Zo ongeveer bij alles wat ik aanschaf eigenlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef kinky_queen het volgende:
Iemand een soortgelijke ervaring?
Die Olivia Newton-John box?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Mike het volgende:
Mag je hier ook zeggen dat je een groot deel van je collectie helemaal niet stoer vindt?
Als ik nu kijk wat ik allemaal in de kast heb staan, dan heb ik van nogal wat dvds spijt...dan bedenk ik me dat ik dat geld toch wel beter had kunnen gebruiken. Tegenwoordig koop ik ook echt alleen wat ik echt wil hebben en niet 'omdat het zo goedkoop is'.
Je kan natuurlijk een gedeelte te koop zettenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Mike het volgende:
Mag je hier ook zeggen dat je een groot deel van je collectie helemaal niet stoer vindt?
Idem hier, zit soms ook naar een paar titels te kijken van wat ben ik stom geweest of daarvan had ik toch de andere versie willen hebben, ach jah dat gebeurt nou eenmaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Mike het volgende:
Als ik nu kijk wat ik allemaal in de kast heb staan, dan heb ik van nogal wat dvds spijt...dan bedenk ik me dat ik dat geld toch wel beter had kunnen gebruiken. Tegenwoordig koop ik ook echt alleen wat ik echt wil hebben en niet 'omdat het zo goedkoop is'.
Ik kijk zeer vaak de extra's. Vind het zeer leuk en interessant om meer te weten te komen over een film. Dit heb ik, misschien ook wel logisch, alleen bij films die ik goed vind (maar dan: ik heb ook alleen maar dvds die ik goed vind op dvd).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
TS begint...
Wat ik me afvraag he. Wie van jullie kijkt de extra;s op die dvd's? Ik koop zo vaak mogelijk de special editions en zo, maar kijk zo weinig naar de extra's. Best stom eigenlijk
Ik wou net zeggen. Anderhalf jaar geleden toen ik een beetje begon met mijn dvd collectie heb ik ook alles wat ik toen dat toe had gespaard verkocht en ben opnieuw begonnen, nu alleen nog maar kopend wat echt goed was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk een gedeelte te koop zetten
![]()
Als het mainstream films zijn en dat denk ik wel, kan je er nog aardig wat kwijtraken op bv dvd.nl
De enige opmerkingen die ik zo nu en dan krijg is:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef kinky_queen het volgende:
Nou, nou...die ene dvd die ik heb met Olivia.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die Olivia Newton-John box?
pffff spreek me er niet van... wat moet je met die koekblikken, poppetjes ik hoor niks andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef kinky_queen het volgende:
Heeft iemand wel eens gehad dattie zo enthousiast was over een dvd, zo vreselijk blij dat hij em eindelijk had, helemaal over z'n toeren raakte toen de postbode m kwam brengen...
En dan laat je m aan je partner/vriend(en)/vriendin(nen) zien, en dan krijg je
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dat met deze heel lang oop zeldzame giftset van de GUINEA PIG reeks
[afbeelding]
Aangezien ik altijd pakjes bij mijn ouders laat bezorgen omdat mijn vrouw en ik overdag werken en mijn ouders niet meer werd ik gebeld door pa dat er een pakje aangekomen was
Ik wist dat dit het pakkie moest wezen!!
Vliegensvlug was ik er om de felbegeerde, zeldzame en daardoor stinkend dure set op te halen en toen hij open was dacht ik
yaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
Waarop mijn vader reageerd met
Wat moet je toch met die vieze troep?
![]()
Ik d8 rot op kerel, jij weet er geen ene moer van en ging naar huis waarop ik de set vol enthousiasme aan mijn vrouw liet zien:
fout
'Wat een afgrijselijk ding zeg! Die is zeker voor de verkoop?'
![]()
Om nog maar niet te spreken van metalen frisbeesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff spreek me er niet van... wat moet je met die koekblikken, poppetjes ik hoor niks anders
Hm. Ik zat me al een half jaar lang op die Alien kop af te rukken, en toen kwam 'ie eindelijk met de post. Liet ik 'em vol enthousiasme aan m'n vrienden zien, krijg ik "Ik snap echt niet dat je zoveel geld uitgeeft aan zo'n lelijke rotkop".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef kinky_queen het volgende:
Heeft iemand wel eens gehad dattie zo enthousiast was over een dvd, zo vreselijk blij dat hij em eindelijk had, helemaal over z'n toeren raakte toen de postbode m kwam brengen...
En dan laat je m aan je partner/vriend(en)/vriendin(nen) zien, en dan krijg je
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dat met deze heel lang oop zeldzame giftset van de GUINEA PIG reeks
[afbeelding]
Aangezien ik altijd pakjes bij mijn ouders laat bezorgen omdat mijn vrouw en ik overdag werken en mijn ouders niet meer werd ik gebeld door pa dat er een pakje aangekomen was
Ik wist dat dit het pakkie moest wezen!!
Vliegensvlug was ik er om de felbegeerde, zeldzame en daardoor stinkend dure set op te halen en toen hij open was dacht ik
yaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
Waarop mijn vader reageerd met
Wat moet je toch met die vieze troep?
![]()
Ik d8 rot op kerel, jij weet er geen ene moer van en ging naar huis waarop ik de set vol enthousiasme aan mijn vrouw liet zien:
fout
'Wat een afgrijselijk ding zeg! Die is zeker voor de verkoop?'
![]()
Van de meeste films die ik heb kijk ik wel alle extra's die erbij zitten. Het is er alleen nog niet bij alle films van gekomen ze te kijken. Audio commentaar luister in wat minder omdat daar toch best veel tijd in gaat zitten. Maar als er een beetje intersante mensen vertellen en de film leuk is dan vind ik het best intresant om dat te kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
TS begint...
Wat ik me afvraag he. Wie van jullie kijkt de extra;s op die dvd's? Ik koop zo vaak mogelijk de special editions en zo, maar kijk zo weinig naar de extra's. Best stom eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |