nouja, 2 errug leuke mannen en verder 14 msncontactenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:50 schreef Mickeys het volgende:
aangezien ik vandaag weer is in een takkebui ben.....
5000 keer je profiel gelezen, binnen 2 maanden, en dan 1 leuke vent?
16 van de 5000 mannen... dat is 0,32 procent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, 2 errug leuke mannen en verder 14 msncontacten
Ze zijn ten eerste niet allemaal tegelijk online natuurlijk, dus meestal chat ik maar met 1 of 2 tegelijk en dat is best te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:12 schreef suikerzoet het volgende:
Sylvana hoe houd je ze in godsnaam nog uit elkaar? Ik vind 3 msn'ers tegelijk al te veel.
uhm, dit zijn views he, dus geen mensen die een berichtje hebben gestuurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef Mooch het volgende:
[..]
16 van de 5000 mannen... dat is 0,32 procent.
Dus 0,32 procent van de mannen op datigsites kunnen een orgineel (eerste) bericht schrijven, kunnen fatsoenlijk nederlands, lezen je profiel en zien er niet onaantrekkelijk uit.
Ik snap niet wat vrouwen er überhaupt nog doen.
Whoepsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, dit zijn views he, dus geen mensen die een berichtje hebben gestuurd
Dus het percentage ligt veel hoger, want denk dat ik iets van 80 mannen een persoonlijk berichtje heb gehad
Jammer voor je dat er niet een échte klik was. Misschien heeft het even tijd nodig en moet je vaker afspreken om te komen tot die klik. Vaak hangt het ook af van jou of je partner. Bedoel, probeer wat lichamelijk te zijn en haar uit te dagen. Volgens mij creeer je dan vanzelf wel wat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef UncleFunk het volgende:
We hebben trouwens pannenkoeken gegeten, een aanraderAllebei de helft van de rekening betaald, daarvoor waren we nog wat gaan drinken, dat heb ik betaald.
Verder was het meisje echt wel erg leuk, maar toch mis je die chemie, heel vreemd. Ik heb 't gewoon op de man af gevraagd, omdat ik al het vermoeden had dat zij het ook niet vond klikken. En dat was dus ook zo. Gelukkig dus geen enkelzijdige klik
quote:Moet van uitgaan, films kijken, soms in een cafe of disco uithangen en van een beetje darten houden en verder maakt het mij niet zoveel uit.
Misschien probeer je te hard iemand te vinden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:19 schreef Sylvana het volgende:
Waarom val ik altijd op jongens waar ik geen relatie mee kan hebben?
Dit ben ik met je eens, maar ik geloof niet dat ik de behoefte had om meer af te spreken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Jammer voor je dat er niet een échte klik was. Misschien heeft het even tijd nodig en moet je vaker afspreken om te komen tot die klik. Vaak hangt het ook af van jou of je partner. Bedoel, probeer wat lichamelijk te zijn en haar uit te dagen. Volgens mij creeer je dan vanzelf wel wat.
Netjes!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:22 schreef ioko het volgende:
Mijn date van vorige week was erg geslaagd.
hoiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:19 schreef Viperdesign het volgende:
Zal ook weer even hoi komen zeggen.
Hoi.
Die zit daar om de prins op het witte paard die in haar liefdesgedichtjes voorkomt te vinden natuurlijk!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:39 schreef Brett-Anderson het volgende:Dr wilde nog eentje wat op knuz.. maar toen ik haar had toegevoegd zat haar msn-naam vol met hartjes en haar persoonlijke website vol met liefdesgedichten. Wat doet zo iemand dan nog op een datingsite?
damn, das zeker errug kinderachtig voor een 23-jarige jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:44 schreef Brett-Anderson het volgende:
oh ja,
/herstelmodus
hartje-hartje-hartje Erwin I love you forever hartje hartje hartje Jamaica here we come - I asked for an angel and god has sent me you! smile smiley emoticion.
/herstelmodus
dit lijkt me wel duidelijk
beetje kinderachtig ook wel voor een 23 jarige
Van zulke mannen word ik echt moe, als ze zoiets zeggen als ze 38 zijn en ik toch duidelijk in me profiel heb staan dat ik t/m 26 wilquote:ikke oud ik voel me nog 18 en ik ben super gezond schatje het gaat er om hoe oud je voelt toch
wil keertje stappen met jou dan kan je zien hoe vrolijk gezellig en spontaan ben
groetjes oki.
Zo moeilijk om te zeggen dat je niet meer wilt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Chewbacca het volgende:
Er is een vrouw met wie ik nu spreekt die zich zo opdringt. Wil constant afspreken ed. Ik heb daar helemaal geen zin in. Probeer de boot af te houden en loopt dan zielig te doen dat ik raar tegen haar doe. Ken dat mens niet eens? Oke ze ziet er wel leuk uit, maar ze is gewoon opdringerig. Wist niet dat dames zo konden zijn. I Gadverr waar ben ik mee begonnen.
Niet voor een zwakbegaafde.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef Sylvana het volgende:
damn, das zeker errug kinderachtig voor een 23-jarige ja
Ik ben 25 keer bekeken in 3 weken tijd ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Metropolis het volgende:
Inderdaad, dat zal het zijn. heb toch leuke foto's erop staan...
Haha, wel leuk dat je met 'm gaat afspreken, maar ik begrijp eigenlijk niet dat je erin trapt. Volgens mij bestookt hij systematisch alle vrouwen binnen z'n leeftijdscategorie met hetzelfde bericht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef Sylvana het volgende:
Jongen2 is trouwens die jongen van dat berichtje over visjes die bijten en dat profiel van " gezocht voor opdrachtgever"
Hij had ook gelijk in dat eerste berichtje gereageerd op me profiel, dus het was niet alleen dat standaardgedeelte over visjesquote:Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Haha, wel leuk dat je met 'm gaat afspreken, maar ik begrijp eigenlijk niet dat je erin trapt. Volgens mij bestookt hij systematisch alle vrouwen binnen z'n leeftijdscategorie met hetzelfde bericht.
Een meisje dat ik ken via Lexa heeft binnen drie weken namelijk twee keer precies hetzelfde bericht van hem gekregen, dat had hij niet eens in de gaten. Ze had geantwoord dat ze niet van vissen houdt ofzo![]()
Hoe dan ook, veel plezier, ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Dat had ik ook ja, de eerste dag gelijk door ouwe wijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ben 25 keer bekeken in 3 weken tijd ofzo
Nee, helaas... Het is een structureel probleem.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef fakenick het volgende:
Weet iemand nog sites waar wel normaal gereageerd wordt?
Interessant, die eerste site is gericht op 23 jaar en ouder. Misschien toch een serieuzer publiek?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:45 schreef Viperdesign het volgende:
www.metjou.nl & http://www.e-matching.nl/ mogen ook nog in de lijst..
UF... jij zoekt nu echt ruzie.... mij een oud wijf noemen? pffff... ik zal nog eens even voor jou een kijkje op je profiel nemen danquote:Op donderdag 1 september 2005 08:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja, de eerste dag gelijk door ouwe wijvenDus Metropolis, wen er maar aan, die mannen hier die een meid aan de haak slaan op haar initiatief, hebben gewoon héél veel geluk.
Niet lullig bedoeld, maar ik kan duidelijk merken dat je nog puber bent. Niks mis mee, maar als je iemand echt leuk vind, is het disrespectvol om 2 dates op 1 dag te hebben. Bedoel je gaat gewoon vergelijken wat jou het beste lijkt. Wellicht dat je morgen weer een date hebt met iemand anders. Ik vind het een beetje ordinaire aandrachttrekkerij. Sorry Sylvana dat ik je hiermee beledig, maar ik blijf het puberaal en onvolwassen gedrag vinden. Succes ermeequote:Op donderdag 1 september 2005 06:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij had ook gelijk in dat eerste berichtje gereageerd op me profiel, dus het was niet alleen dat standaardgedeelte over visjesEn we hebben ook al uren aan de telefoon gehangen en heel veel gesmst enzo, het klikt gewoon errug goed
Chew... Sylvana is op zoek naar vrienden, niet naar een relatie al doet ze het de hele tijd wel zo voorkomen gezien haar reacties. Het viel mij ook al continue op en irriteer me er ook iets aan, maar ja... ze is 19 en daar kan ze niks aan doenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik kan duidelijk merken dat je nog puber bent. Niks mis mee, maar als je iemand echt leuk vind, is het disrespectvol om 2 dates op 1 dag te hebben. Bedoel je gaat gewoon vergelijken wat jou het beste lijkt. Wellicht dat je morgen weer een date hebt met iemand anders. Ik vind het een beetje ordinaire aandrachttrekkerij. Sorry Sylvana dat ik je hiermee beledig, maar ik blijf het puberaal en onvolwassen gedrag vinden. Succes ermee
Nou, dames van in de vijftig mag ik toch wel een oud wijf noemen in verhouding tot mijn leeftijdquote:Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
UF... jij zoekt nu echt ruzie.... mij een oud wijf noemen? pffff... ik zal nog eens even voor jou een kijkje op je profiel nemen dan![]()
Maarre UF... niet zo snel de moed opgeven joh.... ooit komt er een dag.... en dan wandelt ze wel voorbij
1 meid die wil nu al met mij afspreken, na 1x gechat te hebben. Heb nee gezegd, nu is ze boos. Een andere die geinteresseerd is in mij, heb ik geprobeerd na 4 dagen en elke dag gechat te hebben een telefoonnummer van haar te krijgen. Gewoon een slijmverhaal opgehangen, omdat ik haar echt speciaal vind.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja, de eerste dag gelijk door ouwe wijvenDus Metropolis, wen er maar aan, die mannen hier die een meid aan de haak slaan op haar initiatief, hebben gewoon héél veel geluk.
Ja oke, ik ken de achtergrond ook niet. Maar het viel mij op gezien de berichten hier, dat ze die jongens aan het gek maken is door uren met hun te spreken. Dan afspreken en kijken of het leuk is. Vriendschap? Die jongens staan niet voor niets op een datingsite? Het is gewoon egocentrisch en onbeschaafd om 2 dates op 1 dag te hebben. Die jongens doen waarschijnlijk veel moeite voor haar en als stank voor dank, krijgen ze nul op het rekest.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Chew... Sylvana is op zoek naar vrienden, niet naar een relatie al doet ze het de hele tijd wel zo voorkomen gezien haar reacties. Het viel mij ook al continue op en irriteer me er ook iets aan, maar ja... ze is 19 en daar kan ze niks aan doen
krachtig omschreven, ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik kan duidelijk merken dat je nog puber bent. Niks mis mee, maar als je iemand echt leuk vind, is het disrespectvol om 2 dates op 1 dag te hebben. Bedoel je gaat gewoon vergelijken wat jou het beste lijkt. Wellicht dat je morgen weer een date hebt met iemand anders. Ik vind het een beetje ordinaire aandrachttrekkerij. Sorry Sylvana dat ik je hiermee beledig, maar ik blijf het puberaal en onvolwassen gedrag vinden. Succes ermee
Ik kan me hier helemaal in vinden, Chewbacca. Ik was tot eergisteren bezig mailcontact te onderhouden met twee meiden, alhoewel ik dat ethisch niet verantwoord vind, ook al is het via internetquote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
1 meid die wil nu al met mij afspreken, na 1x gechat te hebben. Heb nee gezegd, nu is ze boos. Een andere die geinteresseerd is in mij, heb ik geprobeerd na 4 dagen en elke dag gechat te hebben een telefoonnummer van haar te krijgen. Gewoon een slijmverhaal opgehangen, omdat ik haar echt speciaal vind.
Niet zoals andere mensen in de topic, meedere dates en kijken wat het leukste is. Het is A of B. Ik vind dat echt oppervlakkig gedrag. Ze gaf aan dat ze het te snel vond gaan, wel erg gezellig vindt. Ze wil mij eerst beter leren kennen en later pas een afspraak maken. Ze gaf aan dat ze een relatie van een half jaar had gehad door RP. Nu wil ze niet meer dezelfde fout maken als toen door te snel af te spreken. Kijk dan ben je pas serieus en bovendien is deze vrouw echt geweldig. Block alle andere mensen en richt mij volledig op haar.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:14 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja oke, ik ken de achtergrond ook niet. Maar het viel mij op gezien de berichten hier, dat ze die jongens aan het gek maken is door uren met hun te spreken. Dan afspreken en kijken of het leuk is. Vriendschap? Die jongens staan niet voor niets op een datingsite? Het is gewoon egocentrisch en onbeschaafd om 2 dates op 1 dag te hebben. Die jongens doen waarschijnlijk veel moeite voor haar en als stank voor dank, krijgen ze nul op het rekest.
Ze kijkt alleen naar haar lijst op MSN, wat is mogelijk relatie materiaal en vriendschap. Ja , ze kijkt alleen naar zichzelf. Ik vind het niet kunnen en dat probeer ik duidelijk te maken. Veroordeel haar persoonlijk niet, maar wel haar gedrag. Ze bedoelt het vast goed.
Ik denk vast wel dat ze het goed bedoeld, maar ook ik had al meerdere malen in deze topicreeks laten doorschemeren dat ze niet zo duidelijk is. Ze wil dus vrienden hebben en als daar een relatie uitkomt vind ze het ook goed, maar ja.. iedereen die haar een berichtje stuurt maakt ze hier belachelijk en ook nog inderdaad 2 op 1 dag doen qua date. Gezien het gebeuren tussen haar en UF (inhoudelijk niet bekend maar qua reageren naar elkaar hier wel duidelijk) denk ik dat ze een beetje mega aan het pushen is. Ze is 19 en ik had dr moeder wel kunnen zijn.. daar moet ik dan ook maar even over nadenken.. misschien was ik in die tijd ook wel zo... al hoe wel....quote:Op donderdag 1 september 2005 11:14 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja oke, ik ken de achtergrond ook niet. Maar het viel mij op gezien de berichten hier, dat ze die jongens aan het gek maken is door uren met hun te spreken. Dan afspreken en kijken of het leuk is. Vriendschap? Die jongens staan niet voor niets op een datingsite? Het is gewoon egocentrisch en onbeschaafd om 2 dates op 1 dag te hebben. Die jongens doen waarschijnlijk veel moeite voor haar en als stank voor dank, krijgen ze nul op het rekest.
Ze kijkt alleen naar haar lijst op MSN, wat is mogelijk relatie materiaal en vriendschap. Ja , ze kijkt alleen naar zichzelf. Ik vind het niet kunnen en dat probeer ik duidelijk te maken. Veroordeel haar persoonlijk niet, maar wel haar gedrag. Ze bedoelt het vast goed.
En zijn vriendin weet ervan?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef Sylvana het volgende:
mensen, 1 ding, die jongen van vanmiddag heeft al een vriendin, dus dat is echt gewoon puur vriendschappelijk om hier in Deventer leuke dingen mee te doen, en die van vanavond die is nog wel vrijgezel
Dat was inderdaad dieptriestquote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gezien het gebeuren tussen haar en UF (inhoudelijk niet bekend maar qua reageren naar elkaar hier wel duidelijk) denk ik dat ze een beetje mega aan het pushen is.
ja, zijn vriendin weet er van en die weet ook dat het gewoon gaat om nieuwe vrienden maken en leuke dingen doen samen en ik ga niet in een goeie relatie zitten stoken, dus ga niks met hem doen ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef GF het volgende:
[..]
En zijn vriendin weet ervan?
Als mijn vriendin af zou gaan spreken met iemand (jongen) van een datingsite zou ik toch wel wat vragen hebben.
En verder ben ik het wel met de rest eens. Soms net wat teveel kijk-eens-hoeveel-aandacht-ik-krijg-posts.
Die dames die in m'n profiel keken, hadden m'n moeder ook lang en breed kunnen zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik denk vast wel dat ze het goed bedoeld, maar ook ik had al meerdere malen in deze topicreeks laten doorschemeren dat ze niet zo duidelijk is. Ze wil dus vrienden hebben en als daar een relatie uitkomt vind ze het ook goed, maar ja.. iedereen die haar een berichtje stuurt maakt ze hier belachelijk en ook nog inderdaad 2 op 1 dag doen qua date. Gezien het gebeuren tussen haar en UF (inhoudelijk niet bekend maar qua reageren naar elkaar hier wel duidelijk) denk ik dat ze een beetje mega aan het pushen is. Ze is 19 en ik had dr moeder wel kunnen zijn.. daar moet ik dan ook maar even over nadenken.. misschien was ik in die tijd ook wel zo... al hoe wel....
Als je jouw gedrag voor jezelf kan verklaren en ook weet welke intenties je hier aan verbonden hebt dan moet je het zeker doen. Als je aan die kerels duidelijk laat merken dat je alleen ''vriendschap'' wilt en misschien meer dan creeer je wel bepaalde verwachtingen. Jongens zijn soms wel erg naief Sylvana. Zodra je ze een vinger geeft willen ze de hele hand, vriendschap, tuurlijk! Wellicht dat dat geldt voor die ene specifieke jongen. Maar in zijn algemeenheid kan je concluderen dat elke gezonde kerel meer wil dan vriendschap.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, zijn vriendin weet er van en die weet ook dat het gewoon gaat om nieuwe vrienden maken en leuke dingen doen samen en ik ga niet in een goeie relatie zitten stoken, dus ga niks met hem doen ofzo( behalve dan een terrasje pikken
)
Hoi mijn zoonquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Die dames die in m'n profiel keken, hadden m'n moeder ook lang en breed kunnen zijn![]()
hahaha.. voor relatie denk ik dat het verschil te groot is... voor daten dus een drankje op terrasje... kan altijd toch? hihihiquote:Op donderdag 1 september 2005 12:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
38 is nog wel okay. Heb jij ook interesse in een 23-jarige? Daten?![]()
en dan maar hopen dat de oude fiets het goed kan of goed geleerd heeft? proestquote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren![]()
Ik heb alleen maar vrienden eigenlijk als vrienden, kan heel goed met jongens opschieten, maar ken dus ook gewoon een heleboel jongens die genoegen nemen met vriendschap en verder niks meer willen, zo ook enkele lexa-contacten die het prima vinden om alleen vrienschappelijk met elkaar om te gaan en gewoon leuke dingen te doen hier in Deventer om mij de stad te laten kennen En ik heb echt geen groepen in me msn van "relatiemateriaal" en "vriendschap"quote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je jouw gedrag voor jezelf kan verklaren en ook weet welke intenties je hier aan verbonden hebt dan moet je het zeker doen. Als je aan die kerels duidelijk laat merken dat je alleen ''vriendschap'' wilt en misschien meer dan creeer je wel bepaalde verwachtingen. Jongens zijn soms wel erg naief Sylvana. Zodra je ze een vinger geeft willen ze de hele hand, vriendschap, tuurlijk! Wellicht dat dat geldt voor die ene specifieke jongen. Maar in zijn algemeenheid kan je concluderen dat elke gezonde kerel meer wil dan vriendschap.
Jij maakt ze gek, weet niet wat je doet maar het heeft zeker resultaat! Sterk punt voor jou maar voor sommige kerels wel erg lullig als ze van een koude kermis thuiskomen. Als jij thuis op je MSN groepen aanmaakt voor ''vriendschap'' en potentieel ''relatie materiaal'' . Ik ga boodschappen halen en bepalen welke chips ik vanavond het lekkerste vind.
Toen ik 19 was waren er niet zo veel dating sites op internet... Uhhhhh, damn, ik ben oud..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze is 19 en ik had dr moeder wel kunnen zijn.. daar moet ik dan ook maar even over nadenken.. misschien was ik in die tijd ook wel zo... al hoe wel....
Aha, dus nog officieel een puber..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:44 schreef Sylvana het volgende:
vind het trouwens wel grappig dat iedereen zegt dat ik 19 ben, in me profiel staat toch echt 3 januari 1987, oftewel, 18 jaar
Welkom bij de seniorenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:41 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Toen ik 19 was waren er niet zo veel dating sites op internet... Uhhhhh, damn, ik ben oud..
Misschien wel.. ach... als mijn leeftijd nog meevalt zal die van jou ook zeker moeten meevallen (zegt UF elke keer tegen me)quote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Ik moet dus boven de 30 zoeken op die sites... Zou dat het probleem dan zijn :-)
Ze heeft ze wel achter elkaar aan afgesproken, maar wat nu als de eerste date zo leuk is dat je bij die persoon wilt blijven? date 2 maar afzeggen dan? Je kan je dan erg een belemmering opleggen om dan te blijven hangen bij date nummer 1 van die dag.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef Godshand het volgende:
Persoonlijk zou ik ook met 2 dates tegelijk afspreken
je moet je kans een beetje verhogen he?
je moet natuurlijk niet zeggen dat je nog een date hebt..
das wel onbeschoft
Daar ben ik het (helaas) wel mee eens. En ik heb het zelf ook al meerdere malen meegemaakt, dan ga je afspreken met iemand, er wordt geflirt, je ontvangt hints waarvan je je op een gegeven moment wel gaat afvragen wat ze nu precies bedoelt. Op een gegeven moment denk je dan dat ze wel interesse heeft, maar dat blijkt dan weer niet de bedoeling te zijn!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je jouw gedrag voor jezelf kan verklaren en ook weet welke intenties je hier aan verbonden hebt dan moet je het zeker doen. Als je aan die kerels duidelijk laat merken dat je alleen ''vriendschap'' wilt en misschien meer dan creeer je wel bepaalde verwachtingen. Jongens zijn soms wel erg naief Sylvana. Zodra je ze een vinger geeft willen ze de hele hand, vriendschap, tuurlijk! Wellicht dat dat geldt voor die ene specifieke jongen. Maar in zijn algemeenheid kan je concluderen dat elke gezonde kerel meer wil dan vriendschap.
Jij maakt ze gek, weet niet wat je doet maar het heeft zeker resultaat! Sterk punt voor jou maar voor sommige kerels wel erg lullig als ze van een koude kermis thuiskomen. Als jij thuis op je MSN groepen aanmaakt voor ''vriendschap'' en potentieel ''relatie materiaal'' . Ik ga boodschappen halen en bepalen welke chips ik vanavond het lekkerste vind.
Nu doe je net alsof je als vrouw wordt bedolven onder de berichtjes... Ik wil je bij deze even uit de droom helpenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:52 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Daar ben ik het (helaas) wel mee eens. En ik heb het zelf ook al meerdere malen meegemaakt, dan ga je afspreken met iemand, er wordt geflirt, je ontvangt hints waarvan je je op een gegeven moment wel gaat afvragen wat ze nu precies bedoelt. Op een gegeven moment denk je dan dat ze wel interesse heeft, maar dat blijkt dan weer niet de bedoeling te zijn!![]()
Nee, wat dat betreft ben ik het spoor allang bijster en heb ik zo min mogelijk verwachtingen. Volgens mij hebben een hoop vrouwen er ook niet op gerekend dat ze zoveel aandacht krijgen als ze zich inschrijven bij een datingsite, dus weten ze zelf misschien niet eens wat ze ermee aanmoeten. En als er dan een leuker iemand voorbijkomt, dan word je net zo makkelijk weer aan de kant geschoven. Best frustrerend soms, al heb ik er wel een paar leuke contacten aan overgehouden, al heb ik daarvoor wel goed moeten zoeken.
Tja, het hangt natuurlijk ook van je profiel af en en je leeftijdquote:Op donderdag 1 september 2005 14:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof je als vrouw wordt bedolven onder de berichtjes... Ik wil je bij deze even uit de droom helpen
Uiteraard ben ik ook eens langs de vrouwelijke profielen gelopen, maar als ik zie wat voor (hoerachtige) foto's ze bij hun profiel hebben.. ja... dan leg ik het inderdaad ook af. Mijn leeftijd zie ik niet echt voor een probleem en ik vind de foto die ik bij mijn profiel heb geplakt ook niet verkeerd... maar smaken verschillen nu eenmaal. Ik peins er alleen niet over om foto's van me online te zetten waarbij ik een pijpbekkie trek en me borsten er zo bloot op zet dat je alleen de tepels nog bedekt hebt maar doordat ze dan een dun shirtje aanheeft eigenlijk die bedekking ook overbodig maakt.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:36 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja, het hangt natuurlijk ook van je profiel af en en je leeftijd![]()
Grapje uiteraard....Maar bedoel te zeggen als je profiel alleen van toepassing is op een selecte groep mensen, dan krijg je automatisch minder berichten.
De vrouw waar ik nu veel contact mee heb heeft er in twee weken tijd meer dan 200 berichten gekregen. Bedoel dat overkomt een kerel echt niet.
He he nu generaliseer je, dat doen echt niet alle vrouwen hoor. Dat meisje waar ik contact meeheb is juist het tegenovergestelde van dat wat jij opnoemt. Ze heeft gewoon een uitstraling die niet veel vrouwen hebbben.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik ook eens langs de vrouwelijke profielen gelopen, maar als ik zie wat voor (hoerachtige) foto's ze bij hun profiel hebben.. ja... dan leg ik het inderdaad ook af. Mijn leeftijd zie ik niet echt voor een probleem en ik vind de foto die ik bij mijn profiel heb geplakt ook niet verkeerd... maar smaken verschillen nu eenmaal. Ik peins er alleen niet over om foto's van me online te zetten waarbij ik een pijpbekkie trek en me borsten er zo bloot op zet dat je alleen de tepels nog bedekt hebt maar doordat ze dan een dun shirtje aanheeft eigenlijk die bedekking ook overbodig maakt.
Dan maar minder berichtjes maar ik ben tenminste wel eerlijk en zet ik mezelf zo neer als dat ik ook daadwerkelijk ben
Precies. Niet iedereen zal veel berichten krijgen, maar sowieso meer dan de mannen. Ik was laatst op bezoek bij een vriendin die ik ook via Lexa ken en die lachtte me recht in m'n gezicht uit, omdat haar profiel tien keer zo vaak was bekeken als 't mijne, binnen een kortere tijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:36 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja, het hangt natuurlijk ook van je profiel af en en je leeftijd![]()
Grapje uiteraard....Maar bedoel te zeggen als je profiel alleen van toepassing is op een selecte groep mensen, dan krijg je automatisch minder berichten.
De vrouw waar ik nu veel contact mee heb heeft er in twee weken tijd meer dan 200 berichten gekregen. Bedoel dat overkomt een kerel echt niet.
Dat ligt er ook maar net aan wat voor kerels je wilt aantrekken. Als ik foto's zie staan waarbij vrouwen voorovergebogen hangen of één of andere semi-sexy pose aannemen, dan heb ik al geen zin meer om 't profiel te checken, dat vind ik juist een afknapper.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik ook eens langs de vrouwelijke profielen gelopen, maar als ik zie wat voor (hoerachtige) foto's ze bij hun profiel hebben.. ja... dan leg ik het inderdaad ook af. Mijn leeftijd zie ik niet echt voor een probleem en ik vind de foto die ik bij mijn profiel heb geplakt ook niet verkeerd... maar smaken verschillen nu eenmaal. Ik peins er alleen niet over om foto's van me online te zetten waarbij ik een pijpbekkie trek en me borsten er zo bloot op zet dat je alleen de tepels nog bedekt hebt maar doordat ze dan een dun shirtje aanheeft eigenlijk die bedekking ook overbodig maakt.
Dan maar minder berichtjes maar ik ben tenminste wel eerlijk en zet ik mezelf zo neer als dat ik ook daadwerkelijk ben
Ja, precies en je moet je onderscheiden door zo orgineel mogelijk te zijn in je profiel. Voordat ik een profiel heb gemaakt heb ik eerst gekeken hoe de kerels dit samenstellen. Over het algemeen van een bedenkelijk niveau.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Precies. Niet iedereen zal veel berichten krijgen, maar sowieso meer dan de mannen. Ik was laatst op bezoek bij een vriendin die ik ook via Lexa ken en die lachtte me recht in m'n gezicht uit, omdat haar profiel tien keer zo vaak was bekeken als 't mijne, binnen een kortere tijd.![]()
Dus ja, ik denk echt dat het ouderwetse rollenpatroon nog steeds van toepassing is, ook bij de datingsites...
Wat heb je er zoal in staan dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja, precies en je moet je onderscheiden door zo orgineel mogelijk te zijn in je profiel. Voordat ik een profiel heb gemaakt heb ik eerst gekeken hoe de kerels dit samenstellen. Over het algemeen van een bedenkelijk niveau.
Slecht Nederlands en veel cliché brallende bobo's die een goede opleiding genoten hebben. De mensen die op mijn profiel hebben gereageerd, vonden hetgeen wat ik bedacht had orgineel. En dat zijn er in een week toch 20.
Ik heb niet gekeken hoe andere kerels hun profiel samenstellen, maar gewoon zelf iets bedacht. Ik hoor wel van de vrouwen waarmee ik contact heb, dat er inderdaad gigantisch veel bagger tussenzit. Soms krijg ik wel 'ns een link naar een profiel of een berichtje dat iemand naar één van die vrouwen heeft gestuurd en dan gaan m'n nekharen inderdaad wel 'ns overeind staan. Naar mijn mening is m'n profiel duidelijk en vrij van spel- en/of grammaticale fouten, maar toch krijg ik niet zoveel reacties. Ik gok dat het ermee te maken heeft dat mijn profiel niet echt conventioneel is, in de zin dat ik zelf ook geen conventionele persoonlijkheid ben. Of ik ben gewoon lelijk, dat kan ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja, precies en je moet je onderscheiden door zo orgineel mogelijk te zijn in je profiel. Voordat ik een profiel heb gemaakt heb ik eerst gekeken hoe de kerels dit samenstellen. Over het algemeen van een bedenkelijk niveau.
Slecht Nederlands en veel cliché brallende bobo's die een goede opleiding genoten hebben. De mensen die op mijn profiel hebben gereageerd, vonden hetgeen wat ik bedacht had orgineel. En dat zijn er in een week toch 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |