2 weken geen dvd's kopen. kan je dat wel aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:22 schreef Timo20 het volgende:
Ok volk, dan zal ik het hier maar ff doen: tot over 2 weekjes (of er moet in m`n hotel een internet aansluiting zijn, dat daar af en toe eens kijken). Ga lekker naar de Turkse zon, dus tot later![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Welja, een remake van een boekverfilming. Een herboeking.
Ik zou zeggen, uninstall het programme en instaleer het weer opnieuwquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:43 schreef Shogo het volgende:
[..]
Oh geweldig krijg sin city r3 er niet in.![]()
Net zo lang als com, us, nl en weet ik veel wat ze nog meer hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
Als cd-wow (duits) iets opstuurt, hoelang duurt het totdat het er is?
Ah, gelukkig. Vanaf morgen, heb ik eindelijk wat rust 's avonds en kan ik mijn nieuw aangeschafte dvd's pak weg zo een 50 stuks eens een keer gaan kijken en zoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Net zo lang als com, us, nl en weet ik veel wat ze nog meer hebben
Da's nog altijd 200 euro voor de gehele serie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:
Ik denk trouwens om Friends te gaan kopen op dvd. Ze zijn nu 20 euro per seizoen (nieuwe versies). Wel mooi en goedkoop
Ik maak eerst mijn X-Files af. Nog 5 seizoenen te gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:35 schreef Durbin het volgende:
[..]
Da's nog altijd 200 euro voor de gehele serie.![]()
Dan wacht je toch zeker wel netjes op de R1 box die in November uitkomt he? Met vele malen meer extra's als de R2 release.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:
Ik denk trouwens om Friends te gaan kopen op dvd. Ze zijn nu 20 euro per seizoen (nieuwe versies). Wel mooi en goedkoop
Ja maar geen NL subs...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan wacht je toch zeker wel netjes op de R1 box die in November uitkomt he? Met vele malen meer extra's als de R2 release.
Das overmorgenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shit
Sin City komt pas 3-9 weer binnen bij CD-Wow
Ongeveer hetzelfde als de Uk Boxquote:Op donderdag 1 september 2005 00:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar geen NL subs...
Hoewel met Friends dat helemaal niet nodig is.. Hmz...
Wat mag het gaan kosten???
Zucht....Door jou word ik nog eens een keertje NIET lui...quote:
Link naar je profiler???? Want dat bepalen wij of dat wel zo isquote:Op donderdag 1 september 2005 09:04 schreef wolfrolf het volgende:
Goedenmorgen.
Mijn DVD collectie pwnt![]()
![]()
Dat is idd de UK boxquote:Op donderdag 1 september 2005 08:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je het not over deze?
[afbeelding]
En dat is de R1quote:Op donderdag 1 september 2005 09:00 schreef Dizer het volgende:
Of bedoel je nou deze:
Amazon R1
[afbeelding]
Ziet er gruwelijk mooi uit
[afbeelding]
Is het nadenken wel waardquote:
Ik wou zeggen, je kan toch echt beter Seinfeld kopenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef pascalheister het volgende:
of je koopt het gewoon helemaal niet
nou ja, iedereen z'n eigen smaak zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, je kan toch echt beter Seinfeld kopen![]()
Lijkt me handig. Als iedereen dezelfde smaak als mij zou hebben zou er ook niks meer aan zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef Chielus het volgende:
[..]
nou ja, iedereen z'n eigen smaak zullen we maar zeggen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
Waar staat de doodstraf voor?
- Praten over die dvd's die je hebt gedowload! Dat doe je hier!
Misschien was die Head vandaag pas op de bus gegaan en krijg je hem morgen pas met trackingnummer: 3SPA5427383quote:Op donderdag 1 september 2005 15:05 schreef RuneRose het volgende:
Potver, als het goed is dan zou m'n Robotkop vandaag moetne komen, maar er was niemand thuis. Ook geen briefje in de bus, straks maar eens de buurman gaan stalken; geen briefjes en bij de buren afgeven doen ze wel vaker.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien was die Head vandaag pas op de bus gegaan en krijg je hem morgen pas met trackingnummer: 3SPA5427383
Zeg, heb jij geen ebay winkel????quote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien was die Head vandaag pas op de bus gegaan en krijg je hem morgen pas met trackingnummer: 3SPA5427383
had hem gemist maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Welja, een remake van een boekverfilming. Een herboeking.
Je moest eens weten wat ik allemaal van je weetquote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef Dizer het volgende:
Oh, Hare... kan jij soms gedachten lezen of zo???
DVD: SlowChat #1
Ik moet dus toch aan de Mastercard. Want de ABN doet niet aan VISA
ja, hier het adres: hare (at) xs4all.nlquote:Op donderdag 1 september 2005 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, heb jij geen ebay winkel????
Citizen Kanequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:36 schreef Sai het volgende:
De collectie van Roger Ebert: http://www2.oprah.com/foo(...)0050509_rebert.jhtml .
Je moet er wel voor naar de site van Oprah. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |