Is het nadenken wel waardquote:
Ik wou zeggen, je kan toch echt beter Seinfeld kopenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef pascalheister het volgende:
of je koopt het gewoon helemaal niet
nou ja, iedereen z'n eigen smaak zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, je kan toch echt beter Seinfeld kopen![]()
Lijkt me handig. Als iedereen dezelfde smaak als mij zou hebben zou er ook niks meer aan zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef Chielus het volgende:
[..]
nou ja, iedereen z'n eigen smaak zullen we maar zeggen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
Waar staat de doodstraf voor?
- Praten over die dvd's die je hebt gedowload! Dat doe je hier!
Misschien was die Head vandaag pas op de bus gegaan en krijg je hem morgen pas met trackingnummer: 3SPA5427383quote:Op donderdag 1 september 2005 15:05 schreef RuneRose het volgende:
Potver, als het goed is dan zou m'n Robotkop vandaag moetne komen, maar er was niemand thuis. Ook geen briefje in de bus, straks maar eens de buurman gaan stalken; geen briefjes en bij de buren afgeven doen ze wel vaker.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien was die Head vandaag pas op de bus gegaan en krijg je hem morgen pas met trackingnummer: 3SPA5427383
Zeg, heb jij geen ebay winkel????quote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien was die Head vandaag pas op de bus gegaan en krijg je hem morgen pas met trackingnummer: 3SPA5427383
had hem gemist maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Welja, een remake van een boekverfilming. Een herboeking.
Je moest eens weten wat ik allemaal van je weetquote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef Dizer het volgende:
Oh, Hare... kan jij soms gedachten lezen of zo???
DVD: SlowChat #1
Ik moet dus toch aan de Mastercard. Want de ABN doet niet aan VISA
ja, hier het adres: hare (at) xs4all.nlquote:Op donderdag 1 september 2005 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, heb jij geen ebay winkel????
Citizen Kanequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:36 schreef Sai het volgende:
De collectie van Roger Ebert: http://www2.oprah.com/foo(...)0050509_rebert.jhtml .
Je moet er wel voor naar de site van Oprah. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |