abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:13:28 #1
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_29209730
Ik heb pas geleden twee petjes gekocht op ebay, die ik wel cool vond.

waarvan 1 deze is

Loop ik afgelopen weekend tijdens het uitgaan met dat petje. Komen er ineens van die meisjes op me af, wow jij hebt een hollister petje! Hoe kom je daar aan?

IK: Wuh, hollister Ik vind pool cleaning service gewoon vet. WTF is hollister

Is dat een bekend merk ofzo? Ik heb de site wel opgezocht, blijkt een of ander surf merk te zijn. Maar ik heb er nog nooit van gehoord.
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_29209826
Volgensmij is dat een merk zoals abercrombie? Het is wel redelijk bekend volgensmij
pi_29209986
Zusje van Abercrombie & Fitch idd .

Hollister Co.

[ Bericht 22% gewijzigd door Coconut op 28-07-2005 19:30:16 ]
amokaapjeeh O+
pi_29210543
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:22 schreef Coconut het volgende:
Zusje van Abercrombie & Fitch idd .

Hollister Co.
Je bent té snel

Idd een zustermerk ja
pi_29512701
Hollister is the shit!

Een surf merk uit de States, erg leuke kleding (behoorlijke aanslag op m'n creditcard gepleegd vorige week), example:

pi_29513779
Hollister is praktisch hetzelfde als A&F en American Eagle (waar ik laatst btw iets van heb besteld en erg tevreden over ben). Ik zal er binnenkort zelf nog wel wat van bestellen.
pi_29514064

Cool.

Van die gestreepte polo's (en polo's uberhaubt) ben ik niet zo'n fan meer.. Loopt iedere kortgeschoren trance-voetbal aap al in.

Moeilijk kiezen... deze heeft mooier logo, maar deze...:

... heeft een mooiere kleur.

[ Bericht 38% gewijzigd door Speth op 09-08-2005 02:48:24 ]
pi_29515074
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:42 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]

Cool.

Van die gestreepte polo's (en polo's uberhaubt) ben ik niet zo'n fan meer.. Loopt iedere kortgeschoren trance-voetbal aap al in.

[afbeelding]
Moeilijk kiezen... deze heeft mooier logo, maar deze...:
[afbeelding]
... heeft een mooiere kleur.
Iedere golfbal en iedere Marokkaan loopt er ook in; Wat is je punt? Trek een juten zak aan en je bent zeker weten origineel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29515088
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 05:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Iedere golfbal en iedere Marokkaan loopt er ook in; Wat is je punt? Trek een juten zak aan en je bent zeker weten origineel
Ik zie hier anders weinig "golfballen" buiten de baan nog in polo's lopen, het is gewoon uit.

Hoodies zijn cool, lekker negers parodieren.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 05:07:30 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29515089
Wie doet er nou een petje op bij het uitgaan
pi_29515141
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 05:07 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik zie hier anders weinig "golfballen" buiten de baan nog in polo's lopen, het is gewoon uit.

Hoodies zijn cool, lekker negers parodieren.
Waar lopen die golfballen nu zoal in? Dan ben ik alvast gewaarschuwd voor het komende seizoen. Toch geen Italiaanse kleding he? Dat zou zonde zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')