youre so fiiiiiiiiiiiiiiiiiine and youre miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef Re het volgende:
ja iedereen naar bed hier, begin net joh
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
"like a virginsave it all for jooooooooooooooeeeeeehhhggggoe
* Re hakt robbie de grond inquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:16 schreef purplerose het volgende:
Let me! entertain youuuuuuuuuuuu
ja maar wel swingend baggeren hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
OHHHHHHWOOOHOHHHOOOOOOO![]()
is dit baggeren trouwens?![]()
truste slaap lekker wij dreunen nog ff door hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:27 schreef Offy het volgende:
* Offy gaat lekker slapen![]()
Truste mensen![]()
* Offy slaapt overal doorheen, dat scheeltquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:30 schreef Re het volgende:
truste slaap lekker wij dreunen nog ff door hoor
water? water? water! mietjequote:
met kahluaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:49 schreef Re het volgende:
[..]
water? water? water! mietjekom op lekker aan de senseo joh
dat was heise choco mit rumquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:51 schreef Re het volgende:
[..]
woei en dan de berg af of waren we al beneden?
ow ja... ja, dat vergeet je wel op 6 km hoogte he... zuurstof geblekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat was heise choco mit rum![]()
![]()
ow ik dacht dat het een bockelpiste wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:57 schreef Re het volgende:
die slalom paaltjes staan wel kort bij hoor
buckle? of whatever gaan gewoon... MP3 speler op je hoofd en gaan, beneden staat weer gluwijn enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het een bockelpiste was![]()
of hoe je dat ook spellen mag![]()
ja gaan samen met guano lords of the boards!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:59 schreef Re het volgende:
[..]
buckle? of whatever gaan gewoon... MP3 speler op je hoofd en gaan, beneden staat weer gluwijn enzo
que quapaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja gaan samen met guano lords of the boards!![]()
![]()
![]()
wodka redbul en water meebrengtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef Re het volgende:
wodka redbull, wel effe chillen nu hoor
thxquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
wodka redbul en water meebrengt
*proost luitjes*
Kom kom...men begint netquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:55 schreef purplerose het volgende:
Ik ga er ook vantussen nog een paar uurtjes...tot strakkies!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |