Je hebt je zitten rukken op die jas? Er zitten allemaal suggestieve vlekken op joh.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:52 schreef Molluck het volgende:
edit: ik ben verliefd!!!!!!!
[afbeelding]
Ik zou alleen nooit een jas kopen zonder hem aangehad te hebben, maar ik vind deze wel zo vet!![]()
![]()
Het lijkt inderdaad wel alsof hij van een schilder met Parkinson is geweest, maar het model en de voering zijn wel kei mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je hebt je zitten rukken op die jas? Er zitten allemaal suggestieve vlekken op joh.
Sehr schön.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef Adelante het volgende:
ik heb niet kunnen wachten op je volgende actie, steijnvriendin en ik hebben zelf maar even wat kleding (nou ja, "wat") besteld, voor mij o.a.:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
laat de koude winter maar komen
Mooie spullen, heb jij trouwens douane kosten moeten betalen? Ik heb laatst twee overhemden binnen gekregen en ik heb niks hoeven te betalen. En daar was ik wel verbaasd over.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef Adelante het volgende:
ik heb niet kunnen wachten op je volgende actie, steijnvriendin en ik hebben zelf maar even wat kleding (nou ja, "wat") besteld, voor mij o.a.:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
laat de koude winter maar komen
Dat is dat ene model alleen.. En dat was het al, er zitten ook fleece vesten van 89,- dollar tussen enzo hoor..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef jp84 het volgende:
ik hoefde ook geen customs te betalen,
valt me wel op dat de prijzen een stuk hoger liggen op de site van AF,
zo'n fleece vest is nu 138 dollar :|
nu wel?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef Molluck het volgende:
ben benieuwd naar de jas, maar dat plaatje werkt niet
Oh dat valt me nu pas op, die jas was inderdaad ook niet echt wat ik van A&F verwacht had (wel mooi hoor trouwens)quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef Adelante het volgende:
dit is het A&F topic, wat moeten we nou met Hollister hier
Omdat er hollister het zusje van A&F is. En er in dit topic al vaker kleding van hollister voorbij is gekomen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef Adelante het volgende:
dit is het A&F topic, wat moeten we nou met Hollister hier
Alles was op voorraadquote:Op woensdag 2 november 2005 10:23 schreef Adelante het volgende:
ligt eraan of er backordered items tussen zitten, dat vertraagt namelijk de hele bestelling. als alles leverbaar is, heb je het met 5 dagen in huis
is op zich goed te doen, als je een creditcard / paypal-account hebt, de verzendkosten zijn meestal tussen de 12 en 20 $ voor een pakketje (1 a 2 kledingstukken).quote:Op woensdag 2 november 2005 11:31 schreef Proper_fucked het volgende:
Is het bestellen via e-bay.com goed te doen? Hoe groot zijn dan de verzendkosten ong.?
heb hem net besteld voor mijn broertje op ebayquote:
De gestreepte kant is mooier, maar hij is dus niet van deze collectie? (althans, ik zie hem niet op de site staan)quote:Op donderdag 3 november 2005 21:26 schreef yok het volgende:
die muts is hetzelfde, is omkeerbaar in 2 kanten
Wat is daar nou mis mee? Juist met langer haar staat dat goedquote:Op donderdag 3 november 2005 21:51 schreef Speth het volgende:
Mutsen zijn not done.
Ik vind het iets voor stoners en hippies eigenlijk... En je haar wordt er alleen door verneukt als je hem te vaak draagt.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat is daar nou mis mee? Juist met langer haar staat dat goed![]()
Ja ok, maar ik gebruik het vaak als oplossing voor een bad hair day, als mijn haar dus toch al verneukt isquote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik vind het iets voor stoners en hippies eigenlijk... En je haar wordt er alleen door verneukt als je hem te vaak draagt.
Staat ook gewoon op de A&F site.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Molluck het volgende:
Ik zat ook aan de L te denken, er was ergens een site waar alle maten in centimeters op stonden, maar die kan ik ff niet vinden, die stond altijd in het inkooptopic maar die heb ik niet meer in mijn MyAT
Weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef ook_gek het volgende:
Steijn wanneer komt er weer een inkoop actie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |