quote:Op donderdag 22 september 2005 18:21 schreef Davidboaz het volgende:
Linda, op 22/09 om 18:15:
"Nah, liek me sterrek da Taanja ongesteld is'...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef Aventura het volgende:
Roel om een uur of half zes tegen Dido: "Maak je borsten maar nat".
Stomme opmerkingquote:Op donderdag 29 september 2005 08:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: ''Zit ik hier dan alleen omdat je mijn kind wil zien?''
Daar komt het grotendeels wel op neer ja.
Die is los al goed, maar mét die cap erbij nog 100 keer beterquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Ik ben heus wel hetero, maar alleen niet zoals een bouwvakker hetero is"
Ik nomineer haar hierbij voor de meest lompe uitspraken-bokaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:49 schreef Gert het volgende:
Lieske : "Misschien ben ik een moreelrakker."
Euhmmmm das juist het leukst aan dit topic?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Dit hele topic staat schijtvol met dat soort imbeciele uitspraken.
Resultaat van 10 jaar televisieterreur met 'Vrienden voor het Leven' en 'Samsam'
Na 2 herhalingen weten de meeste mensen al niet meer hoe uitspraken eigenlijk moeten, laat staan na 100 keer![]()
Uh huh, als je het zelf maar gelooft he Tanjaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef Falco het volgende:
Tanja: "Mijn kindje wordt super intelligent"
met de aanvulling: als het niet op dr vader lijkt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef Falco het volgende:
Tanja: "Mijn kindje wordt super intelligent"
exact. dat had ik gezien en gehoord.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef _Flea_ het volgende:
De volgende opmerking heb ik nog niet gezien (of ik heb er overheen gelezen):
Tanja: In Thailand heb je een hoertje dag en nacht voor 15 euro.
Ingrid: Soooooo, relaxed.
Ja dat zei Ingrid.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef _Flea_ het volgende:
De volgende opmerking heb ik nog niet gezien (of ik heb er overheen gelezen):
Tanja: In Thailand heb je een hoertje dag en nacht voor 15 euro.
Ingrid: Soooooo, relaxed.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:50 schreef Loedertje het volgende:
Tanja * ik zal zo eens kijken of ik hier en daar wat plamuur kan regelen *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |