Nou, dames van in de vijftig mag ik toch wel een oud wijf noemen in verhouding tot mijn leeftijdquote:Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
UF... jij zoekt nu echt ruzie.... mij een oud wijf noemen? pffff... ik zal nog eens even voor jou een kijkje op je profiel nemen dan![]()
Maarre UF... niet zo snel de moed opgeven joh.... ooit komt er een dag.... en dan wandelt ze wel voorbij
1 meid die wil nu al met mij afspreken, na 1x gechat te hebben. Heb nee gezegd, nu is ze boos. Een andere die geinteresseerd is in mij, heb ik geprobeerd na 4 dagen en elke dag gechat te hebben een telefoonnummer van haar te krijgen. Gewoon een slijmverhaal opgehangen, omdat ik haar echt speciaal vind.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja, de eerste dag gelijk door ouwe wijvenDus Metropolis, wen er maar aan, die mannen hier die een meid aan de haak slaan op haar initiatief, hebben gewoon héél veel geluk.
Ja oke, ik ken de achtergrond ook niet. Maar het viel mij op gezien de berichten hier, dat ze die jongens aan het gek maken is door uren met hun te spreken. Dan afspreken en kijken of het leuk is. Vriendschap? Die jongens staan niet voor niets op een datingsite? Het is gewoon egocentrisch en onbeschaafd om 2 dates op 1 dag te hebben. Die jongens doen waarschijnlijk veel moeite voor haar en als stank voor dank, krijgen ze nul op het rekest.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Chew... Sylvana is op zoek naar vrienden, niet naar een relatie al doet ze het de hele tijd wel zo voorkomen gezien haar reacties. Het viel mij ook al continue op en irriteer me er ook iets aan, maar ja... ze is 19 en daar kan ze niks aan doen
krachtig omschreven, ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik kan duidelijk merken dat je nog puber bent. Niks mis mee, maar als je iemand echt leuk vind, is het disrespectvol om 2 dates op 1 dag te hebben. Bedoel je gaat gewoon vergelijken wat jou het beste lijkt. Wellicht dat je morgen weer een date hebt met iemand anders. Ik vind het een beetje ordinaire aandrachttrekkerij. Sorry Sylvana dat ik je hiermee beledig, maar ik blijf het puberaal en onvolwassen gedrag vinden. Succes ermee
Ik kan me hier helemaal in vinden, Chewbacca. Ik was tot eergisteren bezig mailcontact te onderhouden met twee meiden, alhoewel ik dat ethisch niet verantwoord vind, ook al is het via internetquote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
1 meid die wil nu al met mij afspreken, na 1x gechat te hebben. Heb nee gezegd, nu is ze boos. Een andere die geinteresseerd is in mij, heb ik geprobeerd na 4 dagen en elke dag gechat te hebben een telefoonnummer van haar te krijgen. Gewoon een slijmverhaal opgehangen, omdat ik haar echt speciaal vind.
Niet zoals andere mensen in de topic, meedere dates en kijken wat het leukste is. Het is A of B. Ik vind dat echt oppervlakkig gedrag. Ze gaf aan dat ze het te snel vond gaan, wel erg gezellig vindt. Ze wil mij eerst beter leren kennen en later pas een afspraak maken. Ze gaf aan dat ze een relatie van een half jaar had gehad door RP. Nu wil ze niet meer dezelfde fout maken als toen door te snel af te spreken. Kijk dan ben je pas serieus en bovendien is deze vrouw echt geweldig. Block alle andere mensen en richt mij volledig op haar.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:14 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja oke, ik ken de achtergrond ook niet. Maar het viel mij op gezien de berichten hier, dat ze die jongens aan het gek maken is door uren met hun te spreken. Dan afspreken en kijken of het leuk is. Vriendschap? Die jongens staan niet voor niets op een datingsite? Het is gewoon egocentrisch en onbeschaafd om 2 dates op 1 dag te hebben. Die jongens doen waarschijnlijk veel moeite voor haar en als stank voor dank, krijgen ze nul op het rekest.
Ze kijkt alleen naar haar lijst op MSN, wat is mogelijk relatie materiaal en vriendschap. Ja , ze kijkt alleen naar zichzelf. Ik vind het niet kunnen en dat probeer ik duidelijk te maken. Veroordeel haar persoonlijk niet, maar wel haar gedrag. Ze bedoelt het vast goed.
Ik denk vast wel dat ze het goed bedoeld, maar ook ik had al meerdere malen in deze topicreeks laten doorschemeren dat ze niet zo duidelijk is. Ze wil dus vrienden hebben en als daar een relatie uitkomt vind ze het ook goed, maar ja.. iedereen die haar een berichtje stuurt maakt ze hier belachelijk en ook nog inderdaad 2 op 1 dag doen qua date. Gezien het gebeuren tussen haar en UF (inhoudelijk niet bekend maar qua reageren naar elkaar hier wel duidelijk) denk ik dat ze een beetje mega aan het pushen is. Ze is 19 en ik had dr moeder wel kunnen zijn.. daar moet ik dan ook maar even over nadenken.. misschien was ik in die tijd ook wel zo... al hoe wel....quote:Op donderdag 1 september 2005 11:14 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja oke, ik ken de achtergrond ook niet. Maar het viel mij op gezien de berichten hier, dat ze die jongens aan het gek maken is door uren met hun te spreken. Dan afspreken en kijken of het leuk is. Vriendschap? Die jongens staan niet voor niets op een datingsite? Het is gewoon egocentrisch en onbeschaafd om 2 dates op 1 dag te hebben. Die jongens doen waarschijnlijk veel moeite voor haar en als stank voor dank, krijgen ze nul op het rekest.
Ze kijkt alleen naar haar lijst op MSN, wat is mogelijk relatie materiaal en vriendschap. Ja , ze kijkt alleen naar zichzelf. Ik vind het niet kunnen en dat probeer ik duidelijk te maken. Veroordeel haar persoonlijk niet, maar wel haar gedrag. Ze bedoelt het vast goed.
En zijn vriendin weet ervan?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef Sylvana het volgende:
mensen, 1 ding, die jongen van vanmiddag heeft al een vriendin, dus dat is echt gewoon puur vriendschappelijk om hier in Deventer leuke dingen mee te doen, en die van vanavond die is nog wel vrijgezel
Dat was inderdaad dieptriestquote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gezien het gebeuren tussen haar en UF (inhoudelijk niet bekend maar qua reageren naar elkaar hier wel duidelijk) denk ik dat ze een beetje mega aan het pushen is.
ja, zijn vriendin weet er van en die weet ook dat het gewoon gaat om nieuwe vrienden maken en leuke dingen doen samen en ik ga niet in een goeie relatie zitten stoken, dus ga niks met hem doen ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef GF het volgende:
[..]
En zijn vriendin weet ervan?
Als mijn vriendin af zou gaan spreken met iemand (jongen) van een datingsite zou ik toch wel wat vragen hebben.
En verder ben ik het wel met de rest eens. Soms net wat teveel kijk-eens-hoeveel-aandacht-ik-krijg-posts.
Die dames die in m'n profiel keken, hadden m'n moeder ook lang en breed kunnen zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik denk vast wel dat ze het goed bedoeld, maar ook ik had al meerdere malen in deze topicreeks laten doorschemeren dat ze niet zo duidelijk is. Ze wil dus vrienden hebben en als daar een relatie uitkomt vind ze het ook goed, maar ja.. iedereen die haar een berichtje stuurt maakt ze hier belachelijk en ook nog inderdaad 2 op 1 dag doen qua date. Gezien het gebeuren tussen haar en UF (inhoudelijk niet bekend maar qua reageren naar elkaar hier wel duidelijk) denk ik dat ze een beetje mega aan het pushen is. Ze is 19 en ik had dr moeder wel kunnen zijn.. daar moet ik dan ook maar even over nadenken.. misschien was ik in die tijd ook wel zo... al hoe wel....
Als je jouw gedrag voor jezelf kan verklaren en ook weet welke intenties je hier aan verbonden hebt dan moet je het zeker doen. Als je aan die kerels duidelijk laat merken dat je alleen ''vriendschap'' wilt en misschien meer dan creeer je wel bepaalde verwachtingen. Jongens zijn soms wel erg naief Sylvana. Zodra je ze een vinger geeft willen ze de hele hand, vriendschap, tuurlijk! Wellicht dat dat geldt voor die ene specifieke jongen. Maar in zijn algemeenheid kan je concluderen dat elke gezonde kerel meer wil dan vriendschap.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, zijn vriendin weet er van en die weet ook dat het gewoon gaat om nieuwe vrienden maken en leuke dingen doen samen en ik ga niet in een goeie relatie zitten stoken, dus ga niks met hem doen ofzo( behalve dan een terrasje pikken
)
Hoi mijn zoonquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Die dames die in m'n profiel keken, hadden m'n moeder ook lang en breed kunnen zijn![]()
hahaha.. voor relatie denk ik dat het verschil te groot is... voor daten dus een drankje op terrasje... kan altijd toch? hihihiquote:Op donderdag 1 september 2005 12:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
38 is nog wel okay. Heb jij ook interesse in een 23-jarige? Daten?![]()
en dan maar hopen dat de oude fiets het goed kan of goed geleerd heeft? proestquote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren![]()
Ik heb alleen maar vrienden eigenlijk als vrienden, kan heel goed met jongens opschieten, maar ken dus ook gewoon een heleboel jongens die genoegen nemen met vriendschap en verder niks meer willen, zo ook enkele lexa-contacten die het prima vinden om alleen vrienschappelijk met elkaar om te gaan en gewoon leuke dingen te doen hier in Deventer om mij de stad te laten kennen En ik heb echt geen groepen in me msn van "relatiemateriaal" en "vriendschap"quote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je jouw gedrag voor jezelf kan verklaren en ook weet welke intenties je hier aan verbonden hebt dan moet je het zeker doen. Als je aan die kerels duidelijk laat merken dat je alleen ''vriendschap'' wilt en misschien meer dan creeer je wel bepaalde verwachtingen. Jongens zijn soms wel erg naief Sylvana. Zodra je ze een vinger geeft willen ze de hele hand, vriendschap, tuurlijk! Wellicht dat dat geldt voor die ene specifieke jongen. Maar in zijn algemeenheid kan je concluderen dat elke gezonde kerel meer wil dan vriendschap.
Jij maakt ze gek, weet niet wat je doet maar het heeft zeker resultaat! Sterk punt voor jou maar voor sommige kerels wel erg lullig als ze van een koude kermis thuiskomen. Als jij thuis op je MSN groepen aanmaakt voor ''vriendschap'' en potentieel ''relatie materiaal'' . Ik ga boodschappen halen en bepalen welke chips ik vanavond het lekkerste vind.
Toen ik 19 was waren er niet zo veel dating sites op internet... Uhhhhh, damn, ik ben oud..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze is 19 en ik had dr moeder wel kunnen zijn.. daar moet ik dan ook maar even over nadenken.. misschien was ik in die tijd ook wel zo... al hoe wel....
Aha, dus nog officieel een puber..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:44 schreef Sylvana het volgende:
vind het trouwens wel grappig dat iedereen zegt dat ik 19 ben, in me profiel staat toch echt 3 januari 1987, oftewel, 18 jaar
Welkom bij de seniorenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:41 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Toen ik 19 was waren er niet zo veel dating sites op internet... Uhhhhh, damn, ik ben oud..
Misschien wel.. ach... als mijn leeftijd nog meevalt zal die van jou ook zeker moeten meevallen (zegt UF elke keer tegen me)quote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Ik moet dus boven de 30 zoeken op die sites... Zou dat het probleem dan zijn :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |