abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:14:45 #121
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29982428
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:13 schreef djenneke het volgende:

nee twee helften, maar met een overheersend derde lid
Wat is nu precies het probleem, want ik zie hem niet echt?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:15:08 #122
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29982447
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:13 schreef djenneke het volgende:

[..]

nee twee helften, maar met een overheersend derde lid
2 weten immers meer dan 1.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29982462
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:14 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Jij ziet die derde hersenhelft niet??
pi_29982468
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Weet je wat het is..... ik ben ook ict-er en iedereen doet altijd maar zo interessant(allemaal poppenkast ), maar hoe kan je nou zeggen dat je software engineer bent, wanneer je niet eens in het veld hebt geopereerd...... je moest is weten hoeveel miljoenen geniale regels code ik heb geschreven in mijn leven..... wat ben ik dan meis????
Je hebt echt de neiging je hier te moeten bewijzen he? Ik zal je iets uitleggen: wij vrouwen hebben dat veel minder (misschien zelfs te weinig, maar goed, dat is een ander ook al off-topic onderwerp)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29982490
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:14 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Dan heb je wel ECHT een probleem
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:17:33 #126
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29982504
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:17 schreef djenneke het volgende:

Dan heb je wel ECHT een probleem
Leg eens uit, waarom?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:18:44 #127
106776 Nickthedick
pi_29982539
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:17 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Leg eens uit, waarom?
-Angel- graaft een gat voor zichzelf.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:18:58 #128
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_29982544
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:14 schreef JohnDope het volgende:
maar hoe kan je nou zeggen dat je software engineer bent, wanneer je niet eens in het veld hebt geopereerd......
Doel je hiermee op nou op mij? In dat geval: ik 'opereer' dagelijks 'in het veld', hoor. Het is namelijk wat ik doe voor de kost, zie je.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_29982585
Vrouwen kunnen in, tegenstelling tot mannen, niet multitasken; wellicht staat dit in relatie tot hun lagere IQ. Ik geloof dat daar al eens een topic over is geweest, maar ik kan het zo snel niet terug vinden.
pi_29982587
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:17 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Leg eens uit, waarom?
Username: -Angel-

Ondertitel: Play that funky music.
Signature: Hip-Hop I: Hate'em or Love 'em.

Persoonlijke gegevens

Geslacht: Man

Maar je kan je eigen lid niet zien???
Moet ik je echt alles uitleggen? Het is maar goed dat jij niet aanwezig was in Manchester, dan had je heel het gemiddelde verpest
pi_29982613
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:20 schreef chibibo het volgende:
Vrouwen kunnen in, tegenstelling tot mannen, niet multitasken; wellicht staat dit in relatie tot hun lagere IQ. Ik geloof dat daar al eens een topic over is geweest, maar ik kan het zo snel niet terug vinden.
Sorry hoor, maar het is precies andersom, mannen kunnen niet multitasken schat...
pi_29982624
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:18 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

-Angel- graaft een gat voor zichzelf.

en hij heeft het zelf niet eens door
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:22:33 #133
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29982639
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:20 schreef djenneke het volgende:

Maar je kan je eigen lid niet zien???
Moet ik je echt alles uitleggen? Het is maar goed dat jij niet aanwezig was in Manchester, dan had je heel het gemiddelde verpest
Op welk moment kreeg je het idee dat het woordje "hem" op 'lid' sloeg? Is dat het enigste waar vrouwen aan kunnen denken, het 'lid'.
pi_29982648
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:15 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je hebt echt de neiging je hier te moeten bewijzen he? Ik zal je iets uitleggen: wij vrouwen hebben dat veel minder (misschien zelfs te weinig, maar goed, dat is een ander ook al off-topic onderwerp)
neehoor integendeel, ik werk liever onder vrouwen(ben hetero dus).... maar jane zei dat we dom zijn.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:22:53 #135
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29982651
Ik denk dat ik heel intelligent ben. Wat betekent dat ook weer?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:23:00 #136
106776 Nickthedick
pi_29982657
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:21 schreef djenneke het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar het is precies andersom, mannen kunnen niet multitasken schat...
O? dan heb ik de ontknoping van dat topic zeker gemist?
pi_29982680
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:18 schreef Jane het volgende:

[..]

Doel je hiermee op nou op mij? In dat geval: ik 'opereer' dagelijks 'in het veld', hoor. Het is namelijk wat ik doe voor de kost, zie je.
in welke talen kan je proggen dan?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:25:15 #138
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29982710
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:23 schreef JohnDope het volgende:

in welke talen kan je proggen dan?
Volgens een papiertje in Object Pascal, C++, Java, PHP, etc. In werkelijkheid in geen één, maar dat maakt niet uit op papier kan ik het.
pi_29982716
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:23 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

O? dan heb ik de ontknoping van dat topic zeker gemist?
Ik denk het. Ik ook namelijk. Maar het is toch algemeen bekend dat vrouwen 100 dingen tegelijkertijd doen en kunnen. Terwijl mannen dus beter zijn in het concentreren op een ding (weer dat lid he? )
pi_29982731
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:21 schreef djenneke het volgende:
Lees het topic maar eens; daar kwamen users met goede voorbeelden aanzetten waaruit duidelijk werd dat vrouwen geen aanleg hebben tot multitasken. Volgens mij waren het zelfs meerdere topics, maar omdat ik er zelf niet in heb meegepost weet ik dat niet meer zeker.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:26:15 #141
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29982744
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:25 schreef djenneke het volgende:

Terwijl mannen dus beter zijn in het concentreren op een ding (weer dat lid he? )
Je verlangt er wel naar zeg.
pi_29982746
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:22 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Op welk moment kreeg je het idee dat het woordje "hem" op 'lid' sloeg? Is dat het enigste waar vrouwen aan kunnen denken, het 'lid'.
Och jee, je snapt het echt niet
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:27:09 #143
106776 Nickthedick
pi_29982763
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:25 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk het. Ik ook namelijk. Maar het is toch algemeen bekend dat vrouwen 100 dingen tegelijkertijd doen en kunnen. Terwijl mannen dus beter zijn in het concentreren op een ding (weer dat lid he? )
'T is alleen jammer voor vrouwen dat je multitasken makkelijk aan kunt leren.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:27:28 #144
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29982772
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:26 schreef djenneke het volgende:

Och jee, je snapt het echt niet
Mannen ze kunnen je zo iets wijs maken .
pi_29982781
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:25 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Volgens een papiertje in Object Pascal, C++, Java, PHP, etc. In werkelijkheid in geen één, maar dat maakt niet uit op papier kan ik het.
haha op papier kunnen 100.000 anderen het ook nog, maar dat komt door mensen zoals ik.... wij doen de moeilijke vakken(voor anderen), en de kansloze vakken laten we oplossen door de kanslozen.... hoe bedoel je win-win-situatie
pi_29982790
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:26 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Je verlangt er wel naar zeg.
Zeer regelmatig ja, maar wees maar niet bang, niet naar die van jou hoor...
pi_29982815
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:27 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Mannen ze kunnen je zo iets wijs maken .
Mannen, ze proberen zich er zo uit te lullen, zelfs als dat al lang te laat is....
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:29:25 #148
106776 Nickthedick
pi_29982823
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:28 schreef djenneke het volgende:

[..]

Die van mij dan?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:30:08 #149
38396 mazaru
pi_29982841
Dit onderzoek was al eens gedaan, en toen kwam er een heel andere uitslag.

Mannen hebben gemiddeld 16 procent meer hersencellen dan vrouwen maar bij vrouwen is het limbisch systeem (het centrum van de emoties in onze hersenen) weer veel groter dan bij mannen. Ook is de hersenbalk (corpus callosum) tussen de twee hersenhelften bij vrouwen groter, waardoor deze twee helften beter kunnen samenwerken. Mannen gebruiken de beide helften van hun hersenen meestal voor specifieke doelen terwijl bij vrouwen de twee helften meestal samenwerken.

Er zijn onderzoeken die aantonen dat de verschillen in de bouw van hersenen van mannen en vrouwen worden veroorzaakt door geslachtshormonen in de eerste fase van het leven. De verschillen in de ontwikkeling van de hersenen zijn al op jonge leeftijd aan te tonen. Jongetjes van 4 jaar oud zijn bijvoorbeeld beter dan meisjes van dezelfde leeftijd in ruimtelijke oriëntatie terwijl meisjes van deze leeftijd weer beter zijn in het onthouden van woordenreeksen.

Mannen en vrouwen scoren over het algemeen even goed op een algemene IQ test. Maar wel is gebleken dat mannen en vrouwen op sommige deelonderwerpen afhankelijk van hun geslacht beter of minder scoren. Het is dus niet waar dat een van de beide geslachten slimmer zou zijn dan de ander.

http://www.heinpragt.com/manvrouw/manvrouw.php#Deel2
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:30:33 #150
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29982850
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:27 schreef JohnDope het volgende:

haha op papier kunnen 100.000 anderen het ook nog, maar dat komt door mensen zoals ik.... wij doen de moeilijke vakken(voor anderen), en de kansloze vakken laten we oplossen door de kanslozen.... hoe bedoel je win-win-situatie
Heb je er wel eens over nagedacht dat sommige mensen het andersom zien?
pi_29982862
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:29 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Die van mij dan?
die van mij'n' niet als je het niet erg vindt oud ik ben ietwat kieskeurig
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:31:10 #152
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29982870
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:28 schreef djenneke het volgende:

Nogmaals hoe kom je erbij dat ik een man ben?
pi_29982911
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:30 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Heb je er wel eens over nagedacht dat sommige mensen het andersom zien?
haha klopt, maar op den duur hebben mensen zoals ik het in bedrijfsleven makkelijker dan de mensen die goed scoorden op de simpele kansloze vakken
Terwijl die moeilijke vakken mijn hobbie zijn
pi_29982921
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:25 schreef chibibo het volgende:

[..]

Lees het topic maar eens; daar kwamen users met goede voorbeelden aanzetten waaruit duidelijk werd dat vrouwen geen aanleg hebben tot multitasken. Volgens mij waren het zelfs meerdere topics, maar omdat ik er zelf niet in heb meegepost weet ik dat niet meer zeker.
Ik ken het topic niet, maar ga er maar eens op googlen. Vrouwen kunnen zich focussen op meerdere dingen tegelijkertijd, mannen niet. Echt veel onderzoek heeft dat uitgewezen. De vraag is alleen wat is nou efficienter? En dat verschilt nogal per situatie.

Een voorbeeldje: (ben de bron alleen even kwijt)
True or False: Women are better at multitasking, while men are better when concentrating on a single task from beginning to completion. True. Ruben Gur, PhD, and Raquel Gur, MD, PhD, at the University of Pennsylvania in Philadelphia, measured blood flow and activity in men's and women's brains, and they found repeatedly that women use more parts of their brains when given a wide variety of verbal and spatial tasks. They believe that this may contribute to women's ability to focus on a number of different things at one time.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:34:25 #155
106776 Nickthedick
pi_29982938
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:30 schreef mazaru het volgende:
Dit onderzoek was al eens gedaan, en toen kwam er een heel andere uitslag.

Mannen hebben gemiddeld 16 procent meer hersencellen dan vrouwen maar bij vrouwen is het limbisch systeem (het centrum van de emoties in onze hersenen) weer veel groter dan bij mannen. Ook is de hersenbalk (corpus callosum) tussen de twee hersenhelften bij vrouwen groter, waardoor deze twee helften beter kunnen samenwerken. Mannen gebruiken de beide helften van hun hersenen meestal voor specifieke doelen terwijl bij vrouwen de twee helften meestal samenwerken.

Er zijn onderzoeken die aantonen dat de verschillen in de bouw van hersenen van mannen en vrouwen worden veroorzaakt door geslachtshormonen in de eerste fase van het leven. De verschillen in de ontwikkeling van de hersenen zijn al op jonge leeftijd aan te tonen. Jongetjes van 4 jaar oud zijn bijvoorbeeld beter dan meisjes van dezelfde leeftijd in ruimtelijke oriëntatie terwijl meisjes van deze leeftijd weer beter zijn in het onthouden van woordenreeksen.

Mannen en vrouwen scoren over het algemeen even goed op een algemene IQ test. Maar wel is gebleken dat mannen en vrouwen op sommige deelonderwerpen afhankelijk van hun geslacht beter of minder scoren. Het is dus niet waar dat een van de beide geslachten slimmer zou zijn dan de ander.

http://www.heinpragt.com/manvrouw/manvrouw.php#Deel2
Toevoeging (ik kom nu even op voor de vrouwen of niet).

De scores van mannen onderling kennen een bredere spreiding dan die van vrouwen. Wat betekent dat mannen meer idioten in hun gelederen hebben alsmede meer hoger begaafden.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:35:21 #156
38396 mazaru
pi_29982960
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:33 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik ken het topic niet, maar ga er maar eens op googlen. Vrouwen kunnen zich focussen op meerdere dingen tegelijkertijd, mannen niet. Echt veel onderzoek heeft dat uitgewezen. De vraag is alleen wat is nou efficienter? En dat verschilt nogal per situatie.

True or False: Women are better at multitasking, while men are better when concentrating on a single task from beginning to completion. True. Ruben Gur, PhD, and Raquel Gur, MD, PhD, at the University of Pennsylvania in Philadelphia, measured blood flow and activity in men's and women's brains, and they found repeatedly that women use more parts of their brains when given a wide variety of verbal and spatial tasks. They believe that this may contribute to women's ability to focus on a number of different things at one time.
Daar heb ik net de link van gepost, daar is die vertaald naar het Nederlands.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:35:45 #157
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29982963
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:33 schreef JohnDope het volgende:

haha klopt, maar op den duur hebben mensen zoals ik het in bedrijfsleven makkelijker dan de mensen die goed scoorden op de simpele kansloze vakken
Terwijl die moeilijke vakken mijn hobbie zijn
Op welk niveau is je opleiding?
pi_29982972
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

de arrogantie wat geeft jou het idee dat ik jou wel zie zitten?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:36:25 #159
106776 Nickthedick
pi_29982976
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Spelling uit den ouden doosch?
pi_29982990
quote:

[..]

Zo zie je het maar weer. Onderzoek verkeerd uitgevoerd.
Het meest essentiële, de derde hersenhelft vd man wordt niet eens meegenomen in de bloeddoorstroming.
pi_29982993
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:35 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Op welk niveau is je opleiding?
hbo, het had universiteit moeten zijn..... maargoed ik was liever op de straat dan dat ik aan mijn huiswerk zat...... Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik op de straat meer geleerd heb dan op school.....
pi_29983023
quote:
Juist, en daar staat dus ook:

Vrouwen zijn in staat om meerdere taken tegelijk uit te voeren omdat hun hersenhelften beter samenwerken.

oftewel: multitask!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:39:00 #163
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29983033
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:37 schreef JohnDope het volgende:

hbo, het had universiteit moeten zijn..... maargoed ik was liever op de straat dan dat ik aan mijn huiswerk zat...... Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik op de straat meer geleerd heb dan op school.....
Dan moet je toch weten dat de BIS/BI 's onmisbaar zijn. Of begin jij gelijk aan het programmeren ?
pi_29983058
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:39 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Dan moet je toch weten dat de BIS/BI 's onmisbaar zijn. Of begin jij gelijk aan het programmeren ?
BIS BI's????

AOI

Analyseren, Ontwerpen, Implementeren...... zo is het met alle producten....
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:40:15 #165
106776 Nickthedick
pi_29983060
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:38 schreef djenneke het volgende:

[..]

Juist, en daar staat dus ook:

Vrouwen zijn in staat om meerdere taken tegelijk uit te voeren omdat hun hersenhelften beter samenwerken.

oftewel: multitask!
En wat is het niveau van die taken?
pi_29983072
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:36 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Zo zie je het maar weer. Onderzoek verkeerd uitgevoerd.
Het meest essentiële, de derde hersenhelft vd man wordt niet eens meegenomen in de bloeddoorstroming.
Alsof mannen tijdens de seks nog aan andere dingen liggen/zitten/staan/whatever te denken... (En als ze het een beetje goed doen, denken wij vrouwen tenminste ook eens niet aan meerdere dingen tegelijkertijd )
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:40:43 #167
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29983076
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:40 schreef JohnDope het volgende:

BIS BI's????
Dan heb je geen HBO gedaan. MBO dus?
pi_29983095
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:40 schreef djenneke het volgende:

[..]

Alsof mannen tijdens de seks nog aan andere dingen liggen/zitten/staan/whatever te denken...
de laatste keer dat ik sex had, zat ik te dromen dat ik het met een andere vrouw deed.....
pi_29983106
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:40 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

En wat is het niveau van die taken?
Zoals ik al zei (!) is dat afhankelijk van de situatie waarin gemultitaskt wordt. Overigens ben ik wat dat betreft echt geen vrouwelijk type, ik doe echt maar een ding tegelijkertijd...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:42:12 #170
106776 Nickthedick
pi_29983109
quote:

[..]

Alsof mannen tijdens de seks nog aan andere dingen liggen/zitten/staan/whatever te denken... (En als ze het een beetje goed doen, denken wij vrouwen tenminste ook eens niet aan meerdere dingen tegelijkertijd )
Ik denk meestal tijdens de seks: hoe raak ik dit wijf op subtiele wijze weer kwijt?'
pi_29983114
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:40 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Dan heb je geen HBO gedaan. MBO dus?
hbo en mbo, misschien volgend jaar naar de uni

Analyseren, Ontwerpen, Implementeren
pi_29983126
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

de laatste keer dat ik sex had, zat ik te dromen dat ik het met een andere vrouw deed.....
Dat is toch geen taak
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:43:33 #173
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29983134
quote:

Je vraagt je af wie verliest in dit geval?
pi_29983142
2 -Angel- we kennen 2 aspecten....

OOP -> ObjectOrientedPossession..... en de JohnDopeStylee.... OOO ObjectOrientedObsession
pi_29983144
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik denk meestal tijdens de seks: hoe raak ik dit wijf op subtiele wijze weer kwijt?'
TIJDENS de seks al?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:44:15 #176
106776 Nickthedick
pi_29983153
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:42 schreef djenneke het volgende:

[..]

Zoals ik al zei (!) is dat afhankelijk van de situatie waarin gemultitaskt wordt. Overigens ben ik wat dat betreft echt geen vrouwelijk type, ik doe echt maar een ding tegelijkertijd...
Dus... je hebt eigenlijk geen recht van spreken.
pi_29983155
quote:
Ik ken het topic niet, maar ga er maar eens op googlen. Vrouwen kunnen zich focussen op meerdere dingen tegelijkertijd, mannen niet. Echt veel onderzoek heeft dat uitgewezen.
Sorry dat het zo lang duurde, maar de topics waren niet zo makkelijk terug te vinden. Lees het maar even door als je tijd hebt, dan zul je zien dat er praktijksituaties worden beschreven die het onderzoek, dat jij aanhaalde, tegenspreken. Misschien staat er ook een link naar een wetenschappelijk onderzoek dat de voorbeelden ondersteunt, maar omdat ik zelf niet actief heb meegedaan aan de discussie, en de topics slechts vluchtig heb doorgelezen, ben ik daar niet 100% zeker van.

Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken 2
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:44:55 #178
106776 Nickthedick
pi_29983168
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:43 schreef djenneke het volgende:

[..]

TIJDENS de seks al?
Ik ben altijd bezig met plannen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:45:18 #179
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29983174
quote:
hbo en mbo, misschien volgend jaar naar de uni
Wat is je afstsudeerrichting geweest?
quote:
Analyseren, Ontwerpen, Implementeren
Als programmeur zal je niet altijd betrokken zijn bij de analyse en de implementatie.
pi_29983186
quote:

[..]

Alsof mannen tijdens de seks nog aan andere dingen liggen/zitten/staan/whatever te denken...
Hm, het is me wel eens een keer gelukt hoor. Ok één keer dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')