Wat je niet op de NOS te zien kreeg maar wel op de Belg waren 4 100% kansen van Betis die ze niet wisten af te maken.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Liverpool hield wel erg goed stand, (afgaande op de samenvatting) vond ik wel verrassend. Chelsea had het wel erg makkelijk, vreemd dat ze er maar een scoorden.
En wie had er dan volgens jou een rode kaart moeten hebben?? Als er 1 iemand de 90 minuten niet had vol mogen maken dan was het wel die "duitser" Dani van Betis die iedereen een kaart aannaaide door steeds te duikelen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Liverpool had natuurlijk nooit met 11 man mogen eindigen
Ik ben nieuwsgierig welke 100% kansen dat waren dan ...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat je niet op de NOS te zien kreeg maar wel op de Belg waren 4 100% kansen van Betis die ze niet wisten af te maken.
Wat ik zo lees was een gelijkspel eerlijker geweest.
Sinema of hoe je de naam ook schrijft,gestrekt beentjequote:Op woensdag 14 september 2005 07:42 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
En wie had er dan volgens jou een rode kaart moeten hebben??
Sinama-Pongolle.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sinema of hoe je de naam ook schrijft,gestrekt beentje
Die landde gewoon na een sprong - en dat was netzomin een rode kaart als Van Persie er een verdiende.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sinema of hoe je de naam ook schrijft,gestrekt beentje
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Die landde gewoon na een sprong - en dat was netzomin een rode kaart als Van Persie er een verdiende.
Ach, die dwaas herinnert zich alleen de beslissingen die tegen hem genomen worden. Dat het anders een rode kaart voor Cech had moeten zijn en een penalty hoor je 'm niet over, netzomin als je 'm hoort over het feit dat het laatste CFC doelpunt tegen Barça afgekeurd had moeten worden.quote:
Jammer, de eerste helft stond Anderlecht, net als tegen Chelsea, vol ontzag te bibberen en werden ze weggespeeld.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef DIGGER het volgende:
0-1 Betis
Maar daar waar het vorig jaar 6 keer terecht was, is 't nu al voor de 2de opeenvolgende keer onterecht. Kan niet blijven duren. Zo enorm indrukwekkend waren Chelsea en Betis niet en ik zie helemaal niet in waarom de thuiswedstrijden tegen Chelsea en Liverpool geen punten zouden kunnen opleveren.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
En Chelsea wint voor de 5e keer op rij geen Europese uitwedstrijd waar ze vandaag ook geen recht hadden op een punt wat ik er van gezien heb.
Anderlecht gaat dus voor de 2e maal op rij 0 op 18 halen
Omdat ploegen zoals Pool en FC Fake tegen mindere ploegen over het algemeen toch altijd wel hun doelpuntjes meepikkenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar daar waar het vorig jaar 6 keer terecht was, is 't nu al voor de 2de opeenvolgende keer onterecht. Kan niet blijven duren. Zo enorm indrukwekkend waren Chelsea en Betis niet en ik zie helemaal niet in waarom de thuiswedstrijden tegen Chelsea en Liverpool geen punten zouden kunnen opleveren.
Doe normaal zeg, Betis was in beide helften veel beter dan Anderlecht. Volgens mij heeft nog nooit een ploeg in één wedstrijd zoveel ballen op de lat en de paal geschoten als Betis deed.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jammer, de eerste helft stond Anderlecht, net als tegen Chelsea, vol ontzag te bibberen en werden ze weggespeeld.
2de helft doen ze normaal, spelen ze Betis weg en krijgen ze het doelpunt tegen.
doe jij eens normaal gast ! Id 1ste helft werd sporting weg gespeeld, maar id 2de helft waren ze beter dan betis hoor. Op het moment dat er een brussels doelpunt zat aan te komen, scoort betis op de counter.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, Betis was in beide helften veel beter dan Anderlecht. Volgens mij heeft nog nooit een ploeg in één wedstrijd zoveel ballen op de lat en de paal geschoten als Betis deed.
Anderlecht mag van geluk spreken dat ze met maar 0-1 verliezen. Maar ja, "geluk is altijd met de domme", zal ik maar zeggen. En een ander spreekwoord: "zo dom als een belg" wordt daarmee gelijk bevestigd![]()
Dat slaat dus op hetzelfde.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef BramK het volgende:
En zo dom als een belg, op wat slaat dat ? Wij zeggen nl. hetzelfde van de NL'ers![]()
Hoge bal die de keeper kan tegenhouden maar 10 cm voor de lijn laat vallen waardoor ie simpel ingetikt kan worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Carvalho maakte 'm, kopbal uit 'n corner ofzo?
a'lecht strijdt in NL heus wel mee voor de titel hoor normaal gezien. Alsof Ajax of Feyenoord beter zijn op dit moment , don't think so.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef Radegast het volgende:
Als je Anderlecht zou vergelijken qua niveau met een Nederlandse club, waar moet ik dan aan denken? Niveau Heerenveen of kunnen ze toch wel mee met de top4 hier in Nederland?
Van Materazzi ook! (offtopic, ok).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:54 schreef the_legend_killer het volgende:
goal Crespo was mooi
Ik vond Wilhelmson best redelijk - een van weinige A'lecht spelers waar dreiging van uitging. De ander was vdBorre die als aanvaller beter was dan als verdediger- hij werd een aantal keer wel heel makkelijk door Riise in de luren gelegd, en daarnaast was (gelukkig) het vizier van vdBorre ook niet al te scherp.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:38 schreef stevengerrard het volgende:
van Anderlecht was Van de Borre de gevaarlijkste en beste man die flink kwam opzetten als rechtsback.
Wilhemsson was niet egt aardig hoor, die kwam zelfs Traore niet voorbij![]()
Denk ik ook wel. PSV en Ajax zijn ook kansloos tegen Chelsea en dergelijke. Ook wel tegen Liverpool.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef BramK het volgende:
[..]
a'lecht strijdt in NL heus wel mee voor de titel hoor normaal gezien. Alsof Ajax of Feyenoord beter zijn op dit moment , don't think so.
Kijken als je dat na zondag ook zegt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van Materazzi ook! (offtopic, ok).
Zondag is het nog steeds offtopic hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijken als je dat na zondag ook zegt.
Over de hele linie wellicht, maar tussen onze top 3 en die van België zit weinig verschil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
En Belgisch voetbal is echt een niveau lager.
wat gaat Materazzi dan doen ? een speler kreupel shotten ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijken als je dat na zondag ook zegt.
En Belgisch voetbal is echt een niveau lager.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |