Dat klopt wel, dit is echt heel lastig. Ik denk toch de 4e plaats voor onze Brusselse vrienden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef misteriks het volgende:
ze zullen boven zichzelf moeten stijgen indien ze beter dan vorig jaar willen scoren![]()
damn ! anderlecht heeft ongeveer de klotigste loting denkbaar![]()
dat is ook wat waard!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
Anderlecht zal het niet redden maar treft wel leuke tegenstanders.
Gedrein? Tsssss, een beetje meer respect voor de KAMPIOENEN VAN EUROPA, opa!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef golfer het volgende:
Om het gedrein van Doc niet langer aan te hoeven horen, de TT aangepast.
Je usericon is kaputquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Gedrein? Tsssss, een beetje meer respect voor de KAMPIOENEN VAN EUROPA, opa!
Heel soms doet-ie het nog, maar het is inderdaad dramatisch ...quote:
huilliequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Gedrein? Tsssss, een beetje meer respect voor de KAMPIOENEN VAN EUROPA, opa!
Ach, wat schattig, je bent jaloersquote:
Ach, LFC hoort JUIST in de CL thuis: die weten ze namelijk WEL te winnen. Hoeveel EC1's had AFC ook alweer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, als het al 15 jaar geleden is dat je in eigen land nog eens kampioen werd, dan hoor je ook echt wel in een "Champion's" League thuis.
Ja ja,die kennen we nu wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, LFC hoort JUIST in de CL thuis: die weten ze namelijk WEL te winnen. Hoeveel EC1's had AFC ook alweer?
"the past" was wel mooier wat dat betrefd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:02 schreef Doc het volgende:
In de tijd dat dat zo was heeft LFC itt AFC ook z'n fair share gehaald - en ga niet lullen over "living in the past" want dat is namelijk wat je doet als je het over een CL met alleen landskampioenen.
Aan de ene kant had dat natuurlijk z'n charmes - maar aan de andere kant was de EC 1 makkelijker te winnen. Per EC-1 competitie waren er veel minder clubs voor wie het waarschijnlijk was dat ze die cup zouden winnen. Er warden dan 4 kandidaten die de belangrijkste kandidaat waren de engelse, de italiaans, de spaanse en + een club die een goede periode heeft uit een ander land (Ajax, Bayern). Nu zijn er al 4 engelse, 4 italians en 4 spaanse clubs, 4 clubs die toevallig in een goede periode zitten en is op dat nivea al minder voorspelbaar (op club niveau - op landen niveau is niet heel veel veranderd).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"the past" was wel mooier wat dat betrefd.
Geen idee, AFC interesseert me niet en hoort er dit jaar ook niet in thuis. Dat ze het dan de "Really rich and famous League" noemen. Maar Champion's -> hi-la-risch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, LFC hoort JUIST in de CL thuis: die weten ze namelijk WEL te winnen. Hoeveel EC1's had AFC ook alweer?
FC Thun hoort noch in "Really rich and famous League", noch in de " Champions League"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen idee, AFC interesseert me niet en hoort er dit jaar ook niet in thuis. Dat ze het dan de "Really rich and famous League" noemen. Maar Champion's -> hi-la-risch.
PSV - AC MILAN O+. Deel 8: iets met bittere pillen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea wint deze poule makkelijk natuurlijk. Ik denk zelfs dat Chelsea wint zonder 'n tegendoelpunt te krijgen in deze poule!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Europa's beste is degene die in Istanbul de CL wint.
Vorig seizoen was Liverpool de beste, ze hebben verdiend de CL gewonnen. Ik denk echter dat dit jaar Chelsea hoger zal eindigen in de poule dan Liverpool. Misschien zelfs wel zonder tegendoelpunten. Dat moet makkelijk kunnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef Doc het volgende:
[..]
PSV - AC MILAN O+. Deel 8: iets met bittere pillen.
[..]
het was geen vrije trap en de keeper zag er ook lachwekkend uit ondanks het effect in de bal.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
1-0 voor Chelsea. Idiote goal die makkelijk had kunnen vermeden worden.
En als de muur zich een een beetje normaal opstelt en gewoon blijft staan, dan raakt hij niet eens tot bij de keeper.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
het was geen vrije trap en de keeper zag er ook lachwekkend uit ondanks het effect in de bal.
een banaanbalquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En als de muur zich een een beetje normaal opstelt en gewoon blijft staan, dan raakt hij niet eens tot bij de keeper.
Nee, matige goal. Zoiets mag niet op dit niveau.
Wat je niet op de NOS te zien kreeg maar wel op de Belg waren 4 100% kansen van Betis die ze niet wisten af te maken.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Liverpool hield wel erg goed stand, (afgaande op de samenvatting) vond ik wel verrassend. Chelsea had het wel erg makkelijk, vreemd dat ze er maar een scoorden.
En wie had er dan volgens jou een rode kaart moeten hebben?? Als er 1 iemand de 90 minuten niet had vol mogen maken dan was het wel die "duitser" Dani van Betis die iedereen een kaart aannaaide door steeds te duikelen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Liverpool had natuurlijk nooit met 11 man mogen eindigen
Ik ben nieuwsgierig welke 100% kansen dat waren dan ...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat je niet op de NOS te zien kreeg maar wel op de Belg waren 4 100% kansen van Betis die ze niet wisten af te maken.
Wat ik zo lees was een gelijkspel eerlijker geweest.
Sinema of hoe je de naam ook schrijft,gestrekt beentjequote:Op woensdag 14 september 2005 07:42 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
En wie had er dan volgens jou een rode kaart moeten hebben??
Sinama-Pongolle.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sinema of hoe je de naam ook schrijft,gestrekt beentje
Die landde gewoon na een sprong - en dat was netzomin een rode kaart als Van Persie er een verdiende.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sinema of hoe je de naam ook schrijft,gestrekt beentje
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Die landde gewoon na een sprong - en dat was netzomin een rode kaart als Van Persie er een verdiende.
Ach, die dwaas herinnert zich alleen de beslissingen die tegen hem genomen worden. Dat het anders een rode kaart voor Cech had moeten zijn en een penalty hoor je 'm niet over, netzomin als je 'm hoort over het feit dat het laatste CFC doelpunt tegen Barça afgekeurd had moeten worden.quote:
Jammer, de eerste helft stond Anderlecht, net als tegen Chelsea, vol ontzag te bibberen en werden ze weggespeeld.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef DIGGER het volgende:
0-1 Betis
Maar daar waar het vorig jaar 6 keer terecht was, is 't nu al voor de 2de opeenvolgende keer onterecht. Kan niet blijven duren. Zo enorm indrukwekkend waren Chelsea en Betis niet en ik zie helemaal niet in waarom de thuiswedstrijden tegen Chelsea en Liverpool geen punten zouden kunnen opleveren.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
En Chelsea wint voor de 5e keer op rij geen Europese uitwedstrijd waar ze vandaag ook geen recht hadden op een punt wat ik er van gezien heb.
Anderlecht gaat dus voor de 2e maal op rij 0 op 18 halen
Omdat ploegen zoals Pool en FC Fake tegen mindere ploegen over het algemeen toch altijd wel hun doelpuntjes meepikkenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar daar waar het vorig jaar 6 keer terecht was, is 't nu al voor de 2de opeenvolgende keer onterecht. Kan niet blijven duren. Zo enorm indrukwekkend waren Chelsea en Betis niet en ik zie helemaal niet in waarom de thuiswedstrijden tegen Chelsea en Liverpool geen punten zouden kunnen opleveren.
Doe normaal zeg, Betis was in beide helften veel beter dan Anderlecht. Volgens mij heeft nog nooit een ploeg in één wedstrijd zoveel ballen op de lat en de paal geschoten als Betis deed.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jammer, de eerste helft stond Anderlecht, net als tegen Chelsea, vol ontzag te bibberen en werden ze weggespeeld.
2de helft doen ze normaal, spelen ze Betis weg en krijgen ze het doelpunt tegen.
doe jij eens normaal gast ! Id 1ste helft werd sporting weg gespeeld, maar id 2de helft waren ze beter dan betis hoor. Op het moment dat er een brussels doelpunt zat aan te komen, scoort betis op de counter.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, Betis was in beide helften veel beter dan Anderlecht. Volgens mij heeft nog nooit een ploeg in één wedstrijd zoveel ballen op de lat en de paal geschoten als Betis deed.
Anderlecht mag van geluk spreken dat ze met maar 0-1 verliezen. Maar ja, "geluk is altijd met de domme", zal ik maar zeggen. En een ander spreekwoord: "zo dom als een belg" wordt daarmee gelijk bevestigd![]()
Dat slaat dus op hetzelfde.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef BramK het volgende:
En zo dom als een belg, op wat slaat dat ? Wij zeggen nl. hetzelfde van de NL'ers![]()
Hoge bal die de keeper kan tegenhouden maar 10 cm voor de lijn laat vallen waardoor ie simpel ingetikt kan worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Carvalho maakte 'm, kopbal uit 'n corner ofzo?
a'lecht strijdt in NL heus wel mee voor de titel hoor normaal gezien. Alsof Ajax of Feyenoord beter zijn op dit moment , don't think so.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef Radegast het volgende:
Als je Anderlecht zou vergelijken qua niveau met een Nederlandse club, waar moet ik dan aan denken? Niveau Heerenveen of kunnen ze toch wel mee met de top4 hier in Nederland?
Van Materazzi ook! (offtopic, ok).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:54 schreef the_legend_killer het volgende:
goal Crespo was mooi
Ik vond Wilhelmson best redelijk - een van weinige A'lecht spelers waar dreiging van uitging. De ander was vdBorre die als aanvaller beter was dan als verdediger- hij werd een aantal keer wel heel makkelijk door Riise in de luren gelegd, en daarnaast was (gelukkig) het vizier van vdBorre ook niet al te scherp.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:38 schreef stevengerrard het volgende:
van Anderlecht was Van de Borre de gevaarlijkste en beste man die flink kwam opzetten als rechtsback.
Wilhemsson was niet egt aardig hoor, die kwam zelfs Traore niet voorbij![]()
Denk ik ook wel. PSV en Ajax zijn ook kansloos tegen Chelsea en dergelijke. Ook wel tegen Liverpool.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef BramK het volgende:
[..]
a'lecht strijdt in NL heus wel mee voor de titel hoor normaal gezien. Alsof Ajax of Feyenoord beter zijn op dit moment , don't think so.
Kijken als je dat na zondag ook zegt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van Materazzi ook! (offtopic, ok).
Zondag is het nog steeds offtopic hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijken als je dat na zondag ook zegt.
Over de hele linie wellicht, maar tussen onze top 3 en die van België zit weinig verschil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
En Belgisch voetbal is echt een niveau lager.
wat gaat Materazzi dan doen ? een speler kreupel shotten ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijken als je dat na zondag ook zegt.
En Belgisch voetbal is echt een niveau lager.
Waarom haalt PSV dan de halve finale CL en recentelijk behoorlijk vaak de kwartfinale UEFA Cup? Waarom haalt Ajax enkele jaren terug de kwartfinale CL? Waarom wint Feyenoord in 2002 de UEFA-Cup? Waarom wint PSV van Milan? AZ van Glasgow Rangers, Auxerre en Villarreal? Heerenveen van VFB Stuttgart?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Over de hele linie wellicht, maar tussen onze top 3 en die van België zit weinig verschil.
Als je niks weet erover zeg dan niks sukkel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef BramK het volgende:
[..]
wat gaat Materazzi dan doen ? een speler kreupel shotten ?
Wat is de meerwaarde van sukkel te beginnen roepen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je niks weet erover zeg dan niks sukkel.
Heeft niks met Materazzi te maken.
Heeft wellicht ook met de loting te maken. Ajax eindigde recent achter Brugge, bijvoorbeeld. PSV ook eens achter Anderlecht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom haalt PSV dan de halve finale CL en recentelijk behoorlijk vaak de kwartfinale UEFA Cup? Waarom haalt Ajax enkele jaren terug de kwartfinale CL? Waarom wint Feyenoord in 2002 de UEFA-Cup? Waarom wint PSV van Milan? AZ van Glasgow Rangers, Auxerre en Villarreal? Heerenveen van VFB Stuttgart?
De Belgische ploegen doen het al jaren dramatisch in Europa, de nationale ploeg schopt al tijden geen deuk in een pakje boter. Natuurlijk zijn Club Brugge, Anderlecht en Standard behoorlijke ploegen, maar de prestaties laten toch echt zien dat er een flink niveauverschil is tussen beide competities en dus clubs.
denk dak meer weet over het italiaanse voetbal dan jou. Trouwens wie is er hier de sukkel, wetende dat jij fan bent van Materazzi, de grootste beenhouwer aller tijden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je niks weet erover zeg dan niks sukkel.
Heeft niks met Materazzi te maken.
En toch scoort België op vorig jaar en het jaar van Feyenoord na eigenlijk de laatste jaren beter dan Nederland op de Uefa-ranking hoor ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
De Belgische ploegen doen het al jaren dramatisch in Europa, de nationale ploeg schopt al tijden geen deuk in een pakje boter. Natuurlijk zijn Club Brugge, Anderlecht en Standard behoorlijke ploegen, maar de prestaties laten toch echt zien dat er een flink niveauverschil is tussen beide competities en dus clubs.
Ik weet dat Anderlecht de eerste ronde eens overleefd heeft (ten koste van PSV) en dat ze het soms wel aardig doen in de Uefa-cup. In Nederland overwinteren er doorgaans maar twee ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En toch scoort België op vorig jaar en het jaar van Feyenoord na eigenlijk de laatste jaren beter dan Nederland op de Uefa-ranking hoor ...
Tja, het zit hen ook gewoon eigenlijk echt niet mee hé, al 2 jaar op rij een "kutloting" en dan zie je dat vorig jaar bv met Tihinen en dit jaar met Kompany ook nog eens een sterkhouder landurig uitvalt tijdens de CL campagne ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik weet dat Anderlecht de eerste ronde eens overleefd heeft (ten koste van PSV) en dat ze het soms wel aardig doen in de Uefa-cup. In Nederland overwinteren er doorgaans maar twee ofzo.
Maar Anderlecht heeft nu wel een uniek CL-record in handen, volgens mij 9 of 10 keer op rij verliezen en 0 keer scoren.
Verleden jaar Valencia en Inter, dit jaar twee Engelse clubs, das klote inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tja, het zit hen ook gewoon eigenlijk echt niet mee hé, al 2 jaar op rij een "kutloting" en dan zie je dat vorig jaar bv met Tihinen en dit jaar met Kompany ook nog eens een sterkhouder landurig uitvalt tijdens de CL campagne ...
Terwijl je dan toch bij bv psv ziet dat vorig jaar werkelijk alles opeens echt in de juiste plooi viel ...
Terwijl je nu toch in België ziet dat het veruit sterkste team in de competitie (Standard) met een op dit moment geniale Conceçao dan weer net niet Europees voetbal haalde vorig seizoen ...
Club Brugge zie ik nog wel uefa-cup halen, maar voor Anderlecht wordt dat toch wel heel zwaar, denk ik, dan moeten ze eigenlijk al gaan winnen in Betis en/of Liverpool ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Verleden jaar Valencia en Inter, dit jaar twee Engelse clubs, das klote inderdaad.
En een blessure voor Kompany is voor iedere ploeg een gemis denk ik.
Het wordt hopen op Uefa-cup voor Brugge en Anderlecht, want meer zit er denk ik niet in, ze zitten opgescheept met allebei twee topploegen.
Ja das ook weer zo, maar toch niet echt een droomdoelpunt van Balaban om de netten weer eens te laten trillen wel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Club Brugge zie ik nog wel uefa-cup halen, maar voor Anderlecht wordt dat toch wel heel zwaar, denk ik, dan moeten ze eigenlijk al gaan winnen in Betis en/of Liverpool ...
Dat is ook zo, de goal van Linskens tegen Real was ook niet echt een pegel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Hoe je scoort is minder belangrijk. Zie Wim Kieft in 1988...
Zo goed gaat het de laatste tijd niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef okee6 het volgende:
Chelsea achter, da's wennen.
In de 2de helft kwamen/komen ze de middenlijn niet meer over ...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef BramK het volgende:
A'lecht opnieuw zuivere penalty onthouden. Eerder flikte Nielsen al de nationale ploeg van Belgie, nu A'lecht. A'lecht moet zeker niet onderdoen opnieuw in deze match.
Het is nog niet afgelopen.quote:
inderdaad 3-0 is beschamend. Nochtans zonder Deschacht lolquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In de 2de helft kwamen/komen ze de middenlijn niet meer over ...
Waarmee we meteen een van dé pijnpunten van de hele Belgische competitie zien, een serieus gebrek aan conditie ... (zag je ook al bij België - Spanje)
Pardon??? Riise raakte hem niet eens....Terechte rode kaart met z'n discrimenerende woorden!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef BramK het volgende:
A'lecht opnieuw zuivere penalty onthouden. Eerder flikte Nielsen al de nationale ploeg van Belgie, nu A'lecht. A'lecht moet zeker niet onderdoen opnieuw in deze match.
komaan zeg. Riise raakt hem heus wel. En Jestro krijgt rood omdat ie 'fuck you' roept naar die l'pool-speler, nadat ie eerst een duw id rug kreeg. Achja, wij belgen weten intussen na Spanje-Belgie wat een lul Kim Miltoen Nielsen is. Wat nie wegneemt dat a'lecht verdiend verliest. Ze zijn gewoon te weinig europees.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Pardon??? Riise raakte hem niet eens....Terechte rode kaart met z'n discrimenerende woorden!![]()
Op zich misschien wel, maar je kunt als scheids beter ingrijpen op hetgene dat zoiets veroorzaakt. Die "neger" (ontsnapt mij nu wie het was, Sissoko???) had in de laatste minuten toch al voordurend van die kleine duwtjes en niet gefloten overtredingen gemaakt op Jestrovic.quote:
Op zich is het natuurlijk wéér geniaal van Mourinho, andermaal slaagt hij erin de aandacht van zijn 'ploeg' te verleggen naar zichzelf. Bijna geen mens die gaat zeuren over het even minder presteren en de nederlaag van vandaag, de aandacht gaat uit naar de ruzie Wenger-Mourinho.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef StarGazer het volgende:
Ben benieuwd wat Mourinho nou weer gaat zeggen trouwens.
voila daar heb je het. Die Nielsen is een schijterd. Fluit netjes voor de topclubs. Hoe Goor en Deflandre rood kregen in spanje was al even absurd natuurlijk. Ok, rood voor Goor tot daar aan toe, maar 5 matchen schorsing, give me a break. Ook het rood voor Jestro was belachelijk nu. Al weet je dat je jestro toch niet meer inbrengt bij 2-0 achter ... dan vraag je om problemen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op zich misschien wel, maar je kunt als scheids beter ingrijpen op hetgene dat zoiets veroorzaakt. Die "neger" (ontsnapt mij nu wie het was, Sissoko???) had in de laatste minuten toch al voordurend van die kleine duwtjes en niet gefloten overtredingen gemaakt op Jestrovic.
Maar die Kim Milton Nielsen had al lang niet meer Europees mogen fluiten natuurlijk , maar jah, hij fluit altijd zo netjes voor die grote ploegen hé , dan ben je goed zeker van je plaats ...
Aan de andere kant , wat Anderlecht nu meemaakt in de CL met oa die Nielsen is ook maar gewoon hetgene wat in België ploegen als Westerlo, Sint-Truiden, Cercle, enzo elke keer meemaken als zij tegen Anderlecht spelen hé ...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:16 schreef BramK het volgende:
[..]
voila daar heb je het. Die Nielsen is een schijterd. Fluit netjes voor de topclubs. Hoe Goor en Deflandre rood kregen in spanje was al even absurd natuurlijk. Ok, rood voor Goor tot daar aan toe, maar 5 matchen schorsing, give me a break. Ook het rood voor Jestro was belachelijk nu. Al weet je dat je jestro toch niet meer inbrengt bij 2-0 achter ... dan vraag je om problemen.
idd, in Belgie hebben Club en Anderlecht de arbitrage mee, in Europa zwaar tegen.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Aan de andere kant , wat Anderlecht nu meemaakt in de CL met oa die Nielsen is ook maar gewoon hetgene wat in België ploegen als Westerlo, Sint-Truiden, Cercle, enzo elke keer meemaken als zij tegen Anderlecht spelen hé ...
Zal wel iets in die trend zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef Flem het volgende:
Wat zei die kerel nou, "Fuck you nigger" ?
is ronduit belachelijk. Spelers provoceren elkaar een ganse match door. Sissoko (hij was het toch denk ik) begint te duwen en te treiteren, Jestro zegt iets terug en krijgt rood. Je mag er zeker van zijn, ware het omgekeerd dat een l'pool-speler daar nooit rood voor krijgt.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal wel iets in die trend zijn geweest.
Hulde voor de scheids die een een rode kaart uitdeelde voor iets wat de ene speler de ander verbaal toevoegde.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarmee we meteen een van dé pijnpunten van de hele Belgische competitie zien, een serieus gebrek aan conditie ... (zag je ook al bij België - Spanje)
Asjeblieft zeg, die jankbal van een Serhat ging volledig vrijwillig naar het gras.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef BramK het volgende:
A'lecht opnieuw zuivere penalty onthouden.
Bij Chelsea uitsluitend aanvallers/aanvallende middenvelders met geel, opmerkelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
10 gele kaarten bij Betis - Chelsea
KMN stuurde Fat Bastard van SCUM er ook gewoon uit toen ze tegen een "nietige" tegenstander speelden. Hij houdt blijkbaar niet van ventjes die hun zelfbeheersing n iet kunnen houden. Het is ook niet echt slim van die speler om "Fuck you nigger" (oid) te zeggen binnen de gehoorsafstand van de scheid als je weet hoe het anti-discriminatie beleid van de UEFA is. Maar zoals je ook al terecht opmerkte - voor de wedstrijd zelf maakt het ookk niet al te veel uit want bij die 2-0 en in 75e minuut en het spel van A'lecht op dat moment vs dat van LFC zat een stunt van A'lecht er echt niet in ...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:16 schreef BramK het volgende:
[..]
voila daar heb je het. Die Nielsen is een schijterd. Fluit netjes voor de topclubs. Hoe Goor en Deflandre rood kregen in spanje was al even absurd natuurlijk. Ok, rood voor Goor tot daar aan toe, maar 5 matchen schorsing, give me a break. Ook het rood voor Jestro was belachelijk nu. Al weet je dat je jestro toch niet meer inbrengt bij 2-0 achter ... dan vraag je om problemen.
Idd,als je daar al een pingel voor moet gaan fluiten.....quote:Op woensdag 2 november 2005 08:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg, die jankbal van een Serhat ging volledig vrijwillig naar het gras.
Die zal wel zeggen dat 2 keer paal binnen de seconde ook als doelpunt moet tellen of zo ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Idd,als je daar al een pingel voor moet gaan fluiten.....
Maar goed,Betis
Al heeft Chelsea toch niet verloren volgens Moronho wsl
En andermaal valt die "klootje" mij aan in een van zijn posts, blijven de mods dat eigenlijk tolereren ???quote:Op woensdag 2 november 2005 04:16 schreef klootje het volgende:
[..]
,die onzinnige posten van jou altijd,het ligt aan een gebrek aan conditie?Voetbal is geen veldrijden.Natuurlijk worden 2derangs spelers moe van al dat gedraaf achter betere voetballers aan.Misschien moet je eens een mailtje naar alle Belgische spelers sturen met het adres van de veearts van jou dorp;die heeft vast wel iets om het draafvermogen te verbeteren.
Jup, hij zou voor 'hoerenjong' uitgemaakt zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Uitleg Jestrovic : "Ja, ik zei "Fuck You, omdat Sissoko iets veel ergers zei, maar daar was de scheids blijkbaar doof voor"
Beetje eenzijdige weergave van de realiteit, ben benieuwd wat Nielsen en Sissoko er exact over te zeggen hebben.quote:'Rode' Jestrovic weet niets van racistische taal
2/11/2005 10:57
Voor Nenad Jestrovic lijkt de Champions League voorbij. Anderlecht is uitgeschakeld en de spits vreest een schorsing voor de resterende duels wegens racisme waar hij niets van weet.
Na koud vijf minuten in het veld kon de ingevallen Jestrovic op Anfield Road alweer de kleedkamers opzoeken. De Anderlecht-spits moest zijn weinig vleiende opmerkingen aan het adres van Mohamed Sissoko bekopen met een rode kaart. Scheidsrechter Kim Milton Nielsen had weinig woorden nodig. 'Hij kreeg rood voor een racistische uitspraak.'
Maar Jestrovic heeft een andere lezing. 'Ik zei "fuck you man" tegen Sissoko nadat hij me een duw gegeven had en me "hoerenjong" genoemd had. Sissoko deed dat in het Frans, maar dat verstond die Deen niet. En dan nog, als iedereen die "fuck you" zegt, uitgesloten wordt, dan moet er elke wedstrijd wel tien keer een rode kaart getrokken worden.'
Na afloop van Liverpool-Anderlecht (3-0) zocht Jestrovic Milton Nielsen nog op. 'Excuses aanbieden? Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Hij zei me dat je "fuck you" zeker niet tegen een gekleurde speler mag zeggen, maar wat heeft dat met racisme te maken?', aldus Jestrovic. 'Ik heb hem gezegd dat hij België al genoeg aangedaan heeft.'
Daarmee refereerde Jestrovic aan de slechte herinneringen die België heeft met Milton Nielsen. Zo stuurde de Deense arbiter onlangs in een WK-kwalificatieduel met Spanje de Rode Duivels Bart Goor en Eric Deflandre van het veld.
0 op 36 inmiddels, en met de match in Sevilla ziet het er niet rooskleurig uit voor onze aimabele zuiderburen.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:49 schreef DIGGER het volgende:
En nog even hulde voor het schitterende record dat Anderlecht heeft staan, 0 op 33
Ach, we kunnen niet allemaal in een poule met Thun en Sparta Praag zitten natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Tevens hebben ze nog geen doelpunt kunnen maken deze jaargang. Wederom het lachertje dus.![]()
Ik neem het op voor alle Belgische ploegen met uitzondering Club B:rugge en K.V. Luchtbalboys.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:50 schreef zjroentje het volgende:
Sinds wanneer neem jij het op voor Anderlecht?
Nah, ik gebruik steeds m'n "Verander het onderwerp naar Tom Boonen of Kim Clijsters" taktiek.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:05 schreef zjroentje het volgende:
Zwaar leven dan.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, ik gebruik steeds m'n "Verander het onderwerp naar Tom Boonen of Kim Clijsters" taktiek.
Er is een wonder geschiedt, Anderlecht heeft voor het eerst dit seizoen gescoord in de Champions League. Dat ik dat nog zou mogen meemaken, ik had hier echt niet meer op gerekend.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anderlecht staat 0-1 voor bij Betis!!!!
quote:Essien was fortunate to escape a straight red card in the 23rd minute for an appalling high challenge on Liverpool's Hamann which left the German requiring lengthy treatment.
Referee Fandel clearly did not see the incident, otherwise Essien would surely have been sent off.
De CL samenvattingen van de NOS zijn soms echt extreem beroerd. Beroerder dan Talpa.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:NOS.
Laten ze Essien niet eens zien, wat een amateurs. Talpa had hem zeker gehad
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea wint deze poule makkelijk natuurlijk. Ik denk zelfs dat Chelsea wint zonder 'n tegendoelpunt te krijgen in deze poule!
Leuk om nu weer te lezen ....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Liverpool de beste, ze hebben verdiend de CL gewonnen. Ik denk echter dat dit jaar Chelsea hoger zal eindigen in de poule dan Liverpool. Misschien zelfs wel zonder tegendoelpunten. Dat moet makkelijk kunnen.
De Belgen willen de Nederlanders nog weleens van "arrogantie" betichten maar zelf zijn ze er ook niet vies van.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:34 schreef zjroentje het volgende:
Wint Anderlecht een keer, blazen ze direct hoog van de toren daar in Brussel.
Ze noemen ze in België niet voor niks de 'nekken' daar in Brusselquote:Op donderdag 8 december 2005 11:34 schreef zjroentje het volgende:
Wint Anderlecht een keer, blazen ze direct hoog van de toren daar in Brussel.
Dat ze met dit spel hoger hadden kunnen eindigen in de poule!!!Ze speelden potverdomme tegen de nummer laatst uit Spanje, waar ze thuis kansloos van verloren.
quote:UEFA begins Essien proceedings
UEFA has today instigated disciplinary proceedings against Michael Essien, charging the Chelsea FC midfielder with gross unsporting conduct following the English club's UEFA Champions League game against Liverpool FC on Tuesday.
The charge relates to Essien's tackle on Liverpool's Dietmar Hamann, which occurred out of the sight of both the referee and his assistants during the 0-0 Group G draw at Stamford Bridge. Any statement about the above, as well as any evidence, can be submitted to UEFA by 14 December 2005. The UEFA Control and Disciplinary Body will decide on the matter at its next meeting on 15 December.
Essien had een tackle waarmee Hamann z'n been had kunnen breken - had in komend net onder de knie dus veel te hoog. Niet voor de eerste keer dat Essien een dergelijke tackle uitvoerde (eerder tegen Bolton - de scheids had toen geel gegeven maar vroeg aan de FA toen hij de beelden gezien had of dat alsnog rood mocht worden - maar dat kon niet). Een absoluut schandalige tackle min of meer vergelijkbaar met wat die Spartaan geflikt had..quote:Op donderdag 8 december 2005 20:23 schreef PirE het volgende:
Weet iemand wat er precies gebeurd is tussen Essien en Hamann (eventueel beelden). Ik las dit op de UEFA site:
[..]
Met een beetje pech is dat dus een tackle die een carriere kan breken. Een flinke schorsing lijkt me dan wel op zijn plaats. Men moet maar eens hard gaan optreden tegen dit soort aanslagen op een voetbalveld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Essien had een tackle waarmee Hamann z'n been had kunnen breken - had in komend net onder de knie dus veel te hoog. Niet voor de eerste keer dat Essien een dergelijke tackle uitvoerde (eerder tegen Bolton - de scheids had toen geel gegeven maar vroeg aan de FA toen hij de beelden gezien had of dat alsnog rood mocht worden - maar dat kon niet). Een absoluut schandalige tackle min of meer vergelijkbaar met wat die Spartaan geflikt had..
"Overentoussiast" ? Is dat een eufemisme voor "misdadig"?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Precies, zo mag je ze typeren. Overenthousiast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |