Nou, zelden heb ik zo hard gelachen, de koffie vloog werkelijk alle kanten op en wat niet wegspoog drupte een tel later uit mijn neus.quote:Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
Is niet waar.quote:Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
Nee, ik was even aan het epibreren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:20 schreef Brennie het volgende:
Dat duurde lang..
Je was zeker Multitasken?
Ben je al bekomen van je woede aanval? Daar ga je nog slechter van werken hoor, beter niet te lang boos blijvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:20 schreef Brennie het volgende:
Dat duurde lang..
Je was zeker Multitasken?
Het is fijn te weten dat ik ook echt boos overkom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ben je al bekomen van je woede aanval? Daar ga je nog slechter van werken hoor, beter niet te lang boos blijven![]()
Ja lul je er nou maar niet onderuit, je was écht boos, anders reageer je niet zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:24 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het is fijn te weten dat ik ook echt boos overkom.
Ondertussen boeit het me echter geen reet en zit ik wat te glimlachen.
Valt zeker ook niet onder mulitasken he?![]()
Echt boos?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja lul je er nou maar niet onderuit, je was écht boos, anders reageer je niet zo![]()
zo moeilijk is het nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:24 schreef robh het volgende:
Maar daar mogen jullie nog even over nadenken
OMG!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef chibibo het volgende:
Brennie, mocht ik ooit in de buurt zijn, dan zal ik me met alle plezier van een bureaustoel laten vallen. Vervolgens kom ik gezellig bij jou liggen, en heb je alle tijd om het patroon in mijn defecatie te bestuderen terwijl je de afwas doet.
Vond ik ook, als vrouw zijndequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo moeilijk is het nou ook weer niet...
Om over de wachtijen in de zorg maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:24 schreef robh het volgende:
Ik durf hier ook wel met droge ogen te beweren dat, wanneer vrouwen wel in staat waren tot multi-tasking, de rijen in winkels en supermarkten gehalveerd waren.
Dus: eerst over de rijen in de winkels denken, dan over die in de supermarkten, en tot slot over de zorg.quote:Maar daar mogen jullie nog even over nadenken
Is dat een verkapt huwelijksaanzoek?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:26 schreef Brennie het volgende:
[..]
Echt boos?
Nee..
Het was meer een: Haha, zal je krijgen eikel! gnagna bui!
Moet ik slaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Om over de wachtijen in de zorg maar te zwijgen.
ahhh. u is een vrouw die perongeluk iets opmerkte?quote:
doe niet zo stoerwwwwquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Om over de wachtijen in de zorg maar te zwijgen.
Moet ik slaan?
Kan ik heel goed.. met 2 handen tegelijk!
Kan er evt ook bij schoppen. ( tegelijk he! )
Ja, of kunnen we dat wel goed?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ahhh. u is een vrouw die perongeluk iets opmerkte?
Neen.. dat heet multitasken!quote:
nee perongeluk is niet iets dat je tot in de finesses in je vingers hebt, sorry. jullie kunnen wel weer beter baren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, of kunnen we dat wel goed?
ja, je zegt het maar hoor.. ik weet het ook niet meer.
Godskolere!
Beter baren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee perongeluk is niet iets dat je tot in de finesses in je vingers hebt, sorry. jullie kunnen wel weer beter baren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |