abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30041864
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Denk je dat? Ik denk dat dus niet. Als de verkiezingen en de aanloop ernaar goed verlopen zal Wilders niet veel scoren is mijn visie.

Zou je op Wilders stemmen?
Ik niet. Ik stem nog liever Jan M.

Volgens NIPO neemt de allochtonenproblematiek een centrale breinpositie in, en wordt het bij de volgende verkiezingen hoofditem. Wie antwoord heeft op de vragen waar autochtonen mee zitten op dit gebied wint de verkiezingen dubbel en dwars.

Hoor:

Click here to listen PimFortuyn-NachtVanFortuyn
pi_30041922
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoe links de daken van het dag schreewt over hoe asociaal dit kabinet is. Ik vind het wel meevallen, ze zouden ook een ministelsel als in de VS kunnen invoeren.
Wat bedoel je nu te zeggen dan ?
pi_30041973
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat bedoel je nu te zeggen dan ?
Je had het toch over oppertunisme... heeft links dat dan niet?
pi_30042076
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Je had het toch over oppertunisme... heeft links dat dan niet?
Ah, ok. Natuurlijk, elke politieke partij of stroming maakt gebruik van opportunisme. Alleen de 1 wat meer dan de andere. Dat vind ik trouwens ook het achterlijke van een Wilders, naast z'n allochtonen standpunten heeft ie natuurlijk ook andere economisch rechtse ideeën. Jammer genoeg vertelt hij die niet, wetende dat dat hem de kop kost bij z'n (wat lager opgeleide, simpele) aanhangers. Bij de SP weet je tenminste waar je aan toe bent.
pi_30042181
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:43 schreef gelly het volgende:

[..]

Ah, ok. Natuurlijk, elke politieke partij of stroming maakt gebruik van opportunisme. Alleen de 1 wat meer dan de andere. Dat vind ik trouwens ook het achterlijke van een Wilders, naast z'n allochtonen standpunten heeft ie natuurlijk ook andere economisch rechtse ideeën. Jammer genoeg vertelt hij die niet, wetende dat dat hem de kop kost bij z'n (wat lager opgeleide, simpele) aanhangers. Bij de SP weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ja, het is erg zwak van Wilders om aan het minimumloon te tornen, terwijl z'n achterban voor een grote groep autochtone lager opgeleiden zijn.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:12:55 #56
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30043010
Wilders hoeft nog niets te bewijzen. Immers, na zijn eerste zege zal hij beslist de oppositie ingaan. Hij zal zich eerst in de oppositie een stabiele partij moeten opbouwen voordat het eerstvolgende kabinet valt of zijn termijn volmaakt.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:16:18 #57
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30043136
meeste views: forum of forntpage

Het wachten is nog op een Mega Maandag bij McCarthy Shop.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30043230
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef Sidekick het volgende:

!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30043399
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef Sidekick het volgende:

Hij geilt wel op aandacht he?
pi_30043400
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wilders hoeft nog niets te bewijzen. Immers, na zijn eerste zege zal hij beslist de oppositie ingaan. Hij zal zich eerst in de oppositie een stabiele partij moeten opbouwen voordat het eerstvolgende kabinet valt of zijn termijn volmaakt.
Alsof je in de oppositie niet uiteen kunt vallen in elkaar meer dan het regeringsbeleid bevechtende splintertjes, zie Ouderen partij destijds.
I´m back.
pi_30043417
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hij geilt wel op aandacht he?
Had ik mijn weblog al gespammed?
pi_30043442
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:24 schreef sizzler het volgende:

[..]

Had ik mijn weblog al gespammed?
Et tu Sizzler?
I´m back.
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:10:56 #63
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30044965
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alsof je in de oppositie niet uiteen kunt vallen in elkaar meer dan het regeringsbeleid bevechtende splintertjes, zie Ouderen partij destijds.
In dat geval zou hij een zittende regering geen schade toebrengen. Remember LPF? Ik zou Wilders eerst wel eens in de oppositie willen zien voordat ik op hem zou stemmen.
pi_30047749
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

In dat geval zou hij een zittende regering geen schade toebrengen. Remember LPF? Ik zou Wilders eerst wel eens in de oppositie willen zien voordat ik op hem zou stemmen.
Juist vanwege LPF (en ouderenpartij) is het eerst afwachten of hij zoveel stemmen krijgt...
I´m back.
  zondag 28 augustus 2005 @ 02:06:21 #67
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 28 augustus 2005 @ 02:07:15 #68
89730 Drugshond
pi_30048021
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:07 schreef Drugshond het volgende:
Lekkere bilnaad overigens......hit me.... hit me.
Kont van een 15-jarig jongetje. .
I´m back.
pi_30048150
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:07 schreef Drugshond het volgende:
Lekkere bilnaad overigens......hit me.... hit me.
.
pi_30048656
quote:
Orkaan Katrina wordt krachtiger

13:53:55

rtr
MIAMI - De orkaan Katrina is zaterdag boven de Golf van Mexico nog in kracht toegenomen. De orkaan behaalt nu windsnelheden van 185 kilometer per uur en vormt een dreiging voor New Orleans en de off-shore olieputten.

Web-TV
Orkaan Katrina neemt opnieuw in kracht toe
Donderdagavond bereikte Katrina het zuiden van Florida. Daarbij kwamen zeven mensen om het leven, werden overstromingen veroorzaakt en werden talrijke bomen ontworteld. Meer dan een miljoen mensen zaten zonder stroom.

Zaterdagochtend omstreeks 11 uur Belgische tijd bevond de orkaan zich 700 kilometer ten zuidoosten van de monding van de Mississipi en 265 kilometer ten westen van Key West en Florida. Katrina verplaatst zich nu traag in west-zuidwestelijke richting.

Volgens experts zal de orkaan echter in de loop van de dag van koers veranderen en richting noorden trekken. Daardoor wordt de kust tussen het westen van Florida en het westen van Louisiana, waar New Orleans zich bevindt, bedreigd. Wellicht zal Katrina op enkele kilometer van de stad voorbijtrekken. Grote delen van New Orleans liggen onder de zeespiegel en zijn dus kwetsbaar voor overstromingen.

In Louisiana en Mississippi is de noodtoestand afgekondigd. In totaal werden al 21 olieputten en boorplatforms voor de kust van New Orleans uit voorzorg geëvacueerd. Daardoor wordt de druk op de olieprijzen nog meer opgevoerd. De beurs van New York eindigde met een prijs van 67,49 dollar per vat.

Shell maakte vrijdag nog bekend dat het 146 mensen had geëvacueerd vanuit haar zee-installaties in de Golf van Mexico. Volgens Shell had die beslissing geen gevolgen voor de productie.

27/08/2005 - afp - llc
http://www.standaard.be/nieuws/buitenland/index.asp?articleID=DMF27082005_018&snel=1
ojee

[ Bericht 69% gewijzigd door zakjapannertje op 28-08-2005 03:13:03 ]
pi_30049100
het roze leger rukt op (naar de US of A?)
quote:
Brits leger marcheert mee in Gay Pride

LONDEN - De Britse landmacht heeft voor het eerst deelgenomen aan de Gay Pride, door het centrum van Manchester. Het leger wil voortaan ook homo’s aantrekken en wil tonen dat hen een goed onthaal te wachten staat.
Op de tocht van drie kilometer deelden soldaten snoep uit, in een defilé waar voor het overige vooral roze lycra-pakjes te zien waren. De Gay Pride duurt drie dagen, en trekt een kwart miljoen mensen.

,,Uw seksuele oriëntatie interesseert ons niet echt als je het leger wil vervoegen'', aldus een woordvoerder. ,,Het leger is een afspiegeling van de samenleving, en we moeten in alle sectoren recruteren. Zoals er in de samenleving vooroordelen zijn, zijn die er in het leger, maar het leger kan zich slechts verbeteren door representatief te zijn.''

De Britse luchtmacht was al voor de tweede maal aanwezig. Sinds 2003 mag het Britse leger geen homoseksuele kandidaten meer huiswaarts sturen.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF27082005_032
pi_30049124
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
De latin Jessica Simpson.
pi_30051678
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 03:17 schreef zakjapannertje het volgende:
het roze leger rukt op (naar de US of A?)
[..]

http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF27082005_032
Da's vast een stuk zwaarder dan de Nijmeegse vierdaagse
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:47:40 #75
89730 Drugshond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')