Nee, wij zijn niet de enige die hem mooi vinden en daarom is hij dus al lang uitverkocht.quote:
Ja we gaan hard hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef Klein het volgende:
Ahhh, sorry, was niet zo slim om ook t vorige topic te openen..
Las alleen dit topic door![]()
Ok, dat IS inderdaad niet zo slimquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef Klein het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon niet zo slim![]()
Heb wel een kwartier op de site gezeten om te zoeken![]()
Maar ik wilde em zo graag...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok, dat IS inderdaad niet zo slim![]()
Hoe doen jullie dit?quote:Ik wil een A&F broek kopen op internet via ebay. Nu staat daar all sizes available dus ik moet even selecteren welke ik ga nemen. Normaal gesproken heb ik een maat 32 broek. Maar dit wil nog wel eens verschillen per merk. Om deze reden heb ik dus gemailed of ze even een maat 32 broek willen op meten in inches.
Ik krijg elke keer een mailtje terug (al 2x) dat een size 32 broek 32 als waist size heeft.Hier kan ik dus de conclusie uittrekken dat de maat 32 al in inches dus waist size 32 inch. (Nee heb ik eigenlijk nooit over nagedacht )
Maar als ik dat bereken via een inch naar cm converter dan komt er echt een mini waist size uit. 81 cm om precies te zijn en ik zit echt al op de 89 cm. Dus ik ben een beetje confused.
Is dit nou een andere meet waarde of snappen die gasten nou niet wat ik ze gemailed heb.
Ik heb gewoon gegokt de eerste keer. Maat S bleek toch te klein dus nu neem ik voortaan maat M van shirts en t-shirts.quote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef anima het volgende:
Hoe doen jullie dit?
Ik ga er binnenkort weer een organiseren.quote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef ook_gek het volgende:
Steijn wanneer is er weer een inkoop actie
quote:Op maandag 5 september 2005 00:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort weer een organiseren.Je ziet het wel verschijnen, maar ik denk denk wel voor half september.
![]()
die 2e keer is misschien misschien 5 euro of zo.. dat is wel te overzien... Vooral het importeren is duur, maar dat deel je nu natuurlijk met iedereen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:16 schreef Oscar_Mopperkont het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verzendkosten ed? Belasting en douane kan uik wel uitrekenen, maar het moet nu twee keer verzonden worden. Dus op hoeveel moet ke rekenen?
quote:Op maandag 5 september 2005 15:27 schreef ook_gek het volgende:
ik mag als eerste mijn bestelling dumpen. Want ik ben vaste klant
Whehehe
hehe, goed geregeld.. vakantiegeld in september...quote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef arj1o1 het volgende:
ah mijn vakantiegeld komt al in september dus dat komt gunstig uit.. als het kan wil ik dus ook meedoen
Prijzen staan op de site en de invoerkosten kan je zo opzoeken. Of denk je dat steijn er winst op maakt?quote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef Skyscape het volgende:
Steijn, ik had verzuimd om je een mail terug te sturen een tijd geleden (de vorige IA). Dit in verband met vakantie en daardoor geen internet toegang. Excuses daarvoor.
Inmiddels heb ik een aantal kledingstukken mee laten brengen door kennisen uit de States. Ik vond de prijzen van de Inkoop Actie overigens behoorlijk prijzig (ruim ¤137,- voor 2 polo's terwijl ik daar nu ¤80,- voor heb betaald) Ik begrijp dat invoeren duurder is.. maargoed.
Toch bedankt voor de moeite!
Knal die maar weg want over 2 weken is niks meer op voorraad wat er nu op de site staat.quote:Op maandag 5 september 2005 17:16 schreef Version1 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mn mailtje met alle gegevens etc al klaar liggen.![]()
Het is wachten op het startschot en dan vliegt ie de mailbox uit![]()
Net als mensen die er al lang om lopen te zeurenquote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef ook_gek het volgende:
Knal die maar weg want over 2 weken is niks meer op voorraad wat er nu op de site staat.
En mensen die eerder mee hebben gedaan krijgen voorrang![]()
vakantiegeld over 4 maanden tijd (sinds mei)quote:Op maandag 5 september 2005 17:23 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
hehe, goed geregeld.. vakantiegeld in september...
Ik maak wel wat winst hoor. Je hebt die organisatietoeslag en ik maak soms wat winst (maar ook wel eens verlies) bij het aankopen van de Dollars. De een na laatste actie had ik de koers iets te laag ingeschat en bij de afgelopen actie had ik de koers iets te hoog ingeschat.quote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef ook_gek het volgende:
Prijzen staan op de site en de invoerkosten kan je zo opzoeken. Of denk je dat steijn er winst op maakt?
quote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef Skyscape het volgende:
Steijn, ik had verzuimd om je een mail terug te sturen een tijd geleden (de vorige IA). Dit in verband met vakantie en daardoor geen internet toegang. Excuses daarvoor.
Er komt 33,3% bovenop door invoerheffingen en BTW, dan zijn er nog de verzendkosten, bij het aankopen van Dollars pakt de bank ook zijn deel en dan komen er nog de verzendkosten bij in Nederland, de organisatietoeslag (bedraagt een euro of 5, die zijn voor mij trouwens) maakt het plaatje compleet.quote:Inmiddels heb ik een aantal kledingstukken mee laten brengen door kennisen uit de States. Ik vond de prijzen van de Inkoop Actie overigens behoorlijk prijzig (ruim ¤137,- voor 2 polo's terwijl ik daar nu ¤80,- voor heb betaald) Ik begrijp dat invoeren duurder is.. maargoed.
Bitchquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel weer een schattig truitje, maar ik ben geen boomknuffelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |