abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30122351
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:22 schreef ioko het volgende:
Mijn date van vorige week was erg geslaagd.
Netjes!
pi_30124040
Zal ook weer even hoi komen zeggen.

Hoi.
pi_30129402
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:19 schreef Viperdesign het volgende:
Zal ook weer even hoi komen zeggen.

Hoi.
hoi
pi_30129797
Gisteren met het mooie weer in het park "catch-me-and-i'm-yours" gespeeld met m'n date. Aiiie ik heb daarbij een voetblessure opgelopen, wat een pech. Wel een excuus om daarna héél lang met dr in het gras te blijven liggen en om nu thuis te blijven.

Dr wilde nog eentje wat op knuz.. maar toen ik haar had toegevoegd zat haar msn-naam vol met hartjes en haar persoonlijke website vol met liefdesgedichten. Wat doet zo iemand dan nog op een datingsite?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:39:05 #180
42381 CvB
handles your hunger better
pi_30131731
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:39 schreef Brett-Anderson het volgende:Dr wilde nog eentje wat op knuz.. maar toen ik haar had toegevoegd zat haar msn-naam vol met hartjes en haar persoonlijke website vol met liefdesgedichten. Wat doet zo iemand dan nog op een datingsite?
Die zit daar om de prins op het witte paard die in haar liefdesgedichtjes voorkomt te vinden natuurlijk!
Vind ik
pi_30131913
oh ja,
/herstelmodus

hartje-hartje-hartje Erwin I love you forever hartje hartje hartje Jamaica here we come - I asked for an angel and god has sent me you! smile smiley emoticion.

/herstelmodus

dit lijkt me wel duidelijk

beetje kinderachtig ook wel voor een 23 jarige
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:56:41 #182
42381 CvB
handles your hunger better
pi_30132400
De msn van mijn zusje van 12 is bijna nog volwassener!
Vind ik
pi_30132714
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:44 schreef Brett-Anderson het volgende:
oh ja,
/herstelmodus

hartje-hartje-hartje Erwin I love you forever hartje hartje hartje Jamaica here we come - I asked for an angel and god has sent me you! smile smiley emoticion.

/herstelmodus

dit lijkt me wel duidelijk

beetje kinderachtig ook wel voor een 23 jarige
damn, das zeker errug kinderachtig voor een 23-jarige ja

Gister was hier een openluchtconcert in de stad, en ik ging met een huisgenoot en wat vrienden, en 1 van mijn lexacontacten was er ook en dacht mij herkend te hebben, maar omdat hij niet zeker wist of ik het wa had ie me niet aangesproken, maar ik was het wel Maar nou gaan we donderdag als het goed is wat drinken samen
quote:
ikke oud ik voel me nog 18 en ik ben super gezond schatje het gaat er om hoe oud je voelt toch
wil keertje stappen met jou dan kan je zien hoe vrolijk gezellig en spontaan ben
groetjes oki.
Van zulke mannen word ik echt moe, als ze zoiets zeggen als ze 38 zijn en ik toch duidelijk in me profiel heb staan dat ik t/m 26 wil

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 31-08-2005 15:31:52 ]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:40:18 #184
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30134002
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Chewbacca het volgende:
Er is een vrouw met wie ik nu spreekt die zich zo opdringt. Wil constant afspreken ed. Ik heb daar helemaal geen zin in. Probeer de boot af te houden en loopt dan zielig te doen dat ik raar tegen haar doe. Ken dat mens niet eens? Oke ze ziet er wel leuk uit, maar ze is gewoon opdringerig. Wist niet dat dames zo konden zijn. I Gadverr waar ben ik mee begonnen.
Zo moeilijk om te zeggen dat je niet meer wilt?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30135371
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef Sylvana het volgende:
damn, das zeker errug kinderachtig voor een 23-jarige ja
Niet voor een zwakbegaafde. .
pi_30146409
Ik heb morgen 2 dates

's middags ga ik met een jongen hier in Deventer een terrasje pikken en 's avonds komt er ook nog een jongen

Het heeft lang geduurd met daten, maar nu gaat het lekker hard dus

Jongen2 is trouwens die jongen van dat berichtje over visjes die bijten en dat profiel van " gezocht voor opdrachtgever"

[ Bericht 23% gewijzigd door _Hestia_ op 31-08-2005 22:40:40 ]
pi_30148268
heb me vandaag eens ingeschreven op knuz.nl. ik ben al twee keer bekeken
pi_30148425
Knuz is altijd zo traag
Unspoken words were understood
pi_30148472
Inderdaad, dat zal het zijn. heb toch leuke foto's erop staan...
pi_30148638
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Metropolis het volgende:
Inderdaad, dat zal het zijn. heb toch leuke foto's erop staan...
Ik ben 25 keer bekeken in 3 weken tijd ofzo
Unspoken words were understood
pi_30149608
Heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen met datingsites (RelatiePlanet). Ben nog niet zo heel erg lang lid, maandje of 2. Heb al meerdere keren een reactie gestuurd naar leuke meiden. Of ze reageren totaal niet, of ze stoppen zonder bericht na 2 keer een berichtje terug te hebben gestuurd. Pff, ze hebben niet eens het fatsoen om normaal te reageren. Oke, mss trekt mn profiel hen niet aan. Maar damn, stuur dan gewoon een normaal berichtje terug waarin ze dat zeggen. Ik ben een volwassen man, ik kan dat heus wel aan. Alles beter dan gewoon genegeerd te worden...

Weet iemand nog sites waar wel normaal gereageerd wordt?
If mother nature had to choose a name, i'm sure that she would choose the same...
pi_30152813
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef Sylvana het volgende:
Jongen2 is trouwens die jongen van dat berichtje over visjes die bijten en dat profiel van " gezocht voor opdrachtgever"
Haha, wel leuk dat je met 'm gaat afspreken, maar ik begrijp eigenlijk niet dat je erin trapt. Volgens mij bestookt hij systematisch alle vrouwen binnen z'n leeftijdscategorie met hetzelfde bericht.
Een meisje dat ik ken via Lexa heeft binnen drie weken namelijk twee keer precies hetzelfde bericht van hem gekregen, dat had hij niet eens in de gaten. Ze had geantwoord dat ze niet van vissen houdt ofzo

Hoe dan ook, veel plezier, ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
pi_30155490
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Haha, wel leuk dat je met 'm gaat afspreken, maar ik begrijp eigenlijk niet dat je erin trapt. Volgens mij bestookt hij systematisch alle vrouwen binnen z'n leeftijdscategorie met hetzelfde bericht.
Een meisje dat ik ken via Lexa heeft binnen drie weken namelijk twee keer precies hetzelfde bericht van hem gekregen, dat had hij niet eens in de gaten. Ze had geantwoord dat ze niet van vissen houdt ofzo

Hoe dan ook, veel plezier, ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Hij had ook gelijk in dat eerste berichtje gereageerd op me profiel, dus het was niet alleen dat standaardgedeelte over visjes En we hebben ook al uren aan de telefoon gehangen en heel veel gesmst enzo, het klikt gewoon errug goed
pi_30156365
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef GF het volgende:

[..]

Ik ben 25 keer bekeken in 3 weken tijd ofzo
Dat had ik ook ja, de eerste dag gelijk door ouwe wijven Dus Metropolis, wen er maar aan, die mannen hier die een meid aan de haak slaan op haar initiatief, hebben gewoon héél veel geluk.
pi_30156422
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef fakenick het volgende:

Weet iemand nog sites waar wel normaal gereageerd wordt?
Nee, helaas... Het is een structureel probleem.
pi_30156491
www.metjou.nl & http://www.e-matching.nl/ mogen ook nog in de lijst. .
pi_30156552
quote:
Op donderdag 1 september 2005 08:45 schreef Viperdesign het volgende:
www.metjou.nl & http://www.e-matching.nl/ mogen ook nog in de lijst. .
Interessant, die eerste site is gericht op 23 jaar en ouder. Misschien toch een serieuzer publiek?
  donderdag 1 september 2005 @ 10:48:48 #198
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30158977
quote:
Op donderdag 1 september 2005 08:34 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat had ik ook ja, de eerste dag gelijk door ouwe wijven Dus Metropolis, wen er maar aan, die mannen hier die een meid aan de haak slaan op haar initiatief, hebben gewoon héél veel geluk.
UF... jij zoekt nu echt ruzie.... mij een oud wijf noemen? pffff... ik zal nog eens even voor jou een kijkje op je profiel nemen dan

Maarre UF... niet zo snel de moed opgeven joh.... ooit komt er een dag.... en dan wandelt ze wel voorbij
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30159330
quote:
Op donderdag 1 september 2005 06:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hij had ook gelijk in dat eerste berichtje gereageerd op me profiel, dus het was niet alleen dat standaardgedeelte over visjes En we hebben ook al uren aan de telefoon gehangen en heel veel gesmst enzo, het klikt gewoon errug goed
Niet lullig bedoeld, maar ik kan duidelijk merken dat je nog puber bent. Niks mis mee, maar als je iemand echt leuk vind, is het disrespectvol om 2 dates op 1 dag te hebben. Bedoel je gaat gewoon vergelijken wat jou het beste lijkt. Wellicht dat je morgen weer een date hebt met iemand anders. Ik vind het een beetje ordinaire aandrachttrekkerij. Sorry Sylvana dat ik je hiermee beledig, maar ik blijf het puberaal en onvolwassen gedrag vinden. Succes ermee
  donderdag 1 september 2005 @ 11:03:54 #200
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30159390
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar ik kan duidelijk merken dat je nog puber bent. Niks mis mee, maar als je iemand echt leuk vind, is het disrespectvol om 2 dates op 1 dag te hebben. Bedoel je gaat gewoon vergelijken wat jou het beste lijkt. Wellicht dat je morgen weer een date hebt met iemand anders. Ik vind het een beetje ordinaire aandrachttrekkerij. Sorry Sylvana dat ik je hiermee beledig, maar ik blijf het puberaal en onvolwassen gedrag vinden. Succes ermee
Chew... Sylvana is op zoek naar vrienden, niet naar een relatie al doet ze het de hele tijd wel zo voorkomen gezien haar reacties. Het viel mij ook al continue op en irriteer me er ook iets aan, maar ja... ze is 19 en daar kan ze niks aan doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')