Ik ga die topics echt niet lezen, waarschijnlijk zijn dat slechts meningen van mensen. De onderzoeken wijzen iig anders uit. Zelfs de site die je zelf aangaf. Dus ja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Sorry dat het zo lang duurde, maar de topics waren niet zo makkelijk terug te vinden. Lees het maar even door als je tijd hebt, dan zul je zien dat er praktijksituaties worden beschreven die het onderzoek, dat jij aanhaalde, tegenspreken. Misschien staat er ook een link naar een wetenschappelijk onderzoek dat de voorbeelden ondersteunt, maar omdat ik zelf niet actief heb meegedaan aan de discussie, en de topics slechts vluchtig heb doorgelezen, ben ik daar niet 100% zeker van.
Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken 2
Uit onderzoek is gebleken dat een substantieel deel van de Italiaanse mannen aan voetbal denkt tijdens de seks. Dit toont aan dat mannen wel degelijk bekwaam zijn in multitasken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:40 schreef djenneke het volgende:
Alsof mannen tijdens de seks nog aan andere dingen liggen/zitten/staan/whatever te denken...
Ah, dus je begint eigenlijk al te bedenken hoe je haar weer gaat lozen, nog voor je haar je bed in hebt weten te krijgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben altijd bezig met plannen.![]()
afstudeer richting was informatiekunde.......quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:45 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat is je afstsudeerrichting geweest?
[..]
zohohooooo poeh...... ik heb zulke ongekende systemen ontworpen en gebouwd, dat wil jij niet weten...... ik heb zelfs een systeem voor niks ontworpen en gemaakt tijdens me stage.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:45 schreef -Angel- het volgende:
Als programmeur zal je niet altijd betrokken zijn bij de analyse en de implementatie.
Je wil me toch niet vertellen dat je NOG lelijker bent dan die draak op de foto toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:46 schreef Brennie het volgende:
Nu jullie het toch over sex hebben...
Speciaal voor de slimme Nick:
[afbeelding]
Een sexy nurse outfit.
Dat heeft weinig met tasks te maken honey. Het gaat om organiseren etc. Je weet wel, echt dingen doen, of echt dingen bedenken...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat een substantieel deel van de Italiaanse mannen aan voetbal denkt tijdens de seks. Dit toont aan dat mannen wel degelijk bekwaam zijn in multitasken.
NOG lelijker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je wil me toch niet vertellen dat je NOG lelijker bent dan die draak op de foto toch?![]()
Tuurlijk niet, dat zou inefficient zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, dus je begint eigenlijk al te bedenken hoe je haar weer gaat lozen, nog voor je haar je bed in hebt weten te krijgen
Pas op, onze derde hersenhelft gaat werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:46 schreef Brennie het volgende:
Nu jullie het toch over sex hebben...
Speciaal voor de slimme Nick:
[afbeelding]
Een sexy nurse outfit.
Je vroeg of ik naar de topics wilde googlen, dus dat heb ik gedaan. Of je ze wilt lezen is natuurlijk geheel aan jezelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:46 schreef djenneke het volgende:
Ik ga die topics echt niet lezen, waarschijnlijk zijn dat slechts meningen van mensen. De onderzoeken wijzen iig anders uit. Zelfs de site die je zelf aangaf. Dus ja...
Ah, je doet het tijdens de seks zodat je je orgasme langer kunt uitstellen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat zou inefficient zijn.![]()
Trek dan even je outfit aan, maak een foto en post hem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
NOG lelijker?![]()
Geen idee.. ik beoordeel mijn uiterlijk niet.![]()
ik bedoelde toch echt googlen naar onderzoeken!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je vroeg of ik naar de topics wilde googlen, dus dat heb ik gedaan. Of je ze wilt lezen is natuurlijk geheel aan jezelf.
Een verwijzing naar een site heb ik verder niet gegeven.
Op welke hogeschool is dat een afstudeerrichting van de informatica? Tevens een verkort traject?quote:afstudeer richting was informatiekunde.......
En toen kwam je er achter er gaat onderhand meer tijd in de analyse zitten dan het daadwerkelijk programmeren.quote:ik heb zelfs een systeem voor niks ontworpen en gemaakt tijdens me stage.....
We kennen onze plaats weer niet... vrouwen ZIJN hun uiterlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
NOG lelijker?![]()
Geen idee.. ik beoordeel mijn uiterlijk niet.![]()
Cosign. Maak ons blij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:51 schreef Nickthedick het volgende:
Trek dan even je outfit aan, maak een foto en post hem.![]()
M'n outfit zit in de was..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Trek dan even je outfit aan, maak een foto en post hem.![]()
Ze gokken op je lagere iqquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
M'n outfit zit in de was..![]()
En denk je nou echt dat ik zin heb om om 2 uur s'nachts dat te doen?
Ik heb zat foto's in m'n fotoboekquote:
Haha zou het?quote:
kerel waar het was doet er niet toe........quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Op welke hogeschool is dat een afstudeerrichting van de informatica? Tevens een verkort traject?
[..]
En toen kwam je er achter er gaat onderhand meer tijd in de analyse zitten dan het daadwerkelijk programmeren.
Uiteraard, hun iq min de gemiddelde 5 kan nooit veel zijnquote:
Waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, je doet het tijdens de seks zodat je je orgasme langer kunt uitstellen...![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Uiteraard, hun iq min de gemiddelde 5 kan nooit veel zijn![]()
![]()
Om een vrouw een plezier te doen misschien.quote:
Omdat dat best wel geil isquote:
Zo zo. Maar van ontwerp tot programmeren tot verkoop, doe je alles alleen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:55 schreef JohnDope het volgende:
Dit zijn 2 termen die ik geintroduceerd heb in de informatica en daar hou ik ook mij aan.
Ja ja, zoals djenneke reeds zei: Vrouwen zijn hun uiterlijkquote:
Het argument doet me vermoeden dat je er wel over hebt nagedacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
M'n outfit zit in de was..![]()
En denk je nou echt dat ik zin heb om dat om 2 uur s'nachts te doen.
Ja, want jullie denken immers met je lid. Zo discussie over. Slotje!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:57 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ja ja, zoals djenneke reeds zei: Vrouwen zijn hun uiterlijk
En ik kan niet anders dan zeggen: Mannen zien dat uiterlijk.
En wij willen dat graag zien![]()
![]()
Als ze het waard is...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Omdat dat best wel geil is![]()
probeer het eens zou ik zeggen![]()
tot op heden wel.... maar soms gebruik ik ook CVS als ik met anderen moet proggen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:57 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zo zo. Maar van ontwerp tot programmeren tot verkoop, doe je alles alleen?
Dan heb ik je verkeerd begrepen, waarvoor ik mijn excuses aanbied. Ik ga op dit tijdstip echter niet meer googlen naar onderzoeken, zeker als jij niet bereid bent een blik te werpen op de door mij aangestipte topics. Wellicht dat ik hier morgen of in de loop van het weekend tijd voor kan vrijmaken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:51 schreef djenneke het volgende:
ik bedoelde toch echt googlen naar onderzoeken!
Ik snap niet waarom jij dit zo erg vindt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:58 schreef djenneke het volgende:
Ja, want jullie denken immers met je lid. Zo discussie over. Slotje!![]()
Penisnijd was het toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:59 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij dit zo erg vindt?
Het was me een aangenaam genoegen. Over een uur of vijf moet ik er weer uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, want jullie denken immers met je lid. Zo discussie over. Slotje!![]()
Later zal dit niet meer het geval zijn. Heb niet die illusie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:58 schreef JohnDope het volgende:
tot op heden wel.... maar soms gebruik ik ook CVS als ik met anderen moet proggen....
De tering Nick.. dat kostte me 2 sec.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het argument doet me vermoeden dat je er wel over hebt nagedacht.![]()
Dus je hebt er over nagedacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
De tering Nick.. dat kostte me 2 sec.![]()
Ik ben nog geen complete leeghoofd hoor.![]()
Het oog van de vrouw wil anders ook wat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:57 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ja ja, zoals djenneke reeds zei: Vrouwen zijn hun uiterlijk
En ik kan niet anders dan zeggen: Mannen zien dat uiterlijk.
En wij willen dat graag zien![]()
![]()
gozer informatica is voor mij pure hobbie..... dat ik informatica studeerde was omdat ik nog geen zin had om te werken..... toen ik voor het eerst voor een baas ging werken binnen de informatica kwam ik er later achter dat ik dit eigenlijk niet wilde.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:00 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Later zal dit niet meer het geval zijn. Heb niet die illusie.
Volgens Zembla willen ze alleen geld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:02 schreef Brennie het volgende:
Het oog van de vrouw wil anders ook wat.
Het opnemen van je vraag- bedenken dat je gek bent- vervolgens bedenken ik er geen zin in heb..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus je hebt er over nagedacht.![]()
Dan had ik nu wel een chirurg aan de haak geslagen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Volgens Zembla willen ze alleen geld.
Dan heb je toch een aantal jaren weggegooid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:02 schreef JohnDope het volgende:
gozer informatica is voor mij pure hobbie..... dat ik informatica studeerde was omdat ik nog geen zin had om te werken..... toen ik voor het eerst voor een baas ging werken binnen de informatica kwam ik er later achter dat ik dit eigenlijk niet wilde.....
Geen zin mits... je outfit niet in de was zat en het wat vroeger was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het opnemen van je vraag- bedenken dat je gek bent- vervolgens bedenken ik er geen zin in heb..
En dat in 2 sec.Ok, als je het nadenken wilt noemen.
nee hoor, diploma is diploma..... de ict is wel de top van de wereld.... alles draait op ict..... dus het was wel een goede keus....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dan heb je toch een aantal jaren weggegooid.
Dat zegt niks, er zijn nu eenmaal meer sletten dan chirurgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:04 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dan had ik nu wel een chirurg aan de haak geslagen.![]()
Fout.. had het helemaal niet gedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Geen zin mits... je outfit niet in de was zat en het wat vroeger was.![]()
Ah, de uber mannenhaatster is in tha house.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Lekker belangrijk onderzoek als je een eikel treft
Waarom dan die smoesjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Fout.. had het helemaal niet gedaan.![]()
count me in. Overigens ben het niet helemaal eens met je mindere vakken, vakken zoals modelleren zijn belangrijk dan de programmeer vakken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:06 schreef JohnDope het volgende:
nee hoor, diploma is diploma..... de ict is wel de top van de wereld.... alles draait op ict..... dus het was wel een goede keus....
er zijn genoeg mensen binnen de ict die denken zoals ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |