Hij gaat met je naar bed als je een Babyshambles plaatje afneemt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef wlsandman het volgende:
even een simpel vraagje tussendoor:
Welke actie heeft Pete Doherty nou weer bedacht?
quote:Pete Doherty is van plan zijn imago op te poetsen. Doherty staat de laatste maanden meer in het nieuws vanwege zijn problemen met drugs, geweld en zijn aan/uit relatie met Kate Moss in het nieuws dan vanwege zijn muziek.
Dat wil de rocker nu gaan veranderen. De zanger is namelijk van plan homevideo's van hem online te zetten. Op een nog te ontwikkelen gedeelte van de officiele website van de zanger komen filmpjes te staan waarop je Doherty dagelijkse dingen ziet doen zoals optreden en kletsen met vrienden. Het bekijken van de video's zal overigens niet gratis zijn.
Met z'n vrienden kletsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef wlsandman het volgende:
aan de reacties te zien weet niemand het antwoord![]()
[..]
André van Duin zong over iets tegenovergestelds en dat was een cover van Love & marriage.quote:
Hij speelde in The Libertines en tegenwoordig in The Babyshambles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit een seconde muziek van hem gehoord
"Pete Doherty Funniest Home Videos"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef dolle_hond het volgende:
homovideo's om imago op te krikken?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
little feet
vals gezongen rammelende pub rock. Ik vind er echt niets maar dan ook helemaal niets aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Hij speelde in The Libertines en tegenwoordig in The Babyshambles.
Best redelijke muziek, alhoewel The Libertines van een stuk beter niveau is.
the libertines bedoel je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
vals gezongen rammelende pub rock. Ik vind er echt niets maar dan ook helemaal niets aan
ja.quote:
dan ben ik het niet met je eens en moet je het self-titled album maar eens luisteren want dat is zeker de moeite waard en is dus gewoon een goed albumquote:
nope, de libertines komen er bij mij niet inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dan ben ik het niet met je eens en moet je het self-titled album maar eens luisteren want dat is zeker de moeite waard en is dus gewoon een goed album![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |