abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31606994
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Over de hele linie wellicht, maar tussen onze top 3 en die van België zit weinig verschil.
Waarom haalt PSV dan de halve finale CL en recentelijk behoorlijk vaak de kwartfinale UEFA Cup? Waarom haalt Ajax enkele jaren terug de kwartfinale CL? Waarom wint Feyenoord in 2002 de UEFA-Cup? Waarom wint PSV van Milan? AZ van Glasgow Rangers, Auxerre en Villarreal? Heerenveen van VFB Stuttgart?

De Belgische ploegen doen het al jaren dramatisch in Europa, de nationale ploeg schopt al tijden geen deuk in een pakje boter. Natuurlijk zijn Club Brugge, Anderlecht en Standard behoorlijke ploegen, maar de prestaties laten toch echt zien dat er een flink niveauverschil is tussen beide competities en dus clubs.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31608226
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef BramK het volgende:

[..]

wat gaat Materazzi dan doen ? een speler kreupel shotten ?
Als je niks weet erover zeg dan niks sukkel.
Heeft niks met Materazzi te maken.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:39:49 #103
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31608276
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Wat is de meerwaarde van sukkel te beginnen roepen?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31609201
Je er niet mee bemoeien als je er niks van af weet.
pi_31610398
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Waarom haalt PSV dan de halve finale CL en recentelijk behoorlijk vaak de kwartfinale UEFA Cup? Waarom haalt Ajax enkele jaren terug de kwartfinale CL? Waarom wint Feyenoord in 2002 de UEFA-Cup? Waarom wint PSV van Milan? AZ van Glasgow Rangers, Auxerre en Villarreal? Heerenveen van VFB Stuttgart?

De Belgische ploegen doen het al jaren dramatisch in Europa, de nationale ploeg schopt al tijden geen deuk in een pakje boter. Natuurlijk zijn Club Brugge, Anderlecht en Standard behoorlijke ploegen, maar de prestaties laten toch echt zien dat er een flink niveauverschil is tussen beide competities en dus clubs.
Heeft wellicht ook met de loting te maken. Ajax eindigde recent achter Brugge, bijvoorbeeld. PSV ook eens achter Anderlecht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31610731
Denk toeval.
Die Belgen komen zo nooit ver terwijl ze vaak een net zo zware of zwaardere poule hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:52:25 #107
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31610982
Nou, de poules waarin Anderlecht (CFC., LFC en Betis) en Brugge (Juve en Bayern) zitten zijn dit jaar duidelijk zwaarder dan waar PSV en Ajax in zitten.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31611047
Ja, Brugge en Anderlecht hebben wel pech gehad met de loting dit jaar. Bij wie zat Anderlecht voorgaande jaren eigenlijk in de poule?
pi_31611258
Vorig jaar ook best een lastige meen ik, anders is het geen 0 op 6.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:16:42 #110
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31611384
Vorig jaar Inter, Valencia en Werder Bremen.

Jaar ervoor Bayern, Celtic en Lyon. Dat jaar hadden ze tot de laatste wedstrijd zelfs een serieuze kans op de tweede ronde, maar door een (onterechte ) penalty voor Bayern werden ze zelfs maar vierde. Dus ook daar pech.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31611432
Nou, dat zijn geen lullige poules.

Dan is zo'n poule als PSV vorig seizoen had of van Ajax dit jaar veel eenvoudiger.
www.thuisuiteten.nl
pi_31611471
Dat zijn inderdaad geen fijne poules. Dan kun je maar beter Uefacup voetbal spelen eigenlijk om het coefficent wat op te halen. Anders blijf je zulke poules loten.
pi_31620380
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

denk dak meer weet over het italiaanse voetbal dan jou. Trouwens wie is er hier de sukkel, wetende dat jij fan bent van Materazzi, de grootste beenhouwer aller tijden.

on-topic: de NL ploegen zullen wellicht wel ietsje beter zijn (vooral beter jeugd-en sportbeleid in NL, Belgie heeft veel minder sportcultuur), maar niet vergeten dat vrij recent PSV en Ajax uit de CL geknikkerd werden door Anderlecht en Club Brugge.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 03:29:28 #114
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_31620631
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:

En toch scoort België op vorig jaar en het jaar van Feyenoord na eigenlijk de laatste jaren beter dan Nederland op de Uefa-ranking hoor ...
Je mag trouwens ook niet vergeten dat bv Club Brugge 2 jaar terug ook nog eens van Dortmund, Ajax en Milan won hé ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_31620662
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 03:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En toch scoort België op vorig jaar en het jaar van Feyenoord na eigenlijk de laatste jaren beter dan Nederland op de Uefa-ranking hoor ...
Ik weet dat Anderlecht de eerste ronde eens overleefd heeft (ten koste van PSV) en dat ze het soms wel aardig doen in de Uefa-cup. In Nederland overwinteren er doorgaans maar twee ofzo.

Maar Anderlecht heeft nu wel een uniek CL-record in handen, volgens mij 9 of 10 keer op rij verliezen en 0 keer scoren.
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 03:35:42 #116
pi_31620694
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 03:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik weet dat Anderlecht de eerste ronde eens overleefd heeft (ten koste van PSV) en dat ze het soms wel aardig doen in de Uefa-cup. In Nederland overwinteren er doorgaans maar twee ofzo.

Maar Anderlecht heeft nu wel een uniek CL-record in handen, volgens mij 9 of 10 keer op rij verliezen en 0 keer scoren.
Tja, het zit hen ook gewoon eigenlijk echt niet mee hé, al 2 jaar op rij een "kutloting" en dan zie je dat vorig jaar bv met Tihinen en dit jaar met Kompany ook nog eens een sterkhouder landurig uitvalt tijdens de CL campagne ...
Terwijl je dan toch bij bv psv ziet dat vorig jaar werkelijk alles opeens echt in de juiste plooi viel ...
Terwijl je nu toch in België ziet dat het veruit sterkste team in de competitie (Standard) met een op dit moment geniale Conceçao dan weer net niet Europees voetbal haalde vorig seizoen ...
pi_31620720
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 03:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Tja, het zit hen ook gewoon eigenlijk echt niet mee hé, al 2 jaar op rij een "kutloting" en dan zie je dat vorig jaar bv met Tihinen en dit jaar met Kompany ook nog eens een sterkhouder landurig uitvalt tijdens de CL campagne ...
Terwijl je dan toch bij bv psv ziet dat vorig jaar werkelijk alles opeens echt in de juiste plooi viel ...
Terwijl je nu toch in België ziet dat het veruit sterkste team in de competitie (Standard) met een op dit moment geniale Conceçao dan weer net niet Europees voetbal haalde vorig seizoen ...
Verleden jaar Valencia en Inter, dit jaar twee Engelse clubs, das klote inderdaad.

En een blessure voor Kompany is voor iedere ploeg een gemis denk ik.
Het wordt hopen op Uefa-cup voor Brugge en Anderlecht, want meer zit er denk ik niet in, ze zitten opgescheept met allebei twee topploegen.
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 03:43:32 #118
pi_31620743
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 03:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Verleden jaar Valencia en Inter, dit jaar twee Engelse clubs, das klote inderdaad.

En een blessure voor Kompany is voor iedere ploeg een gemis denk ik.
Het wordt hopen op Uefa-cup voor Brugge en Anderlecht, want meer zit er denk ik niet in, ze zitten opgescheept met allebei twee topploegen.
Club Brugge zie ik nog wel uefa-cup halen, maar voor Anderlecht wordt dat toch wel heel zwaar, denk ik, dan moeten ze eigenlijk al gaan winnen in Betis en/of Liverpool ...
pi_31620818
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 03:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Club Brugge zie ik nog wel uefa-cup halen, maar voor Anderlecht wordt dat toch wel heel zwaar, denk ik, dan moeten ze eigenlijk al gaan winnen in Betis en/of Liverpool ...
Ja das ook weer zo, maar toch niet echt een droomdoelpunt van Balaban om de netten weer eens te laten trillen wel?
( Wel netjes om daar te winnen trouwens
Yeah baby Yeah!
pi_31623598
Hoe je scoort is minder belangrijk. Zie Wim Kieft in 1988...
www.thuisuiteten.nl
pi_31625416
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Hoe je scoort is minder belangrijk. Zie Wim Kieft in 1988...
Dat is ook zo, de goal van Linskens tegen Real was ook niet echt een pegel.
Yeah baby Yeah!
pi_31878798
Liverpool 1-0 voor tegen Anderlecht, te zien op Sporza.

Betis 1-0 voor tegen Chelsea.

Ook de ruststanden.

[ Bericht 13% gewijzigd door BliksemSchigt op 01-11-2005 21:33:52 ]
pi_31879418
Chelsea achter, da's wennen.
pi_31879723
A'lecht opnieuw zuivere penalty onthouden. Eerder flikte Nielsen al de nationale ploeg van Belgie, nu A'lecht. A'lecht moet zeker niet onderdoen opnieuw in deze match.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_31879802
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef okee6 het volgende:
Chelsea achter, da's wennen.
Zo goed gaat het de laatste tijd niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')