abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30080146

En dat in nog geen 2 maanden
pi_30082904
Ik ga morgen daten!
pi_30083088
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ga morgen daten!
Woehoe Spannend man Hoop dat het klikt
pi_30083282
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Woehoe Spannend man Hoop dat het klikt
Ik ook!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 05:06:17 #155
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_30086542
Hoi Allemaal.

Ik ben nog moe van gisteren. ik heb ruim 2 maanden met die ene date en die wilde gisterenavond een hele lange sensuele massage. kaarsjes eribj, handdoeken gereed, etherische olie klaar..
Gelukkig is Brett daar goed in.

wie zei dat ook alweer dat ie heel wat potentiele dates had, maar de knoop niet kon doorhakken?
Gelukszak, ik moest het in twee maanden tijd met 1 date doen en in de tussentijd is er niks meer gebeurd.
Maar ja ff afkloppen, dit is altijd nog beter dan die 230812308 emailtjes, 230984032 smsjes en 3242 dagen dat je moet afwachten tot er wat gebeurt.

zo dan.
morgen weer uitstapje met haar
eh 5:07 -> vandaag ergens bedoel ik
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_30089699
Eindelijk klaar met de verhuizing en heb me maar eens ingeschreven bij knuz. Kijken of dit relatiesitespul een beetje leuk is .
pi_30091489
Ik heb vannacht urenlang aan de telefoon gehangen met mijn ene leuke man

Hij had gisteravond weinig berichtjes gestuurd, was weninig online enzo, dus ik gesmst en toen bleek dat hij dus vroeg was gaan slapen, en daarna belde hij me dus nog maar
pi_30097175
Het klikte niet bij m'n date. Het was erg gezellig, we hebben onder meer lekker gegeten, maar het was niet meer dan elkaar aardig vinden.
pi_30101469
Hhm jammer hoor UF Volgende keer beter

Ik kreeg net berichtje van een man, hij is 31 en komt uit A'dam, dus had gezegd dat ik geen interesse had, stuurt ie dit terug:
quote:
ik heb oto. leftijd niet zo blangrijk voor mij jij bent heerlijk .ik an veel diengen doen vooor jou .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:50:39 #160
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30102343
aangezien ik vandaag weer is in een takkebui ben.....

5000 keer je profiel gelezen, binnen 2 maanden, en dan 1 leuke vent?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30104020
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:50 schreef Mickeys het volgende:
aangezien ik vandaag weer is in een takkebui ben.....

5000 keer je profiel gelezen, binnen 2 maanden, en dan 1 leuke vent?
nouja, 2 errug leuke mannen en verder 14 msncontacten
pi_30104777
Aaah UncleFunk, jammer. Maar ja, in ieder geval weer eens een poging gewaagd dus, goed hoor!

Sylvana hoe houd je ze in godsnaam nog uit elkaar? Ik vind 3 msn'ers tegelijk al te veel.
pi_30104975
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nouja, 2 errug leuke mannen en verder 14 msncontacten
16 van de 5000 mannen... dat is 0,32 procent.
Dus 0,32 procent van de mannen op datigsites kunnen een orgineel (eerste) bericht schrijven, kunnen fatsoenlijk nederlands, lezen je profiel en zien er niet onaantrekkelijk uit.

Ik snap niet wat vrouwen er überhaupt nog doen.
pi_30105230
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:12 schreef suikerzoet het volgende:

Sylvana hoe houd je ze in godsnaam nog uit elkaar? Ik vind 3 msn'ers tegelijk al te veel.
Ze zijn ten eerste niet allemaal tegelijk online natuurlijk, dus meestal chat ik maar met 1 of 2 tegelijk en dat is best te doen En dit zijn mannen waar ik via lexa ok al veel berichtjes mee heb utigewisseld voordat ik ze toevoegde aan msn, dus dan zijn ze wel uit elkaar te houden
pi_30105283
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef Mooch het volgende:

[..]

16 van de 5000 mannen... dat is 0,32 procent.
Dus 0,32 procent van de mannen op datigsites kunnen een orgineel (eerste) bericht schrijven, kunnen fatsoenlijk nederlands, lezen je profiel en zien er niet onaantrekkelijk uit.

Ik snap niet wat vrouwen er überhaupt nog doen.
uhm, dit zijn views he, dus geen mensen die een berichtje hebben gestuurd

Dus het percentage ligt veel hoger, want denk dat ik iets van 80 mannen een persoonlijk berichtje heb gehad
pi_30105609
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

uhm, dit zijn views he, dus geen mensen die een berichtje hebben gestuurd

Dus het percentage ligt veel hoger, want denk dat ik iets van 80 mannen een persoonlijk berichtje heb gehad
Whoeps . Dan valt het gelukkig wel mee. 1 op de 5 mannen is dus wel interessant.
De volgende keer stuur ik dus gewoon meteen 5 berichtjes
pi_30107231
We hebben trouwens pannenkoeken gegeten, een aanrader Allebei de helft van de rekening betaald, daarvoor waren we nog wat gaan drinken, dat heb ik betaald.
Verder was het meisje echt wel erg leuk, maar toch mis je die chemie, heel vreemd. Ik heb 't gewoon op de man af gevraagd, omdat ik al het vermoeden had dat zij het ook niet vond klikken. En dat was dus ook zo. Gelukkig dus geen enkelzijdige klik
pi_30113811
das wel beter dan ja, niet dat de 1 wel meer wil en de ander niet, als je allebei vindt dat er geen klik is is het toch wat makkelijker
pi_30115223
Er is een vrouw met wie ik nu spreekt die zich zo opdringt. Wil constant afspreken ed. Ik heb daar helemaal geen zin in. Probeer de boot af te houden en loopt dan zielig te doen dat ik raar tegen haar doe. Ken dat mens niet eens? Oke ze ziet er wel leuk uit, maar ze is gewoon opdringerig. Wist niet dat dames zo konden zijn. I Gadverr waar ben ik mee begonnen.
pi_30116207
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef UncleFunk het volgende:
We hebben trouwens pannenkoeken gegeten, een aanrader Allebei de helft van de rekening betaald, daarvoor waren we nog wat gaan drinken, dat heb ik betaald.
Verder was het meisje echt wel erg leuk, maar toch mis je die chemie, heel vreemd. Ik heb 't gewoon op de man af gevraagd, omdat ik al het vermoeden had dat zij het ook niet vond klikken. En dat was dus ook zo. Gelukkig dus geen enkelzijdige klik
Jammer voor je dat er niet een échte klik was. Misschien heeft het even tijd nodig en moet je vaker afspreken om te komen tot die klik. Vaak hangt het ook af van jou of je partner. Bedoel, probeer wat lichamelijk te zijn en haar uit te dagen. Volgens mij creeer je dan vanzelf wel wat.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:22:27 #171
85962 ioko
I Appear Missing
pi_30117065
Mijn date van vorige week was erg geslaagd.
Afgesproken bij haar, want ze moest werken, en ik niet. Meteen naar haar huis (haar initiatief ) en koffie gedronken. Daarna de stad in, cafe en lekker wat gedronken. Om een uur of half 8 ff wat gegeten bij de Mexicaan, en daarna naar haar huis. Ik was een beetje aangeschoten, zij ook wel denk ik. Daarna wat gitaar gespeeld, en toen begon ze allemaal nummers mee te zingen (goeie stem --> erg aantrekkelijk) zoals kiss me . Toen heb ik dat maar gedaan, en dat viel goed. Flink zitten zoenen en meer . Daarna heeft ze me op de trein gezet, romantisch door de regen gelopen, afscheidskus. Mijn avond was goed !
Ik zal haar over niet al te lange tijd weer zien, I can't wait....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_30118850
Wow, leuk zeg ioko, echt leuk om al die geslaagde verhalen nou te horen, we komen er wel met zijn allen

Ik vind ook een jongen leuk die ik al een tijdje irl ken, maar kwam er vandaag achter dat hij al een vriendin heeft

Waarom val ik altijd op jongens waar ik geen relatie mee kan hebben?
pi_30119546
quote:
Moet van uitgaan, films kijken, soms in een cafe of disco uithangen en van een beetje darten houden en verder maakt het mij niet zoveel uit.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:12:51 #174
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30121972
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:19 schreef Sylvana het volgende:
Waarom val ik altijd op jongens waar ik geen relatie mee kan hebben?
Misschien probeer je te hard iemand te vinden?
Een relatie "overkomt" je vaak, als je er echt doelbewust systematisch naar op zoek gaat, dan lukt het je m.i. toch niet om iets te vinden.
pi_30122336
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Jammer voor je dat er niet een échte klik was. Misschien heeft het even tijd nodig en moet je vaker afspreken om te komen tot die klik. Vaak hangt het ook af van jou of je partner. Bedoel, probeer wat lichamelijk te zijn en haar uit te dagen. Volgens mij creeer je dan vanzelf wel wat.
Dit ben ik met je eens, maar ik geloof niet dat ik de behoefte had om meer af te spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')