Zeg, heb jij geen ebay winkel????quote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien was die Head vandaag pas op de bus gegaan en krijg je hem morgen pas met trackingnummer: 3SPA5427383
had hem gemist maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Welja, een remake van een boekverfilming. Een herboeking.
Je moest eens weten wat ik allemaal van je weetquote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef Dizer het volgende:
Oh, Hare... kan jij soms gedachten lezen of zo???
DVD: SlowChat #1
Ik moet dus toch aan de Mastercard. Want de ABN doet niet aan VISA
ja, hier het adres: hare (at) xs4all.nlquote:Op donderdag 1 september 2005 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, heb jij geen ebay winkel????
Citizen Kanequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:36 schreef Sai het volgende:
De collectie van Roger Ebert: http://www2.oprah.com/foo(...)0050509_rebert.jhtml .
Je moet er wel voor naar de site van Oprah. Sorry.
En hier maar constant zo'n stoer imago ophouden dat ie fan is van Band of Brothersquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op zich best begrijpelijk natuurlijk
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:49 schreef Mike het volgende:
Oh jee, dan zal ik hier maar niet vertellen dat ik ooit de dvd gekocht heb van 10 jaar GTST.![]()
Hopelijk als kado voor iemand zijn verjaardag die je eigenlijk niet mochtquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:49 schreef Mike het volgende:
Oh jee, dan zal ik hier maar niet vertellen dat ik ooit de dvd gekocht heb van 10 jaar GTST.![]()
Ik zit echt 10 minuten te kijken wat voor Avater je nu hebt, maar nu zie ik het, tis die knakker van ER.quote:
Kijk!!! Jij snapt hem!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:27 schreef MrX1982 het volgende:
Hij kijkt vanwege de vrouwen enige excuus wat enigszins acceptabel is
Dat is toch die MILF???quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk!!! Jij snapt hem!!!
Ik bedoel.. heb je de goddelijk Charlie gezien???
En heb je Jeanine gezien??
Ha! Dus jij kijkt ook GTST!!!quote:
Hoe wou je het ontwijken als je een 4 jaar lang thuis woont met een moeder en zusje die helemaal verslaafd zijnquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:19 schreef Hare het volgende:
Begin nu trouwens echt ruimteproblemen te krijgen. De giftset van Finding Nemo past nergens meer en ook 7 keepcases passen niet meer rechtop in de kast.
Of ik moet nu echt eens een grote schoonmaak gaan houden (ben al een beetje bezig) of de Ikea moet na 6 maanden eindelijk weer eens een plankje voor mijn Billy hebben
Wat maakt die bikini nou uit? Het is een MILF... Ze ziet er echt heeeerlijk uitquote:
Probleem is dat ik dus echt geen extra kast kwijt kan op m'n kamer. Maar ben nu dan toch echt overgegaan tot uitverkoop:quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga maandag dus een nieuwe kast halen en wat extra dingetje en zo. Het past echt niet meer bij mij in de kamer
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat maakt die bikini nou uit? Het is een MILF... Ze ziet er echt heeeerlijk uit
Daar hangen bij mij allemaal al filmfoto's in mooie lijstjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:55 schreef Sai het volgende:
Ik ben druk aan het schroeven en zagen om op twee meter hoogte in mijn kamer een nieuwe DVD-plank te maken die de hele kamer rondgaat. Zo kan het ook natuurlijk..
Als ik aan der kom, heeft ze toch geen bikini meer aanquote:
Ik doelde eigenlijk dan ook niet eens op de bikini.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik aan der kom, heeft ze toch geen bikini meer aan![]()
Snap ik ook welquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk dan ook niet eens op de bikini.![]()
Aardige broer ben jij! Een digitale camera zeg, zou ik ook wel eens voor mijn verjaardag willen krijgenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kan binnenkort foto's maken van mijn dvdcollectie.
Vandaag bij media markt geweest om een digitale camera te kopen voor de verjaardag van mijn zusje. Maar die is nog niet jarig, kan ik hem mooi gebruiken.
Soms is een zusje best handig
Nah ja ik en mijn vader zijn naar de media markt geweest en hij heeft betaaldquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:48 schreef Hare het volgende:
Aardige broer ben jij! Een digitale camera zeg, zou ik ook wel eens voor mijn verjaardag willen krijgen
Haha, dat wordt dus een dvdtje voor haar verjaardag van jouquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nah ja ik en mijn vader zijn naar de media markt geweest en hij heeft betaald
Mijn geld zit in mijn dvd collectie![]()
Voor alle angel en Buffy dvd's het volgende betaald:quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ziet er mooi uit.
Hoewel ik blij ben dat ik geen series spaar. Is dat niet enorm duur?
Zo'n vreselijke vrouwen film ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef Hare het volgende:
Haha, dat wordt dus een dvdtje voor haar verjaardag van jou
Dat is idd vrij prijzig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
Voor alle angel en Buffy dvd's het volgende betaald:
Buffy Seizoen 1 = 30 euro
Buffy Seizoen 2 t/m 7 = 54 euro p/s
Angel Seizoen 1 t/m 4 = 54 euro p/s
Angel seizoen 5 = 51 euro
Alles bij elkaar: 621 euro
En ik spaar dus ook nog eens X-Files voor gemiddeld 50 euro per box (heb al 4 van de 9 seizoenen) en sinds kort ook nog Charmed (heb al 2 van de 8 seizoenen) ook voor gemiddeld 50 euro per stuk en doe ook nog eens aan The Simpsons. Maar die zijn maar 1x per jaar
Of te wel.. jah best duur
Een kwart kent ie nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:03 schreef Hare het volgende:
Moet je dit filetje:
http://www.xs4all.nl/~bdhaas/DVD.dpr
Eens in de map reports van dvdprofiler plaatsen en dan bij dvdprofiler deze report runnen. Zie je precies hoeveel je dvd collectie waard is.
En nee, de waarde van mijn collectie plaats ik toch echt niet
Nee, een kwart heb jij niet ingevuldquote:
Ja gjeezzzz.... ik ga echt niet de echte prijzen bij doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, een kwart heb jij niet ingevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |