Topprofiel....quote:Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef Syrena het volgende:
Overigens zijn we al maanden niet meer in M'tricht gaan stappen![]()
Tnxquote:
Nou, dit vind ik dus een leuk profiel en daar zou ik ook wel op kunnen reageren, mits de foto me ook zou aanspreken, want zo ben ik dan ook wel weer. Sowieso alles dat origineler is dan "Ik ben een [vul sterrenbeeld in] uit [vul woonplaats in] en ik ben niet echt op zoek, maar gewoon nieuwsgierig" scoort al punten bij mij, echt niet normaal hoeveel mensen de standaardzinnetjes laten staan. Maar goed, als er een leuke foto bijstaat, dan krijg je toch wel reacties, zo werkt het ook...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:14 schreef Syrena het volgende:
Dit was de mijne op Lexa *warning: ellenlang verhaal op komst*
[..]
quote:Ik ben:
- nuchter;
- open;
- direct;
- humoristisch;
- zelfverzekerd;
- kritisch;
- ruimdenkend;
- realistisch;
- zelfbewust;
- perfectionistisch;
- afkomstig uit de omgeving van Dordrecht.
Ik hoop een leuke vrouw tegen te komen met een intrigerende persoonlijkheid en interesse voor diepgang. Je uiterlijk is bij mij achtergesteld aan je karakter, maar 't speelt natuurlijk een rol. Een mooie uitstraling is onmisbaar. Een foto kan die uiteraard niet (helemaal) vangen...
Ik heb verschillende interesses, maar muziek (verzamelen) en het maken van serieuze radio sapreken me het meest aan. Soms ga ik naar (kleinschalige) optredens, het is lekker om zo nu en dan helemaal los te gaan. Ik heb een passie voor muziek, en vind het leuk om die met anderen te delen.
Na afgestudeerd te zijn in juni, ben ik nu op zoek naar een nieuwe baan in een andere sector.
Een relatie zie ik als een aanvulling op m'n leven. Op dit moment mis ik het geven en ontvangen van warmte en intimiteit. Letterlijk in de zin van het kunnen knuffelen en stoeien. Maar ook in de zin van groeien in de relatie, elkaar stimuleren, steunen en verrassen bijvoorbeeld.
Ik houd van onverwachte acties en romantiek... Zo zouden we bijvoorbeeld plotsklaps op een zwoele zomeravond in de auto kunnen stappen om naar het strand of het bos te rijden voor een wandeling.
Als je interesse hebt, mag je natuurlijk een interesseberichtje sturen. Een zelfgeschreven mail vind ik wel leuker!
Gewijzigd.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef Chewbacca het volgende:
Ja dat is wel veel beter
volgens mij is het geen interesse voor diepgang. Maar het hebben van diepgang.
UF, je profiel geeft mij weer wat inspiratie. Ik ga vanavond maar is een nieuwe schrijven, hopelijk krijg ik dan wat meer reactiequote:
Hey, de credits gaan naar Chewbacca hequote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef Kemania het volgende:
[..]
UF, je profiel geeft mij weer wat inspiratie. Ik ga vanavond maar is een nieuwe schrijven, hopelijk krijg ik dan wat meer reactie
Sorryquote:Op donderdag 1 september 2005 18:52 schreef Mickeys het volgende:
ik had me voor de gein ook even op metjou.nl ingeschreven. Het lijkt wel op Lexa. ook je foto moet goedgekeurd worden. Dus ik heel enthousiast een stukje erop en een foto van mezelf die dus nog goed gekeurd moet worden.. heb ik al bericht van een 23 jarige die een date wil, er niet uitziet, niets in zijn profiel heeft staan....
Wat beweegt zo'n jonge jongen te reageren op mij zonder een foto, zonder dat ik qua leeftijd bij hem pas, niet uit de buurt kom???
Woehahaha, gezien waar hij vandaan komt etc etc denk ik dat jij echt wel een lekker ding bent... dusse.... nie aanstellen dearquote:
Volgens mij komt het gewoon doordat er in eerste instantie op een foto gereageerd word. Daarna gaan ze eens je profiel lezen en dan heb je er ook nog bij die niet kunnen lezen natuurlijk. Hoewel ik in het begin ook wel door het hele land reageerde. Het is alleen gemakkelijker om met iemand te daten uit de buurt, zodat je als je elkaar leuk vind elkaar ook gewoon spontaan kunt ontmoeten, zonder eerst het hele land door te toeren.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:52 schreef Mickeys het volgende:
ik had me voor de gein ook even op metjou.nl ingeschreven. Het lijkt wel op Lexa. ook je foto moet
Wat beweegt zo'n jonge jongen te reageren op mij zonder een foto, zonder dat ik qua leeftijd bij hem pas, niet uit de buurt kom???
Je haalde een stukje uit mijn quote weg maar niet alles wat je weg wou halen, maar als je goed las schreef ik dat er van mij geen foto bij staat en dan toch zo'n reactiequote:Op donderdag 1 september 2005 19:19 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Volgens mij komt het gewoon doordat er in eerste instantie op een foto gereageerd word. Daarna gaan ze eens je profiel lezen en dan heb je er ook nog bij die niet kunnen lezen natuurlijk. Hoewel ik in het begin ook wel door het hele land reageerde. Het is alleen gemakkelijker om met iemand te daten uit de buurt, zodat je als je elkaar leuk vind elkaar ook gewoon spontaan kunt ontmoeten, zonder eerst het hele land door te toeren.
misschien had hij zich ook voor de "gein" ingeschreven en wilde hij een grapje uithalen. Of schrijf je je daarvoor dan niet voor de gein in?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:52 schreef Mickeys het volgende:
ik had me voor de gein ook even op metjou.nl ingeschreven.
Meen je dat nou? Ik vind het maar zo-zo.. teveel woorden gebruikt om weinig duidelijk te maken en overdreven grappig proberen te zijn.quote:
Voor de gein is niet om daar lol te trappen, maar gewoon dat ik daar eens uit nieuwsgierigheid wou kijken. Aangezien het niet echt mogelijk was om als niet ingeschrevene verder te komen heb ik mij dus ingeschreven. Inderdaad is het niet veel en nu na 12 uur verder te zijn heb ik al wel een stuk of 10 knipogen en 2 berichtjes binnen gehad.quote:Op vrijdag 2 september 2005 06:45 schreef Brett-Anderson het volgende:
@mickeys, dat metjou ziet er zeker uit als een grap. Je hebt gelijk.
Ja het zijn weliswaar veel woorden maar dat is nou juist hetgeen haar typeert. De grappen, oke soms iets over done, maar ik vind dat ze er een persoonlijke stempel opdrukt. Orginaliteit waarvan je kan zeggen. Nou die doet er wat voor en probeert er een leuk verhaal van te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 06:04 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind het maar zo-zo.. teveel woorden gebruikt om weinig duidelijk te maken en overdreven grappig proberen te zijn.
Iemand anders heeft wel weer gelijk, bij Lexa zie je gewoon oningevulde profielen. Ik heb bij Lexa nog maar weinig profielen met inhoud gelezen waarbij ik dan dacht: "Nou, op dit profiel moét ik echt reageren".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |