Ze heeft ze wel achter elkaar aan afgesproken, maar wat nu als de eerste date zo leuk is dat je bij die persoon wilt blijven? date 2 maar afzeggen dan? Je kan je dan erg een belemmering opleggen om dan te blijven hangen bij date nummer 1 van die dag.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef Godshand het volgende:
Persoonlijk zou ik ook met 2 dates tegelijk afspreken
je moet je kans een beetje verhogen he?
je moet natuurlijk niet zeggen dat je nog een date hebt..
das wel onbeschoft
Daar ben ik het (helaas) wel mee eens. En ik heb het zelf ook al meerdere malen meegemaakt, dan ga je afspreken met iemand, er wordt geflirt, je ontvangt hints waarvan je je op een gegeven moment wel gaat afvragen wat ze nu precies bedoelt. Op een gegeven moment denk je dan dat ze wel interesse heeft, maar dat blijkt dan weer niet de bedoeling te zijn!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je jouw gedrag voor jezelf kan verklaren en ook weet welke intenties je hier aan verbonden hebt dan moet je het zeker doen. Als je aan die kerels duidelijk laat merken dat je alleen ''vriendschap'' wilt en misschien meer dan creeer je wel bepaalde verwachtingen. Jongens zijn soms wel erg naief Sylvana. Zodra je ze een vinger geeft willen ze de hele hand, vriendschap, tuurlijk! Wellicht dat dat geldt voor die ene specifieke jongen. Maar in zijn algemeenheid kan je concluderen dat elke gezonde kerel meer wil dan vriendschap.
Jij maakt ze gek, weet niet wat je doet maar het heeft zeker resultaat! Sterk punt voor jou maar voor sommige kerels wel erg lullig als ze van een koude kermis thuiskomen. Als jij thuis op je MSN groepen aanmaakt voor ''vriendschap'' en potentieel ''relatie materiaal'' . Ik ga boodschappen halen en bepalen welke chips ik vanavond het lekkerste vind.
Nu doe je net alsof je als vrouw wordt bedolven onder de berichtjes... Ik wil je bij deze even uit de droom helpenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:52 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Daar ben ik het (helaas) wel mee eens. En ik heb het zelf ook al meerdere malen meegemaakt, dan ga je afspreken met iemand, er wordt geflirt, je ontvangt hints waarvan je je op een gegeven moment wel gaat afvragen wat ze nu precies bedoelt. Op een gegeven moment denk je dan dat ze wel interesse heeft, maar dat blijkt dan weer niet de bedoeling te zijn!![]()
Nee, wat dat betreft ben ik het spoor allang bijster en heb ik zo min mogelijk verwachtingen. Volgens mij hebben een hoop vrouwen er ook niet op gerekend dat ze zoveel aandacht krijgen als ze zich inschrijven bij een datingsite, dus weten ze zelf misschien niet eens wat ze ermee aanmoeten. En als er dan een leuker iemand voorbijkomt, dan word je net zo makkelijk weer aan de kant geschoven. Best frustrerend soms, al heb ik er wel een paar leuke contacten aan overgehouden, al heb ik daarvoor wel goed moeten zoeken.
Tja, het hangt natuurlijk ook van je profiel af en en je leeftijdquote:Op donderdag 1 september 2005 14:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof je als vrouw wordt bedolven onder de berichtjes... Ik wil je bij deze even uit de droom helpen
Uiteraard ben ik ook eens langs de vrouwelijke profielen gelopen, maar als ik zie wat voor (hoerachtige) foto's ze bij hun profiel hebben.. ja... dan leg ik het inderdaad ook af. Mijn leeftijd zie ik niet echt voor een probleem en ik vind de foto die ik bij mijn profiel heb geplakt ook niet verkeerd... maar smaken verschillen nu eenmaal. Ik peins er alleen niet over om foto's van me online te zetten waarbij ik een pijpbekkie trek en me borsten er zo bloot op zet dat je alleen de tepels nog bedekt hebt maar doordat ze dan een dun shirtje aanheeft eigenlijk die bedekking ook overbodig maakt.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:36 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja, het hangt natuurlijk ook van je profiel af en en je leeftijd![]()
Grapje uiteraard....Maar bedoel te zeggen als je profiel alleen van toepassing is op een selecte groep mensen, dan krijg je automatisch minder berichten.
De vrouw waar ik nu veel contact mee heb heeft er in twee weken tijd meer dan 200 berichten gekregen. Bedoel dat overkomt een kerel echt niet.
He he nu generaliseer je, dat doen echt niet alle vrouwen hoor. Dat meisje waar ik contact meeheb is juist het tegenovergestelde van dat wat jij opnoemt. Ze heeft gewoon een uitstraling die niet veel vrouwen hebbben.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik ook eens langs de vrouwelijke profielen gelopen, maar als ik zie wat voor (hoerachtige) foto's ze bij hun profiel hebben.. ja... dan leg ik het inderdaad ook af. Mijn leeftijd zie ik niet echt voor een probleem en ik vind de foto die ik bij mijn profiel heb geplakt ook niet verkeerd... maar smaken verschillen nu eenmaal. Ik peins er alleen niet over om foto's van me online te zetten waarbij ik een pijpbekkie trek en me borsten er zo bloot op zet dat je alleen de tepels nog bedekt hebt maar doordat ze dan een dun shirtje aanheeft eigenlijk die bedekking ook overbodig maakt.
Dan maar minder berichtjes maar ik ben tenminste wel eerlijk en zet ik mezelf zo neer als dat ik ook daadwerkelijk ben
Precies. Niet iedereen zal veel berichten krijgen, maar sowieso meer dan de mannen. Ik was laatst op bezoek bij een vriendin die ik ook via Lexa ken en die lachtte me recht in m'n gezicht uit, omdat haar profiel tien keer zo vaak was bekeken als 't mijne, binnen een kortere tijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:36 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja, het hangt natuurlijk ook van je profiel af en en je leeftijd![]()
Grapje uiteraard....Maar bedoel te zeggen als je profiel alleen van toepassing is op een selecte groep mensen, dan krijg je automatisch minder berichten.
De vrouw waar ik nu veel contact mee heb heeft er in twee weken tijd meer dan 200 berichten gekregen. Bedoel dat overkomt een kerel echt niet.
Dat ligt er ook maar net aan wat voor kerels je wilt aantrekken. Als ik foto's zie staan waarbij vrouwen voorovergebogen hangen of één of andere semi-sexy pose aannemen, dan heb ik al geen zin meer om 't profiel te checken, dat vind ik juist een afknapper.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik ook eens langs de vrouwelijke profielen gelopen, maar als ik zie wat voor (hoerachtige) foto's ze bij hun profiel hebben.. ja... dan leg ik het inderdaad ook af. Mijn leeftijd zie ik niet echt voor een probleem en ik vind de foto die ik bij mijn profiel heb geplakt ook niet verkeerd... maar smaken verschillen nu eenmaal. Ik peins er alleen niet over om foto's van me online te zetten waarbij ik een pijpbekkie trek en me borsten er zo bloot op zet dat je alleen de tepels nog bedekt hebt maar doordat ze dan een dun shirtje aanheeft eigenlijk die bedekking ook overbodig maakt.
Dan maar minder berichtjes maar ik ben tenminste wel eerlijk en zet ik mezelf zo neer als dat ik ook daadwerkelijk ben
Ja, precies en je moet je onderscheiden door zo orgineel mogelijk te zijn in je profiel. Voordat ik een profiel heb gemaakt heb ik eerst gekeken hoe de kerels dit samenstellen. Over het algemeen van een bedenkelijk niveau.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Precies. Niet iedereen zal veel berichten krijgen, maar sowieso meer dan de mannen. Ik was laatst op bezoek bij een vriendin die ik ook via Lexa ken en die lachtte me recht in m'n gezicht uit, omdat haar profiel tien keer zo vaak was bekeken als 't mijne, binnen een kortere tijd.![]()
Dus ja, ik denk echt dat het ouderwetse rollenpatroon nog steeds van toepassing is, ook bij de datingsites...
Wat heb je er zoal in staan dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja, precies en je moet je onderscheiden door zo orgineel mogelijk te zijn in je profiel. Voordat ik een profiel heb gemaakt heb ik eerst gekeken hoe de kerels dit samenstellen. Over het algemeen van een bedenkelijk niveau.
Slecht Nederlands en veel cliché brallende bobo's die een goede opleiding genoten hebben. De mensen die op mijn profiel hebben gereageerd, vonden hetgeen wat ik bedacht had orgineel. En dat zijn er in een week toch 20.
Ik heb niet gekeken hoe andere kerels hun profiel samenstellen, maar gewoon zelf iets bedacht. Ik hoor wel van de vrouwen waarmee ik contact heb, dat er inderdaad gigantisch veel bagger tussenzit. Soms krijg ik wel 'ns een link naar een profiel of een berichtje dat iemand naar één van die vrouwen heeft gestuurd en dan gaan m'n nekharen inderdaad wel 'ns overeind staan. Naar mijn mening is m'n profiel duidelijk en vrij van spel- en/of grammaticale fouten, maar toch krijg ik niet zoveel reacties. Ik gok dat het ermee te maken heeft dat mijn profiel niet echt conventioneel is, in de zin dat ik zelf ook geen conventionele persoonlijkheid ben. Of ik ben gewoon lelijk, dat kan ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja, precies en je moet je onderscheiden door zo orgineel mogelijk te zijn in je profiel. Voordat ik een profiel heb gemaakt heb ik eerst gekeken hoe de kerels dit samenstellen. Over het algemeen van een bedenkelijk niveau.
Slecht Nederlands en veel cliché brallende bobo's die een goede opleiding genoten hebben. De mensen die op mijn profiel hebben gereageerd, vonden hetgeen wat ik bedacht had orgineel. En dat zijn er in een week toch 20.
Uiteraard heb ik even gespiekt, maar dat van 26 jaar... ik weet niet... maar ja... meningen verschillen nogalquote:Op donderdag 1 september 2005 15:33 schreef Vamos het volgende:
Zo, na een jaartje de datingsites vaarwel te hebben gezegd ben ik ook weer eens begonnen. Eerst even bij knuz.nl, want die is gratis. Straks wellicht toch weer een betaalsite.
Iemand nog commentaar op mijn profiel?
http://www.knuz.nl/view.php?s_id=47857
Ik zal hier ook wat updates doen van mijn reakties, want zoals ik al eerder vermeld heb... mannen trekken altijd aan het kortste eind. 1 berichtje per week ofzo en dames krijgen er 10 per dag.
Geweldig stukje... Alleen ligt de nadruk op sportief en heel veel lopen... maar dat is voor mij persoonlijk. Ik zou wel willen maar kan het niet. Hierdoor zou ik al niet eens reageren. Hoe geweldig het ook klinkt.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef Chewbacca het volgende:
Dit heb ik in mijn profiel staan. Gewoon duidelijk vertellen wie je bent en waar je voor staat. Dit werkt bij mij iig wel.
Ik ben:
profielomschrijving
quote:Ik ben:
- nuchter;
- open;
- humoristisch;
- zelfverzekerd;
- kritisch;
- ruimdenkend;
- realistisch;
- zelfbewust;
- perfectionistisch;
- afkomstig uit de omgeving van Dordrecht.
Het is leuk als onze eigenschappen goeddeels overeenkomen, maar ik vind het geen vereiste; tegenovergestelden kunnen elkaar juist aantrekken... Zolang je maar een intrigerende persoonlijkheid hebt en interesse hebt voor diepgang.
Je uiterlijk is bij mij achtergesteld aan je karakter, maar 't speelt natuurlijk een rol. Een mooie uitstraling is onmisbaar. Een foto kan die uiteraard niet (helemaal) vangen...
Ik heb verschillende interesses, maar muziek (verzamelen) en het maken van radio spreken me het meest aan. Soms ga ik naar (kleinschalige) optredens, het is lekker om zo nu en dan helemaal los te gaan. Ik heb een passie voor muziek, en vind het leuk om die met anderen te delen. Daarnaast heb ik natuurlijk andere interesses, die je wel te weten komt als we elkaar spreken. Na afgestudeerd te zijn in juni, ben ik nu op zoek naar een nieuwe baan in een andere sector.
Een relatie zie ik als een aanvulling op m'n leven. Op dit moment mis ik het geven en ontvangen van warmte en intimiteit. En daarbij de uitdaging in een relatie; groeien in de relatie, elkaar stimuleren, steunen en verrassen bijvoorbeeld. Ik houd van onverwachte acties en romantiek...
Als je interesse hebt, mag je natuurlijk een interesseberichtje sturen. Een zelfgeschreven mail vind ik wel leuker!
Vooral de opening is vrijwel hetzelfde bizar. Het lijkt wel of het gekopieerd is. De rest is wel anders en de afsluiter anders geformuleerd maar ook veel raakvlakken. Wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef UncleFunk het volgende:
Hmm, Chewbacca, ik heb een vergelijkbare tekst, maar ik trek toch echt geen publiek![]()
[..]
Ik had 'm al tijden, vorig jaar geschreven bij m'n eerste abonnementquote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Vooral de opening is vrijwel hetzelfde bizar. Het lijkt wel of het gekopieerd is. De rest is wel anders en de afsluiter anders geformuleerd maar ook veel raakvlakken. Wel grappig eigenlijk
Inderdaad een goed plan. Ik ga dit straks verwerken in m'n profieltekst.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef Chewbacca het volgende:
Unclefunk
Ik denk dat je wat meer de intieme dingen moet benoemen. Je bent wel erg serieus als je dat zegt. Waaruit blijkt dat jij intimiteit kan geven. Hoe verwerk je dat in een relatie. Het aangeven van dingen, zonder in plaatjes te praten werkt denk ik niet. Doet mij weer denken aan school, alles onderbouwen.
quote:Come in and find out!
Maar ik zal toch even wat meer info geven...
Ik ben dus 28, prettig gestoord (ik weet wel dat iedereen dat in zijn profiel zet, maar bij mij is het echt bewezen!)
Ik ben ook gierig, ik wil wel leuke kerels leren kennen via Lexa, maar er niet voor betalen (hee dat is meteen ook 'eerlijk'). Aan de andere kant geef ik ook weer graag geld uit, uiteraard aan de internationale vrouwenhobby shoppen. Maar wees gerust, ik doe dat altijd met vriendinnen. Over shoppen gesproken, het zal wel regelmatig voorkomen dat je me iets uit het hoofd moet praten, als ik weer eens dreig te bezwijken voor een gadget. Momenteel zijn dat mp3-spelers...
Mijn tweede favoriete hobby is mijn computer. Ik kan er uren over praten: downloaden, forummen, webloggen, emailen, spyware verwijderen, foto's bewerken, filmpjes bewerken.
Als je mij om raad vraagt over wat dan ook, zal mijn eerste antwoord zijn: Heb je al op Internet gekeken? Zo nee, dan is de tweede zin: Zal ik dat dan even voor je opzoeken? Ik ben dan ook een ware zoekmachine-verslaafde.
Sinds kort heb ik ook een hondje, dus er gaat wat kostbare internettijd verloren met het zorgen voor mijn beestje. Hij heet Ozzie en is een Beagle-pup van 16 weken. Die kras op mijn arm is dan ook geen automutilatie, maar een kadootje van een enthousiaste Ozzie.
Ozzie en ik wonen nog steeds gezellig bij mijn ouders. Ik ben namelijk van mening dat je pas gaat samenwonen met iemand als je ook echt voor de relatie wil gaan, dat je zeker weet dat het goed is. Ik ben wel op zoek naar eigen woonruimte, maar omdat ik het zo goed gewend ben ben ik natuurlijk erg kritisch
Op zaterdag ga ik vaak stappen met vriendinnen, altijd erg gezellig. Meestal kun je ons vinden in Maastricht, café Clinique, tegenwoordig ook in Sittard, meestal bij de Buren. Als we het echt naar onze zin hebben willen we ook nog wel eens in de Meta terechtkomen. Ik ben dan degene die ongegeneerd zit mee te bléren met alle jaren '80 en '90 hits. En te dansen.
Sportief ben ik helaas niet (wel in het opzicht dat ik tegen m'n verlies kan). Ik doe wel elke week een dappere poging om te gaan Bodypumpen en tot op zekere hoogte kan ik dat dan ook wel 'leuk' noemen... Ik val wel op sportieve types, ik heb een enorme bewondering voor mensen die serieus met hun sport kunnen bezig zijn. En dat ze er meestal ook lekker gespierd uitzien is natuurlijk mooi meegenomen. Dan ben ik ineens ook wat makkelijker te motiveren om achter mijn pc uit te komen... behalve als er ergens een feestje is met goeie dance muziek. Dan ben ik niet van de dansvloer af te branden!
Ik zal maar eens stoppen met mijn ellenlange verhaal, hopelijk schetst het bovenstaande een beetje een beeld van me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |