Niettusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:38 schreef Berkery het volgende:
Welkom bij het vijfhonderdzestiende deel
Uiteraardquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's The Police
quote:Ice Cube will swarm
On any muthafucka in a blue uniform
Just cuz I'm from the CPT, punk police are afraid of me
A young nigga on a warpath
And when I'm finished, it's gonna be a bloodbath
Of cops, dyin in LA
Yo Dre, I got somethin to say
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:47 schreef DaisyDuke het volgende:
N.W.A. - Fuck tha police?
Yep, de drummert van Blink 182!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Travis Barker
Goede stad, foute bandquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:53 schreef Neleos het volgende:
Franz Ferdinand?
Die dus, stiekeme vervolgvraag dus..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Travis
Frank Zappaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:09 schreef bukgeit het volgende:
Slaaptopic.
Vraag: wie is Harder Than Your Husband?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:22 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Ontopic: Cristina Branco?
Dinges Deville - Demaisado Corazon ¿quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:28 schreef Charmian het volgende:
Ik ben er ook vrij zeker van.
Zal er alvast een nieuwe vraag in gooien:
Wie houdt er een vinger op de wenkbrauw en een linkerhand op de heup + nummer en uitvoerende(n) noemen.
Nee, als ik ga koop ik die op het laatste moment, die Katsjoem avondjes verkopen toch nooit uit ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:15 schreef bukgeit het volgende:
Heb je al kaartjes voor The C, Z?
dat is goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:12 schreef dolle_hond het volgende:
mink deville in spanish stroll
dat is niet goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:26 schreef dolle_hond het volgende:
brother johnny trouwens
*als dolle het er niet mee eens is, mogen jullie het samen uitvechtenquote:mr Jim I can see the shape your in
finger on your eyebrow
and your left hand on your hip
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef belsen het volgende:
Iets van Tool toch?
omdat ik de albums van tool niet ken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:17 schreef Mark het volgende:
En die is het ook niet
Edit: en ga je schamen!
En dat is goed gegokt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shit, heb die albums niet hier liggen. En ik haal ze altijd door elkaar. Gok op Lateralus
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:38 schreef wlsandman het volgende:
delft
bedankt voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Naast het station, gratis. En wie nu weggaat is nog op tijd voor Brace![]()
Wlsandman+1
quote:Lately I'm getting better
Wish I could stay sick with you
But there's too many egos left to bruise
Call it sin, you can call it whatever
Eating deep inside of you
Well if it were me, it's all I'd ever do
Steal me now and forever
I'll steal something good for you
The criminal in me is no one new
Till you find something better
When there's nothing left to use
And everything starts going down on you
Christina Branco is goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:22 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Ontopic: Cristina Branco?
Welk nummer?quote:Het slijt gewis, als je 't wil weten
En liefde is om te vergeten
Je naam geschreven, diep in mijn oogkas
Jij wilde regen, en ik wou dat 'k blind was
Als jij me terug wil, stop dan met klagen
Maar 'k zal geendragen
Als jij me terug wil, stop met klagen
De vlam die 'r was, is aan 't vervagen
Ik blies hem uit
Voordat mijn moeder
Mij betrapte
In mijn kamer
Onaangedaan, alles herkenbaar
Slechts je naam en mijn liefde groeit maar
Het groeit en deigt net als een tumor
Maar al wat 'k krijg is eerlijk antwoord
Maar 'k zal geendragen
Ik heb je handen losgeslagen
Ik schudde ze af
Voordat mijn moeder
Mij betrapte
In mijn kamer
Ik voel de smart, maar het blijft groeien
In mijn hart, waar bloemen bloeien
Op het graf van onze liefde
Sinds jij antwoord gaf, zoals ik bliefde
Maar 'k zal geendragen
Ik kanniet meer verdragen
Niet meer verdragen!
Jij moet het zijn
Ik volg jouw weg
Jouw naam is het enige woord dat ik zeg
Jij moet het zijn
Ik volg jouw weg
Jouw naam is het enige
Het enige woord dat ik zeg!
Ik geloof dat jij dit toch wel een leuk nummer vindt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:22 schreef Z het volgende:
Klinkt als een ietwat dudieus nederhop nummer... Belsen weet jij overigens hoe dat zit met de stand?
De band is goed, het nummer niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Arcade Fire - Neighborhood #2 (Laika)?
Nee, ik zou het niet in die buurt zoeken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:13 schreef Z het volgende:
Arcade Fire - Neighborhood #3
En dat is hem wel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Crown of Love
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Suburbs toch?
Annie?quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:09 schreef belsen het volgende:
Ik doe er nog wel een: vervolgvraagje.
The Suburbs speelden altijd een cover in hun set, dat ook op het eerste album staat. Dit was een nummer uit een bekende musical.
Welke musical?
Die wel.quote:
* note to self: niet zulke lange antwoorden typenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Deadline gehaald, gegeten....en een antwoord: Sound of Music
Niettus, zie discografie hierquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:09 schreef belsen het volgende:
(en volgens mij zelfs hun enige album).
quote:Jammer Sack!
Hole in one!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
heaven is a place on earth
leave a light on
circle in the sand
[offtopic]quote:
Nee... dan zul je toch een echt hitdossier, papier of cd-rom, moeten hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:34 schreef Gambolputty het volgende:
[offtopic]
Weet jij nog een site waar de tipparade ook te doorzoeken is?
Na de Michael Jackson-kuur dan zeker?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:41 schreef cafca het volgende:
O/T: the Four Tops?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Na de Michael Jackson-kuur dan zeker?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet goed gekeken. En op deze gare monitor zie ik alles nogal een beetje zwart
Maar ik krijg wel eenvan Iggy, dus het is wel iets Soul-achtigs?
heb je de monitor van GLO overgekochtquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet goed gekeken. En op deze gare monitor zie ik alles nogal een beetje zwart
Maar ik krijg wel eenvan Iggy, dus het is wel iets Soul-achtigs?
jawohlquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:30 schreef Gambolputty het volgende:
Herbert Grönemeyer - Halt Mich
TSE +1quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of rechten. I.i.g. een ballenstudie, NoFI
Ben net te laat binnen hiervoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of rechten. I.i.g. een ballenstudie, NoFI
Captain redballquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ben net te laat binnen hiervoor![]()
En dank u TSE, dat studeer ik namelijk ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets wat je niet goed kunt maken met een paar Black Sabbath-vragen straksquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Scheer ze allemaal maar over 1 kam hoor![]()
*Cap vreest dat hij het nu voor eeuwig verprutst heeft in deze topicreeks![]()
Ik zal er aan denken confrerequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niets wat je niet goed kunt maken met een paar Black Sabbath-vragen straks![]()
quote:
quote:The producer-rapper follows his Pazz and Jop-winning debut ... with a collaboration with Jon Brion; together they transform ... chattering, seemingly unrealistic ideas into an expansive, imperfect masterpiece.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Kanye West - late registration ??
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
oasis?
Gadver, zit ik hier gewoon te geilen op Dave Navarro in vrouwenondergoedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Carmen Electra heeft een link hiermee...
Of gewoon op de Pussycat Dolls ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gadver, zit ik hier gewoon te geilen op Dave Navarro in vrouwenondergoed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of gewoon op de Pussycat Dolls ?
quote:Australian pop duohas taken the world by storm without the record company hype and career-establishing game plan that is often the background to pop-oriented acts.
en dat is goed ranja +1quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:48 schreef ranja het volgende:
Double You?
Inderdaad. Iets om trots op te zijn met Chipz en Hazes? Mwahquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
plaats 1 en 2 nieuw binnengekomen?
niet zoiets....is gewoon goed!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:12 schreef Gambolputty het volgende:
Artful Dodger ofoziets
Ik had deze nog als hintquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Animals
altijd de laatste met nieuwe muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:49 schreef Grobbel het volgende:
Hit & run puntje, want ik ben meteen weer weg - maar het is Hard-Fi.
En 3FM ligt wederom een jaar achter, maar ach.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
michel de hey?
The Very Small Cauliflowers?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Andre van Duin heeft wel eens een liedje gehad die gingen over het tegenovergestelde
Hij gaat met je naar bed als je een Babyshambles plaatje afneemt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef wlsandman het volgende:
even een simpel vraagje tussendoor:
Welke actie heeft Pete Doherty nou weer bedacht?
quote:Pete Doherty is van plan zijn imago op te poetsen. Doherty staat de laatste maanden meer in het nieuws vanwege zijn problemen met drugs, geweld en zijn aan/uit relatie met Kate Moss in het nieuws dan vanwege zijn muziek.
Dat wil de rocker nu gaan veranderen. De zanger is namelijk van plan homevideo's van hem online te zetten. Op een nog te ontwikkelen gedeelte van de officiele website van de zanger komen filmpjes te staan waarop je Doherty dagelijkse dingen ziet doen zoals optreden en kletsen met vrienden. Het bekijken van de video's zal overigens niet gratis zijn.
Met z'n vrienden kletsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef wlsandman het volgende:
aan de reacties te zien weet niemand het antwoord![]()
[..]
André van Duin zong over iets tegenovergestelds en dat was een cover van Love & marriage.quote:
Hij speelde in The Libertines en tegenwoordig in The Babyshambles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit een seconde muziek van hem gehoord
"Pete Doherty Funniest Home Videos"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef dolle_hond het volgende:
homovideo's om imago op te krikken?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
little feet
vals gezongen rammelende pub rock. Ik vind er echt niets maar dan ook helemaal niets aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Hij speelde in The Libertines en tegenwoordig in The Babyshambles.
Best redelijke muziek, alhoewel The Libertines van een stuk beter niveau is.
the libertines bedoel je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
vals gezongen rammelende pub rock. Ik vind er echt niets maar dan ook helemaal niets aan
ja.quote:
dan ben ik het niet met je eens en moet je het self-titled album maar eens luisteren want dat is zeker de moeite waard en is dus gewoon een goed albumquote:
nope, de libertines komen er bij mij niet inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dan ben ik het niet met je eens en moet je het self-titled album maar eens luisteren want dat is zeker de moeite waard en is dus gewoon een goed album![]()
nee,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:23 schreef belsen het volgende:
The Residents???
Fan is van The Libertines.
En bedankt belsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef belsen het volgende:
[..]Little Feat dus.
Namens Iggy:
Dolle Hond +1
butthole surfers?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef dolle_hond het volgende:
nope
ze hebben oa een mooie cover van hurdy gurdy man
opgezocht en dat is goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
butthole surfers?
oftewel de poepgatplankzeilers zoals ik eens in een belgisch tijdscrhift las
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
butthole surfers?
oftewel de poepgatplankzeilers zoals ik eens in een belgisch tijdscrhift las
quote:Hey, baby my nose is getting big
I noticed it be growing when I been telling them fibs
Now you say your trust's getting weaker
Probably coz my lies just started getting deeper
And the reason for my confession is that I learn my lesson
And I really think you have to know the truth
Because I lied and I cheated and I lied a little more
iggy +1quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
black eyed pies - don't lie
pas het hele album gekocht
Geen ideequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ik was hem vergeten erbij te zetten, dus je had niks gemist
Hoe gaat het nieuwe album van A-Ha heten?
ga hem goed rekenen aangezien het niemand echt weet. Nieuwe album heet "analogues"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:15 schreef dolle_hond het volgende:
analogs ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |