ja! Topicchange!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik wou het de DJ Fles Happyhardcore Vrijdagmiddag Discoshow noemen
Misschien Sub ff lief aankijken dattie ut verandertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik wou het de DJ Fles Happyhardcore Vrijdagmiddag Discoshow noemen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Misschien Sub ff lief aankijken dattie ut verandert![]()
Ik was zo aan het dansuh dat mijn rok er van afzakte [afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al een topicreport geplaatst
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:28 schreef purplerose het volgende:
Damn puckzzz, wat heb jij voor lekkers op dat je zo hard gaat
ja hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:40 schreef Puckzzz het volgende:
Hij gaat lekker DJ Flesdoe je ook verzoekjes?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef Xilantof het volgende:
HM2: vandaag gaat er wat de post op....
3 enveloppen negatieven en een cdrommetje..
rest regelen we wel via de mail.
Heb je ook oorplugjes??? Ik moet nog een uur telefoondienst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef Auticia het volgende:
De disco inhuppelt met thee en multiculturele koekjes. Dus jullie kunnen kiezen; zeeuwse rondjes of achterhoeks kaneelbeschuit.
Hee partypooperquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef Xilantof het volgende:
HM2: vandaag gaat er wat de post op....
3 enveloppen negatieven en een cdrommetje..
rest regelen we wel via de mail.
Friesland valt toch ook onder Schengenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
ik ga naar huis, paspoort halen en dan naar Friesland
Zoiets?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je ook oorplugjes??? Ik moet nog een uur telefoondienst.![]()
12.2 definitiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:04 schreef Auticia het volgende:
Ik ben echt schandelijk vrolijk. Te erg gewoon. Was in de stad en moest de hele tijd lachen.
[afbeelding].
quote:
ja dat heb je als je een D30 aanschaft he, of zoietsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog wil alcohol
in grote hoeveelhedenOm alle shit van deze week te verdringen
Nou, dat je zo in de stad loopt en ineens moet denken aan:quote:
Dat soort.quote:
D30 is coolquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat heb je als je een D30 aanschaft he, of zoiets
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
owh sorry!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hee partypooper
wel ff meedansen ja!
ik ga naar huis, paspoort halen en dan naar Friesland
doeeeeeeiiiiiii!!!
Leuk!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:40 schreef Xilantof het volgende:
Owhja!
de docent die het introductiekamp organiseerd voor de eerste jaars heeft gevraagd of ik wil fotograferen tijdens die week
(ik ging zowiezo al mee als mentor)
leden werven? ga jij dat doen?quote:
Ik zat te kutten met mijn macro-functiequote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik zat te kutten met mijn macro-functie.
[afbeelding]
Daarover wens ik niet in detail te treden!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:22 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Daarover wens ik niet in detail te treden!
Eigenlijk dacht ik aan een blad van een boom ofzo, maar ik kon het al niet echt thuisbrengen... En door de kleuren op de achtergrond dacht ik dat het ergens op een markt was ofzo.
nee ik zat er heel macaber een slachtoffer in met verbrande sok ofzo...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:23 schreef Auticia het volgende:
[..].
Het zijn ook gewoon kutfoto's..
Vanneh... Vifit ofzo is dat toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef purplerose het volgende:
Ik heb trouwens zo iets lekkers gekocht
Yoghurtdrink met limoen smaak
Damn dat is lekker!!!!!!!:9
yup, ken ik. drink het pak in 1 avond leegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef purplerose het volgende:
Ik heb trouwens zo iets lekkers gekocht
Yoghurtdrink met limoen smaak
Damn dat is lekker!!!!!!!:9
hahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup, ken ik. drink het pak in 1 avond leeg
Daarom koop ik het minder vaak
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zag net een oranje naussau rondlopen...
Welkom terug!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:19 schreef purplerose het volgende:
Daar ben ik weer!!!
Fris ende fruitig
De bronnen zijn 2 tsten van Gé Brouwer voor Camera magazine en een artikel uit het duitse Fotomagazin.quote:
Too bad!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:58 schreef Re het volgende:
[..]
oww fuck, ik wist dat ik iets vergeten was...![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:28 schreef Auticia het volgende:
Mijn hond werd aangevallen door een andere hond. Ze liepen allebei los.
Die vrouw heeft zich verontschuldigen dat ze het zo erg vond en dat het haar schuld was, en ik -nog altijd even vrolijk- zeggen dat ik het echt niet erg vond, en dat het net zo goed mijn schuld was.
Toen zei ze: "Gelukkig is je hond nog heel, zijn ogen zitten er nog in [... en ze zei nog wat dingen], maar ik bescheurde het al.
.
[afbeelding]
Mijn hond heeft maar één oog.
.
nooitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:33 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ow ik ben te laat voor de disco?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:33 schreef pea4fun het volgende:
Ik weet niet waar DJ Fles gebleven is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:33 schreef pea4fun het volgende:
* PdeHoog steekt vinger opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Auticia het volgende:
Ik wil wel rond gaan met hapjes en drankjes?
Mis je me zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik weet niet waar DJ Fles gebleven is?.
Ik wil wel rond gaan met hapjes en drankjes?
Alsjeblieft meneertje!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog steekt vinger op
1 colaatje alsublief mevrouw![]()
![]()
Ergens, ja zeker eerst zoeken...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Re het volgende:
[..]
nooit... er is altijd wel muziek ergens
Hebbie geen Shark.Bait?quote:
Ah:quote:
Woeiiiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dans gezellig met je meedoe ik normaal nooit
Oe ja lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:41 schreef Auticia het volgende:
[..]
Alsjeblieft meneertje!
[afbeelding]
Iets lekkers erbij?
[afbeelding]
Eten kan ook best tijdens het dansenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:45 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben weer eens te traag, zit iedereen alweer te vreten....
Pistolen en Rozen - Zoet kindje van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:41 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja! Zet nog eens een leuk deuntje op!
* PdeHoog houdt pea goed vastquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Woeiiiopspringt en een makkelijk dansje doet, zodat PdeHoog ff kan wennen [afbeelding]
* PdeHoog schopt RonaldV richting PCquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand die RonaldV niet even aan het fotoshoppen schoppen? Ik ben veel te nieuwsgierig!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pistolen en Rozen - Zoet kindje van mij
Ja hup, er ligt van mij ook nog watquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand die RonaldV niet even aan het fotoshoppen schoppen? Ik ben veel te nieuwsgierig!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:51 schreef Auticia het volgende:
*sous la douche gaat.
Kunnen julie re niet even aan het werk zetten? Die heeft een VEEEEEL grotere achterstand!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja hup, er ligt van mij ook nog wat
Ja maar van Re heb ik alles geloof ik al...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kunnen julie re niet even aan het werk zetten? Die heeft een VEEEEEL grotere achterstand!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:54 schreef Kleintje het volgende:
Re.... ga jij eens even werken beste kerel. En niet RonaldV pesten met zijn Kleintje!
* pea4fun mond vol proptquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Auticia het volgende:
[..]
Eten kan ook best tijdens het dansen.
[afbeelding]
Verslik je niet...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
fefelliv hieu
gezellig hier maar dan met mond vol
Ik kan je vertellen dat Pea en Kleintje dezelfde humor en hetzelfde formaat hebben. Tevenszijn ze beiden erg gezellige dames. Maar daar houdt de vergelijking wel zo'n beetje op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet echt mn tong afbijten of ik vraag of jij een kl00n van Pea bent
Nee ik ben een ander kleintjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:57 schreef Kleintje het volgende:
Nee, volgens mij is Pea kleiner.
Wacht even, ik ga het haar vragen of ik een kl00n van haar ben...
Pea... ben ik jou en ben jij mij?
*Achter pea gaat staanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun mond vol propt
fefelliv hieu
gezellig hier maar dan met mond vol
RonaldVquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Pea en Kleintje dezelfde humor en hetzelfde formaat hebben. Tevenszijn ze beiden erg gezellige dames. Maar daar houdt de vergelijking wel zo'n beetje op.
*proest*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Achter pea gaat staan
*In zij kietelt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
*proest*
![]()
Moest dat nou*schoenen af gaat spoelen*
Aangenaam, ik ben Kleintje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RonaldV
Waarom ken jij meer leuke vrouwen dan ik?
NOU??
Ehmmm, welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:04 schreef Kleintje het volgende:
Of had je het niet over mij toen je het had over leuke vrouwen![]()
![]()
Ik ga je een kunstje leren: Als ik bij een nieuwe opdracht kom, dan ga ik als eerste twee dingen doen die helemaal NIKS met werken te maken hebben. Ik maak een praatje met het meisje bij de deur, en een praatje met de secretaresse van de Dikke Deur (Pipo!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RonaldV
Waarom ken jij meer leuke vrouwen dan ik?
NOU??
Hee weet je dat ik daar mijn ALLERbeste vriendin aan overgehouden heb?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga je een kunstje leren: Als ik bij een nieuwe opdracht kom, dan ga ik als eerste twee dingen doen die helemaal NIKS met werken te maken hebben. Ik maak een praatje met het meisje bij de deur,
Nog niet, jij hebt je nog niet voorgesteld, ik wel... ik heb gezegd 'aangenaam, ik ben Kleintjequote:
aangenaam, ik ben Flesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nog niet, jij hebt je nog niet voorgesteld, ik wel... ik heb gezegd 'aangenaam, ik ben Kleintje'
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb trouwens nog wat voor Re met zijn afgehakte been
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
en ook wel een beetje aan mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:23 schreef purplerose het volgende:
OMG sorrie RE, dit garpje heb je aan mij te danken
Voor mij is het VAKANTIEquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef Kleintje het volgende:
Yeah... het is WEEKEND
idd, ook aan jou ja!quote:
Nee, hij stond achter glas. athans, ik zat in de bus, hij stond bij Boerhave museum tegenover cafe Van Der Werf. Het glas zijnde eigendom van connexxion, de busmaatschappij. Dus mijn benen waren ook niet lang genoeg om hem te laten struikelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:12 schreef Auticia het volgende:
Heb je hem laten struikelen, Shark?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:45 schreef Auticia het volgende:
Oeh.
Zelfs in mootjes nog om op te vreten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Fles, ik ben Kleintje. wil je verder kennismaken... kom dan maar in mijn msn.... dan gaan we hier verder lollig doen...
Yeah... het is WEEKEND
quote:
quote:
Ja! Hier ben ik!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Auticia ben je daar nog?
Voelt goed hč!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook ontzettend vrolijk
quote:
ja, heel raar eigenlijk..quote:
Gewoon proberen vast te houden. En anders er optimaal van genieten zolang het er is!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, heel raar eigenlijk..geen idee waarom... ben eigenlijk wel een beetje bang voor de terugval
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga je een kunstje leren: Als ik bij een nieuwe opdracht kom, dan ga ik als eerste twee dingen doen die helemaal NIKS met werken te maken hebben. Ik maak een praatje met het meisje bij de deur, en een praatje met de secretaresse van de Dikke Deur (Pipo!). Ten eerste is dat handig bij de rest van mijn opdracht (ik mag bijna altijd binnen parkeren bijvoorbeeld), ten tweede doet bijna niemand dat, en zitten die dames vaak om een praatje verlegen. En dat is het moment om ze te vragen om te poseren
Waarom hij wel en ik nietquote:
Om jou heb ik mijn arm geslagen!quote:
*kennelijk geen insider gevonden wordtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:26 schreef Auticia het volgende:
Ik heb echt niet heel hard mijn naam geroepen trouwens (voor de insiders).
En toch ben ik blij.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*kennelijk geen insider gevonden wordt
TIES!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:26 schreef Auticia het volgende:
Ik heb echt niet heel hard mijn naam geroepen trouwens (voor de insiders).
En toch ben ik blij.
owww ja auw enzo.. pijn zielig en half dood.... wel meer nodig dan zo'n ding hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
* Auticia geeft Re een tafelpoot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:31 schreef Re het volgende:
[..]
owww ja auw enzo.. pijn zielig en half dood.... wel meer nodig dan zo'n ding hoor
dank je, ken ik mijn modem effe een ram gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef Auticia het volgende:
[..]
* Auticia geeft Re een tafelpoot.
quote:
joh trek het je niet aan zeg kerel .... ik ga je helemaal omturnen jongenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lollig he?
maar als iemand het me wil uitleggen, graag hoor
Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat dan weer niet
toe maar hoor, lach maar lekker in je vuistje
Da's waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Om jou heb ik mijn arm geslagen!.
* PdeHoog voelt zijn humeur met sprongen vooruit gaanquote:Maar ik heb genoeg voor iedereen hoor!
*PdeHoog een boeketje blijheden geeft*
hehquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:42 schreef Re het volgende:
[..]
joh trek het je niet aan zeg kerel .... ik ga je helemaal omturnen jongen
zow ja trapte er bijna in johquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heh
ik kwam best geloofwaardig over he?
Slaap lekker lief moekequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef Auticia het volgende:!
Ik ga zo eens naar bed. Morgen om 7 uur op!
Welterusten lieve kindjes!.
jah... op muziek ook nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
... en wordt hier nog gedanst? [afbeelding]
Briggyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
... en wordt hier nog gedanst? [afbeelding]
Ja, zag er echt bizar uitgewoon, alsof ik aan het veranderen in een of andere she-hulthingachtigietsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef Auticia het volgende:
ppr!
Bizar man, van die aderen! Maar ik ben dus niet de enige?
Ik vind het eigenlijk wel gespierd staan.
Waarop ga je bangenquote:
yeahquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
FEUER FREI!
BANG BANG
ow ja hallo iedereen
hai, hey Robbie uitzetten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef purplerose het volgende:
Hi MM![]()
ik ga toch maar weer trug naar jayz met linkinpark en zet robbie ff uit
Zow wat een binnenkomst...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
FEUER FREI!
BANG BANG
ow ja hallo iedereen
zet ik m iets harder ,kan je m in slamuis ook horenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef purplerose het volgende:
jamaar, jammar, ik wil stamp muziek!!
Verdikkie zeg....nou krijg ik ook zin in Rammsteinquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja joh ik zit al in MOSKOU!![]()
..............
![]()
ik ga nu ff TALLICAquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verdikkie zeg....nou krijg ik ook zin in Rammstein
* PdeHoog zet Reise Reise maar eens op
Zet de balkon deur open en hoort in de verte rammsteinquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zet ik m iets harder ,kan je m in slamuis ook horen![]()
![]()
Jaa, tijd voor S&M!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ga nu ff TALLICA![]()
tot morgen alvast PdeHoog![]()
Trusten P.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat slapen als Moskau is afgelopen
Tot morgen
* Offy doet meequote:
Woeiquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Offy het volgende:
[..]
* Offy doet mee![]()
![]()
Back to the meaning....Back tot the meaning of....Life!
Truste slapers
Minder dan een maand hoor!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woei
Tijd geleden dat ik die gehoord heb
quote:
Hahah...valt reuze mee allemaalquote:
quote:
youre so fiiiiiiiiiiiiiiiiiine and youre miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Re het volgende:
ja iedereen naar bed hier, begin net joh
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
"like a virginsave it all for jooooooooooooooeeeeeehhhggggoe
* Re hakt robbie de grond inquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef purplerose het volgende:
Let me! entertain youuuuuuuuuuuu
ja maar wel swingend baggeren hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
OHHHHHHWOOOHOHHHOOOOOOO![]()
is dit baggeren trouwens?![]()
truste slaap lekker wij dreunen nog ff door hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:27 schreef Offy het volgende:
* Offy gaat lekker slapen![]()
Truste mensen![]()
* Offy slaapt overal doorheen, dat scheeltquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:30 schreef Re het volgende:
truste slaap lekker wij dreunen nog ff door hoor
water? water? water! mietjequote:
met kahluaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:49 schreef Re het volgende:
[..]
water? water? water! mietjekom op lekker aan de senseo joh
dat was heise choco mit rumquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:51 schreef Re het volgende:
[..]
woei en dan de berg af of waren we al beneden?
ow ja... ja, dat vergeet je wel op 6 km hoogte he... zuurstof geblekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat was heise choco mit rum![]()
![]()
ow ik dacht dat het een bockelpiste wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:57 schreef Re het volgende:
die slalom paaltjes staan wel kort bij hoor
buckle? of whatever gaan gewoon... MP3 speler op je hoofd en gaan, beneden staat weer gluwijn enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het een bockelpiste was![]()
of hoe je dat ook spellen mag![]()
ja gaan samen met guano lords of the boards!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:59 schreef Re het volgende:
[..]
buckle? of whatever gaan gewoon... MP3 speler op je hoofd en gaan, beneden staat weer gluwijn enzo
que quapaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja gaan samen met guano lords of the boards!![]()
![]()
![]()
wodka redbul en water meebrengtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef Re het volgende:
wodka redbull, wel effe chillen nu hoor
thxquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
wodka redbul en water meebrengt
*proost luitjes*
Kom kom...men begint netquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:55 schreef purplerose het volgende:
Ik ga er ook vantussen nog een paar uurtjes...tot strakkies!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |