abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:24:41 #276
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30205619
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef pino.in.disguise het volgende:
Voor gevoelens is het nog wel te vroeg, ik ben nooit zo snel.....maar we zullen zien hoe het loopt, ik kan me wel voorstellen dat ik ga worden.
Lastig is dat altijd te zeggen he, na één date... ik weet wel altijd direct wanneer het niks is, of wanneer het *patsboem* wel iets is... maar dat je het geen van twee nog weet, zelfs na zo'n eerste date... ik heb het slechts één keer meegemaakt. En dat voelt eigenlijk heel goed. Het moet voor mij allemaal absoluut niet te snel gaan... bindingsangst etc.
En dat was al meer dan ik erover kwijt wilde
pi_30206139
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Lastig is dat altijd te zeggen he, na één date... ik weet wel altijd direct wanneer het niks is, of wanneer het *patsboem* wel iets is... maar dat je het geen van twee nog weet, zelfs na zo'n eerste date... ik heb het slechts één keer meegemaakt. En dat voelt eigenlijk heel goed. Het moet voor mij allemaal absoluut niet te snel gaan... bindingsangst etc.
En dat was al meer dan ik erover kwijt wilde
Aiii...bindingsangst.

Heb ik geen last van hoor, hoop ik, maar na een date van 6 uur lijkt het voor mij een onmogelijkheid te zijn om verliefd te worden. Tenminste tot noch toe, liefde op het 1e gezicht heb ik nog nooit meegemaakt. Ik vind het ook wel leuk om elkaar rustig te leren kennen en op basis daarvan geleidelijk aan enorm verliefd te worden. Mijn vorige relatie kwam na twee weken in een enorme stroomversnelling en uiteindelijk bleek dat niet zo handig te zijn.......hmmmm is dat verlatingsangst?
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:06:26 #278
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30206986
Wellicht is dat verlatingsangst geweest, maar daar heb je ook wat van geleerd toch? Of zoek je constant weer naar dat gevoel wat je bij die vorige relatie hebt gehad??? Ik heb het ook gehad, die stroomversnelling. Veel te hard van stapel lopen. En ik wil het nooit meer meemaken. Daarom hou ik nu alles (te veel) af... wat dus een beetje omgeslagen is in bindingsangst. Maar ik denk dat het bij mij nog wel gezonde bindingsangst is. Het komt ook meer voort uit het feit dat ik momenteel gewoon heel erg tevreden ben met m'n leven, en dat ik niet per sé een relatie nodig heb om dat op de één of andere manier beter, leuker of mooier te maken. Met mezelf kan ik ook prima overweg, en ik weet tenminste wat ik aan mezelf heb.
pi_30210208
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
Wellicht is dat verlatingsangst geweest, maar daar heb je ook wat van geleerd toch? Of zoek je constant weer naar dat gevoel wat je bij die vorige relatie hebt gehad??? Ik heb het ook gehad, die stroomversnelling. Veel te hard van stapel lopen. En ik wil het nooit meer meemaken. Daarom hou ik nu alles (te veel) af... wat dus een beetje omgeslagen is in bindingsangst. Maar ik denk dat het bij mij nog wel gezonde bindingsangst is. Het komt ook meer voort uit het feit dat ik momenteel gewoon heel erg tevreden ben met m'n leven, en dat ik niet per sé een relatie nodig heb om dat op de één of andere manier beter, leuker of mooier te maken. Met mezelf kan ik ook prima overweg, en ik weet tenminste wat ik aan mezelf heb.
Ja, ik denk dat dat het is......ik weet nu in ieder geval dat het niet goed is zo hard van stapel te lopen. Inderdaad een wijze les . En met mezelf kan ik, na een klotetijd gehad te hebben, ook weer prima leven. Alleen ben ik prima in mijn nopjes hoor , dat is een fijn gevoel na zo'n rottijd.

Ik moet wel toegeven dat ik in het begin wel erg bewust op zoek was naar een nieuwe vriendin om me weer direct in een relatie te gooien. Inderdaad een poging diezelfde gevoelens weer te krijgen. Ik ben blij dat dat niet gelukt is uiteindelijk. De verwerking was nog niet ten einde en ik was niet echt bij mijn volle verstand destijds.

Dus nu probeer ik het bewust wat rustiger aan te pakken, ik heb niet direct grote verwachtingen en kijk wel hoe het loopt. Natuurlijk maak ik haar wel duidelijk dat ik haar leuk vind, dan weet zij ook waar ze aan toe is.

[ Bericht 17% gewijzigd door pino.in.disguise op 02-09-2005 19:08:11 ]
then when you're naked,
pi_30235229
Zo.....er gebeurt maar weinig op het datingsite vlak geloof ik.

Iedereen uitgedate ofzo?
then when you're naked,
pi_30235544
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:07 schreef pino.in.disguise het volgende:

Iedereen uitgedate ofzo?
Nee, ik ben ingedate

Dus geen tijd om hier te posten
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 18:20:45 #282
42184 crew  DaMart
pi_30235664
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:07 schreef pino.in.disguise het volgende:

Iedereen uitgedate ofzo?
Ik houd me niet al teveel meer bezig met datingsites op dit moment. Heb een erg leuk contact met iemand die mijn in prozavorm gegoten profiel wel aansprak, en verder ben ik het gewoon een beetje zat om leuke originele berichtjes te verzinnen en toch niks terug te horen. Maar zoals ik al zei, ik heb nu heel leuk contact met iemand en het zou me niet verbazen als dat nog eens tot een ontmoeting komt!
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_30236091
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik houd me niet al teveel meer bezig met datingsites op dit moment. Heb een erg leuk contact met iemand die mijn in prozavorm gegoten profiel wel aansprak, en verder ben ik het gewoon een beetje zat om leuke originele berichtjes te verzinnen en toch niks terug te horen. Maar zoals ik al zei, ik heb nu heel leuk contact met iemand en het zou me niet verbazen als dat nog eens tot een ontmoeting komt!
Ik ook gelukkig, haha. Volgende week weer
then when you're naked,
pi_30236115
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Geldt voor mij hetzelfde. Ik heb tijdelijk een pauze ingelast. Eergisteren nog wel een bericht geschreven, is gelezen, maar je hoort weer niks.
Maar had dinsdag natuurlijk nog wel gedatet
pi_30236195
Ik zal het maar gewoon vertellen

Zal wel een enorme stortvloed over me heen krijgen, maar goed, jammer dan

Donderdag dus 2 dates gehad, die ene jongen 's middags had een vriendin, die jongen van 's avonds klikte het totaal niet mee. Toen die jongen van 's middags maar weer opgebeld en wezen stappen en toen hebben we gezoend, hij het de volgende dag uitgemaakt met zijn vriendin ( had het de hele tijd al erover dat relatie met haar zo kut was) en nou zijn we allebei toch wel lichtelijk verliefd en gelijk voor maandag weer afgesproken
pi_30236343
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:40 schreef Sylvana het volgende:

Donderdag dus 2 dates gehad, die ene jongen 's middags had een vriendin, die jongen van 's avonds klikte het totaal niet mee. Toen die jongen van 's middags maar weer opgebeld en wezen stappen en toen hebben we gezoend, hij het de volgende dag uitgemaakt met zijn vriendin ( had het de hele tijd al erover dat relatie met haar zo kut was) en nou zijn we allebei toch wel lichtelijk verliefd en gelijk voor maandag weer afgesproken
dit hebben diverse users echt wel aan zien komen. kom op, je gaat toch niet daten via een datingsite als je tevreden bent in je relatie
pi_30236544
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:40 schreef Sylvana het volgende:

Ik had zoiets ook aan zien komen... Zoals je sprak over die klik, dat leek me op het eerste gezicht hoe je het omschreef als een "relatieklik". Ik sta er niet achter, maar ach, het is ieder z'n eigen keuze
pi_30238178
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:54 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik had zoiets ook aan zien komen... Zoals je sprak over die klik, dat leek me op het eerste gezicht hoe je het omschreef als een "relatieklik". Ik sta er niet achter, maar ach, het is ieder z'n eigen keuze
nouja, 's middags had ik dat dus niet van een 'relatieklik" ook gewoon afscheid genomen met 3 zoenen op de wang enzo, en toen 's avonds tijdens het stappen ook geen lichamelijk contact gehad ofzo, maar met afscheid gebeurde het gewoon dat we gingen zoenen
pi_30238413
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nouja, 's middags had ik dat dus niet van een 'relatieklik" ook gewoon afscheid genomen met 3 zoenen op de wang enzo, en toen 's avonds tijdens het stappen ook geen lichamelijk contact gehad ofzo, maar met afscheid gebeurde het gewoon dat we gingen zoenen
Hebben we het dan hier over fuzzyjeweetwel? Ach ja, moeten jullie zelf weten natuurlijk, vind het wel leuk voor je. Alleen niet komen zeuren als hij je dumpt voor de volgende, hè?
Het voordeel is dan weer dat hij waarschijnlijk voorlopig uitgespamd is op Lexa.
quote:
Hier hetzelfde. Ben het ook een beetje zat om iedere keer te gaan zoeken en te proberen origineel uit de hoek te komen, waarna je 9 van de 10 keer toch niks terughoort...veel te vermoeiend allemaal. Plus, ik heb nu een paar leuke contacten, waarvan ik één iemand nog wel geregeld ga zien, dus ik vind 't wel weer even goed zo.
pi_30240042
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:00 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Hebben we het dan hier over fuzzyjeweetwel? Ach ja, moeten jullie zelf weten natuurlijk, vind het wel leuk voor je. Alleen niet komen zeuren als hij je dumpt voor de volgende, hè?
Het voordeel is dan weer dat hij waarschijnlijk voorlopig uitgespamd is op Lexa.
[..]
nee, fuzzyvibes kwam 's avonds en daar klikte het dus totaal niet mee, dus dies na een uur al weer weggegaan, en voorlopig nog niet uitgespamd op lexa dus
  zondag 4 september 2005 @ 14:08:40 #291
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30257364
In het kader van soggen, heb ik net weer wat berichtjes gestuurd.
Altijd leuk op de zondagmiddag.
pi_30257519
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:08 schreef Christine het volgende:
In het kader van soggen, heb ik net weer wat berichtjes gestuurd.
Altijd leuk op de zondagmiddag.
Ja, ik zag je net online bij Knuz. Ik dacht dat je je had uitgeschreven?
  zondag 4 september 2005 @ 14:15:38 #293
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30257563
Nee, ik had m'n profiel verborgen.
pi_30257671
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:15 schreef Christine het volgende:
Nee, ik had m'n profiel verborgen.
Ik heb gelijk maar even je gastenboek opgefleurd met een berichtje
  zondag 4 september 2005 @ 14:21:04 #295
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30257684
Oww, ik ga ff kijken
pi_30274223
Ik heb de afgelopen 2 dagen per dag 5 uren zitten msnen tot 4 uur in de nacht. Verder vandaag 3 uren gebeld en het kent geen eind. We hebben elkaar zoveel te vertellen en binnenkort afspreken. Het enige nadeel is dat ik haar dan al volledig ken. Weet nu al alles....Tis allemaal erg vreemd, het gaat bij haar automatisch. Daarnaast is zij iemand die precies past wat ik van een vrouw verwacht. Ze is buitengewoon intelligent en sociaal erg goed ontwikkeld. Ook doet ze dingen die andere niet doen. Verder heeft ze een Pa die bekend is. Dus ze staat regelmatig voor een groot publiek een toespraak te houden. Ze is doodnerveus en doet dat toch....ik ben gek op dit meid....
pi_30276126
grappig, ik heb gisteren 5 uur zitten msnen tot half 5 in de nacht, en vandaag weer een uurtje of 4, net een poosje aan de telefoon gehangen en afgesproken morgen te gaan eten, wel erg snel, maar dan weten we in ieder geval allebei snel of het wat kan worden, want daar kom je met msn'en en bellen toch niet echt achter geloof ik...

ik ben erg benieuwd in ieder geval, nu nog iets leuks bedenken om haar op een originele manier te verrassen...
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_30281103
ik heb al 2 avonden achter elkaar een uur gebeld met mijn "date1 van donderdag" en vandaag zie ik hem weer Dit voelt echt zo goed

Denk dat ik na vandaag ook wel op het "succeslijstje" kan

[ Bericht 13% gewijzigd door _Hestia_ op 05-09-2005 12:42:02 ]
  maandag 5 september 2005 @ 17:03:08 #299
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30292193
Goh, na 3 dagen heb je al succes?
pi_30293614
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef Sylvana het volgende:
ik heb al 2 avonden achter elkaar een uur gebeld met mijn "date1 van donderdag" en vandaag zie ik hem weer Dit voelt echt zo goed

Denk dat ik na vandaag ook wel op het "succeslijstje" kan
Dus Sylvana heeft nu ook een relatie? Is dat voor de tegenpartij niet erg snel, nu hij net uit een relatie is gerold?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')