abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:35:20 #1
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29974810
Welkom in het eerste reeks van de SlowChat van de DVD topics! Alles wat in de DVD topics als offtopic beschouwd wordt, is hier weer ontopic! Maar er zijn regels.

Wat mag niet?
- Praten over welke dvd je hebt gekocht! Dat doe je hier!
- Praten over welke dvd je hebt besteld! Dat doe je hier!
- Praten over dvd aanbiedingen! Dat doe je hier!
- Praten over die mooie luxe boxen! Da doe je hier!

Waar staat de doodstraf voor?
- Praten over die dvd's die je hebt gedowload! Dat doe je hier!

Wat mag dan wel???
- Praten over hoe stoer jouw dvd collectie wel niet is!
- Praten over hoe leuk jouw shopdag was!
- Praten over waar jij graag je dvd's haalt!
- Praten over hoe goed je bevriend bent geraakt met de postbode!
- Praten over die medewerker bij de FRS die jou maar een vreemde vindt met je 10 dvd's om de dag!
- Praten over die ene film die zo goed was op dvd!
- Praten over die sukkel die jou vroeg om een kopie van The Shawshank Redemption!
- Praten over... ach jullie snappen het wel..

Had je nog leuke topics? Ja die heb ik, nog één keer op een rij:
- A Fistful of DVD's
- [DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #12
- DVD aanbiedingen deeltje 18
- Foto van je DVD-Collectie Deel #4
- Hoeveel films van de Fok100 heb jij op dvd?
- Waarom zou je illegale dvd's kopen?
- Zelfhulpgroep dvd-verslaving #3: Praat met lotgenoten
- Het Grote Dvd/Giftsets topic #3
- Jouw DVD-wishlistje!
- Op welke DVD-releases wacht jij?

Veel plezier en laten we er iets leuks van maken

Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:49:55 #2
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29975508
TS begint...

Wat ik me afvraag he. Wie van jullie kijkt de extra;s op die dvd's? Ik koop zo vaak mogelijk de special editions en zo, maar kijk zo weinig naar de extra's. Best stom eigenlijk
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:54:25 #3
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_29975734
Ik vind het meeste xtra's ook stom vond alleen de xtra's van Back to the future en van Seinfeld cool
pi_29975900
Als er extra's zijn kijk ik zo ook wel altijd eigenlijk, ook de trailers van de hoofdfilm.
pi_29976007
Heeft iemand wel eens gehad dattie zo enthousiast was over een dvd, zo vreselijk blij dat hij em eindelijk had, helemaal over z'n toeren raakte toen de postbode m kwam brengen...

En dan laat je m aan je partner/vriend(en)/vriendin(nen) zien, en dan krijg je

Ik had dat met deze heel lang oop zeldzame giftset van de GUINEA PIG reeks

Aangezien ik altijd pakjes bij mijn ouders laat bezorgen omdat mijn vrouw en ik overdag werken en mijn ouders niet meer werd ik gebeld door pa dat er een pakje aangekomen was

Ik wist dat dit het pakkie moest wezen!!

Vliegensvlug was ik er om de felbegeerde, zeldzame en daardoor stinkend dure set op te halen en toen hij open was dacht ik

yaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!

Waarop mijn vader reageerd met

Wat moet je toch met die vieze troep?

Ik d8 rot op kerel, jij weet er geen ene moer van en ging naar huis waarop ik de set vol enthousiasme aan mijn vrouw liet zien:

fout

'Wat een afgrijselijk ding zeg! Die is zeker voor de verkoop?'

Iemand een soortgelijke ervaring?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:12:42 #6
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29976566
Hallo, mijn DVD-collectie is uitermate stoer.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29976924
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef kinky_queen het volgende:

Zo ongeveer bij alles wat ik aanschaf eigenlijk

Laatste keer was bij de Matrix koffer, je had het hoofd moeten zien. En ik was nog wel zo enthousiast en vind het nog steeds een leuk koffertje. De enige reactie was: hoe vaak heb je die matrix nou wel niet.
Memories are wonderful things, if you don't have to deal with the past
  Moderator donderdag 25 augustus 2005 @ 23:57:37 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29978950
Mag je hier ook zeggen dat je een groot deel van je collectie helemaal niet stoer vindt?

Als ik nu kijk wat ik allemaal in de kast heb staan, dan heb ik van nogal wat dvds spijt...dan bedenk ik me dat ik dat geld toch wel beter had kunnen gebruiken. Tegenwoordig koop ik ook echt alleen wat ik echt wil hebben en niet 'omdat het zo goedkoop is'.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:59:56 #9
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29979093
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Mike het volgende:
Mag je hier ook zeggen dat je een groot deel van je collectie helemaal niet stoer vindt?

Als ik nu kijk wat ik allemaal in de kast heb staan, dan heb ik van nogal wat dvds spijt...dan bedenk ik me dat ik dat geld toch wel beter had kunnen gebruiken. Tegenwoordig koop ik ook echt alleen wat ik echt wil hebben en niet 'omdat het zo goedkoop is'.
Die Olivia Newton-John box?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29979156
quote:
Je kan natuurlijk een gedeelte te koop zetten

Als het mainstream films zijn en dat denk ik wel, kan je er nog aardig wat kwijtraken op bv dvd.nl
pi_29979194
quote:

Idem hier, zit soms ook naar een paar titels te kijken van wat ben ik stom geweest of daarvan had ik toch de andere versie willen hebben, ach jah dat gebeurt nou eenmaal.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:05:13 #12
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29979367
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
TS begint...

Wat ik me afvraag he. Wie van jullie kijkt de extra;s op die dvd's? Ik koop zo vaak mogelijk de special editions en zo, maar kijk zo weinig naar de extra's. Best stom eigenlijk
Ik kijk zeer vaak de extra's. Vind het zeer leuk en interessant om meer te weten te komen over een film. Dit heb ik, misschien ook wel logisch, alleen bij films die ik goed vind (maar dan: ik heb ook alleen maar dvds die ik goed vind op dvd).

Commentaar is sowieso een must. Het liefst heb ik commentaar van acteurs/directors die je veel kunnen vertellen over wat er achter de schermen allemaal is gebeurd. Dit gaat wat lastiger bij oude films, maar daar heb je vaak weer een geschoolde professor die je van alles weet te vertellen over de film als je een beetje mazzel hebt. Als je pech hebt krijg je een of andere lecture over wat er allemaal gebeurt op het scherm, en dan stop ik toch altijd maar snel met het commentaar.

Verder zijn goed gemaakte docus ook een genot om naar te kijken. Van die reclamemakende prut moet ik echt niet hebben, maar een goede docu die alle kanten van de film belicht en niet alleen tijd heeft om iedere acteur de hemel in te prijzen is altijd leuk om te kijken.

Deleted Scenes kijk ik nooit. Als ze niet in de film zitten zal de director vast wel een rede hebben gehad ze eruit te laten.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:06:30 #13
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29979430
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:01 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk een gedeelte te koop zetten

Als het mainstream films zijn en dat denk ik wel, kan je er nog aardig wat kwijtraken op bv dvd.nl
Ik wou net zeggen. Anderhalf jaar geleden toen ik een beetje begon met mijn dvd collectie heb ik ook alles wat ik toen dat toe had gespaard verkocht en ben opnieuw begonnen, nu alleen nog maar kopend wat echt goed was.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:08:23 #14
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29979532
quote:

De enige opmerkingen die ik zo nu en dan krijg is:

Tering zeg! Zoveel geld?!?!?!?!

Voor de rest vind iedereen het wel erg interessant en mooi eruit zien.

Alleen m'n broer en een andere goeie vriend kunnen er met hun hoofd niet bij dat ik geen Nederlands ondertitelde dvds heb

Sow, weer genoeg slowchat voor vandaag
pi_29979974
Het is morgen de laatste dag van de week én ik mag een pakketje van DVDFromKorea van het postkantoor halen.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:25:34 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29980451
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Die Olivia Newton-John box?
Nou, nou...die ene dvd die ik heb met Olivia.

Het gaat meer om films die ik ooit eens heb gezien en niet eens zo spectaculair vond, maar toch kocht omdat ze ergens in de aanbieding waren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:27:55 #17
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_29980573
quote:

Heeft iemand wel eens gehad dattie zo enthousiast was over een dvd, zo vreselijk blij dat hij em eindelijk had, helemaal over z'n toeren raakte toen de postbode m kwam brengen...

[afbeelding]

Aangezien ik altijd pakjes bij mijn ouders laat bezorgen omdat mijn vrouw en ik overdag werken en mijn ouders niet meer werd ik gebeld door pa dat er een pakje aangekomen was

Vliegensvlug was ik er om de felbegeerde, zeldzame en daardoor stinkend dure set op te halen en toen hij open was dacht ik

Ik d8 rot op kerel, jij weet er geen ene moer van en ging naar huis waarop ik de set vol enthousiasme aan mijn vrouw liet zien:

fout

pffff spreek me er niet van... wat moet je met die koekblikken, poppetjes ik hoor niks anders
pi_29980869
Yeah een DVD slowchat *0*.

Maar om even terug te komen op de eerste vraag: (wie bekijkt de extra's op een dvd?)
Ligt eraan hoe goed ik de film vond... Als ik de film goed vind, dan kijk ik het meestal wel, soms best leuke extra's .
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:45:16 #19
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29981348
goed idee Dizer, lekker SCen over DVDs
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_29981369
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:23:19 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:47:38 #21
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29981463
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:27 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

pffff spreek me er niet van... wat moet je met die koekblikken, poppetjes ik hoor niks anders
Om nog maar niet te spreken van metalen frisbees

Alsof die blijven zweven
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:23:35 #23
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_29982674
quote:

[afbeelding]

fout

Hm. Ik zat me al een half jaar lang op die Alien kop af te rukken, en toen kwam 'ie eindelijk met de post. Liet ik 'em vol enthousiasme aan m'n vrienden zien, krijg ik "Ik snap echt niet dat je zoveel geld uitgeeft aan zo'n lelijke rotkop". En m'n vader was de maand daarna erg boos dat ik hij opeens eens wat extra hoge CC rekening voor die "rot kop" had, terwijl ik hem alles had betaald.

Get 'em up against the wall!

Serieus, ik kreeg dat paket, ik heb nog nooit zo gezweet als toen ik dat ding ging uitpakken, dat was echt een ervaring opzich. Ik moet als 19 jarige jongen zelfs de dozen van mijn L.E.'s (waarin ze verpakt zijn) naar de stort brengen omdat m'n vader anders pissig word van alle "troep" die ik koop. Komt 'ie na 2 maanden weer eens naar m'n kamer zegtie "heb je weer nieuwe dvd's gekocht?", gewoon lekker zeggen "Nee hoor, die heb ik al 2 maanden ". Hij begrijpt er niets van, terwijl hij me wel allemaal mee finacieerd voor die Fellini's en Passolini's, die wil dan wel graag dat ik ze koop.

[ Bericht 8% gewijzigd door RuneRose op 26-08-2005 01:57:03 ]
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:35:52 #24
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_29982967
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
TS begint...

Van de meeste films die ik heb kijk ik wel alle extra's die erbij zitten. Het is er alleen nog niet bij alle films van gekomen ze te kijken. Audio commentaar luister in wat minder omdat daar toch best veel tijd in gaat zitten. Maar als er een beetje intersante mensen vertellen en de film leuk is dan vind ik het best intresant om dat te kijken.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 03:22:06 #25
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_29984224
Ik kijk alle extra's. . 'Tis gewoon een gewoonte van me om een DVD pas terug in de kast te zetten als ik alles ervan heb gezien. Af en toe hou ik het bij audiocommentaren wel na een half uurtje voor gezien. Wat een incompetente mongolen spreken die dingen soms in. .

Zijn er hier trouwens nog mensen die huren ?
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')