Geniaal.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob: "Ik heb ook niets te vertellen...." Dus hij lult gewoon altijd uit zijn nek....
Daar is de vuile gluiperd Roel mee betrapt als nep linkse activist als we zijn profiel mogen geloven is hij zelfs betrokken in de krakers-beweging. Het lijkt me niet echt een uitspraak waarmee je gezien wordt de oer-feministische krakers-scene.quote:Het enige recht van een vrouw is het aanrecht
Het komt niet in je op dat dat een geintje was?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:40 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Roel:
[..]
Daar is de vuile gluiperd Roel mee betrapt als nep linkse activist als we zijn profiel mogen geloven is hij zelfs betrokken in de krakers-beweging. Het lijkt me niet echt een uitspraak waarmee je gezien wordt de oer-feministische krakers-scene.![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ben van mening dat vrouwen die compleet lesbisch zijn, dat die een nare ervaring hebben gehad met een man"
Mag ik deze nomineren voor de meest stompzinnige uitspraak van het jaar???
Jij lijkt me wél een echte activist, gezien je totale gebrek aan humor en inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:52 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik kan ook wel tegen een geintje, ik kan niet tegen vrouwonvriendelijke grapjes. En linkse activist dat ben je dan never.
Waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een koe?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:52 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik kan ook wel tegen een geintje, ik kan niet tegen vrouwonvriendelijke grapjes. En linkse activist dat ben je dan never.
Waarom heeft een koe 1 hersencel meer dan jij Amercan Nightmare (moslim he ... ! )?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een koe?
- Anders schijt ze de hele keuken onder.
Dan heeft een koe dus drie hersencellen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een koe?
- Anders schijt ze de hele keuken onder.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan heeft een koe dus drie hersencellen.
Vrouwen hebben er namelijk vier.
Voor elke kookplaat één.
Ik een moslimquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:45 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Waarom heeft een koe 1 hersencel meer dan jij Amercan Nightmare (moslim he ... ! )?
Dan weet ie precies welke gallerijflat hij onder moet drollen.
(met de hele kudde natuurlijk.)
Dit is de moslimflat van Amercan Nightmare (zien onder)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:02 schreef Falco het volgende:
Joost: "Mijn moeder is ook zwanger geweest... van mij!"
En wederomquote:Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef mrDarksand het volgende:
Menno daarnet, misschien wel een beetje expres.
Het draaide net als een gemotorde olie .
gebrek aan humor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |