die komt nog welquote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Was weer leuk, alleen geen Veyron, helaas.
KLIK voor de site die ze niet mochten noemenquote:Op zondag 13 november 2005 22:12 schreef matjas het volgende:
[..]
Waar staat die hele lijst? want ik alleen een beperkte lijst vinden op de bbc website.... (via google wel)
Jeremy die refereert naar de Nazi's wanneer het over duitsers gaat. Dat was echt te grof gewoon.quote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow, ow, ow, wat was het weer Briliant!!!!
Met z'n 3en in de regen met die plu's en James die 2 keer op z'n bek ging. Jeremy die gewoon in z'n gezicht krijgt geroepen dat hij nix van auto's weetGescensureerde gebarentaal, een afbrekend wiel, de Stig die over de transportband binnen komt, Cocks buy Porsches, 4 minuten van 0 tot honderd in een M6
Ja inderdaad. En je kon gewoon van Richard Hammond's gezicht aflezen dat hij de opmerking niet echt doordacht en politiek correct vond.quote:Op maandag 14 november 2005 11:21 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Jeremy die refereert naar de Nazi's wanneer het over duitsers gaat. Dat was echt te grof gewoon.![]()
Top Queerquote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow, ow, ow, wat was het weer Briliant!!!!
Met z'n 3en in de regen met die plu's en James die 2 keer op z'n bek ging. Jeremy die gewoon in z'n gezicht krijgt geroepen dat hij nix van auto's weetGescensureerde gebarentaal, een afbrekend wiel, de Stig die over de transportband binnen komt, Cocks buy Porsches, 4 minuten van 0 tot honderd in een M6
www.topgayer.co.ukquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Top Queer
Geweldig seizoen word dit volgens mij
het was dan ook duidelijk dat hammond het stuk over de ascari deed ? Met die bmw items was naar ik aanneem niet half zo zwaar als in een supercar rondknallen op een circuit.quote:Op maandag 14 november 2005 14:11 schreef Rio het volgende:
Seizoentje bedoel je.
Ik dacht trouwens dat Jeremy niet meer in die wagens mocht rijden van de dokter?
Juist, voorheen deed JC altijd de supercar van de week, en liet de rest wat suffigs doen, nu heeft RH z'n leren jasje aangetrokken en hij deed het heel aardig vond ik.quote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
het was dan ook duidelijk dat hammond het stuk over de ascari deed ? Met die bmw items was naar ik aanneem niet half zo zwaar als in een supercar rondknallen op een circuit.
de nieuwe RS4quote:Jeremy finds out what is faster, a rock climber or the new Audi RS4. Richard and James have a new take on radio controlled cars and a trip down memory lane with the story of British Racing Green.
I can doo zat time in a vaan!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef Klonk het volgende:
een giebelende duitse kwebbelkut die Hamster gaat vervangen, als ze dat doen dan kap ik ter plekke met kijken naar Topgear
Dat kind kan niets anders dan hard rijden, dom lachen en jah, jah op elke vraag zeggen
Wat , gaat Hamster weg uit de show , noooooquote:Op donderdag 17 november 2005 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
I can doo zat time in a vaan!
Ik vond haar te gek, Hamster gaat bezig met zijn website?
dat zijn wat vage geruchten. deze serie iig nog niet. en ik geloof niet dat het er binnen kort (volgend jaar) van gaat komen.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat , gaat Hamster weg uit de show , nooooo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |