19-12-2004, zo, uit het hoofdjequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Welke aflevering was dat precies?
quote:Het team gaat naar The Isle of Man om de V8 Vantage Aston Martin, BMW M6 en de Porsche 911 te testen.
Aston V8 Vantage.. M6...quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:48 schreef hermandeperman het volgende:
Zondag aanstaande: BBC2 21u
[..]
ze hebben sommige auto's wel meer dan 1xquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Aston V8 Vantage.. M6...
Maar de 911? die hadden ze al eens getest. of het moet de cabrio zijn ofzow?
mja.. vage trio test dan. 997 Carrera S heeft 355 pk, de M6 507 en de V8 Vantage 384quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
ze hebben sommige auto's wel meer dan 1x
Dit is duidelijk een trio test met uitslag welke je moet kopen
Voor iemand met M5 als naam wel jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:37 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. vage trio test dan. 997 Carrera S heeft 355 pk, de M6 507 en de V8 Vantage 384
Prijzen liggen misschien wel wat dichter bij elkaar. Maar dan is de keuze makkelijk
Idd. ik zou de V8 Vantage kiezen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Voor iemand met M5 als naam wel ja.
Ik zou ze gewoon alle 3 kopen.
quote:The boys are back for a new series - and this week they head for the Isle of Man to pick a winner between the V8 Vantage Aston Martin, BMW M6 and Porsche 911 Carrera S. It's a tough job, sometimes.
Meanwhile, the Ascari KZ1 takes to the track and this week's Star in a Reasonably Priced Car is Waking The Dead's Trevor Eve.
dat valt echt alles mee, je kan ook TE erg lopen zeiken natuurlijk..quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:01 schreef Tjabbo het volgende:
en laten we de slowchat even voor wat het is mensen?
Nee hoor hij weet gewoon wat sneller isquote:
is dat een nederlandse wagen... uhhquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Neerlands glorie in Top Gear
Na de Carver en de Spyker nu de Ascari!
De M5 weegt ruim 1700 kilo, de andere twee rond de 1300 kilo, dat verschil is voldoende om de pk's te compenseren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:37 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. vage trio test dan. 997 Carrera S heeft 355 pk, de M6 507 en de V8 Vantage 384
Prijzen liggen misschien wel wat dichter bij elkaar. Maar dan is de keuze makkelijk
En dat voor zo'n ongelofelijke "kutbak"quote:Op zondag 13 november 2005 13:33 schreef metallicattim het volgende:
ging o.a. over de de Ford F-150 als de best verkochte auto ter wereld. er worden er 107 per uur verkocht.
en dat alleen in noord amerika....
Hij werd inderdaad ook volledig afgemaakt, op z'n power naquote:Op zondag 13 november 2005 14:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat voor zo'n ongelofelijke "kutbak"![]()
Bij deze dus, ze gaan de 3 wagens van vanavond dus testen op de ilse of man...quote:He has finished filming another Top Gear piece on the Isle of Man in October. The cars that were tested against each other were the Aston Martin Vantage, BMW M6 and new Porsche 911. The next series is scheduled to begin on November 13, 2005. The Stig raced all the cars against the clock across the mountain section of the TT course.
Aston Martinquote:Op zondag 13 november 2005 17:17 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zit net ff te lezen door wikipedia over Jeremy Clarkson, en het blijkt maar weer hoe up-to-date ze zijn want er staat iets in over de show van vanavond :
[..]
Bij deze dus, ze gaan de 3 wagens van vanavond dus testen op de ilse of man...
Ja. Digitale tvquote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef OnlineGokker het volgende:
Zijn er dan mensen die BBC Prime hebben?
Waar staat die hele lijst? want ik alleen een beperkte lijst vinden op de bbc website.... (via google wel)quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Skoda doet het trouwens goed in de top 10, Superb (#4), Octavia (#5), en Fabia (#9) .
die komt nog welquote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Was weer leuk, alleen geen Veyron, helaas.
KLIK voor de site die ze niet mochten noemenquote:Op zondag 13 november 2005 22:12 schreef matjas het volgende:
[..]
Waar staat die hele lijst? want ik alleen een beperkte lijst vinden op de bbc website.... (via google wel)
Jeremy die refereert naar de Nazi's wanneer het over duitsers gaat. Dat was echt te grof gewoon.quote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow, ow, ow, wat was het weer Briliant!!!!
Met z'n 3en in de regen met die plu's en James die 2 keer op z'n bek ging. Jeremy die gewoon in z'n gezicht krijgt geroepen dat hij nix van auto's weetGescensureerde gebarentaal, een afbrekend wiel, de Stig die over de transportband binnen komt, Cocks buy Porsches, 4 minuten van 0 tot honderd in een M6
Ja inderdaad. En je kon gewoon van Richard Hammond's gezicht aflezen dat hij de opmerking niet echt doordacht en politiek correct vond.quote:Op maandag 14 november 2005 11:21 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Jeremy die refereert naar de Nazi's wanneer het over duitsers gaat. Dat was echt te grof gewoon.![]()
Top Queerquote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow, ow, ow, wat was het weer Briliant!!!!
Met z'n 3en in de regen met die plu's en James die 2 keer op z'n bek ging. Jeremy die gewoon in z'n gezicht krijgt geroepen dat hij nix van auto's weetGescensureerde gebarentaal, een afbrekend wiel, de Stig die over de transportband binnen komt, Cocks buy Porsches, 4 minuten van 0 tot honderd in een M6
www.topgayer.co.ukquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Top Queer
Geweldig seizoen word dit volgens mij
het was dan ook duidelijk dat hammond het stuk over de ascari deed ? Met die bmw items was naar ik aanneem niet half zo zwaar als in een supercar rondknallen op een circuit.quote:Op maandag 14 november 2005 14:11 schreef Rio het volgende:
Seizoentje bedoel je.
Ik dacht trouwens dat Jeremy niet meer in die wagens mocht rijden van de dokter?
Juist, voorheen deed JC altijd de supercar van de week, en liet de rest wat suffigs doen, nu heeft RH z'n leren jasje aangetrokken en hij deed het heel aardig vond ik.quote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
het was dan ook duidelijk dat hammond het stuk over de ascari deed ? Met die bmw items was naar ik aanneem niet half zo zwaar als in een supercar rondknallen op een circuit.
de nieuwe RS4quote:Jeremy finds out what is faster, a rock climber or the new Audi RS4. Richard and James have a new take on radio controlled cars and a trip down memory lane with the story of British Racing Green.
I can doo zat time in a vaan!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef Klonk het volgende:
een giebelende duitse kwebbelkut die Hamster gaat vervangen, als ze dat doen dan kap ik ter plekke met kijken naar Topgear
Dat kind kan niets anders dan hard rijden, dom lachen en jah, jah op elke vraag zeggen
Wat , gaat Hamster weg uit de show , noooooquote:Op donderdag 17 november 2005 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
I can doo zat time in a vaan!
Ik vond haar te gek, Hamster gaat bezig met zijn website?
dat zijn wat vage geruchten. deze serie iig nog niet. en ik geloof niet dat het er binnen kort (volgend jaar) van gaat komen.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat , gaat Hamster weg uit de show , nooooo![]()
![]()
ze spreekt al nauwelijks normaal engels, dat kan ik nog beter. ik denk niet dat de bbc dat wel goed vindt, aangezien de hoofddoelgroep de UK is.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Klonk het volgende:
kan het me nauwlijks voorstellen en al helemaal niet dat domme blonde paard dat z'n vervangster word
de hoofddoelgroep zijn normale mensenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef M5 het volgende:
[..]
ze spreekt al nauwelijks normaal engels, dat kan ik nog beter. ik denk niet dat de bbc dat wel goed vindt, aangezien de hoofddoelgroep de UK is.
bekijk voor het verslag van de D1GP nu ons magazine http://www.catgofaster.nl/quote:Op maandag 14 november 2005 14:18 schreef DeBastaard het volgende:
Zo dan,
Ik heb de aflevering een tijd terug al op de BBC gezien, en de D1GP heb ik zelf op Silverstone gezien![]()
![]()
!!
Echt vette shit!
Mocht iemand nog wat pics willen zien van de D1 wagens:
http://www.xs4all.nl/~vanderl/DeBastaard/D1GP
nog niet.. DL runningquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef metallicattim het volgende:
Heeft al iemand Heaven and Hell van Jeremy Clerkson gezien?
Hij beoordeelt daarin auto's uit 2005 of ze saints of sinners zijn.
Kheb em vandaag gedownload, lijkt me wel vet, Jeremy is cool
Ja was cool, ik heb die avond van te voren nog met Eugene & co. van GoFaster aan het bier gezeten in een pub (zelfde hotel ook). En ze zijn ook SX-Rijders, dus daar ken ik ze n beetje van, was echt gezellig hahaha en ik was panne-gaar toen de wekker om 7u gingquote:Op donderdag 17 november 2005 21:30 schreef jacco het volgende:
[..]
bekijk voor het verslag van de D1GP nu ons magazine http://www.catgofaster.nl/
ik heb de laatste aflevering btw als torrent voor de geinteresseerden![]()
Nee. Doe maar niet.quote:
Boeie, dan krijg je een auto programma zoals er honderden zijn, Clarkson maakt het een uniek programma met lekker veel humor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee. Doe maar niet.
En als ze top gear echt goed willen aanpakken moeten ze die vetnippel van een Clarkson eruit tiefen en Tiff weer aannemen. Die kan tenminste rijden.
Tiff kan wel rijden ja, maar dat commentaar van hem is wat bekakt imo..quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee. Doe maar niet.
En als ze top gear echt goed willen aanpakken moeten ze die vetnippel van een Clarkson eruit tiefen en Tiff weer aannemen. Die kan tenminste rijden.
heaumeauquote:Op donderdag 17 november 2005 21:18 schreef Klonk het volgende:
en het belangrijkste: ik wil het niet![]()
Volgens mij kan iedereen van Fifth Gear, op die irritante haarbal na, beter rijden dan de presentatoren van Top Gear. Helaas maakt dat nog geen beter programma.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee. Doe maar niet.
Hahaha was dat tegen het zere been jongen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boeie, dan krijg je een auto programma zoals er honderden zijn, Clarkson maakt het een uniek programma met lekker veel humor.
Ga lekker Bavo Galema kijken als je zo een programma wilt
Ik keek al toen jij nog in je broek scheet, lieverdquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hahaha was dat tegen het zere been jongen?
Dan heb je zeker die oude afleveringen niet gezien toen ze actueel waren.
Tiff was wat droogjes misschien, maar die overdreven gemaakte engelse humor van die pafzak heb ik ondertussen ook wel gehad.
Nee, okay, sorry, Bavo Galema is te ergquote:Bavo
Dat is natuurlijk ook geen vergelijking.
en ff een aanvulling,quote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef M5 het volgende:
A.S. zondag op BBC2, 21:00 NL tijd:
[..]
de nieuwe RS4
RS4 en Cayman.. dat wordt weer duitse auto's afzeikenquote:The boys are back in town - and this week Jeremy finds out what is faster, a rock climber or the new Audi RS4?
Not to be outdone, Richard and James buy a pair of scruffy old barges and have them converted to be driven by a radio controller. To their horror they discover they are pitted in a contest against a remote-control racing champion, who's also a 13-year-old girl.
Meanwhile, the dazzling Porsche Cayman is put through its its paces, and this week's Star in a Reasonably Priced Car is Arsenal legend Ian Wright.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |