abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30168130
Dit heb ik in mijn profiel staan. Gewoon duidelijk vertellen wie je bent en waar je voor staat. Dit werkt bij mij iig wel.

Ik ben:

Zelfverzekerd, perfectionistisch, reislustig, humoristisch, ambitieus, sociaal, ondernemend, sportief, gezonde zelfspot en onhandig op sommige vlakken (:

Ik ben open minded, sta dus open voor andere meningen dit verwacht ik ook van een mogelijke partner. Ik ben op zoek naar uitdaging en spanning. Hiermee bedoel ik geen relatie dat alleen wordt gekenmerkt door de bank en televisie. Verre reizen maken en kennis maken met verschillende culturen past écht in mijn toekomstbeeld.

Verder vind ik het geweldig om lange strandwandelingen te maken en of gezellig een avond uit met of zonder vrienden. Impulsief een vakantie boeken en of een weekend weg kan mij ook bekoren.

Ook vind ik het erg leuk om je partner te verrassen, met bijvoorbeeld een lekkere maaltijd, in een ambiance waar een glaasje wijn en kaarslicht niet kan ontbreken.

Het liefst beschik jij over een intrigerende persoonlijkheid die tegengas kan bieden en initiatiefrijk is. Verder heb jij veel diepgang en een brede kijk op het leven. Ook heb je een eigen sociale leven en accepteer je dat van je partner.

Ik ben gek op standaard berichtjes, maar mocht je écht interesse hebben dan ontvang ik toch liever een persoonlijke noot.
  donderdag 1 september 2005 @ 15:43:32 #242
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30168442
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:33 schreef Vamos het volgende:
Zo, na een jaartje de datingsites vaarwel te hebben gezegd ben ik ook weer eens begonnen. Eerst even bij knuz.nl, want die is gratis. Straks wellicht toch weer een betaalsite.

Iemand nog commentaar op mijn profiel?
http://www.knuz.nl/view.php?s_id=47857

Ik zal hier ook wat updates doen van mijn reakties, want zoals ik al eerder vermeld heb... mannen trekken altijd aan het kortste eind. 1 berichtje per week ofzo en dames krijgen er 10 per dag.
Uiteraard heb ik even gespiekt, maar dat van 26 jaar... ik weet niet... maar ja... meningen verschillen nogal
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 1 september 2005 @ 15:46:09 #243
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30168518
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef Chewbacca het volgende:
Dit heb ik in mijn profiel staan. Gewoon duidelijk vertellen wie je bent en waar je voor staat. Dit werkt bij mij iig wel.

Ik ben:

profielomschrijving
Geweldig stukje... Alleen ligt de nadruk op sportief en heel veel lopen... maar dat is voor mij persoonlijk. Ik zou wel willen maar kan het niet. Hierdoor zou ik al niet eens reageren. Hoe geweldig het ook klinkt.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30169196
Hmm, Chewbacca, ik heb een vergelijkbare tekst, maar ik trek toch echt geen publiek
quote:
Ik ben:
- nuchter;
- open;
- humoristisch;
- zelfverzekerd;
- kritisch;
- ruimdenkend;
- realistisch;
- zelfbewust;
- perfectionistisch;
- afkomstig uit de omgeving van Dordrecht.

Het is leuk als onze eigenschappen goeddeels overeenkomen, maar ik vind het geen vereiste; tegenovergestelden kunnen elkaar juist aantrekken... Zolang je maar een intrigerende persoonlijkheid hebt en interesse hebt voor diepgang.
Je uiterlijk is bij mij achtergesteld aan je karakter, maar 't speelt natuurlijk een rol. Een mooie uitstraling is onmisbaar. Een foto kan die uiteraard niet (helemaal) vangen...

Ik heb verschillende interesses, maar muziek (verzamelen) en het maken van radio spreken me het meest aan. Soms ga ik naar (kleinschalige) optredens, het is lekker om zo nu en dan helemaal los te gaan. Ik heb een passie voor muziek, en vind het leuk om die met anderen te delen. Daarnaast heb ik natuurlijk andere interesses, die je wel te weten komt als we elkaar spreken. Na afgestudeerd te zijn in juni, ben ik nu op zoek naar een nieuwe baan in een andere sector.

Een relatie zie ik als een aanvulling op m'n leven. Op dit moment mis ik het geven en ontvangen van warmte en intimiteit. En daarbij de uitdaging in een relatie; groeien in de relatie, elkaar stimuleren, steunen en verrassen bijvoorbeeld. Ik houd van onverwachte acties en romantiek...

Als je interesse hebt, mag je natuurlijk een interesseberichtje sturen. Een zelfgeschreven mail vind ik wel leuker!
pi_30169366
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef UncleFunk het volgende:
Hmm, Chewbacca, ik heb een vergelijkbare tekst, maar ik trek toch echt geen publiek
[..]
Vooral de opening is vrijwel hetzelfde bizar. Het lijkt wel of het gekopieerd is. De rest is wel anders en de afsluiter anders geformuleerd maar ook veel raakvlakken. Wel grappig eigenlijk
pi_30169428
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Vooral de opening is vrijwel hetzelfde bizar. Het lijkt wel of het gekopieerd is. De rest is wel anders en de afsluiter anders geformuleerd maar ook veel raakvlakken. Wel grappig eigenlijk
Ik had 'm al tijden, vorig jaar geschreven bij m'n eerste abonnement
pi_30169446
Unclefunk

Ik denk dat je wat meer de intieme dingen moet benoemen. Je bent wel erg serieus als je dat zegt. Waaruit blijkt dat jij intimiteit kan geven. Hoe verwerk je dat in een relatie. Het aangeven van dingen, zonder in plaatjes te praten werkt denk ik niet. Doet mij weer denken aan school, alles onderbouwen.
pi_30169538
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef Chewbacca het volgende:
Unclefunk

Ik denk dat je wat meer de intieme dingen moet benoemen. Je bent wel erg serieus als je dat zegt. Waaruit blijkt dat jij intimiteit kan geven. Hoe verwerk je dat in een relatie. Het aangeven van dingen, zonder in plaatjes te praten werkt denk ik niet. Doet mij weer denken aan school, alles onderbouwen.
Inderdaad een goed plan. Ik ga dit straks verwerken in m'n profieltekst.
pi_30169543
Dit was de mijne op Lexa *warning: ellenlang verhaal op komst*
quote:
Come in and find out!

Maar ik zal toch even wat meer info geven...
Ik ben dus 28, prettig gestoord (ik weet wel dat iedereen dat in zijn profiel zet, maar bij mij is het echt bewezen!)
Ik ben ook gierig, ik wil wel leuke kerels leren kennen via Lexa, maar er niet voor betalen (hee dat is meteen ook 'eerlijk'). Aan de andere kant geef ik ook weer graag geld uit, uiteraard aan de internationale vrouwenhobby shoppen. Maar wees gerust, ik doe dat altijd met vriendinnen. Over shoppen gesproken, het zal wel regelmatig voorkomen dat je me iets uit het hoofd moet praten, als ik weer eens dreig te bezwijken voor een gadget. Momenteel zijn dat mp3-spelers...

Mijn tweede favoriete hobby is mijn computer. Ik kan er uren over praten: downloaden, forummen, webloggen, emailen, spyware verwijderen, foto's bewerken, filmpjes bewerken.
Als je mij om raad vraagt over wat dan ook, zal mijn eerste antwoord zijn: Heb je al op Internet gekeken? Zo nee, dan is de tweede zin: Zal ik dat dan even voor je opzoeken? Ik ben dan ook een ware zoekmachine-verslaafde.

Sinds kort heb ik ook een hondje, dus er gaat wat kostbare internettijd verloren met het zorgen voor mijn beestje. Hij heet Ozzie en is een Beagle-pup van 16 weken. Die kras op mijn arm is dan ook geen automutilatie, maar een kadootje van een enthousiaste Ozzie.

Ozzie en ik wonen nog steeds gezellig bij mijn ouders. Ik ben namelijk van mening dat je pas gaat samenwonen met iemand als je ook echt voor de relatie wil gaan, dat je zeker weet dat het goed is. Ik ben wel op zoek naar eigen woonruimte, maar omdat ik het zo goed gewend ben ben ik natuurlijk erg kritisch

Op zaterdag ga ik vaak stappen met vriendinnen, altijd erg gezellig. Meestal kun je ons vinden in Maastricht, café Clinique, tegenwoordig ook in Sittard, meestal bij de Buren. Als we het echt naar onze zin hebben willen we ook nog wel eens in de Meta terechtkomen. Ik ben dan degene die ongegeneerd zit mee te bléren met alle jaren '80 en '90 hits. En te dansen.

Sportief ben ik helaas niet (wel in het opzicht dat ik tegen m'n verlies kan). Ik doe wel elke week een dappere poging om te gaan Bodypumpen en tot op zekere hoogte kan ik dat dan ook wel 'leuk' noemen... Ik val wel op sportieve types, ik heb een enorme bewondering voor mensen die serieus met hun sport kunnen bezig zijn. En dat ze er meestal ook lekker gespierd uitzien is natuurlijk mooi meegenomen. Dan ben ik ineens ook wat makkelijker te motiveren om achter mijn pc uit te komen... behalve als er ergens een feestje is met goeie dance muziek. Dan ben ik niet van de dansvloer af te branden!

Ik zal maar eens stoppen met mijn ellenlange verhaal, hopelijk schetst het bovenstaande een beetje een beeld van me...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_30169572
Overigens zijn we al maanden niet meer in M'tricht gaan stappen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_30169689
In je opening geef je aan dat eigenschappen niet overeen hoeven te komen. Dat spreekt toch voor zich? Ze moeten aanvullingen en uitdagen. Je impliceert hier mee dat je genoegen neemt met minder. Nee, wat wil jij en hoe ziet jouw ideaal beeld eruit. Persoonlijk zou ik dat anders doen. Verder geef je aan dat je andere interesses hebt, dat spreekt onvoldoende aan. Wat voor interesses? Probeer het wat specifieker te maken.

Ben ook geen deskundige maar denk dat je het iets anders moet brengen. suc6 ermee
pi_30169768
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef Syrena het volgende:
Overigens zijn we al maanden niet meer in M'tricht gaan stappen
Topprofiel....
pi_30170084
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Topprofiel....
Tnx
pi_30170113
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:14 schreef Syrena het volgende:
Dit was de mijne op Lexa *warning: ellenlang verhaal op komst*
[..]
Nou, dit vind ik dus een leuk profiel en daar zou ik ook wel op kunnen reageren, mits de foto me ook zou aanspreken, want zo ben ik dan ook wel weer. Sowieso alles dat origineler is dan "Ik ben een [vul sterrenbeeld in] uit [vul woonplaats in] en ik ben niet echt op zoek, maar gewoon nieuwsgierig" scoort al punten bij mij, echt niet normaal hoeveel mensen de standaardzinnetjes laten staan. Maar goed, als er een leuke foto bijstaat, dan krijg je toch wel reacties, zo werkt het ook...
pi_30170717
Beter?
quote:
Ik ben:
- nuchter;
- open;
- direct;
- humoristisch;
- zelfverzekerd;
- kritisch;
- ruimdenkend;
- realistisch;
- zelfbewust;
- perfectionistisch;
- afkomstig uit de omgeving van Dordrecht.

Ik hoop een leuke vrouw tegen te komen met een intrigerende persoonlijkheid en interesse voor diepgang. Je uiterlijk is bij mij achtergesteld aan je karakter, maar 't speelt natuurlijk een rol. Een mooie uitstraling is onmisbaar. Een foto kan die uiteraard niet (helemaal) vangen...

Ik heb verschillende interesses, maar muziek (verzamelen) en het maken van serieuze radio sapreken me het meest aan. Soms ga ik naar (kleinschalige) optredens, het is lekker om zo nu en dan helemaal los te gaan. Ik heb een passie voor muziek, en vind het leuk om die met anderen te delen.
Na afgestudeerd te zijn in juni, ben ik nu op zoek naar een nieuwe baan in een andere sector.

Een relatie zie ik als een aanvulling op m'n leven. Op dit moment mis ik het geven en ontvangen van warmte en intimiteit. Letterlijk in de zin van het kunnen knuffelen en stoeien. Maar ook in de zin van groeien in de relatie, elkaar stimuleren, steunen en verrassen bijvoorbeeld.
Ik houd van onverwachte acties en romantiek... Zo zouden we bijvoorbeeld plotsklaps op een zwoele zomeravond in de auto kunnen stappen om naar het strand of het bos te rijden voor een wandeling.

Als je interesse hebt, mag je natuurlijk een interesseberichtje sturen. Een zelfgeschreven mail vind ik wel leuker!
pi_30171051
Ja dat is wel veel beter

volgens mij is het geen interesse voor diepgang. Maar het hebben van diepgang.
pi_30171145
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef Chewbacca het volgende:
Ja dat is wel veel beter

volgens mij is het geen interesse voor diepgang. Maar het hebben van diepgang.
Gewijzigd.
pi_30171219
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef UncleFunk het volgende:
Beter?
[..]
UF, je profiel geeft mij weer wat inspiratie. Ik ga vanavond maar is een nieuwe schrijven, hopelijk krijg ik dan wat meer reactie
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_30171323
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef Kemania het volgende:

[..]

UF, je profiel geeft mij weer wat inspiratie. Ik ga vanavond maar is een nieuwe schrijven, hopelijk krijg ik dan wat meer reactie
Hey, de credits gaan naar Chewbacca he
  donderdag 1 september 2005 @ 18:52:48 #260
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30174478
ik had me voor de gein ook even op metjou.nl ingeschreven. Het lijkt wel op Lexa. ook je foto moet goedgekeurd worden. Dus ik heel enthousiast een stukje erop en een foto van mezelf die dus nog goed gekeurd moet worden.. heb ik al bericht van een 23 jarige die een date wil, er niet uitziet, niets in zijn profiel heeft staan....

Wat beweegt zo'n jonge jongen te reageren op mij zonder een foto, zonder dat ik qua leeftijd bij hem pas, niet uit de buurt kom???
pi_30174766
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:52 schreef Mickeys het volgende:
ik had me voor de gein ook even op metjou.nl ingeschreven. Het lijkt wel op Lexa. ook je foto moet goedgekeurd worden. Dus ik heel enthousiast een stukje erop en een foto van mezelf die dus nog goed gekeurd moet worden.. heb ik al bericht van een 23 jarige die een date wil, er niet uitziet, niets in zijn profiel heeft staan....

Wat beweegt zo'n jonge jongen te reageren op mij zonder een foto, zonder dat ik qua leeftijd bij hem pas, niet uit de buurt kom???
Sorry
  donderdag 1 september 2005 @ 19:08:30 #262
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30174940
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Sorry
Woehahaha, gezien waar hij vandaan komt etc etc denk ik dat jij echt wel een lekker ding bent... dusse.... nie aanstellen dear
pi_30175107
Zo, was erg gezellig vanmiddag, lekker hele middag op terrasje gezeten, klikte dus erg goed en we gaan zeker vaker leuke dingen met elkaar doen
  donderdag 1 september 2005 @ 19:19:52 #264
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30175285
quote:
ik had me voor de gein ook even op metjou.nl ingeschreven. Het lijkt wel op Lexa. ook je foto moet
Volgens mij komt het gewoon doordat er in eerste instantie op een foto gereageerd word. Daarna gaan ze eens je profiel lezen en dan heb je er ook nog bij die niet kunnen lezen natuurlijk. Hoewel ik in het begin ook wel door het hele land reageerde. Het is alleen gemakkelijker om met iemand te daten uit de buurt, zodat je als je elkaar leuk vind elkaar ook gewoon spontaan kunt ontmoeten, zonder eerst het hele land door te toeren.
  donderdag 1 september 2005 @ 20:57:54 #265
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30178663
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:19 schreef JeeWeeTje het volgende:

[..]

Volgens mij komt het gewoon doordat er in eerste instantie op een foto gereageerd word. Daarna gaan ze eens je profiel lezen en dan heb je er ook nog bij die niet kunnen lezen natuurlijk. Hoewel ik in het begin ook wel door het hele land reageerde. Het is alleen gemakkelijker om met iemand te daten uit de buurt, zodat je als je elkaar leuk vind elkaar ook gewoon spontaan kunt ontmoeten, zonder eerst het hele land door te toeren.
Je haalde een stukje uit mijn quote weg maar niet alles wat je weg wou halen, maar als je goed las schreef ik dat er van mij geen foto bij staat en dan toch zo'n reactie
pi_30184880
Die 2e date was echt niet leuk, totaal geen klik, terwijl we echt uren konden bellen, dus die is na een uur maar weer naar huis gegaan, jongen1 opgebeld, offie al plannen had voor vanavond, had ie niet, dus nou gaan we zo samen stappen

edit @ 4.29: Zo, ben weer thuis, was wederom erg gezellig Echt leuk om hem te leren kennen, raken echt niet uitgepraat

[ Bericht 20% gewijzigd door _Hestia_ op 02-09-2005 04:29:39 ]
  vrijdag 2 september 2005 @ 05:26:48 #267
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_30191733
quote:
ik had me voor de gein ook even op metjou.nl ingeschreven.

misschien had hij zich ook voor de "gein" ingeschreven en wilde hij een grapje uithalen. Of schrijf je je daarvoor dan niet voor de gein in?

Op de mooie woensdagavond nog wat gedronken met de meiden (date en dr vriendin). "zin om nog wat te gaan drinken? Eh jaa wanneer dan? Nu, we zitten daar en daar. Oww" Gekletst en gedronken tot middernacht. Ik moest eigenlijk nog wel strompelend naar huis met die zere enkel. (RET frustraties - 15 minuten wachten op een metro en geen tramverkeer meer voor de deur).

Rekening voor haar trouwens whaha
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  vrijdag 2 september 2005 @ 06:04:34 #268
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_30191758
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Topprofiel....
Meen je dat nou? Ik vind het maar zo-zo.. teveel woorden gebruikt om weinig duidelijk te maken en overdreven grappig proberen te zijn.
Iemand anders heeft wel weer gelijk, bij Lexa zie je gewoon oningevulde profielen. Ik heb bij Lexa nog maar weinig profielen met inhoud gelezen waarbij ik dan dacht: "Nou, op dit profiel moét ik echt reageren".

[ Bericht 1% gewijzigd door Brett-Anderson op 02-09-2005 06:09:57 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  vrijdag 2 september 2005 @ 06:45:28 #269
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_30191845
Veel oude lui daar op e-matching of zie ik dat niet goed? Daar hoef ik voorloooopig nog geen gebruik van te maken. @mickeys, dat metjou ziet er zeker uit als een grap. Je hebt gelijk.
  vrijdag 2 september 2005 @ 08:18:38 #270
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30192313
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 06:45 schreef Brett-Anderson het volgende:
@mickeys, dat metjou ziet er zeker uit als een grap. Je hebt gelijk.
Voor de gein is niet om daar lol te trappen, maar gewoon dat ik daar eens uit nieuwsgierigheid wou kijken. Aangezien het niet echt mogelijk was om als niet ingeschrevene verder te komen heb ik mij dus ingeschreven. Inderdaad is het niet veel en nu na 12 uur verder te zijn heb ik al wel een stuk of 10 knipogen en 2 berichtjes binnen gehad.

Het valt mij op dat er echt niet naar de profielen gekeken word en ook zag ik dat er mensen meerdere malen ingeschreven staan. In mijn ogen een zeer slap aftreksel van Lexa
pi_30193002
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 06:04 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Ik vind het maar zo-zo.. teveel woorden gebruikt om weinig duidelijk te maken en overdreven grappig proberen te zijn.
Iemand anders heeft wel weer gelijk, bij Lexa zie je gewoon oningevulde profielen. Ik heb bij Lexa nog maar weinig profielen met inhoud gelezen waarbij ik dan dacht: "Nou, op dit profiel moét ik echt reageren".
Ja het zijn weliswaar veel woorden maar dat is nou juist hetgeen haar typeert. De grappen, oke soms iets over done, maar ik vind dat ze er een persoonlijke stempel opdrukt. Orginaliteit waarvan je kan zeggen. Nou die doet er wat voor en probeert er een leuk verhaal van te maken.

Als het je niet aanspreekt is een tweede, ik had wss ook niet gereageerd, maar genoeg andere mensen wel. Alleen al omdat ze een stuk persoonlijkheid verwerkt zit in haar profiel.
pi_30193077
Ik begin als maar beter contact te krijgen met iemand die mij ook echt aanspreekt. Vanochtend de eerste smsjes ontvangen. Gisteren gaf ze nog aan dat het haar te snel ging. Nu neemt ze zelf het initiatief. Verder gisteren tot 2 uur geschat, het enige waar ze overviel waren mijn vakantie foto's. Ik was elke avond dronken, gelukkig kan ze daardoor heen prikken
pi_30193173
Ja ik lul veel ook in het echt.
Ik ben trouwens wel kei-grappig in het echt!

Overigens denk ik dat de meesten gewoon op mijn foto zijn afgegaan, maar goed, boeiuh ik heb er iig een aan overgehouden. Ik weet al niet eens meer wat hij nou in zijn profiel had staan

In elk geval niks over zijn Star Wars obsessie
pi_30204510
vrouwen die niet reageren
pi_30205534
Zo, gisteren mijn 1e date gehad via Knuz. Erg leuk, erg gezellig en we willen allebei een herhaling. Het is echt een sociaal iemand en daar houd ik wel van. Verder ziet ze er gewoon verschrikkelijk lief uit. We gaan elkaar weer zien dus.

Voor gevoelens is het nog wel te vroeg, ik ben nooit zo snel.....maar we zullen zien hoe het loopt, ik kan me wel voorstellen dat ik ga worden.

Ben wel altijd bang dat iemand zich anders voordoet op internet dan dat degene is IRL, daar maak ik me dan van te voren ook druk om. Gelukkig was dat totaal niet het geval en praatten we net zoveel als op MSN.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:24:41 #276
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30205619
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef pino.in.disguise het volgende:
Voor gevoelens is het nog wel te vroeg, ik ben nooit zo snel.....maar we zullen zien hoe het loopt, ik kan me wel voorstellen dat ik ga worden.
Lastig is dat altijd te zeggen he, na één date... ik weet wel altijd direct wanneer het niks is, of wanneer het *patsboem* wel iets is... maar dat je het geen van twee nog weet, zelfs na zo'n eerste date... ik heb het slechts één keer meegemaakt. En dat voelt eigenlijk heel goed. Het moet voor mij allemaal absoluut niet te snel gaan... bindingsangst etc.
En dat was al meer dan ik erover kwijt wilde
pi_30206139
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Lastig is dat altijd te zeggen he, na één date... ik weet wel altijd direct wanneer het niks is, of wanneer het *patsboem* wel iets is... maar dat je het geen van twee nog weet, zelfs na zo'n eerste date... ik heb het slechts één keer meegemaakt. En dat voelt eigenlijk heel goed. Het moet voor mij allemaal absoluut niet te snel gaan... bindingsangst etc.
En dat was al meer dan ik erover kwijt wilde
Aiii...bindingsangst.

Heb ik geen last van hoor, hoop ik, maar na een date van 6 uur lijkt het voor mij een onmogelijkheid te zijn om verliefd te worden. Tenminste tot noch toe, liefde op het 1e gezicht heb ik nog nooit meegemaakt. Ik vind het ook wel leuk om elkaar rustig te leren kennen en op basis daarvan geleidelijk aan enorm verliefd te worden. Mijn vorige relatie kwam na twee weken in een enorme stroomversnelling en uiteindelijk bleek dat niet zo handig te zijn.......hmmmm is dat verlatingsangst?
then when you're naked,
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:06:26 #278
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30206986
Wellicht is dat verlatingsangst geweest, maar daar heb je ook wat van geleerd toch? Of zoek je constant weer naar dat gevoel wat je bij die vorige relatie hebt gehad??? Ik heb het ook gehad, die stroomversnelling. Veel te hard van stapel lopen. En ik wil het nooit meer meemaken. Daarom hou ik nu alles (te veel) af... wat dus een beetje omgeslagen is in bindingsangst. Maar ik denk dat het bij mij nog wel gezonde bindingsangst is. Het komt ook meer voort uit het feit dat ik momenteel gewoon heel erg tevreden ben met m'n leven, en dat ik niet per sé een relatie nodig heb om dat op de één of andere manier beter, leuker of mooier te maken. Met mezelf kan ik ook prima overweg, en ik weet tenminste wat ik aan mezelf heb.
pi_30210208
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
Wellicht is dat verlatingsangst geweest, maar daar heb je ook wat van geleerd toch? Of zoek je constant weer naar dat gevoel wat je bij die vorige relatie hebt gehad??? Ik heb het ook gehad, die stroomversnelling. Veel te hard van stapel lopen. En ik wil het nooit meer meemaken. Daarom hou ik nu alles (te veel) af... wat dus een beetje omgeslagen is in bindingsangst. Maar ik denk dat het bij mij nog wel gezonde bindingsangst is. Het komt ook meer voort uit het feit dat ik momenteel gewoon heel erg tevreden ben met m'n leven, en dat ik niet per sé een relatie nodig heb om dat op de één of andere manier beter, leuker of mooier te maken. Met mezelf kan ik ook prima overweg, en ik weet tenminste wat ik aan mezelf heb.
Ja, ik denk dat dat het is......ik weet nu in ieder geval dat het niet goed is zo hard van stapel te lopen. Inderdaad een wijze les . En met mezelf kan ik, na een klotetijd gehad te hebben, ook weer prima leven. Alleen ben ik prima in mijn nopjes hoor , dat is een fijn gevoel na zo'n rottijd.

Ik moet wel toegeven dat ik in het begin wel erg bewust op zoek was naar een nieuwe vriendin om me weer direct in een relatie te gooien. Inderdaad een poging diezelfde gevoelens weer te krijgen. Ik ben blij dat dat niet gelukt is uiteindelijk. De verwerking was nog niet ten einde en ik was niet echt bij mijn volle verstand destijds.

Dus nu probeer ik het bewust wat rustiger aan te pakken, ik heb niet direct grote verwachtingen en kijk wel hoe het loopt. Natuurlijk maak ik haar wel duidelijk dat ik haar leuk vind, dan weet zij ook waar ze aan toe is.

[ Bericht 17% gewijzigd door pino.in.disguise op 02-09-2005 19:08:11 ]
then when you're naked,
pi_30235229
Zo.....er gebeurt maar weinig op het datingsite vlak geloof ik.

Iedereen uitgedate ofzo?
then when you're naked,
pi_30235544
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:07 schreef pino.in.disguise het volgende:

Iedereen uitgedate ofzo?
Nee, ik ben ingedate

Dus geen tijd om hier te posten
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 18:20:45 #282
42184 crew  DaMart
pi_30235664
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:07 schreef pino.in.disguise het volgende:

Iedereen uitgedate ofzo?
Ik houd me niet al teveel meer bezig met datingsites op dit moment. Heb een erg leuk contact met iemand die mijn in prozavorm gegoten profiel wel aansprak, en verder ben ik het gewoon een beetje zat om leuke originele berichtjes te verzinnen en toch niks terug te horen. Maar zoals ik al zei, ik heb nu heel leuk contact met iemand en het zou me niet verbazen als dat nog eens tot een ontmoeting komt!
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_30236091
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik houd me niet al teveel meer bezig met datingsites op dit moment. Heb een erg leuk contact met iemand die mijn in prozavorm gegoten profiel wel aansprak, en verder ben ik het gewoon een beetje zat om leuke originele berichtjes te verzinnen en toch niks terug te horen. Maar zoals ik al zei, ik heb nu heel leuk contact met iemand en het zou me niet verbazen als dat nog eens tot een ontmoeting komt!
Ik ook gelukkig, haha. Volgende week weer
then when you're naked,
pi_30236115
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Geldt voor mij hetzelfde. Ik heb tijdelijk een pauze ingelast. Eergisteren nog wel een bericht geschreven, is gelezen, maar je hoort weer niks.
Maar had dinsdag natuurlijk nog wel gedatet
pi_30236195
Ik zal het maar gewoon vertellen

Zal wel een enorme stortvloed over me heen krijgen, maar goed, jammer dan

Donderdag dus 2 dates gehad, die ene jongen 's middags had een vriendin, die jongen van 's avonds klikte het totaal niet mee. Toen die jongen van 's middags maar weer opgebeld en wezen stappen en toen hebben we gezoend, hij het de volgende dag uitgemaakt met zijn vriendin ( had het de hele tijd al erover dat relatie met haar zo kut was) en nou zijn we allebei toch wel lichtelijk verliefd en gelijk voor maandag weer afgesproken
pi_30236343
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:40 schreef Sylvana het volgende:

Donderdag dus 2 dates gehad, die ene jongen 's middags had een vriendin, die jongen van 's avonds klikte het totaal niet mee. Toen die jongen van 's middags maar weer opgebeld en wezen stappen en toen hebben we gezoend, hij het de volgende dag uitgemaakt met zijn vriendin ( had het de hele tijd al erover dat relatie met haar zo kut was) en nou zijn we allebei toch wel lichtelijk verliefd en gelijk voor maandag weer afgesproken
dit hebben diverse users echt wel aan zien komen. kom op, je gaat toch niet daten via een datingsite als je tevreden bent in je relatie
pi_30236544
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:40 schreef Sylvana het volgende:

Ik had zoiets ook aan zien komen... Zoals je sprak over die klik, dat leek me op het eerste gezicht hoe je het omschreef als een "relatieklik". Ik sta er niet achter, maar ach, het is ieder z'n eigen keuze
pi_30238178
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:54 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik had zoiets ook aan zien komen... Zoals je sprak over die klik, dat leek me op het eerste gezicht hoe je het omschreef als een "relatieklik". Ik sta er niet achter, maar ach, het is ieder z'n eigen keuze
nouja, 's middags had ik dat dus niet van een 'relatieklik" ook gewoon afscheid genomen met 3 zoenen op de wang enzo, en toen 's avonds tijdens het stappen ook geen lichamelijk contact gehad ofzo, maar met afscheid gebeurde het gewoon dat we gingen zoenen
pi_30238413
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nouja, 's middags had ik dat dus niet van een 'relatieklik" ook gewoon afscheid genomen met 3 zoenen op de wang enzo, en toen 's avonds tijdens het stappen ook geen lichamelijk contact gehad ofzo, maar met afscheid gebeurde het gewoon dat we gingen zoenen
Hebben we het dan hier over fuzzyjeweetwel? Ach ja, moeten jullie zelf weten natuurlijk, vind het wel leuk voor je. Alleen niet komen zeuren als hij je dumpt voor de volgende, hè?
Het voordeel is dan weer dat hij waarschijnlijk voorlopig uitgespamd is op Lexa.
quote:
Hier hetzelfde. Ben het ook een beetje zat om iedere keer te gaan zoeken en te proberen origineel uit de hoek te komen, waarna je 9 van de 10 keer toch niks terughoort...veel te vermoeiend allemaal. Plus, ik heb nu een paar leuke contacten, waarvan ik één iemand nog wel geregeld ga zien, dus ik vind 't wel weer even goed zo.
pi_30240042
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:00 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Hebben we het dan hier over fuzzyjeweetwel? Ach ja, moeten jullie zelf weten natuurlijk, vind het wel leuk voor je. Alleen niet komen zeuren als hij je dumpt voor de volgende, hè?
Het voordeel is dan weer dat hij waarschijnlijk voorlopig uitgespamd is op Lexa.
[..]
nee, fuzzyvibes kwam 's avonds en daar klikte het dus totaal niet mee, dus dies na een uur al weer weggegaan, en voorlopig nog niet uitgespamd op lexa dus
  zondag 4 september 2005 @ 14:08:40 #291
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30257364
In het kader van soggen, heb ik net weer wat berichtjes gestuurd.
Altijd leuk op de zondagmiddag.
pi_30257519
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:08 schreef Christine het volgende:
In het kader van soggen, heb ik net weer wat berichtjes gestuurd.
Altijd leuk op de zondagmiddag.
Ja, ik zag je net online bij Knuz. Ik dacht dat je je had uitgeschreven?
  zondag 4 september 2005 @ 14:15:38 #293
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30257563
Nee, ik had m'n profiel verborgen.
pi_30257671
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:15 schreef Christine het volgende:
Nee, ik had m'n profiel verborgen.
Ik heb gelijk maar even je gastenboek opgefleurd met een berichtje
  zondag 4 september 2005 @ 14:21:04 #295
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30257684
Oww, ik ga ff kijken
pi_30274223
Ik heb de afgelopen 2 dagen per dag 5 uren zitten msnen tot 4 uur in de nacht. Verder vandaag 3 uren gebeld en het kent geen eind. We hebben elkaar zoveel te vertellen en binnenkort afspreken. Het enige nadeel is dat ik haar dan al volledig ken. Weet nu al alles....Tis allemaal erg vreemd, het gaat bij haar automatisch. Daarnaast is zij iemand die precies past wat ik van een vrouw verwacht. Ze is buitengewoon intelligent en sociaal erg goed ontwikkeld. Ook doet ze dingen die andere niet doen. Verder heeft ze een Pa die bekend is. Dus ze staat regelmatig voor een groot publiek een toespraak te houden. Ze is doodnerveus en doet dat toch....ik ben gek op dit meid....
pi_30276126
grappig, ik heb gisteren 5 uur zitten msnen tot half 5 in de nacht, en vandaag weer een uurtje of 4, net een poosje aan de telefoon gehangen en afgesproken morgen te gaan eten, wel erg snel, maar dan weten we in ieder geval allebei snel of het wat kan worden, want daar kom je met msn'en en bellen toch niet echt achter geloof ik...

ik ben erg benieuwd in ieder geval, nu nog iets leuks bedenken om haar op een originele manier te verrassen...
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_30281103
ik heb al 2 avonden achter elkaar een uur gebeld met mijn "date1 van donderdag" en vandaag zie ik hem weer Dit voelt echt zo goed

Denk dat ik na vandaag ook wel op het "succeslijstje" kan

[ Bericht 13% gewijzigd door _Hestia_ op 05-09-2005 12:42:02 ]
  maandag 5 september 2005 @ 17:03:08 #299
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30292193
Goh, na 3 dagen heb je al succes?
pi_30293614
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef Sylvana het volgende:
ik heb al 2 avonden achter elkaar een uur gebeld met mijn "date1 van donderdag" en vandaag zie ik hem weer Dit voelt echt zo goed

Denk dat ik na vandaag ook wel op het "succeslijstje" kan
Dus Sylvana heeft nu ook een relatie? Is dat voor de tegenpartij niet erg snel, nu hij net uit een relatie is gerold?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')