En hier maar constant zo'n stoer imago ophouden dat ie fan is van Band of Brothersquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op zich best begrijpelijk natuurlijk
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:49 schreef Mike het volgende:
Oh jee, dan zal ik hier maar niet vertellen dat ik ooit de dvd gekocht heb van 10 jaar GTST.![]()
Hopelijk als kado voor iemand zijn verjaardag die je eigenlijk niet mochtquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:49 schreef Mike het volgende:
Oh jee, dan zal ik hier maar niet vertellen dat ik ooit de dvd gekocht heb van 10 jaar GTST.![]()
Ik zit echt 10 minuten te kijken wat voor Avater je nu hebt, maar nu zie ik het, tis die knakker van ER.quote:
Kijk!!! Jij snapt hem!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:27 schreef MrX1982 het volgende:
Hij kijkt vanwege de vrouwen enige excuus wat enigszins acceptabel is
Dat is toch die MILF???quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk!!! Jij snapt hem!!!
Ik bedoel.. heb je de goddelijk Charlie gezien???
En heb je Jeanine gezien??
Ha! Dus jij kijkt ook GTST!!!quote:
Hoe wou je het ontwijken als je een 4 jaar lang thuis woont met een moeder en zusje die helemaal verslaafd zijnquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:19 schreef Hare het volgende:
Begin nu trouwens echt ruimteproblemen te krijgen. De giftset van Finding Nemo past nergens meer en ook 7 keepcases passen niet meer rechtop in de kast.
Of ik moet nu echt eens een grote schoonmaak gaan houden (ben al een beetje bezig) of de Ikea moet na 6 maanden eindelijk weer eens een plankje voor mijn Billy hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |