Netjes!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:22 schreef ioko het volgende:
Mijn date van vorige week was erg geslaagd.
hoiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:19 schreef Viperdesign het volgende:
Zal ook weer even hoi komen zeggen.
Hoi.
Die zit daar om de prins op het witte paard die in haar liefdesgedichtjes voorkomt te vinden natuurlijk!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:39 schreef Brett-Anderson het volgende:Dr wilde nog eentje wat op knuz.. maar toen ik haar had toegevoegd zat haar msn-naam vol met hartjes en haar persoonlijke website vol met liefdesgedichten. Wat doet zo iemand dan nog op een datingsite?
damn, das zeker errug kinderachtig voor een 23-jarige jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:44 schreef Brett-Anderson het volgende:
oh ja,
/herstelmodus
hartje-hartje-hartje Erwin I love you forever hartje hartje hartje Jamaica here we come - I asked for an angel and god has sent me you! smile smiley emoticion.
/herstelmodus
dit lijkt me wel duidelijk
beetje kinderachtig ook wel voor een 23 jarige
Van zulke mannen word ik echt moe, als ze zoiets zeggen als ze 38 zijn en ik toch duidelijk in me profiel heb staan dat ik t/m 26 wilquote:ikke oud ik voel me nog 18 en ik ben super gezond schatje het gaat er om hoe oud je voelt toch
wil keertje stappen met jou dan kan je zien hoe vrolijk gezellig en spontaan ben
groetjes oki.
Zo moeilijk om te zeggen dat je niet meer wilt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Chewbacca het volgende:
Er is een vrouw met wie ik nu spreekt die zich zo opdringt. Wil constant afspreken ed. Ik heb daar helemaal geen zin in. Probeer de boot af te houden en loopt dan zielig te doen dat ik raar tegen haar doe. Ken dat mens niet eens? Oke ze ziet er wel leuk uit, maar ze is gewoon opdringerig. Wist niet dat dames zo konden zijn. I Gadverr waar ben ik mee begonnen.
Niet voor een zwakbegaafde.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef Sylvana het volgende:
damn, das zeker errug kinderachtig voor een 23-jarige ja
Ik ben 25 keer bekeken in 3 weken tijd ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Metropolis het volgende:
Inderdaad, dat zal het zijn. heb toch leuke foto's erop staan...
Haha, wel leuk dat je met 'm gaat afspreken, maar ik begrijp eigenlijk niet dat je erin trapt. Volgens mij bestookt hij systematisch alle vrouwen binnen z'n leeftijdscategorie met hetzelfde bericht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef Sylvana het volgende:
Jongen2 is trouwens die jongen van dat berichtje over visjes die bijten en dat profiel van " gezocht voor opdrachtgever"
Hij had ook gelijk in dat eerste berichtje gereageerd op me profiel, dus het was niet alleen dat standaardgedeelte over visjesquote:Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Haha, wel leuk dat je met 'm gaat afspreken, maar ik begrijp eigenlijk niet dat je erin trapt. Volgens mij bestookt hij systematisch alle vrouwen binnen z'n leeftijdscategorie met hetzelfde bericht.
Een meisje dat ik ken via Lexa heeft binnen drie weken namelijk twee keer precies hetzelfde bericht van hem gekregen, dat had hij niet eens in de gaten. Ze had geantwoord dat ze niet van vissen houdt ofzo![]()
Hoe dan ook, veel plezier, ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Dat had ik ook ja, de eerste dag gelijk door ouwe wijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ben 25 keer bekeken in 3 weken tijd ofzo
Nee, helaas... Het is een structureel probleem.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef fakenick het volgende:
Weet iemand nog sites waar wel normaal gereageerd wordt?
Interessant, die eerste site is gericht op 23 jaar en ouder. Misschien toch een serieuzer publiek?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:45 schreef Viperdesign het volgende:
www.metjou.nl & http://www.e-matching.nl/ mogen ook nog in de lijst..
UF... jij zoekt nu echt ruzie.... mij een oud wijf noemen? pffff... ik zal nog eens even voor jou een kijkje op je profiel nemen danquote:Op donderdag 1 september 2005 08:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja, de eerste dag gelijk door ouwe wijvenDus Metropolis, wen er maar aan, die mannen hier die een meid aan de haak slaan op haar initiatief, hebben gewoon héél veel geluk.
Niet lullig bedoeld, maar ik kan duidelijk merken dat je nog puber bent. Niks mis mee, maar als je iemand echt leuk vind, is het disrespectvol om 2 dates op 1 dag te hebben. Bedoel je gaat gewoon vergelijken wat jou het beste lijkt. Wellicht dat je morgen weer een date hebt met iemand anders. Ik vind het een beetje ordinaire aandrachttrekkerij. Sorry Sylvana dat ik je hiermee beledig, maar ik blijf het puberaal en onvolwassen gedrag vinden. Succes ermeequote:Op donderdag 1 september 2005 06:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij had ook gelijk in dat eerste berichtje gereageerd op me profiel, dus het was niet alleen dat standaardgedeelte over visjesEn we hebben ook al uren aan de telefoon gehangen en heel veel gesmst enzo, het klikt gewoon errug goed
Chew... Sylvana is op zoek naar vrienden, niet naar een relatie al doet ze het de hele tijd wel zo voorkomen gezien haar reacties. Het viel mij ook al continue op en irriteer me er ook iets aan, maar ja... ze is 19 en daar kan ze niks aan doenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik kan duidelijk merken dat je nog puber bent. Niks mis mee, maar als je iemand echt leuk vind, is het disrespectvol om 2 dates op 1 dag te hebben. Bedoel je gaat gewoon vergelijken wat jou het beste lijkt. Wellicht dat je morgen weer een date hebt met iemand anders. Ik vind het een beetje ordinaire aandrachttrekkerij. Sorry Sylvana dat ik je hiermee beledig, maar ik blijf het puberaal en onvolwassen gedrag vinden. Succes ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |