De BBC vindt je niet tof, hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:09 schreef man_in_love het volgende:
ho ho! Ik wil niets illegaals! Ik verwacht dat zoiets toch ook wel gewoon netjes te bekijken is. Of ben ik dan erg naief?
Ze kan beter rijden dan Jeremy en ze ziet er leuker uit dan Jeremy (maar dat gebeurt al snel)... Als Jeremy het grumpy old man-commentaar via de voice-over doet, vind ik 't best...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef metallicattim het volgende:
Volgend seizoen gaat die vrouw dus in auto's rijden ipv jeremy?
No way dat het dan nog interessant gaat zijn....
't is net een paar weken afgelopenquote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef Virus.NL het volgende:
Bijna weer T.G.-tijdof is het seizoen nog niet begonnen??
ik zou zeggen, lees dit topic nog eens door.quote:Op maandag 12 september 2005 17:58 schreef Sloper het volgende:
Iemand nog wat links naar afleveringen die ik kan downen? Ben nl een groot verzamelaar
pardon, ben al lekker aan het bittorrentenquote:Op maandag 12 september 2005 18:04 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zou zeggen, lees dit topic nog eens door.
schijnt, schijnt.. lekker vaag. Ik gok op 9, omdat in dit voorjaar er 11 waren waar 10 gebruikelijk is. meestal loopt het tot eind december, en ik weet nog wel een paar auto'tjes die ze mogen testenquote:Op donderdag 15 september 2005 03:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er schijnen in het najaar trouwens maar hoogstens 5 of 6 afleveringen te komen, de voorbije seizoenen hebben véél te veel geeist van de crew is de off uitleg ...
Alvast wat stof voor het nieuwe seizoenquote:Broadcaster and columnist Jeremy Clarkson's big has ended in humiliation after a protester hit him in the face with a custard pie at a degree ceremony.
The outspoken Top Gear presenter was at Oxford Brookes University to collect an honorary degree in recognition of his "passion for engineering", highlighted by his championing Isambard Brunel in the Great Britons BBC television series.
But the decision has proved to be controversial, and protesters, including members of Oxford's Green Party, assembled outside the presentation dressed in Clarkson's trademark tight jeans
Despite stringent security cordons and a massive police presence that outnumbered the handful of protesters waving banners that read On Yer Bike Clarkson at the gates, a woman managed to gain access to a media call after the degree ceremony.
She dashed out in front of the television cameras and, as Mr Clarkson posed in his cap and gown, removed what appeared to be a custard pie from a wrapped-up Guardian newspaper and hit him full in the face.
'Good shot'
The startled presenter maintained his cool, quipped "good shot" and posed for a few more pictures before beating his retreat.
Mr Clarkson has been criticised for engaging in stunts such as driving a 4x4 through an environmentally-sensitive peat bog in Scotland and inciting people to break the law by hiding mobile phone use while driving.
Speaking shortly before the assault, he defended his record on environmental issues, saying: "I do have a disregard for the environment. I think the world can look after itself and we should enjoy it as best we can."
But while protesters outside denied any involvement in the prank, they said Mr Clarkson was a "dangerous buffoon" who did not deserve any recognition.
Local councillor Elise Benjamin said: "We keep hearing about the damage caused by yob culture and yet he is a yob culture advocate."
Protester Denise Lock said Mr Clarkson "makes a living out of offending people".
"While other universities are rewarding the likes of Nelson Mandela, Brookes is rolling out the carpet for a dangerous buffoon."
Nearly 3,000 people have signed an online petition against Clarkson receiving the honorary degree.
Among comments on the online Petition Site was one from Jackie Sutton in Tehran, saying: "We've only got one planet and anyone who promotes a car-choked and reactionary environment does not deserve an award supposed to honour intelligence."
Another, from Stuart Walker in St Ives, Cornwall, read: "If Top Gear would have its way Oxford's dreaming spires would have been bulldozed for city centre car parks and motorways."
Dat was toch met die Land Rover?quote:for engaging in stunts such as driving a 4x4 through an environmentally-sensitive peat bog in Scotland
Ze lopen nu 1 seizoen achter dacht ikquote:Op zondag 25 september 2005 21:44 schreef Lu_uK het volgende:
Het is toch ook elke vrijdag op rtl 5. Ik weet niet waneer, waarom staat dat niet in de OP?
En hoe ver lopen ze bij rlt achter op de BBC dan?
Op dit moment niet zover ze zijn met het huidige seizoen bezig maar ze (Veronica) knippen wel erg veel weg voor alle vreselijke reclame voor eigen programma's die er tussendoor moet, star in a resonably priced car was vrijdag geheel verdwenen...quote:Op zondag 25 september 2005 21:44 schreef Lu_uK het volgende:
Het is toch ook elke vrijdag op rtl 5. Ik weet niet waneer, waarom staat dat niet in de OP?
En hoe ver lopen ze bij rlt achter op de BBC dan?
Moet je wel wachten tot het nieuwe seizoen begint, ergens in de herfst.quote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef Lu_uK het volgende:
ow, dat wist ik helemaal niet dat is wel heel gaar. toch maar eens op BBC kijken dan.
Wat dan is het al afgelopen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef Rio het volgende:
[..]
Moet je wel wachten tot het nieuwe seizoen begint, ergens in de herfst.
Al van ergens begin augustus ...quote:
De religie,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:34 schreef zijle het volgende:
Kan het vaste zondagavond-ritueel weer beginnen
it's back on our screens in November.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:34 schreef Rio het volgende:
Volgens de Canadese BBC website zou de nieuwe serie vanaf 15 oktober weer beginnen!
Top Gear airs on Sat. and Sun. at 7 p.m. ET beginning Oct. 15.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:34 schreef Rio het volgende:
Volgens de Canadese BBC website zou de nieuwe serie vanaf 15 oktober weer beginnen! Is niet geverifieerd, maar zou wel al lekker snel zijn.
Bron: http://www.bbccanada.com/faq/ ongeveer halverwege de pagina.
idd in november met maar 6 of 7 uitzendingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:28 schreef ninja-mod het volgende:
[..]
it's back on our screens in November.
Bron
Zolang ze dat maar compenseren met kwaliteit, V8 Vantagequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
idd in november met maar 6 of 7 uitzendingen.
jammer, normaal 10 (afgelopen seizoen 11)
die zou wel komen geloof ik, teminste in de vorige serie noemenden ze alles op wat ze niet mochten vertellenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zolang ze dat maar compenseren met kwaliteit, V8 Vantage.
dat moet ik nog zien, ik denk dat Jezza gewoon weer achter het stuur te zien is, zoniet, dan is het wel the hamster of may.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef metallicattim het volgende:
wel jammer dat Jeremy niet meer de testdrives doet... ben benieuwd wie het nu gaat doen, maybe gewoon de stig, of dat duitse wijf van een paar episodes terug in die Van op de ring...
Volgens mij is het gewoon gelul over z'n rug, als je nog kunt zitten kun je ook in een auto rijden. Misschien dat de Top Gear directie het tijd vond voor een vervanger. Hij zit natuurlijk al vrij lang in het zadel. Maar als er iemand is die die plek verdient, is het wat mij betreft Jeremy. Zonder hem geen Top Gear, dat blijkt wel uit de geschiedenis.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef metallicattim het volgende:
wel jammer dat Jeremy niet meer de testdrives doet... ben benieuwd wie het nu gaat doen, maybe gewoon de stig, of dat duitse wijf van een paar episodes terug in die Van op de ring...
Ze hebben er de speedboot van de 2 "pendelaars" voor moeten saboteren,quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:58 schreef mikezwet het volgende:
Vraagje: won de Mclaren Mercedes SLR de rit naar Olso ? Ik heb het namelijk niet af gezien.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben er de speedboot van de 2 "pendelaars" voor moeten saboteren,maar ja, de Mclaren kwam als eerste aan
![]()
Ze zijn er nooit geraakt, dacht ikquote:
Yes, that’s right, the new Top Gear season starts on November 13th, 2005! However, there will be only 6 episodes this fall.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:18 schreef ook_gek het volgende:
wanneer komen er weer nieuwe afleveringen dan
Deze aflevering had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:09 schreef UnleashMitch het volgende:
We gaan weer naar de NurnburgringJe weet wel met dat busje
Moet je je voorstellen. Kom je daar als uitgebluste 50er in een midlife crises, met een Porsche GT3 onder je reet om op de Nurnburgring aan jezelf te bewijzen dat je nog steeds mannelijk en jong bent, wordt je voorbij gereden door een vrouw in een bestelbusjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:02 schreef Knarf het volgende:
Voel je je even genaait als zo'n bus je inhaald en jij zit op de moter of in een porsche.
anders lees je ff een paar posts terugquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:58 schreef Mystery8 het volgende:
weet iemand misschien, wanneer de nieuwe top gear weer begint, want ik had ergens gelezen dat het deze zondag zou zijn, maar das nie zo![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:46 schreef JaJohNee het volgende:
[..]
Yes, that’s right, the new Top Gear season starts on November 13th, 2005! However, there will be only 6 episodes this fall.
Bron
Ik heb onlangs via via een clipje binnen gekregen uit een Top Gear van 1985 !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:10 schreef Klonk het volgende:
zonder websites enzo te noemen, maar iemand heeft via bittorrent ouwe topgear uitzendingen beschikbaar gemaakt, wat een saai programma in 1990
Dat zeggen onze kinderen ook als ze de afleveringen terugzien die wij nu tof vinden denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb onlangs via via een clipje binnen gekregen uit een Top Gear van 1985 !![]()
Met een vergelijking tussen een Porsche en de Mazda RX7![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BBC Prime? denk ik niet. Volgens Top Gear.com pas op 13 Nov weer, BBC2 zoals altijd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:22 schreef Googolplexian het volgende:
morgen nieuwe afleveringen op BBC Prime
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef M5 het volgende:
[..]
BBC Prime? denk ik niet. Volgens Top Gear.com pas op 13 Nov weer, BBC2 zoals altijd.
Nieuwe afleveringen komen voor zover ik weet altijd eerst op BBC 2, daarna ergens anders (BBC world/prime/etc.). Zolang Topgear zelf zegt dat ze 13 Nov. met nieuwe afleveringen komen geloof ik datquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dan heb ik het verkeerd gehoord, wellicht?
Gisteren was er een aankondiging voor op BBC Prime. Tuesday 20.00 (CET) als ik me goed herinner. Kan zijn dat ik de datum -in enthousiastme- over het hoofd heb gezien
Klopt, staat voor morgen een aflevering Top Gear Xtra maar dat zijn geen nieuwe afleveringen, het is de aflevering met de Jaguar X-type Estate.. Die minstens een jaar oud.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:35 schreef Virus.NL het volgende:
Ik zag idd een aankondiging op BBC Prime, volgens mij voor gisteravond. (volgens mij zag ik het op http://www.tvgids.nl/ )
quote:Jeremy Clarkson shot at in Iraq
by Tom Evans, last updated October 10 2005
Jeremy Clarkson was shot at four times in one day on Sunday, and the camp where he was staying came under mortar-fire, while he travels on a fact-finding tour of Iraq.
The TV presenter – star of motoring show Top Gear – is visiting the troubled country to research a newspaper article. His journey began on Saturday when the Hercules transport plane he was traveling on on a flight from Basra to Baghdad was shot at with rockets by insurgents south of the capital. The plane was able to take evasive action and to release flares to shake off the attack.
While in the capital the US army Black Hawk helicopter he was traveling in came under fire again. Later in the day, his return flight to Basra also came under attack. Finally, within hours of arriving back at base at the city’s airport the camp came under mortar-fire by, it is believed, Shia tribesmen.
Clarkson, who was not hurt in the incidents, told the Daily Mirror: "I knew this would happen - this sort of thing always happens to me."
One British soldier said: "We've never seen anything like this occur to one person, especially not a civilian." The TV star has been called "Target Practice" by squaddies following the incidents. One joked: "People are saying he's saved lives because the Iraqis have used so much ammo trying to kill him."
Clarkson has said previously that the US invading Iraq after 911 would have resembled the US attacking China after Pearl Harbour, and has regularly questioned the purpose and wisdom of the invasion.
quote:Yeeessssssirrr, that time is nearly upon us when we get weekly hour-long servings of arrogant, highly-opinionated Poms thrashing all and sundry around Dulsford Park Airfield. Clarkson, Hamster and May are only 6 episodes this series, kicking off on 13 November, partially due to Clarkson's back injury and partly because the production team want a decent holiday for once. Despite rumours, there will be no additional host to accomodate for the crippleClarkson this season.
As with any foreign TV show discussion thread, Fight Club rules apply. That is, you do not discuss or post links to illegal downloads in this thread (otherwise the mods will break out the padlocks). Anyway, everybody knows the best way to watch the show is to fly weekly to the UK just to watch it...right...?
What to expect this season:
---BEGIN SPOILER
The traditional Clarkson-in-a-car vs the Boys race goes to a whole new level, as Jeremy attempts to beat to boys from Turin, Italy to Gordon Ramsay's resturant in London. The boys will be travelling by plane etc whereas Clarkson will be driving the fastest production car in the world, the Buggati Veyron.
The boys will also be heading back to the Isle of Man for a 3-way coupe shootout, the Porsche 911 vs BMW M6 vs Aston Martin V8 Vantage.
Expect the bomb-proof Fiat Panda to make an appearance (shooting Hamster, yay!)
One unconfirmed rumour is that the boys went over to Laguna Seca in the US to compare times in real life with times from GT4.
---END SPOILER
In other news, Clarkson decided in early October that he may have been a little rash to return his Ford GT because of a couple of faults, so it's been returned with the alarm switched off.
http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,12529-1805419,00.html
-----
Mr Dumpling Returns!
Ho-ly shitquote:The traditional Clarkson-in-a-car vs the Boys race goes to a whole new level, as Jeremy attempts to beat to boys from Turin, Italy to Gordon Ramsay's resturant in London. The boys will be travelling by plane etc whereas Clarkson will be driving the fastest production car in the world, the Buggati Veyron.
Tot nog toe vond ik eigenlijk toch de race met de Ferrari naar Zwitserland de mooiste ...quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:16 schreef ninja-mod het volgende:
YES YES YES!!!
Ik denk dat dit de race met de SLR heel dik gaat overtreffen
Dat word weer genieten voor de buis!![]()
Dat lijkt me wel een leuke, wat is sneller: de auto of het computerspel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:56 schreef Steve-O het volgende:
One unconfirmed rumour is that the boys went over to Laguna Seca in the US to compare times in real life with times from GT4.
lees het topic nog eens door..quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:17 schreef Stretto het volgende:
Wanneer beginnen de nieuwe eps?
ZEker weten. In die bergen dat hij elke keer uitbrak met de achterkant van die ferrari. Helemaal gewledig. En af en toe effe het gas er vol op knaldequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tot nog toe vond ik eigenlijk toch de race met de Ferrari naar Zwitserland de mooiste ...
If I was a real player I'd probably shot the dashboard by nowquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ZEker weten. In die bergen dat hij elke keer uitbrak met de achterkant van die ferrari. Helemaal gewledig. En af en toe effe het gas er vol op knalde![]()
Of "Jeremy is well north of Dijon, but he is stopped by the French police for speeding, so he will be soon here (wijst naar Parijs) in a place called "Le Bastille"quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
If I was a real player I'd probably shot the dashboard by now.
19-12-2004, zo, uit het hoofdjequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Welke aflevering was dat precies?
quote:Het team gaat naar The Isle of Man om de V8 Vantage Aston Martin, BMW M6 en de Porsche 911 te testen.
Aston V8 Vantage.. M6...quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:48 schreef hermandeperman het volgende:
Zondag aanstaande: BBC2 21u
[..]
ze hebben sommige auto's wel meer dan 1xquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Aston V8 Vantage.. M6...
Maar de 911? die hadden ze al eens getest. of het moet de cabrio zijn ofzow?
mja.. vage trio test dan. 997 Carrera S heeft 355 pk, de M6 507 en de V8 Vantage 384quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
ze hebben sommige auto's wel meer dan 1x
Dit is duidelijk een trio test met uitslag welke je moet kopen
Voor iemand met M5 als naam wel jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:37 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. vage trio test dan. 997 Carrera S heeft 355 pk, de M6 507 en de V8 Vantage 384
Prijzen liggen misschien wel wat dichter bij elkaar. Maar dan is de keuze makkelijk
Idd. ik zou de V8 Vantage kiezen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Voor iemand met M5 als naam wel ja.
Ik zou ze gewoon alle 3 kopen.
quote:The boys are back for a new series - and this week they head for the Isle of Man to pick a winner between the V8 Vantage Aston Martin, BMW M6 and Porsche 911 Carrera S. It's a tough job, sometimes.
Meanwhile, the Ascari KZ1 takes to the track and this week's Star in a Reasonably Priced Car is Waking The Dead's Trevor Eve.
dat valt echt alles mee, je kan ook TE erg lopen zeiken natuurlijk..quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:01 schreef Tjabbo het volgende:
en laten we de slowchat even voor wat het is mensen?
Nee hoor hij weet gewoon wat sneller isquote:
is dat een nederlandse wagen... uhhquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Neerlands glorie in Top Gear
Na de Carver en de Spyker nu de Ascari!
De M5 weegt ruim 1700 kilo, de andere twee rond de 1300 kilo, dat verschil is voldoende om de pk's te compenseren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:37 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. vage trio test dan. 997 Carrera S heeft 355 pk, de M6 507 en de V8 Vantage 384
Prijzen liggen misschien wel wat dichter bij elkaar. Maar dan is de keuze makkelijk
En dat voor zo'n ongelofelijke "kutbak"quote:Op zondag 13 november 2005 13:33 schreef metallicattim het volgende:
ging o.a. over de de Ford F-150 als de best verkochte auto ter wereld. er worden er 107 per uur verkocht.
en dat alleen in noord amerika....
Hij werd inderdaad ook volledig afgemaakt, op z'n power naquote:Op zondag 13 november 2005 14:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat voor zo'n ongelofelijke "kutbak"![]()
Bij deze dus, ze gaan de 3 wagens van vanavond dus testen op de ilse of man...quote:He has finished filming another Top Gear piece on the Isle of Man in October. The cars that were tested against each other were the Aston Martin Vantage, BMW M6 and new Porsche 911. The next series is scheduled to begin on November 13, 2005. The Stig raced all the cars against the clock across the mountain section of the TT course.
Aston Martinquote:Op zondag 13 november 2005 17:17 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zit net ff te lezen door wikipedia over Jeremy Clarkson, en het blijkt maar weer hoe up-to-date ze zijn want er staat iets in over de show van vanavond :
[..]
Bij deze dus, ze gaan de 3 wagens van vanavond dus testen op de ilse of man...
Ja. Digitale tvquote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef OnlineGokker het volgende:
Zijn er dan mensen die BBC Prime hebben?
Waar staat die hele lijst? want ik alleen een beperkte lijst vinden op de bbc website.... (via google wel)quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Skoda doet het trouwens goed in de top 10, Superb (#4), Octavia (#5), en Fabia (#9) .
die komt nog welquote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Was weer leuk, alleen geen Veyron, helaas.
KLIK voor de site die ze niet mochten noemenquote:Op zondag 13 november 2005 22:12 schreef matjas het volgende:
[..]
Waar staat die hele lijst? want ik alleen een beperkte lijst vinden op de bbc website.... (via google wel)
Jeremy die refereert naar de Nazi's wanneer het over duitsers gaat. Dat was echt te grof gewoon.quote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow, ow, ow, wat was het weer Briliant!!!!
Met z'n 3en in de regen met die plu's en James die 2 keer op z'n bek ging. Jeremy die gewoon in z'n gezicht krijgt geroepen dat hij nix van auto's weetGescensureerde gebarentaal, een afbrekend wiel, de Stig die over de transportband binnen komt, Cocks buy Porsches, 4 minuten van 0 tot honderd in een M6
Ja inderdaad. En je kon gewoon van Richard Hammond's gezicht aflezen dat hij de opmerking niet echt doordacht en politiek correct vond.quote:Op maandag 14 november 2005 11:21 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Jeremy die refereert naar de Nazi's wanneer het over duitsers gaat. Dat was echt te grof gewoon.![]()
Top Queerquote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow, ow, ow, wat was het weer Briliant!!!!
Met z'n 3en in de regen met die plu's en James die 2 keer op z'n bek ging. Jeremy die gewoon in z'n gezicht krijgt geroepen dat hij nix van auto's weetGescensureerde gebarentaal, een afbrekend wiel, de Stig die over de transportband binnen komt, Cocks buy Porsches, 4 minuten van 0 tot honderd in een M6
www.topgayer.co.ukquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Top Queer
Geweldig seizoen word dit volgens mij
het was dan ook duidelijk dat hammond het stuk over de ascari deed ? Met die bmw items was naar ik aanneem niet half zo zwaar als in een supercar rondknallen op een circuit.quote:Op maandag 14 november 2005 14:11 schreef Rio het volgende:
Seizoentje bedoel je.
Ik dacht trouwens dat Jeremy niet meer in die wagens mocht rijden van de dokter?
Juist, voorheen deed JC altijd de supercar van de week, en liet de rest wat suffigs doen, nu heeft RH z'n leren jasje aangetrokken en hij deed het heel aardig vond ik.quote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
het was dan ook duidelijk dat hammond het stuk over de ascari deed ? Met die bmw items was naar ik aanneem niet half zo zwaar als in een supercar rondknallen op een circuit.
de nieuwe RS4quote:Jeremy finds out what is faster, a rock climber or the new Audi RS4. Richard and James have a new take on radio controlled cars and a trip down memory lane with the story of British Racing Green.
I can doo zat time in a vaan!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef Klonk het volgende:
een giebelende duitse kwebbelkut die Hamster gaat vervangen, als ze dat doen dan kap ik ter plekke met kijken naar Topgear
Dat kind kan niets anders dan hard rijden, dom lachen en jah, jah op elke vraag zeggen
Wat , gaat Hamster weg uit de show , noooooquote:Op donderdag 17 november 2005 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
I can doo zat time in a vaan!
Ik vond haar te gek, Hamster gaat bezig met zijn website?
dat zijn wat vage geruchten. deze serie iig nog niet. en ik geloof niet dat het er binnen kort (volgend jaar) van gaat komen.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat , gaat Hamster weg uit de show , nooooo![]()
![]()
ze spreekt al nauwelijks normaal engels, dat kan ik nog beter. ik denk niet dat de bbc dat wel goed vindt, aangezien de hoofddoelgroep de UK is.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Klonk het volgende:
kan het me nauwlijks voorstellen en al helemaal niet dat domme blonde paard dat z'n vervangster word
de hoofddoelgroep zijn normale mensenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef M5 het volgende:
[..]
ze spreekt al nauwelijks normaal engels, dat kan ik nog beter. ik denk niet dat de bbc dat wel goed vindt, aangezien de hoofddoelgroep de UK is.
bekijk voor het verslag van de D1GP nu ons magazine http://www.catgofaster.nl/quote:Op maandag 14 november 2005 14:18 schreef DeBastaard het volgende:
Zo dan,
Ik heb de aflevering een tijd terug al op de BBC gezien, en de D1GP heb ik zelf op Silverstone gezien![]()
![]()
!!
Echt vette shit!
Mocht iemand nog wat pics willen zien van de D1 wagens:
http://www.xs4all.nl/~vanderl/DeBastaard/D1GP
nog niet.. DL runningquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef metallicattim het volgende:
Heeft al iemand Heaven and Hell van Jeremy Clerkson gezien?
Hij beoordeelt daarin auto's uit 2005 of ze saints of sinners zijn.
Kheb em vandaag gedownload, lijkt me wel vet, Jeremy is cool
Ja was cool, ik heb die avond van te voren nog met Eugene & co. van GoFaster aan het bier gezeten in een pub (zelfde hotel ook). En ze zijn ook SX-Rijders, dus daar ken ik ze n beetje van, was echt gezellig hahaha en ik was panne-gaar toen de wekker om 7u gingquote:Op donderdag 17 november 2005 21:30 schreef jacco het volgende:
[..]
bekijk voor het verslag van de D1GP nu ons magazine http://www.catgofaster.nl/
ik heb de laatste aflevering btw als torrent voor de geinteresseerden![]()
Nee. Doe maar niet.quote:
Boeie, dan krijg je een auto programma zoals er honderden zijn, Clarkson maakt het een uniek programma met lekker veel humor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee. Doe maar niet.
En als ze top gear echt goed willen aanpakken moeten ze die vetnippel van een Clarkson eruit tiefen en Tiff weer aannemen. Die kan tenminste rijden.
Tiff kan wel rijden ja, maar dat commentaar van hem is wat bekakt imo..quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee. Doe maar niet.
En als ze top gear echt goed willen aanpakken moeten ze die vetnippel van een Clarkson eruit tiefen en Tiff weer aannemen. Die kan tenminste rijden.
heaumeauquote:Op donderdag 17 november 2005 21:18 schreef Klonk het volgende:
en het belangrijkste: ik wil het niet![]()
Volgens mij kan iedereen van Fifth Gear, op die irritante haarbal na, beter rijden dan de presentatoren van Top Gear. Helaas maakt dat nog geen beter programma.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee. Doe maar niet.
Hahaha was dat tegen het zere been jongen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boeie, dan krijg je een auto programma zoals er honderden zijn, Clarkson maakt het een uniek programma met lekker veel humor.
Ga lekker Bavo Galema kijken als je zo een programma wilt
Ik keek al toen jij nog in je broek scheet, lieverdquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hahaha was dat tegen het zere been jongen?
Dan heb je zeker die oude afleveringen niet gezien toen ze actueel waren.
Tiff was wat droogjes misschien, maar die overdreven gemaakte engelse humor van die pafzak heb ik ondertussen ook wel gehad.
Nee, okay, sorry, Bavo Galema is te ergquote:Bavo
Dat is natuurlijk ook geen vergelijking.
en ff een aanvulling,quote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef M5 het volgende:
A.S. zondag op BBC2, 21:00 NL tijd:
[..]
de nieuwe RS4
RS4 en Cayman.. dat wordt weer duitse auto's afzeikenquote:The boys are back in town - and this week Jeremy finds out what is faster, a rock climber or the new Audi RS4?
Not to be outdone, Richard and James buy a pair of scruffy old barges and have them converted to be driven by a radio controller. To their horror they discover they are pitted in a contest against a remote-control racing champion, who's also a 13-year-old girl.
Meanwhile, the dazzling Porsche Cayman is put through its its paces, and this week's Star in a Reasonably Priced Car is Arsenal legend Ian Wright.
Dit haal ik dus van autoscoops ..quote:Okay, zondag wordt de RS4 aan de tand gevoeld in BBC Top Gear. De show is woensdag opgenomen en volgens een Engelsman die de opname bijgewoond heeft, was de ronde tijd van de RS4 1.25
# Ferrari 360 CS - 1.22.3
# Porsche GT3 RS - 1.22.3
# BMW M3 CSL - 1.28.0
# Mercedes CL65 - 1.29
# Audi S4 - 1.30.9
# BMW M3 - 1.31.8
In Top Gear magazine waren ze erg enthousiast over de RS4 in tegenstelling tot de S4, denk dat dat vanavond wel terug te zien zal zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:40 schreef M5 het volgende:
[..]
RS4 en Cayman.. dat wordt weer duitse auto's afzeiken![]()
aan het einde van alle afleveringen denk ikquote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef Setambre het volgende:
Ik vraag me af waar de 1001 HP krachtige Veyron komt
Het zijn er maar 6 dus dat gaat niet lang duren .quote:Op zondag 20 november 2005 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
aan het einde van alle afleveringen denk ik![]()
Spannendquote:Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef Jordy-B het volgende:
kwartiertje nog...
Dat is toch het geniale aan Top Gear, in tegenstelling tot die auto programma's die men hier maakt kunnen ze daar gewoon het beste en het nieuwste dat vele tienduizenden euro's kost van een merk krijgen en gewoon recht in de camera zeggen "this is rubbish" zaaaligquote:
Dat is inderdaad geniaal, die mannetjes van die Nederlandse autoprogramma's vinden echt elke enigszins "dure" auto helemaal geweldig. Nja, ze moeten wel, ze mogen al amper wat testen. Toch vraag ik me af hoor, of mensen die sowieso een Porsche willen kopen zich dan laten tegen houden door zo'n programma? Denk dat de meesten hier, toch weleens graag in die auto zouden willen rijden als ze de kans hadden. (Wie gaat er trouwens nog meer naar de Cayman introductie komende zaterdag in R'dam?)quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is toch het geniale aan Top Gear, in tegenstelling tot die auto programma's die men hier maakt kunnen ze daar gewoon het beste en het nieuwste dat vele tienduizenden euro's kost van een merk krijgen en gewoon recht in de camera zeggen "this is rubbish" zaaalig![]()
104.000 euro ofzo hier in NL iig.quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Setambre het volgende:
Wow die RS4 is mega en dat voor 'maar' 50K pond?
quote:Op zondag 20 november 2005 22:32 schreef johnwoo het volgende:
Tering, wat een schitterende shots in dat Franse gebergte met die RS4
steadycam ook zo te zienquote:Op zondag 20 november 2005 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een helicopter behoort tot de standaarduitrusting van het Top Gear-team.
Dit is ook speedclimben, alleen dan lunatic mode zonder ook maar één kabel of haak.quote:
Huh? zoveel duurder?quote:
Dat klopt volgens mij niet want die gast die er achter aan klimt zekerd hem volgens mij. Want WTF doet hij anders er achter aanquote:Op zondag 20 november 2005 22:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dit is ook speedclimben, alleen dan lunatic mode zonder ook maar één kabel of haak.
http://www.abrutis.com/video.php?id=919
quote:
Zit er nou een vlieg in het midde van zijn tanden danquote:
Ja, op BBC was idd met zekeringen, dat was die homie van hem, Leo mocht die haken slaan enzo, meeste werk, die andere klimt er achteraan en koppelt de lijnen steeds.quote:Op zondag 20 november 2005 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet want die gast die er achter aan klimt zekerd hem volgens mij. Want WTF doet hij anders er achter aan![]()
Maar wat een gek. Soms hing hij aan 1 hand gewoon te bungelen. Nee je vinger zou maar net breken zeg![]()
Gimme a Bquote:Op zondag 20 november 2005 23:05 schreef Setambre het volgende:
[..]
Huh? zoveel duurder?
50.000 pond is ongeveer 73.000 euro
quote:Op zondag 20 november 2005 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gimme a B
Beee
Gimme a P
Peeee
Gimme a M
eMMMM
What´s that spell?
BPM
can´t hear you
BPM
Still can´t hear you!
BPM
quote:
Da's wel handig, hoef je niet een half uur te kijken naar de wereldberoemde gast die ik meestal niet ken.quote:Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Spiller het volgende:
Waarom is de aflevering op BBC World maar een half uur? Alleen de reportage van BMW M6, Porsche 911 en Aston Martin DB
ahhh op BBC world komt het ook op??quote:Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Spiller het volgende:
Waarom is de aflevering op BBC World maar een half uur? Alleen de reportage van BMW M6, Porsche 911 en Aston Martin DB
Mja en om in jouw taal te spreken:quote:Op woensdag 23 november 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[mededeling]
Top Gear komt qua overrated factor ongeveer op gelijke hoogte met de Nissan Skyline
[/mededeling]
Het is amusant, doch overratedquote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en om in jouw taal te spreken:
kwa amusementswaarde gelijk aan een niva monstertruck
Amenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Brahimov het volgende:
Top Gear is een autoprogramma, dus moet je het vergelijken met andere autoprogramma's. No contest there, wat mij betreft. OK, het programma is niet objectief of democratisch, want Jeremy Clarkson heeft altijd gelijk, maar zolang Jezza daarbij zo typisch Brits grappig blijft, heb ik daar geen moeite mee.
Maar het punt bij Top Gear is dat het niet wordt gedicteerd door fabrikanten en importeurs, zoals wel in Nederland gebeurt (''De motor van deze Kia levert hele behoorlijke prestaties").
Verder zijn de beelden van de auto's in combinatie met natuur, landschappen etc. vaak adembenemend (de Gorge du Verdon zondag!) en zitten er briljante vondsten in (om maar eentje te noemen: bij een verhandeling over een dieselmotor werd de helft van het scherm tegen de verveling gevuld door een nest jonge katjes). Tenslotte laat Top Gear de mooiste en snelste auto's zien én heeft het The Stig.
Mijn verdict is dan ook: Top Gear rules!
word.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Brahimov het volgende:
Top Gear is een autoprogramma, dus moet je het vergelijken met andere autoprogramma's. No contest there, wat mij betreft. OK, het programma is niet objectief of democratisch, want Jeremy Clarkson heeft altijd gelijk, maar zolang Jezza daarbij zo typisch Brits grappig blijft, heb ik daar geen moeite mee.
Maar het punt bij Top Gear is dat het niet wordt gedicteerd door fabrikanten en importeurs, zoals wel in Nederland gebeurt (''De motor van deze Kia levert hele behoorlijke prestaties").
Verder zijn de beelden van de auto's in combinatie met natuur, landschappen etc. vaak adembenemend (de Gorge du Verdon zondag!) en zitten er briljante vondsten in (om maar eentje te noemen: bij een verhandeling over een dieselmotor werd de helft van het scherm tegen de verveling gevuld door een nest jonge katjes). Tenslotte laat Top Gear de mooiste en snelste auto's zien én heeft het The Stig.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Brahimov het volgende:
Ach ik ken veel van hun gasten niet bij Star in a reasonable priced car, maar als ik dan Michael Gambon (de singing detective) zie scheuren, dan is het al die onintressante mensen waard.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:46 schreef Rory78 het volgende:
Yep, daar gaat het om. Top Gear is echter wel degelijk een auto-programma, je moet het echter niet zien als een informatief programma, maar als 'autotainment'. 99% van de NLse kijkers zullen trouwens ook 99% van de super-celebrities niet of nauwelijks kennen (is iets anders als HERkennen).
Ja, alsof die Nederlandse autoprogramma's lekker objectief zijn met het Kia inlik gedrag hierboven al genoemd.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:27 schreef Rory78 het volgende:
Het mooie van Top Gear zijn in eerste instantie natuurlijk de auto's die ze elke keer weer in precies de juiste spec, uitvoering en kleur voorschotelen, de kunsten die ze daarmee uithalen en de manier waarop ze in beeld gebracht worden. Nergens vind je zo'n haast cinematografische vastlegging van wat een auto met je kan doen als bestuurder. Top Gear is emotie en die wordt perfect weggelegd.
Helaas is, zoals hierboven al een aantal keer wordt uitgelegd, Top Gear totaal niet objectief. Daar waar de normale, en zelfs de gedeeltelijk emotionele, autokoper een aantal standaarcriteria afweegt bij het maken van zijn keuze, heeft het Top Gear-team lak aan zaken als 'economische verantwoordheid voor de eigen portemonnee', 'value for money' en 'slimme concepten'. Neen, voor de heren tellen slechts een aantal zaken; Hoe zij zelf met de auto uit de voeten kunnen (dat kan voor eenieder anders uitpakken), hoe 'Brits' een auto wel of niet (meer) is en of ze er superlatieven aan kunnen hangen.
Klinkt dit dan niet heel erg negatief? Neen, want ik vind het heerlijk om het eens niet eens te zijn met de stijf-chauvinistische (maar ondertussen) Jeremy Clarkson, de puberale Richard Hammond en de droge James May. En DAT is nou juist de opzet van het programma. De mannen zijn zo verschillend in karakter dat ze zichzelf (on)bewust zo goed aanvullen, dat er uiteindelijk wel degelijk een heel mooi compromis uit komt rollen, waar de kijker zichzelf perfect toch een oordeel over de auto kan maken. En dat is de kracht van Top Gear; daarom blijf ik iedere week kijken.
Het állermooiste is dan nog dat ze een of twee oma's hebben die er ook nog es heel erg goed in zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
oma´s leren spinnen doughnuts draaien.
..en daaree verdween de Britse auto-industrie. Goed gedaan van die Brittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk omdat dat goed aankomt bij hun publiek, Rory, die britten zijn gek, die hebben Rover om zeep geholpen door massaal rover te boycotteren toen ze door de Duitsers werden overgenomen, een klap die Rover later (toen ze weer verkocht waren) niet meer te boven is gekomen.
Dat denk ik ook, Rover is gewoon ten onder gegaan aan het feit dat het gewoon minderwaardige wagens waren tov de continentale concurrenten die op hetzelfde publiek miktenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
..en daaree verdween de Britse auto-industrie. Goed gedaan van die Britten
Overigens, als die boycot echt zo'n invloed had, waarom heeft de Briste investeringmaatschappij die Rover daarna in handen had niet een grote reclamecampagne op touw gezet vol bolhoeden en paraplus, lauw bier en de Queen, met als slogan iets als 'We survived the Krauts, Rover is British agan'?
Wordt vanavond/vannacht herhaald: 02:15u BBC1 (we hebben het dus over het programma van Jonathan Ross met Jeremy). Dus nog even wakker blijven na MOTD...quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:45 schreef Googolplexian het volgende:
Nu op BBC1
Jeremy bij Jonathan Ross![]()
snel wezen!
*HDD recorder programmeer*quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wordt vanavond/vannacht herhaald: 02:15u BBC1 (we hebben het dus over het programma van Jonathan Ross met Jeremy). Dus nog even wakker blijven na MOTD...
ik heb genotenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wordt vanavond/vannacht herhaald: 02:15u BBC1 (we hebben het dus over het programma van Jonathan Ross met Jeremy). Dus nog even wakker blijven na MOTD...
hahah dat klopt niet helemaal dus.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:27 schreef Klonk het volgende:
Ik wist niet dat James er in 1999 ook al bij was
Helemaal mee eens. Ze moeten elke keer zoiets grappigs verzinnen om uberhaupt een normale auto te kunnen testen. Ik vind het niet zo interessant. Geef mij maar de speciale auto's.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:05 schreef Brahimov het volgende:
Tegenwoordig lijken goedkope auto's alleen nog langs te komen om mee te voetballen of om getest te worden door de moeders van de presentatoren. Ik vind het best; ik kijk liever naar een Murciélago dan naar een Micra.
Zoals RTL wel meer verkloot. MAAR:quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:15 schreef Brahimov het volgende:
Mee eens! Helaas is Fifth Gear door RTL5,6,7 zo mishandeld dat ik het inmiddels kwijt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |