Waarom haalt PSV dan de halve finale CL en recentelijk behoorlijk vaak de kwartfinale UEFA Cup? Waarom haalt Ajax enkele jaren terug de kwartfinale CL? Waarom wint Feyenoord in 2002 de UEFA-Cup? Waarom wint PSV van Milan? AZ van Glasgow Rangers, Auxerre en Villarreal? Heerenveen van VFB Stuttgart?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Over de hele linie wellicht, maar tussen onze top 3 en die van België zit weinig verschil.
Als je niks weet erover zeg dan niks sukkel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef BramK het volgende:
[..]
wat gaat Materazzi dan doen ? een speler kreupel shotten ?
Wat is de meerwaarde van sukkel te beginnen roepen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je niks weet erover zeg dan niks sukkel.
Heeft niks met Materazzi te maken.
Heeft wellicht ook met de loting te maken. Ajax eindigde recent achter Brugge, bijvoorbeeld. PSV ook eens achter Anderlecht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom haalt PSV dan de halve finale CL en recentelijk behoorlijk vaak de kwartfinale UEFA Cup? Waarom haalt Ajax enkele jaren terug de kwartfinale CL? Waarom wint Feyenoord in 2002 de UEFA-Cup? Waarom wint PSV van Milan? AZ van Glasgow Rangers, Auxerre en Villarreal? Heerenveen van VFB Stuttgart?
De Belgische ploegen doen het al jaren dramatisch in Europa, de nationale ploeg schopt al tijden geen deuk in een pakje boter. Natuurlijk zijn Club Brugge, Anderlecht en Standard behoorlijke ploegen, maar de prestaties laten toch echt zien dat er een flink niveauverschil is tussen beide competities en dus clubs.
denk dak meer weet over het italiaanse voetbal dan jou. Trouwens wie is er hier de sukkel, wetende dat jij fan bent van Materazzi, de grootste beenhouwer aller tijden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je niks weet erover zeg dan niks sukkel.
Heeft niks met Materazzi te maken.
En toch scoort België op vorig jaar en het jaar van Feyenoord na eigenlijk de laatste jaren beter dan Nederland op de Uefa-ranking hoor ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
De Belgische ploegen doen het al jaren dramatisch in Europa, de nationale ploeg schopt al tijden geen deuk in een pakje boter. Natuurlijk zijn Club Brugge, Anderlecht en Standard behoorlijke ploegen, maar de prestaties laten toch echt zien dat er een flink niveauverschil is tussen beide competities en dus clubs.
Ik weet dat Anderlecht de eerste ronde eens overleefd heeft (ten koste van PSV) en dat ze het soms wel aardig doen in de Uefa-cup. In Nederland overwinteren er doorgaans maar twee ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En toch scoort België op vorig jaar en het jaar van Feyenoord na eigenlijk de laatste jaren beter dan Nederland op de Uefa-ranking hoor ...
Tja, het zit hen ook gewoon eigenlijk echt niet mee hé, al 2 jaar op rij een "kutloting" en dan zie je dat vorig jaar bv met Tihinen en dit jaar met Kompany ook nog eens een sterkhouder landurig uitvalt tijdens de CL campagne ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik weet dat Anderlecht de eerste ronde eens overleefd heeft (ten koste van PSV) en dat ze het soms wel aardig doen in de Uefa-cup. In Nederland overwinteren er doorgaans maar twee ofzo.
Maar Anderlecht heeft nu wel een uniek CL-record in handen, volgens mij 9 of 10 keer op rij verliezen en 0 keer scoren.
Verleden jaar Valencia en Inter, dit jaar twee Engelse clubs, das klote inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tja, het zit hen ook gewoon eigenlijk echt niet mee hé, al 2 jaar op rij een "kutloting" en dan zie je dat vorig jaar bv met Tihinen en dit jaar met Kompany ook nog eens een sterkhouder landurig uitvalt tijdens de CL campagne ...
Terwijl je dan toch bij bv psv ziet dat vorig jaar werkelijk alles opeens echt in de juiste plooi viel ...
Terwijl je nu toch in België ziet dat het veruit sterkste team in de competitie (Standard) met een op dit moment geniale Conceçao dan weer net niet Europees voetbal haalde vorig seizoen ...
Club Brugge zie ik nog wel uefa-cup halen, maar voor Anderlecht wordt dat toch wel heel zwaar, denk ik, dan moeten ze eigenlijk al gaan winnen in Betis en/of Liverpool ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Verleden jaar Valencia en Inter, dit jaar twee Engelse clubs, das klote inderdaad.
En een blessure voor Kompany is voor iedere ploeg een gemis denk ik.
Het wordt hopen op Uefa-cup voor Brugge en Anderlecht, want meer zit er denk ik niet in, ze zitten opgescheept met allebei twee topploegen.
Ja das ook weer zo, maar toch niet echt een droomdoelpunt van Balaban om de netten weer eens te laten trillen wel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Club Brugge zie ik nog wel uefa-cup halen, maar voor Anderlecht wordt dat toch wel heel zwaar, denk ik, dan moeten ze eigenlijk al gaan winnen in Betis en/of Liverpool ...
Dat is ook zo, de goal van Linskens tegen Real was ook niet echt een pegel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Hoe je scoort is minder belangrijk. Zie Wim Kieft in 1988...
Zo goed gaat het de laatste tijd niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef okee6 het volgende:
Chelsea achter, da's wennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |