quote:Ingrid is één van weinige vrouwen die het meest heeft gefietst
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Falco het volgende:
Ralph zegt: "Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Ralph zegt: "Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Ralph zegt: "Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"![]()
Ralph heeft humor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Falco het volgende:
Ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Falco het volgende:
Aaah ik had deze uitspraak gejat van een commentaartopic geloof ik en vond deze uitspraak ook al on-Ralphs. Maar bij Menno past ie idd veel beter jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt
Het was een uitspraak van menno...
Ja, en op een of andere manier gelijk ook minder leuk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:54 schreef Falco het volgende:
Maar bij Menno past ie idd veel beter ja.
Lieske is een beetje zwakzinnig of doet ze alsof?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:19 schreef Biancavia het volgende:
Lieske: "We slaan elkaars plank volledig mis."
Logische uitspraak...quote:Op zondag 4 september 2005 00:57 schreef CobusNet het volgende:
Dilemma van Ingrid voor Rob:
"Twee benen of een voetbal profcarriere"
Noem mij is één profvoetballer die 1 kunstbeen heeft dan?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:15 schreef Intrepidity het volgende:
Roel tegen Chantal: "Jezus wat ben jij 40 zeg!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |