
Was u niet bij de grote rel in 2000 aanwezig, waarbij tante Bep en ondergetekende virtueel het mes op iemands' strot hebben gezet?
Jaaaaa! Those were the days!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef Sanne het volgende:
Waarom heet dit topic nu niet gewoon Pannonica????
In het kort:quote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef Sanne het volgende:
Waarom heet dit topic nu niet gewoon Pannonica????
Ja maar, ja maar.....quote:Op woensdag 7 september 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
In het kort:
F_L maakte ooit een tiepfaut in de TT, toen werd het Clib.
37 vonden wij een mooi getal, dus dat hielden wij er in, totdat scanman het een keer waagde om #38 te openen. Die is toen na groot protest op slot gegaan ----> Scanman boos, beloofde nooit meer terug te komen.![]()
En nu drinkt hij uiteraard weer af en toe gezellig mee.![]()
Het was een lange nacht. Met iemand waarvan wij dachten dat het een kloon was.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:43 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Jaaaaa! Those were the days!
Zuipen, streamen, plaatjes draaien, bittergarnituur, slapen op zolder met Tink...![]()
Een mes op de keel kan ik me niet herinneren. Helpt u eens?
Zoek maar eens op Torp.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:43 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Jaaaaa! Those were the days!
Zuipen, streamen, plaatjes draaien, bittergarnituur, slapen op zolder met Tink...![]()
Een mes op de keel kan ik me niet herinneren. Helpt u eens?
Er is veel mis met mij, maar níet met mijn geheugen.quote:
Heeej, hij is er ook!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:47 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Torp.
Bovendien draagt uw overleden(?) kleinzoon erg strakke broeken naar meet&greets (in 1999 tenminste wel) voor details kunt u Helga vragen.
Zo qua cryptisch zijn we wel weer bij geloof ik![]()
Jij had toch zo'n Dracula-avatar?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef Sanne het volgende:
Back in the good old days dat mijn usericon verboden werd vanwege blote tieten
Hmm als het iets met BB te maken had was ik er vast, alleen gaat mijn geheugen niet zo verquote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er is veel mis met mij, maar níet met mijn geheugen.
Jij was er wel he?
Back in the good old days dat mijn usericon verboden werd vanwege blote tieten
Ik had dezequote:Op woensdag 7 september 2005 00:52 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n Dracula-avatar?![]()
ga eens uit die oorstoel.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:54 schreef OpaLing het volgende:
Torp ja! Fantastisch was dat. Een heuse speurtocht, heerlijk!
Strakke broeken? Tja, die jeugd van tegenwoordig toen.
Mijn kleinzoon kon ik hier niet meer aan het spreken krijgen. Vandaar overleden.
Leuk u weer eens te spreken 'relnicht'.
Dat was tijdens de "ik draai die club hier de nek om" nacht met Havoc........... Hahaha, wat een tenen en welk een ego's vierden er toen bot.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik had deze [afbeelding]
Maar een blauwe maandag (letterlijk) een plaatje van de tieten van Vanessa. En dat mocht toen niet
Weet je dat niet meer, dat we zo'n oorstoel hadden ?quote:
Kent u Harinkie ook nog? Of is dat geen *kuch* familie?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:54 schreef OpaLing het volgende:
Torp ja! Fantastisch was dat. Een heuse speurtocht, heerlijk!
Strakke broeken? Tja, die jeugd van tegenwoordig toen.
Mijn kleinzoon kon ik hier niet meer aan het spreken krijgen. Vandaar overleden.
@ Roache_: Leuk ook u na zo lang weer eens te spreken, 'relnicht'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |