quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:28 schreef Auticia het volgende:
Mijn hond werd aangevallen door een andere hond. Ze liepen allebei los.
Die vrouw heeft zich verontschuldigen dat ze het zo erg vond en dat het haar schuld was, en ik -nog altijd even vrolijk- zeggen dat ik het echt niet erg vond, en dat het net zo goed mijn schuld was.
Toen zei ze: "Gelukkig is je hond nog heel, zijn ogen zitten er nog in [... en ze zei nog wat dingen], maar ik bescheurde het al.
.
[afbeelding]
Mijn hond heeft maar één oog.
.
nooitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:33 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ow ik ben te laat voor de disco?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:33 schreef pea4fun het volgende:
Ik weet niet waar DJ Fles gebleven is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:33 schreef pea4fun het volgende:
* PdeHoog steekt vinger opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Auticia het volgende:
Ik wil wel rond gaan met hapjes en drankjes?
Mis je me zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik weet niet waar DJ Fles gebleven is?.
Ik wil wel rond gaan met hapjes en drankjes?
Alsjeblieft meneertje!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog steekt vinger op
1 colaatje alsublief mevrouw![]()
![]()
Ergens, ja zeker eerst zoeken...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Re het volgende:
[..]
nooit... er is altijd wel muziek ergens
Hebbie geen Shark.Bait?quote:
Ah:quote:
Woeiiiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dans gezellig met je meedoe ik normaal nooit
Oe ja lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:41 schreef Auticia het volgende:
[..]
Alsjeblieft meneertje!
[afbeelding]
Iets lekkers erbij?
[afbeelding]
Eten kan ook best tijdens het dansenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:45 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben weer eens te traag, zit iedereen alweer te vreten....
Pistolen en Rozen - Zoet kindje van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:41 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja! Zet nog eens een leuk deuntje op!
* PdeHoog houdt pea goed vastquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Woeiiiopspringt en een makkelijk dansje doet, zodat PdeHoog ff kan wennen [afbeelding]
* PdeHoog schopt RonaldV richting PCquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand die RonaldV niet even aan het fotoshoppen schoppen? Ik ben veel te nieuwsgierig!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pistolen en Rozen - Zoet kindje van mij
Ja hup, er ligt van mij ook nog watquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand die RonaldV niet even aan het fotoshoppen schoppen? Ik ben veel te nieuwsgierig!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:51 schreef Auticia het volgende:
*sous la douche gaat.
Kunnen julie re niet even aan het werk zetten? Die heeft een VEEEEEL grotere achterstand!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja hup, er ligt van mij ook nog wat
Ja maar van Re heb ik alles geloof ik al...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kunnen julie re niet even aan het werk zetten? Die heeft een VEEEEEL grotere achterstand!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:54 schreef Kleintje het volgende:
Re.... ga jij eens even werken beste kerel. En niet RonaldV pesten met zijn Kleintje!
* pea4fun mond vol proptquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Auticia het volgende:
[..]
Eten kan ook best tijdens het dansen.
[afbeelding]
Verslik je niet...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
fefelliv hieu
gezellig hier maar dan met mond vol
Ik kan je vertellen dat Pea en Kleintje dezelfde humor en hetzelfde formaat hebben. Tevenszijn ze beiden erg gezellige dames. Maar daar houdt de vergelijking wel zo'n beetje op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet echt mn tong afbijten of ik vraag of jij een kl00n van Pea bent
Nee ik ben een ander kleintjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:57 schreef Kleintje het volgende:
Nee, volgens mij is Pea kleiner.
Wacht even, ik ga het haar vragen of ik een kl00n van haar ben...
Pea... ben ik jou en ben jij mij?
*Achter pea gaat staanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun mond vol propt
fefelliv hieu
gezellig hier maar dan met mond vol
RonaldVquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Pea en Kleintje dezelfde humor en hetzelfde formaat hebben. Tevenszijn ze beiden erg gezellige dames. Maar daar houdt de vergelijking wel zo'n beetje op.
*proest*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Achter pea gaat staan
*In zij kietelt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
*proest*
![]()
Moest dat nou*schoenen af gaat spoelen*
Aangenaam, ik ben Kleintje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RonaldV
Waarom ken jij meer leuke vrouwen dan ik?
NOU??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |