Dat je daadwerkelijk het antwoord gaat plaatsen komt ook niet al te nozel over trouwensquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:07 schreef Aventura het volgende:
Dido tegen Tanja: "Je bent helemaal niet dik, alleen bij je kont".
tegen wie zei ze dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:23 schreef srblackbird het volgende:
Lieske: "Gaan we nog een keer sexen?"
http://media.putfile.com/lieske-hostingen
Oh laat maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:36 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Lieske: "Ik moet er niet aan DENKEN om te gaan werken"
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Linda: "Ik heb ech veul veel mooie lullen gezien in m'n leven, da de ech denkt daar kende wa mee!"
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:27 schreef Naamah het volgende:
Dido:"Ja, ik wil echt zóóó lief zijn voor die dieren en dan vermoord ik ze steeds!"
Met dank aan APKquote:Menno: Zullen we zoenen? Dat lijkt me zo lekker met jou. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:50 schreef AiaS het volgende:
Rob: "Ik was voor het ongeluk een veelbelovende voetballer"
Linda "Oh ja, waar speelde je dan?
Rob: "Gewoon bij ons in het dorp."
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef Pinball het volgende:
Lieske: "Ik wil geen kinderen. Dat zit in de familie."
Hij had het toen over scouts die al iets in hem zagen geloof ik. Maar toen kreeg hij dat ongeluk waarbij hij zijn been verloor (dacht ik).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:08 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Ja, en even daarna: 'Als je dan Gullit en zo ziet spelen...da's mijn generatie weet je wel !*Zucht* ' (misschien niet letterlijk, maar we snappen de moddervette suggestie, toch?!
)
hahaha en dit antwoord binnen de seconde zeker??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:51 schreef D.Rose het volgende:
n.a.v. een gesprek over de neptieten van Ingrid
Lieske: Als een jongen tegen mij zegt dat ie denkt dat mijn tieten nep zijn mag ie best ff voelen.
Ralph: ik denk dat ze nep zijn
Lieske: tja, op National Television doe ik dat liever niet, anders zegt iedereen ' He, daar heb je die die iedereen aan haar tieten laat voelen'
't was ook geen open deur ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:53 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
hahaha en dit antwoord binnen de seconde zeker??tsssk... mánnen!
Ik kan me geen fatsoenlijke man indenken die dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:53 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
toch zeker 3 seconden hoor, niet alle mannen zijn zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:53 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Of: "Ik denk dat het een jongetje wordt, maar als ik te lang naar de echo kijk denk ik: 'het gezicht is te lief. Dat kán geen jongetje zijn dan!'"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:46 schreef ruffian het volgende:
die zwangere kip met Dido over de babykamer: die muur heb ik wit gelaten
met blokken de bovenste rose dan blauw en dan groen
quote:Ingrid is één van weinige vrouwen die het meest heeft gefietst
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Falco het volgende:
Ralph zegt: "Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Ralph zegt: "Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Ralph zegt: "Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"![]()
Ralph heeft humor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Falco het volgende:
Ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Falco het volgende:
Aaah ik had deze uitspraak gejat van een commentaartopic geloof ik en vond deze uitspraak ook al on-Ralphs. Maar bij Menno past ie idd veel beter jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt
Het was een uitspraak van menno...
Ja, en op een of andere manier gelijk ook minder leuk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:54 schreef Falco het volgende:
Maar bij Menno past ie idd veel beter ja.
Lieske is een beetje zwakzinnig of doet ze alsof?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:19 schreef Biancavia het volgende:
Lieske: "We slaan elkaars plank volledig mis."
Logische uitspraak...quote:Op zondag 4 september 2005 00:57 schreef CobusNet het volgende:
Dilemma van Ingrid voor Rob:
"Twee benen of een voetbal profcarriere"
Noem mij is één profvoetballer die 1 kunstbeen heeft dan?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:15 schreef Intrepidity het volgende:
Roel tegen Chantal: "Jezus wat ben jij 40 zeg!"
Waarop je Chantrol zag denken: 'ja, maar da's toch normaal. Doe doe ik ook zo nu en dan'.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef Mally het volgende:
Rikkert over slaan in een relatie
"Ik heb in iedere relatie die ik heb gehad toch wel 2 tikken gehad, een corrigerende bitchslap zeg maar".
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik weet heel goed waarvoor ik heb getekend, alhoewel ik het contract niet heb kunnen lezen"
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef Aventura het volgende:
Lieske: "Ik heb heel lang groningse hoofdpijn gehad".
Intens is een normaal woord hoor. Alleen in die zin klinkt het inderdaad een beetje raar..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:26 schreef Mvnl het volgende:
Lieske : "ik kan zo intens van de hak op de tak springen" (SERIEUS!! Dat verzin je toch niet?? Intens? WTF??)
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef Rams3s het volgende:
Tanja: "Ik heb geen zwangerschapsonderbroek."
Joost: "Ga jij dan in een string bevallen?"
Tanja: "Nou ik denk dat ik dan geen onderbroek aan heb denk je ook niet?"
Joost: "O maar zo'n string kun je gewoon opzij schuiven hoor."
Juist helemaal niet.quote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef Debbus het volgende:
Tanja op de officiele big-brother-site: "Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig."
![]()
WTFquote:Op zondag 11 september 2005 13:21 schreef cuall het volgende:
Lieske: Tonijn is dat vis of is dat kip?
Hmmmm dat zei Jessica Simpson in the Newly Weds ook geloof ik?quote:Op zondag 11 september 2005 13:21 schreef cuall het volgende:
Lieske: Tonijn is dat vis of is dat kip?
quote:Op maandag 12 september 2005 06:26 schreef __dani het volgende:
Roel: "Ik heb er vanochtend één gelegd en hij bleef drijven!"
dat zijn nou net van die details dieje liever niet wil wetenquote:Op maandag 12 september 2005 06:26 schreef __dani het volgende:
Roel: "Ik heb er vanochtend één gelegd en hij bleef drijven!"
Offtopic: je hebt een coole avatarquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:19 schreef Biancavia het volgende:
Lieske: "We slaan elkaars plank volledig mis."
quote:Op zondag 18 september 2005 01:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Joost (dronken) tegen Nathalie in een wet T-shirt: "Jij hebt echt geen tieten"
Dido: "Wist je dat vrouwen met kleine tieten een grote clitoris hebben?"
Joost: " Dan hebben jullie allebij een grote clitoris"
quote:Linda over Bart: 'hij kent mij, hij weet toch dat ik met iedereen loop te hoeren en te sloeren'...
quote:Linda: 'Als ik mezelf in iemand zou kunnen verplaatsen, zou ik iemand willen zijn die elke dag vrij is en dan zou ik de hele week Big Brother gaan zitten kijken'.
Nee daarom lees ik ook het Fok Forumquote:Op maandag 19 september 2005 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Chantal: "Iemand met enige intelligentie kijkt zeker niet naar ons"
Geniaal.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob: "Ik heb ook niets te vertellen...." Dus hij lult gewoon altijd uit zijn nek....
Daar is de vuile gluiperd Roel mee betrapt als nep linkse activist als we zijn profiel mogen geloven is hij zelfs betrokken in de krakers-beweging. Het lijkt me niet echt een uitspraak waarmee je gezien wordt de oer-feministische krakers-scene.quote:Het enige recht van een vrouw is het aanrecht
Het komt niet in je op dat dat een geintje was?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:40 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Roel:
[..]
Daar is de vuile gluiperd Roel mee betrapt als nep linkse activist als we zijn profiel mogen geloven is hij zelfs betrokken in de krakers-beweging. Het lijkt me niet echt een uitspraak waarmee je gezien wordt de oer-feministische krakers-scene.![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ben van mening dat vrouwen die compleet lesbisch zijn, dat die een nare ervaring hebben gehad met een man"
Mag ik deze nomineren voor de meest stompzinnige uitspraak van het jaar???
Jij lijkt me wél een echte activist, gezien je totale gebrek aan humor en inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:52 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik kan ook wel tegen een geintje, ik kan niet tegen vrouwonvriendelijke grapjes. En linkse activist dat ben je dan never.
Waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een koe?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:52 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik kan ook wel tegen een geintje, ik kan niet tegen vrouwonvriendelijke grapjes. En linkse activist dat ben je dan never.
Waarom heeft een koe 1 hersencel meer dan jij Amercan Nightmare (moslim he ... ! )?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een koe?
- Anders schijt ze de hele keuken onder.
Dan heeft een koe dus drie hersencellen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een koe?
- Anders schijt ze de hele keuken onder.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan heeft een koe dus drie hersencellen.
Vrouwen hebben er namelijk vier.
Voor elke kookplaat één.
Ik een moslimquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:45 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Waarom heeft een koe 1 hersencel meer dan jij Amercan Nightmare (moslim he ... ! )?
Dan weet ie precies welke gallerijflat hij onder moet drollen.
(met de hele kudde natuurlijk.)
Dit is de moslimflat van Amercan Nightmare (zien onder)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:02 schreef Falco het volgende:
Joost: "Mijn moeder is ook zwanger geweest... van mij!"
En wederomquote:Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef mrDarksand het volgende:
Menno daarnet, misschien wel een beetje expres.
Het draaide net als een gemotorde olie .
gebrek aan humor?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:21 schreef Davidboaz het volgende:
Linda, op 22/09 om 18:15:
"Nah, liek me sterrek da Taanja ongesteld is'...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef Aventura het volgende:
Roel om een uur of half zes tegen Dido: "Maak je borsten maar nat".
Stomme opmerkingquote:Op donderdag 29 september 2005 08:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: ''Zit ik hier dan alleen omdat je mijn kind wil zien?''
Daar komt het grotendeels wel op neer ja.
Die is los al goed, maar mét die cap erbij nog 100 keer beterquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Ik ben heus wel hetero, maar alleen niet zoals een bouwvakker hetero is"
Ik nomineer haar hierbij voor de meest lompe uitspraken-bokaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:49 schreef Gert het volgende:
Lieske : "Misschien ben ik een moreelrakker."
Euhmmmm das juist het leukst aan dit topic?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Dit hele topic staat schijtvol met dat soort imbeciele uitspraken.
Resultaat van 10 jaar televisieterreur met 'Vrienden voor het Leven' en 'Samsam'
Na 2 herhalingen weten de meeste mensen al niet meer hoe uitspraken eigenlijk moeten, laat staan na 100 keer![]()
Uh huh, als je het zelf maar gelooft he Tanjaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef Falco het volgende:
Tanja: "Mijn kindje wordt super intelligent"
met de aanvulling: als het niet op dr vader lijkt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef Falco het volgende:
Tanja: "Mijn kindje wordt super intelligent"
exact. dat had ik gezien en gehoord.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef _Flea_ het volgende:
De volgende opmerking heb ik nog niet gezien (of ik heb er overheen gelezen):
Tanja: In Thailand heb je een hoertje dag en nacht voor 15 euro.
Ingrid: Soooooo, relaxed.
Ja dat zei Ingrid.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef _Flea_ het volgende:
De volgende opmerking heb ik nog niet gezien (of ik heb er overheen gelezen):
Tanja: In Thailand heb je een hoertje dag en nacht voor 15 euro.
Ingrid: Soooooo, relaxed.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:50 schreef Loedertje het volgende:
Tanja * ik zal zo eens kijken of ik hier en daar wat plamuur kan regelen *
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:17 schreef ChantalC het volgende:
(Tanja zit met een vinger in een pleister)
Chantal: Wat zit erin dan?
Tanja: Een vinger
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Joost:"Later wil ik een kookeiland"
Natte Lie: "waar?"
Die is echt wereldvreemd. Ook al die opmerking van gisteren over die tuinbonen. "Wat een gekke groene dingetjes, waar kan je die kopen? Bij de groenteboer?"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Joost:"Later wil ik een kookeiland"
Natte Lie: "waar?"
Ze kan zo met Jessica Simpson ruilenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die is echt wereldvreemd. Ook al die opmerking van gisteren over die tuinbonen. "Wat een gekke groene dingetjes, waar kan je die kopen? Bij de groenteboer?"
Met haar Buffalo wings!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef area51 het volgende:
[..]
Ze kan zo met Jessica Simpson ruilen
Rozen en geuren toch?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:30 schreef Pinball het volgende:
Nathalie: "Dat het [leven] niet altijd over rozengeur gaat."
nee, wodkalime.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
rozengeur en manenschijn volgens mij![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Tanja over Rob tegen Ingrid:
Waar zit z'n verstand??? in dat been wat weg is.......
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef Pinball het volgende:
Nathalie: "Na het hiernamaals is er ook weer wat. Dat is zeker zo."
en wie zei dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:05 schreef Jilly het volgende:
dido belle, Joost he beest, Rob de theepot maar waar past Roel
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:37 schreef Oldbie het volgende:
en wie zei dat?
en waar gaat het eigenlijk over?
ik snap er geen reet van!!
waarom doet ze mee dan?? schijtwijf.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef Arcee het volgende:
Chantal: "Het gaat niet om 3 en half miljoen, jongens. Het gaat om 3 en halve ton, het gaat om niéts!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |