Ik heb m'n bestelling toch binnen! Vanochtend om 10 uur stond er al een FedEx meneer voor de deurquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:57 schreef Coconut het volgende:
Ik heb besteld
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog 2 simpele longsleeves
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat ik nu maar onder een steen kruip, zodat ik de komende maanden niks meer kan bestellen![]()
Maandagavond besteld, vrijdagochtend in huisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:30 schreef Chielus het volgende:
ben benieuwd. hoe lang heeft het nu precies geduurd vanaf etten van je bestelling?
je vestquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb m'n bestelling toch binnen! Vanochtend om 10 uur stond er al een FedEx meneer voor de deur.
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat er iets mis was gegaan tijdens het bestellen, omdat ik geen orderconfirmation + ordertracking mail heb gehad. Ik heb A&F 2x gemaild om hier duidelijkheid over te krijgen, maar geen reactie gekregen.. Maar blijkbaar is het dus toch allemaal goed gegaan.
Vooral het vest is super![]()
Ik zal straks even fotootjes maken, zodat jullie je kunnen vergapen aan mijn nieuwe kleren.
Hm, hoe bedoel je precies? Het model is vergelijkbaar met een muscle fit RL polo, inclusief kraagquote:Die polo, ik weet niet of het komt omdat je het knoopje vast hebt, maar de kraag lijkt anders dan bij A&F?
Thanksquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef Molluck het volgende:![]()
Heel mooiDat 'bont' dat er in zit is echt veel dikker dan ik op die foto op de site dacht en deze kleur is misschien nog wel mooier dan die andere
Shirtjes zijn ook leuk
Die andere vrouwenjas op de site is vet!
Mijn zusje liep achter mij langs en die zei "Woah, die is vet! Welk merk is dat?"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Thanks
Ik dacht ook dat er veel minder bont in zat! De hele capuchon + de hele 'body' is van bont en echt lekker dik. In de mouwen zit geen bont, maar deze zijn heel dik gevoerd.. En het katoen is echt super super zacht.![]()
Nina Smidt, ik heb haar hier in de catalogus staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:46 schreef Molluck het volgende:
En ik ben echt verliefd op dat meisje uit de OP, ik kan alleen nergens vinden hoe ze heet![]()
Nice Coconut, vooral dat vest is idd mooi..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:15 schreef Coconut het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Doe maar ffquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nina Smidt, ik heb haar hier in de catalogus staan.Ik kan haar wel even inscannen.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:17 schreef Proper_fucked het volgende:
Doe maar ff, idd mooi meisje..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef Avani het volgende:
In Amsterdam lopen extreem veel mensen in Abercrombie.![]()
Ja klopt, het wordt nu echt bekend... Was een paar dagen terug hier bij de zeilvereniging met een A&F baseball shirt, gast herkende het meteen "Is dat een A&F shirt? Cool!"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef Avani het volgende:
In Amsterdam lopen extreem veel mensen in Abercrombie.![]()
Hoeveel zijn die dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:40 schreef bmwdevil het volgende:
Nee, alleen jammer dat er beetje kut aan te komen is. Ik heb op de site ook heel wat leuke dingen gezien, maar die verzendkosten zijn niet te betalen man, echt zonde...
Vooral mannenkleding zie je veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:25 schreef Speth het volgende:
[..]
Ja klopt, het wordt nu echt bekend... Was een paar dagen terug hier bij de zeilvereniging met een A&F baseball shirt, gast herkende het meteen "Is dat een A&F shirt? Cool!"
Check gewoon even de size chart. Even je maten opmeten, inches omrekenen naar centimeters et voilaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:09 schreef Version1 het volgende:
Kan iemand vertellen hoe het zit met de maten? Amerikaans en Europese maten verschillen toch in sommige gevallen? vallen groter uit oid. Als de maten ongeveer hetzelfde uitvallen als hier dan heb ik wel interesse om mee te doen bij de volgende inkoopactieals dat mag
![]()
Waarom zou dat nie mogen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:09 schreef Version1 het volgende:
heb ik wel interesse om mee te doen bij de volgende inkoopactieals dat mag
![]()
Staat je erg goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:15 schreef Coconut het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Dat is toch niet hetzelfde meisje?quote:
Ik heb gewoon alle meisjes gescand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef Molluck het volgende:
Dat is toch niet hetzelfde meisje?
Volgens mij zijn het zelfs 3 verschillenden
Ik vind die eerste niet zo geslaagd, die staat ook op die draagtas die nog steeds ergens hier rondslingertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle meisjes gescand.![]()
Die 1e is juist mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind die eerste niet zo geslaagd, die staat ook op die draagtas die nog steeds ergens hier rondslingert
Ze is niet lelijk, maar ze heeft een beetje strenge trekken, ik vind haar niet zo mooi...quote:
40/50 dollar ofzoiets.. erg veel iigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:49 schreef VrijeVal het volgende:
[afbeelding]
die lijkt me wel wat
is het te doen om alleen zon trui te laten overvaren??
op de site staat 80 dollar, hoeveel invoerrechten komen er dan nog over heen?
bvd
Ik heb er nog serieus niemand in zien lopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:07 schreef mic_forever het volgende:
Ik vind A&F iets té populair worden laatste tijd.
Je ziet echt veel mensen erin rond lopen
oww... minder..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:58 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
40/50 dollar ofzoiets.. erg veel iig![]()
quote:
Lees het topic eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:57 schreef Klein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar waar op de site kan je em vinden?!
Ben al paar minuten aan t klikken...![]()
Waarschijnlijk open ik telkens net een andere link..![]()
Nee, wij zijn niet de enige die hem mooi vinden en daarom is hij dus al lang uitverkocht.quote:
Ja we gaan hard hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef Klein het volgende:
Ahhh, sorry, was niet zo slim om ook t vorige topic te openen..
Las alleen dit topic door![]()
Ok, dat IS inderdaad niet zo slimquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef Klein het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon niet zo slim![]()
Heb wel een kwartier op de site gezeten om te zoeken![]()
Maar ik wilde em zo graag...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok, dat IS inderdaad niet zo slim![]()
Hoe doen jullie dit?quote:Ik wil een A&F broek kopen op internet via ebay. Nu staat daar all sizes available dus ik moet even selecteren welke ik ga nemen. Normaal gesproken heb ik een maat 32 broek. Maar dit wil nog wel eens verschillen per merk. Om deze reden heb ik dus gemailed of ze even een maat 32 broek willen op meten in inches.
Ik krijg elke keer een mailtje terug (al 2x) dat een size 32 broek 32 als waist size heeft.Hier kan ik dus de conclusie uittrekken dat de maat 32 al in inches dus waist size 32 inch. (Nee heb ik eigenlijk nooit over nagedacht )
Maar als ik dat bereken via een inch naar cm converter dan komt er echt een mini waist size uit. 81 cm om precies te zijn en ik zit echt al op de 89 cm. Dus ik ben een beetje confused.
Is dit nou een andere meet waarde of snappen die gasten nou niet wat ik ze gemailed heb.
Ik heb gewoon gegokt de eerste keer. Maat S bleek toch te klein dus nu neem ik voortaan maat M van shirts en t-shirts.quote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef anima het volgende:
Hoe doen jullie dit?
Ik ga er binnenkort weer een organiseren.quote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef ook_gek het volgende:
Steijn wanneer is er weer een inkoop actie
quote:Op maandag 5 september 2005 00:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort weer een organiseren.Je ziet het wel verschijnen, maar ik denk denk wel voor half september.
![]()
die 2e keer is misschien misschien 5 euro of zo.. dat is wel te overzien... Vooral het importeren is duur, maar dat deel je nu natuurlijk met iedereen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:16 schreef Oscar_Mopperkont het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verzendkosten ed? Belasting en douane kan uik wel uitrekenen, maar het moet nu twee keer verzonden worden. Dus op hoeveel moet ke rekenen?
quote:Op maandag 5 september 2005 15:27 schreef ook_gek het volgende:
ik mag als eerste mijn bestelling dumpen. Want ik ben vaste klant
Whehehe
hehe, goed geregeld.. vakantiegeld in september...quote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef arj1o1 het volgende:
ah mijn vakantiegeld komt al in september dus dat komt gunstig uit.. als het kan wil ik dus ook meedoen
Prijzen staan op de site en de invoerkosten kan je zo opzoeken. Of denk je dat steijn er winst op maakt?quote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef Skyscape het volgende:
Steijn, ik had verzuimd om je een mail terug te sturen een tijd geleden (de vorige IA). Dit in verband met vakantie en daardoor geen internet toegang. Excuses daarvoor.
Inmiddels heb ik een aantal kledingstukken mee laten brengen door kennisen uit de States. Ik vond de prijzen van de Inkoop Actie overigens behoorlijk prijzig (ruim ¤137,- voor 2 polo's terwijl ik daar nu ¤80,- voor heb betaald) Ik begrijp dat invoeren duurder is.. maargoed.
Toch bedankt voor de moeite!
Knal die maar weg want over 2 weken is niks meer op voorraad wat er nu op de site staat.quote:Op maandag 5 september 2005 17:16 schreef Version1 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mn mailtje met alle gegevens etc al klaar liggen.![]()
Het is wachten op het startschot en dan vliegt ie de mailbox uit![]()
Net als mensen die er al lang om lopen te zeurenquote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef ook_gek het volgende:
Knal die maar weg want over 2 weken is niks meer op voorraad wat er nu op de site staat.
En mensen die eerder mee hebben gedaan krijgen voorrang![]()
vakantiegeld over 4 maanden tijd (sinds mei)quote:Op maandag 5 september 2005 17:23 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
hehe, goed geregeld.. vakantiegeld in september...
Ik maak wel wat winst hoor. Je hebt die organisatietoeslag en ik maak soms wat winst (maar ook wel eens verlies) bij het aankopen van de Dollars. De een na laatste actie had ik de koers iets te laag ingeschat en bij de afgelopen actie had ik de koers iets te hoog ingeschat.quote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef ook_gek het volgende:
Prijzen staan op de site en de invoerkosten kan je zo opzoeken. Of denk je dat steijn er winst op maakt?
quote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef Skyscape het volgende:
Steijn, ik had verzuimd om je een mail terug te sturen een tijd geleden (de vorige IA). Dit in verband met vakantie en daardoor geen internet toegang. Excuses daarvoor.
Er komt 33,3% bovenop door invoerheffingen en BTW, dan zijn er nog de verzendkosten, bij het aankopen van Dollars pakt de bank ook zijn deel en dan komen er nog de verzendkosten bij in Nederland, de organisatietoeslag (bedraagt een euro of 5, die zijn voor mij trouwens) maakt het plaatje compleet.quote:Inmiddels heb ik een aantal kledingstukken mee laten brengen door kennisen uit de States. Ik vond de prijzen van de Inkoop Actie overigens behoorlijk prijzig (ruim ¤137,- voor 2 polo's terwijl ik daar nu ¤80,- voor heb betaald) Ik begrijp dat invoeren duurder is.. maargoed.
Bitchquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel weer een schattig truitje, maar ik ben geen boomknuffelaar.
Max 2 artikelen p.p.quote:Op maandag 5 september 2005 22:54 schreef ook_gek het volgende:
Zo zo er gaan er veel mee doen deze keer. Best zielig dat de helft gaat afvallen. Want ik heb al wat leuks gespot en ik kom op 480 euro uit. En stein zal ook wel een groot bedrag hebben en molluck ook en dan is het1000 euro
Die heb ik laatst meegenomen uit de US. Hij is echt ontzettend dik en vooral zwaar... De eerste keer dat ik hem pakte had ik zoiets vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:49 schreef VrijeVal het volgende:
[afbeelding]
die lijkt me wel wat
is het te doen om alleen zon trui te laten overvaren??
op de site staat 80 dollar, hoeveel invoerrechten komen er dan nog over heen?
bvd
Hoe is de maat? Ik heb L polo's maar ik denk dat ik voor een vest/trui wel XL kan gebruikenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:55 schreef wh00t het volgende:
[..]
Die heb ik laatst meegenomen uit de US. Hij is echt ontzettend dik en vooral zwaar... De eerste keer dat ik hem pakte had ik zoiets vanDie rode binnenvoering is door de stof ook erg 'stijf'.
Wat was er dan fout gegaan met het kiezen van de maten? Valt t kleiner uit dan dat je zelf opgemeten hebt?quote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef var.fok het volgende:
Ik heb de vorige keer geleerd van het fout kiezen van een maat, dus ik ga ook weer meedoen; deze keer met goeie maten
Ik denk dat we allemaal kunnen beamen dat ze heel klein uitvallen dus als je net op het randje zit dan kan ik me voorstellen dat je net een maatje groter had moeten hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Wat was er dan fout gegaan met het kiezen van de maten? Valt t kleiner uit dan dat je zelf opgemeten hebt?
Ik heb al zo ietsquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoe is de maat? Ik heb L polo's maar ik denk dat ik voor een vest/trui wel XL kan gebruiken
[afbeelding]
![]()
Enige wat ik weet betreffende maatvoering is dat American Eagle (net zoiets als A&F alleen dan van een ander bedrijf) dezelfde maten hanteerd als voor Dockers broeken in Nederland wordt gehanteerd. Dus pas een Dockers broek (wel D4) en je weet denk ik wel de juiste maat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:20 schreef Proper_fucked het volgende:
dames ondergoed is van de site af![]()
... En het vest dat ik heel graag wil is alleen nog maar in L. denk dat dat te klein is
![]()
Iemand ervaring met de broeken trouwens? Maten zijn ong. zelfde als hier? dus een 36/32 in amerika is ook echt een 36/32 hier?
Broek zou ik echt niet kopen, maten zeggen zo weinig bij broeken, die moet je echt passen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:20 schreef Proper_fucked het volgende:
dames ondergoed is van de site af![]()
... En het vest dat ik heel graag wil is alleen nog maar in L. denk dat dat te klein is
![]()
Iemand ervaring met de broeken trouwens? Maten zijn ong. zelfde als hier? dus een 36/32 in amerika is ook echt een 36/32 hier?
Wat ben je van plan met de volgende inkoopactie? In welk tijdsbestek kunnen wij een nieuwe verwachten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Enige wat ik weet betreffende maatvoering is dat American Eagle (net zoiets als A&F alleen dan van een ander bedrijf) dezelfde maten hanteerd als voor Dockers broeken in Nederland wordt gehanteerd. Dus pas een Dockers broek (wel D4) en je weet denk ik wel de juiste maat.
Rond halverwegen deze maand.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat ben je van plan met de volgende inkoopactie? In welk tijdsbestek kunnen wij een nieuwe verwachten?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Rond halverwegen deze maand.
LEZEN JO![]()
![]()
Dat is 1 overhemdquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Ok dan...ik kreeg vanochtend nog zomaar ¤85 achterstallig salaris van voor de vakantie waar ik dus helemaal niet meer op gerekend had. Voor jullie waarschijnlijk niet veel, maar voor een scholier als ik wel lekker meegenomen, dus ik doe deze keer iig weer mee![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef Coconut het volgende:
Wanneer wordt het nou een keertje koud? Ik wil m'n vest aan![]()
Dit soort truien zijn ook bedoeld om er een overhemd onder aan te doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Met overhemd eronder misschien wel, maar zo niet echt....
...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb er nog serieus niemand in zien lopen.![]()
Zoveel heb ik niet nodig en dat is ook niet alles wat ik uit te geven heb hoor, zo'n arme sloeber ben ik nou ook weer nietquote:
Ja, ik had een shirtje met maat L (muscle fit). Qua inches zou 't moeten passen, maar het is toch net even te klein. Als ik weer een muscle fit shirtje ga bestellen dat wordt 't dus sowieso een XL. Ik denk overigens wel de de niet-muscle fit iets groter uitvallen, dus dan zou een L wel moeten passen. Kan iemand daar nog wat over roepen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Wat was er dan fout gegaan met het kiezen van de maten? Valt t kleiner uit dan dat je zelf opgemeten hebt?
Muscle fit zijn strakker ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:14 schreef var.fok het volgende:
[..]
Ja, ik had een shirtje met maat L (muscle fit). Qua inches zou 't moeten passen, maar het is toch net even te klein. Als ik weer een muscle fit shirtje ga bestellen dat wordt 't dus sowieso een XL. Ik denk overigens wel de de niet-muscle fit iets groter uitvallen, dus dan zou een L wel moeten passen. Kan iemand daar nog wat over roepen?
Verder ben ik er wat huiverig voor om dingen met lange mouwen te bestellen; aangezien ik relatief lange armen heb weet ik niet of een L/XL groot genoeg is op dat punt. Wil ook weer niet in tent rondlopen.
Doorgaans gaat hij bij muscle fit om een strakkere pasvorm, maar ik heb nog niet 1 A&F kledingsstuk gezien dat geen muscle fit was... Ga er maar vanuit dat A&F in het algemeen vrij strak zit.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Muscle fit zijn strakker ofzo?
Hmm... zo warm dat het niet meer fijn is om te dragen? of gewoon lekker?..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit soort truien zijn ook bedoeld om er een overhemd onder aan te doen![]()
En dat 2de vest heb ik ook. Zoals je hier boven in dit topic kan zien. Even speciaal voor jou. Dit vest is bagger warm vergeet dat even niet![]()
Ja shit, ik zat net te twijfelen of ik voor een vest een L of een XL moest nemen. Ik heb nu twee L polo's die allebei perfect zitten, maar ik had wel verwacht dat ze wat groter uit zouden vallen (Ik heb voor RL een M en die valt nog ruimer)quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Oscar_Mopperkont het volgende:
Mouwen van de truien zijn trouwens absurd lang, heb er vorige week 1 aangehad. Let daar dus ff op.
"s-xl bottoms'' is voor broeken, schatquote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef Proper_fucked het volgende:
Nog ff een vraagje.. Ik zit nu dus met die size chart om ff te kijken wat voor maat ik moet hebben maar hoe meet je dat? Van waar tot waar moet ik mijn armen bijv. meten? En hoe weet ik of een vest/polo niet te kort is? is dat die "s-xl bottoms" dat er tussen staat?
hier de size-chart
ja dacht ik ook al, maar omdat dat er eigenlijk 2x in staatquote:Op woensdag 7 september 2005 19:04 schreef Coconut het volgende:
[..]
"s-xl bottoms'' is voor broeken, schat![]()
is mooi.. heb zo'n ding in het wit van JC rags.. als je wit v hals shirtje eronder doet (ook van JC rags hehe) ziet da wel style uit en gaat het niet zo slobberen als je niet super gespierd bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Heren wat dachten we hier van
En dan een mooi overhemd er onder van A&P Bv die blauwe met streepjes![]()
Van waar tot waar met je je armlengte dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef anima het volgende:
Tis maar een voorstel, maar:
Waarom verzamelen we niet gewoon alle gegevens van iedereen. iets zoals:
schouderbreedte: X cm
Armlengte : X cm
en hoe de maat van een kledingstuk van A&F dat je gekocht hebt wordt ervaren. Zo hoeft niet iedereen op zichzelf uit te zoeken hoe de maten zich verhouden.
schoudernaad tot aan het uiteinde? ik heb alleen korte mouwen, dus ik ben snel klaarquote:Op donderdag 8 september 2005 10:43 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Van waar tot waar met je je armlengte dan?
Waar zie jij die op de site?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Denk dat ik er zo'n shirtje bij doe:
[afbeelding]
Mens > Tees > Athletic logo tees > Iroquois Passquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef Coconut het volgende:
Speciaal voor Proper_fucked.
[afbeelding]
Wat kijkt die man boosquote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef Coconut het volgende:
Speciaal voor Proper_fucked.
[afbeelding]
ik moet daar wel altijd rekening mee houden he. Ik ben namelijk groot geschapen. Dus ik moet een extra paar CM bij rekenenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, hij mist iets!![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prijzen staan op de site en de invoerkosten kan je zo opzoeken. Of denk je dat steijn er winst op maakt?
[..]
Knal die maar weg want over 2 weken is niks meer op voorraad wat er nu op de site staat.
En mensen die eerder mee hebben gedaan krijgen voorrang![]()
Doe je goedquote:Op zondag 11 september 2005 22:22 schreef Version1 het volgende:
[..]
![]()
Ik meld me btw weer af voor de IA. Heb inmiddels een kennis in San Francisco wat A&F spul laten kopen. Sommige items waren in de A&F winkel ook al out of stock. Ze stuurt het deze week op![]()
![]()
* Doet ook mee met inkoopactie, dank Molluckquote:Op maandag 12 september 2005 16:48 schreef Molluck het volgende:
Die van jou is mooier, maar ik vind deze ook wel vet, ik heb echt het idee dat er 3 keer zoveel damesartikelen op de site staan dan voor heren...
Ik vind dit trouwens wel een mooie kleurencombinatie:
[afbeelding]
edit: waarom kan je niet tegen wol?
Wat een mooie post van mij hequote:Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
wanneer begint de inkoop actie dan van Steijn?
Dat hangt ervan af in welke kringen...en ik denk dat ook_gek de verkeerde post quote, maar hij heeft wel gelijk, als jij er een mooie tussen vindt zitten dan moet je die gewoon bestellen! (mits je financien het toelaten natuurlijk)quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef 2609 het volgende:
Is zo een polo met lange mouwen cool?
np, ik ben blij dat nog iemand hem mooi vindtquote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef JopJuh het volgende:
[..]
* Doet ook mee met inkoopactie, dank Molluck![]()
Wat vind je er zelf van? Is dat niet belangrijker?quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef 2609 het volgende:
ik vind het zelf wel mooi opzichquote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van? Is dat niet belangrijker?
dan heb jij je antwoordquote:
Minderquote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
np, ik ben blij dat nog iemand hem mooi vindt![]()
edit: als ik je foto's zo bekijk dan ben jij zeker niet groter dan ik en niet veel kleiner, maar er zijn alleen nog S en XL's![]()
Die is wel mooi ja... mooier dan die rood/grijze..quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:39 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Minder![]()
Eventuele vervanger ( alleen M ) ..
http://www.abercrombie.co(...)ction/11906_07_l.jpg
Als je ze maar niet opstroopt, dat is voor als je werkt.quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef 2609 het volgende:
Hoe kom je daar aan? Want op de officiele A&F site zie ik die Destination Tees niet meer staan...quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:15 schreef anima het volgende:
[afbeelding]
Net binnen, in de kleine letters staat:
Carribean Cayman islands
Uit duitsland geimporteerdquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan? Want op de officiele A&F site zie ik die Destination Tees niet meer staan...
Vind het nog wel meevallen.. die neger/wigger jassen zijn stuk dikker enzo... en dan staat er zo groot mogelijk "Karl Kani" op....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:00 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Leuke jasen dat het voor negers of wiggers is, boeit niet.
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 16:41 schreef Coconut het volgende:
Er staat weer een nieuw vest met bont online voor de dames:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind deze toch wat minder.. En ik kan toch niet tegen wol, dus dat scheelt weer voor de portemonnee.
Misschien handig voor jou Jett?quote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef Jett het volgende:
[..]
mooi vest.
oja me vader had van me vest die jij ook hebt de verkeerde maat meegenomen ik kon er in zwemmen zowat. kleiner hadden ze niet meer![]()
Jammer, maar je kan er vast wel een naief tienermeisje mee afzetten via Marktplaats!quote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef Jett het volgende:
[..]
mooi vest.
oja me vader had van me vest die jij ook hebt de verkeerde maat meegenomen ik kon er in zwemmen zowat. kleiner hadden ze niet meer![]()
die andere knakker die voor de NOS werkt draagt vaak dat vogel merk gebeurenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:45 schreef Steijn het volgende:
Max Westerman (ja die van het RTL 4 Journaal) had net een A&F polo aan.Een bruine Deer Brook polo.
hoe is die maat te vergelijken met nederlandse maten? Ik heb praktisch altijd een M voor polo's shirtjes en wil eigenlijk wel zon tyoe vest voor de herfst, winter, maar ik heb dus geen idee wat ik moet bestellen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef Jett het volgende:
[..]
mooi vest.
Volgens mij heb je VISA, MasterCard of American Express nodig. Houdt even rekening met de bijkomende kosten (invoerrechten, verzendkosten, btw, enz.)quote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef Billy_Mack het volgende:
Ik wil zelf graag iets van Abercrombie & Fitch bestellenHeb ik hiervoor een credit card nodig? Of kan dit gewoon via de bank?
No offense, maar ik vind het niet zo'n mooie kleur. Ik ben op zich redelijk fan van (mooi) roze maar dit is mij iets te fel..quote:
"Shipping" betekent niet dat het met de boot gaat, maar gewoon dat het overgevlogen wordt.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:32 schreef Billy_Mack het volgende:
Op de abercrombie en fitch site staat dat het wordt verzonden met shipping? Ik dacht dat dit met Fedex gebeurde en dat je het binnen 2 dagen in huis had?
Kan iemand me iets meer vertellen over het bestellen bij abercrombie? want ik ben hier echt een leek in
gelukkig dat jij hem dan niet hoeft te dragenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:45 schreef willemspruijt84 het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind het niet zo'n mooie kleur. Ik ben op zich redelijk fan van (mooi) roze maar dit is mij iets te fel..
Die Muscle Fits vallen juist klein uit naar mijn meningquote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef yok het volgende:
[..]
gelukkig dat jij hem dan niet hoeft te dragen
Ik vind deze weer WEL mooi, en heb nog een polo, wit met blauwe strepen en groene stiksels.
Trouwens, kijk uit met de muscle fit, deze vallen erg groot uit. Gelukkig had ik een M besteld, maar met mijn (breed en mollig) figuur valt hij dus gewoon perfect. Een L is echt te groot, terwijl ik deze ALTIJD heb.
Muscle fit betekent juist dat het strak zit.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef yok het volgende:
[..]
gelukkig dat jij hem dan niet hoeft te dragen
Ik vind deze weer WEL mooi, en heb nog een polo, wit met blauwe strepen en groene stiksels.
Trouwens, kijk uit met de muscle fit, deze vallen erg groot uit. Gelukkig had ik een M besteld, maar met mijn (breed en mollig) figuur valt hij dus gewoon perfect. Een L is echt te groot, terwijl ik deze ALTIJD heb.
Erm.. misschien in Nederland kan je kijken bij JC Rags? Ik heb vorig namelijk precies zo'n jas gekocht van dat merkquote:
Dat klopt idd, toen ik een jaar in de VS studeerde op een Universteit droeg bijna iedereen slipppers, vooral in de zomer, maar ook gewoon als het regent. En het is ook helemaal ingeburgerd dat mannen het dragen. Ik heb zelf daar ook veel slippers gedragen, terwijl ik gewoon vier paar schoenen mee had. Ik vind slippers zelfs echt lekker ziten, maar in Nederland draag ik ze niet heel vaak buiten omdat het weer hier bagger ervoor is. Ookwel omdat ik in de VS op campus woonde en hier wil ik niet heel Rotterdam door op slippers. Vooral de merken Abercrombie & Fitch, American Eagle en Hollister zijn helemaal popi jopie, het zijn een beetje de Diesel en Replay hier. Ik vind het trouwens ook top merkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 05:42 schreef marruuuk het volgende:
in de vs zijn sandalen/slippers van a&f erg hip (slippers in het algemeen zijn hip, maar onder mannen vooral a&f)
er zijn veel mensen die die altijd dragen en nooit gewone schoenen
ik vond het in het begin raar uitzien, allemaal mensen met slippers, zelfs als het regent enzo, maar het heeft wel iets (al begin ik er zelf niet aan)
Die laatste heb ik gisteren binnen gekregen, hij's idd cool.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:23 schreef joris007 het volgende:
leukje kleertjes wel, beetje irri alleen dat ze niet in NL te krijgen zijn...
maar eBay biedt uitkomst voor de spullies die niet meer via A&F te krijgen zijn, vannacht deze 'gewonnen':
[afbeelding]
(is nog wel via A&F te krijgen zie ik net, maarrja)
en nog op jacht naar deze:
[afbeelding]
hopelijk vannacht!
nou maar hopen dat ik de maten een beetje goed heb gegokt, de broek is 34x34 (heb ik normaal ook, en A&F zou qua broeken wat langer uitvallen??) en de fleece is XL, hoop dat dat ook echt XL is want veel kleiner gaat mij niet passen...
deze is ook wel leuk trouwens:
[afbeelding]
maar das voor later dan, wel even genoeg zo
a&f, american eagle en hollister hebben wel de populariteit van bijv. replay en diesel, maar die laatste 2 merken zou ik nooit kopen en die eerste 3 wel, ik vind die veel mooier, vooral a&f. hollister is vaak wat fleuriger en jonger uitziend ofzo, maar die hebben wel hele toffe shirts. aeropostale is trouwens ook redelijk populair, die vind ik ook iets jonger uitzien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Dat klopt idd, toen ik een jaar in de VS studeerde op een Universteit droeg bijna iedereen slipppers, vooral in de zomer, maar ook gewoon als het regent. En het is ook helemaal ingeburgerd dat mannen het dragen. Ik heb zelf daar ook veel slippers gedragen, terwijl ik gewoon vier paar schoenen mee had. Ik vind slippers zelfs echt lekker ziten, maar in Nederland draag ik ze niet heel vaak buiten omdat het weer hier bagger ervoor is. Ookwel omdat ik in de VS op campus woonde en hier wil ik niet heel Rotterdam door op slippers. Vooral de merken Abercrombie & Fitch, American Eagle en Hollister zijn helemaal popi jopie, het zijn een beetje de Diesel en Replay hier. Ik vind het trouwens ook top merken
Ohja, ff off-topic. Ik weet niet of iemand ook echt in een A&F winkel geweest is in de VS, maar de wijven (lees dames) die daar werken zijn altijd lekker! Ze worden daar ook nogal op geselecteerd. Ze willen echt een bepaalde "populaire" sfeer creeren rond het merk. Ik was keer in een A&F winkel daar met mijn vriendin en toen kwam de storemanager ff naar ons toe om te praten. En aan het eind van het gesprek vroeg hij ons of we bij A&F wilden werken. Dat was echt lachen. Mijn vriendin heeft het toen gedaan, maar ik kon niet omdat ik als Internationale student geen werkvergunning had. Maar ik heb via haar wel een aantal kledingstukken met personeelskorting kunnen kopen
.
Die jas kan je echt nergens krijgen in den haag. Anders had ik hem nu wel gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Ik ga eind oktober naar Den Haag. Heb ik kans om deze tegen te komen, en zo ja. In welke winkel en waar is die? Deze jas is zoooo mooi!!
Waarom zou je willen dat je shirt binnenstsebuiten lijkt te zitten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef anima het volgende:
Mijn bestelling is ook binnen, alleen dan niet direct van A&F
[afbeelding]
De gift package waarin ik het pakje binnen kreeg
[afbeelding]
Met de bijpassende A&F gift wrapping
[afbeelding]
Eigenlijk van Hollister maar is al eerder genoemd in dit topic
[afbeelding]
Wat dichter bij
[afbeelding]
Het shirt is inside out look, nou ja look, het is gewoon echt de binnenkant van een shirt. Alleen ik twijfel nog of ik het labeltje laat zitten of weg haal.
[afbeelding]
Van A&F ook inside out look
waar heb je het dan vandaan??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef anima het volgende:
Mijn bestelling is ook binnen, alleen dan niet direct van A&F
blablabla
ik denk omdat je in de usa op highschools je shirt binnenstebuiten moet doen als er iets opstaat wat te maken heeft met sex/alcohol/drugs/scheldwoorden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat je shirt binnenstsebuiten lijkt te zitten?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:11 schreef jp84 het volgende:
die 3e foto, "massive cock" en dan die ingezakte houding![]()
De verzendkosten e.d. zijn behoorlijk hoog, al snel 50/60 dollar. Meestal(als alles goed gaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef ryanrobert het volgende:
Ik wil een vest gaan bestellen op de A&F site maar hoe zit het met het versturen, hoelang duurt het? en wat zijn de kosten? en wat als het niet past?
wie kan mij helpen
Als je het uitrolmenu "Country" op Netherlands zet valt "Select a state" weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:30 schreef MOY het volgende:
hee, mocht ik iets online bestellen bij abercrombie.com, wat moet ik trouwens invullen bij 'select a state' dan staat er iets van armed forces Europe, en verder states in US en Canada, maar wat moet ik invullen....
Nee joh, inches natuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:09 schreef ryanrobert het volgende:
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/common/size_chart.gif
zijn dit cm?
is de vorige al afgerond dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:35 schreef ook_gek het volgende:
Wanneer is er weer een inkoop actie dan
Al langquote:
Dat is geen cashmere.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:38 schreef Adelante het volgende:
cashmere koop je niet voor 50 euro, mên
Nee lamswol inderdaad, maar dat is ook vrij prijzig, wel een supermooi vest inderdaadquote:
Je hebt je zitten rukken op die jas? Er zitten allemaal suggestieve vlekken op joh.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:52 schreef Molluck het volgende:
edit: ik ben verliefd!!!!!!!
[afbeelding]
Ik zou alleen nooit een jas kopen zonder hem aangehad te hebben, maar ik vind deze wel zo vet!![]()
![]()
Het lijkt inderdaad wel alsof hij van een schilder met Parkinson is geweest, maar het model en de voering zijn wel kei mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je hebt je zitten rukken op die jas? Er zitten allemaal suggestieve vlekken op joh.
Sehr schön.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef Adelante het volgende:
ik heb niet kunnen wachten op je volgende actie, steijnvriendin en ik hebben zelf maar even wat kleding (nou ja, "wat") besteld, voor mij o.a.:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
laat de koude winter maar komen
Mooie spullen, heb jij trouwens douane kosten moeten betalen? Ik heb laatst twee overhemden binnen gekregen en ik heb niks hoeven te betalen. En daar was ik wel verbaasd over.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef Adelante het volgende:
ik heb niet kunnen wachten op je volgende actie, steijnvriendin en ik hebben zelf maar even wat kleding (nou ja, "wat") besteld, voor mij o.a.:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
laat de koude winter maar komen
Dat is dat ene model alleen.. En dat was het al, er zitten ook fleece vesten van 89,- dollar tussen enzo hoor..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef jp84 het volgende:
ik hoefde ook geen customs te betalen,
valt me wel op dat de prijzen een stuk hoger liggen op de site van AF,
zo'n fleece vest is nu 138 dollar :|
nu wel?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef Molluck het volgende:
ben benieuwd naar de jas, maar dat plaatje werkt niet
Oh dat valt me nu pas op, die jas was inderdaad ook niet echt wat ik van A&F verwacht had (wel mooi hoor trouwens)quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef Adelante het volgende:
dit is het A&F topic, wat moeten we nou met Hollister hier
Omdat er hollister het zusje van A&F is. En er in dit topic al vaker kleding van hollister voorbij is gekomen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef Adelante het volgende:
dit is het A&F topic, wat moeten we nou met Hollister hier
Alles was op voorraadquote:Op woensdag 2 november 2005 10:23 schreef Adelante het volgende:
ligt eraan of er backordered items tussen zitten, dat vertraagt namelijk de hele bestelling. als alles leverbaar is, heb je het met 5 dagen in huis
is op zich goed te doen, als je een creditcard / paypal-account hebt, de verzendkosten zijn meestal tussen de 12 en 20 $ voor een pakketje (1 a 2 kledingstukken).quote:Op woensdag 2 november 2005 11:31 schreef Proper_fucked het volgende:
Is het bestellen via e-bay.com goed te doen? Hoe groot zijn dan de verzendkosten ong.?
heb hem net besteld voor mijn broertje op ebayquote:
De gestreepte kant is mooier, maar hij is dus niet van deze collectie? (althans, ik zie hem niet op de site staan)quote:Op donderdag 3 november 2005 21:26 schreef yok het volgende:
die muts is hetzelfde, is omkeerbaar in 2 kanten
Wat is daar nou mis mee? Juist met langer haar staat dat goedquote:Op donderdag 3 november 2005 21:51 schreef Speth het volgende:
Mutsen zijn not done.
Ik vind het iets voor stoners en hippies eigenlijk... En je haar wordt er alleen door verneukt als je hem te vaak draagt.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat is daar nou mis mee? Juist met langer haar staat dat goed![]()
Ja ok, maar ik gebruik het vaak als oplossing voor een bad hair day, als mijn haar dus toch al verneukt isquote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik vind het iets voor stoners en hippies eigenlijk... En je haar wordt er alleen door verneukt als je hem te vaak draagt.
Staat ook gewoon op de A&F site.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Molluck het volgende:
Ik zat ook aan de L te denken, er was ergens een site waar alle maten in centimeters op stonden, maar die kan ik ff niet vinden, die stond altijd in het inkooptopic maar die heb ik niet meer in mijn MyAT
Weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef ook_gek het volgende:
Steijn wanneer komt er weer een inkoop actie![]()
Ja, zal ik doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:42 schreef ook_gek het volgende:
steijn ik hoor het wel op msn al je er weer 1 begint![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |